ik ga geen Xbox kopen voor een gamequote:Op zondag 12 juni 2016 19:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds 1 spelen
Maar denk dat ik beter kan wachten tot 2 uit komt
Gewoon 2 spelenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds 1 spelen
Maar denk dat ik beter kan wachten tot 2 uit komt
jaquote:
ze worden er voor betaald. Kijk anders naar gamespot en ign die daar gewoon hun eigen studio op de beursvloer hebben. Die hebben het wat handiger voor elkaarquote:
ach, blammo gooit in NL weer met een firstlook, eSports etc.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:31 schreef Johnny Blaze het volgende:
En die hebben ook wat meer geld te spenderen.
Dat dacht ik 3 jaar geleden ook eigenlijk... Ze houden het nog lang uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet wat als je over pakweg een jaar failliet gaat
Nu gaan mensen erop afknappen dat je ervoor moet betalen (al een teken dat ze om geld verlegen zitten). En zelfs dat werkt niet 100%quote:Op zondag 12 juni 2016 21:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat dacht ik 3 jaar geleden ook eigenlijk... Ze houden het nog lang uit.
Premium Aids. Gewoon die site rippen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu gaan mensen erop afknappen dat je ervoor moet betalen (al een teken dat ze om geld verlegen zitten). En zelfs dat werkt niet 100%
Iemand gaat wel een youtube regelenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Premium Aids. Gewoon die site rippen.
Mwoa, ze doen meer dan alleen Gamekings hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu gaan mensen erop afknappen dat je ervoor moet betalen (al een teken dat ze om geld verlegen zitten). En zelfs dat werkt niet 100%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |