Premium content hequote:Op zondag 12 juni 2016 16:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kom er net achter dat je moet betalen om die Gamekings E3 items te mogen zien
Ja, daar gaan ze heel veel kijkers mee verliezen. Heel veel gezeik in de comments ook (en een vimeolink dus ben nu aan het kijkenquote:
voor 1 euro per maand kan het alquote:Op zondag 12 juni 2016 16:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja, daar gaan ze heel veel kijkers mee verliezen. Heel veel gezeik in de comments ook (en een vimeolink dus ben nu aan het kijken)
kun je die eens dmen ?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja, daar gaan ze heel veel kijkers mee verliezen. Heel veel gezeik in de comments ook (en een vimeolink dus ben nu aan het kijken)
dat gaat vrij makkelijk: niets over zeggenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:03 schreef Cikx het volgende:
Ik neem aan dat het een foutje is. Over een uurtje begint hun livestream waar ze niet om de kritiek heen kunnen lijkt me.
In het item had Emiel het al over dat het een premium video is, geen foutje dus.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:03 schreef Cikx het volgende:
Ik neem aan dat het een foutje is. Over een uurtje begint hun livestream waar ze niet om de kritiek heen kunnen lijkt me.
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Oh, de video is nu wel te zien op de website trouwens!
Helemaal niet. Is maar 1 item tot nu toe van de E3 die voor Premium leden zijn. De rest is gewoon voor iedereen te kijken.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kom er net achter dat je moet betalen om die Gamekings E3 items te mogen zien
Ze hebben het weer veranderdquote:Op zondag 12 juni 2016 17:49 schreef LibertyPrimeNL het volgende:
[..]
Helemaal niet. Is maar 1 item tot nu toe van de E3 die voor Premium leden zijn. De rest is gewoon voor iedereen te kijken.
Zitten weer lekker in LA die gasten, dat lijkt me wel chill hoor. Elk jaar een uitstapje naar Los Angelesquote:
Ja die items waren heel tof!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zitten weer lekker in LA die gasten, dat lijkt me wel chill hoor. Elk jaar een uitstapje naar Los AngelesVroeger gingen ze ook nog naar Tokyo
Wat heeft dat te maken met hun stream? Nietsquote:Op zondag 12 juni 2016 18:11 schreef Odaiba het volgende:
Hun eigen site ligt nu al plat. Dat beloofd nog wat.
over 3 uur komt er pas infoquote:Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef ems. het volgende:
Ik klikte even snel omdat ik hoopte op wat E3 nieuws tijdens m'n pizza en het enige dat ik ervoor terugkrijg is een bitch die een banaan moet eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |