abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160337174
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:26 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik word altijd een beetje moe van mensen die geen eerlijke discussie willen voeren, nazi symboliek is verboden, punt.
Pas als een rechter heeft geoordeeld dat het valt onder art. 137c of art 137d is het verboden, dat zou ook gelden bij religieuze uitingen.
Er zijn dus ook symbolen die nog niet verboden zijn en waarvan de vraag is of ze verboden zullen worden:
http://www.art1.nl/artikel/1345-extreem-rechtse_symboliek
pi_160337361
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:30 schreef Wespensteek het volgende:
Pas als een rechter heeft geoordeeld dat het valt onder art. 137c of art 137d is het verboden, dat zou ook gelden bij religieuze uitingen.
Er zijn dus ook symbolen die nog niet verboden zijn en waarvan de vraag is of ze verboden zullen worden:
http://www.art1.nl/artikel/1345-extreem-rechtse_symboliek
Maar er zijn wel degelijk symbolen verboden. Daarnaast vanuit jouw stelling zou dan ook extreem rechtse teksten niet meer verboden moeten worden. Het aanzetten tot haat en discriminatie zou volgens jou uit het wetboek gehaald moeten worden. Het zijn tenslotte geen daden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_160337390
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar er zijn wel degelijk symbolen verboden. Daarnaast vanuit jouw stelling zou dan ook extreem rechtse teksten niet meer verboden moeten worden. Het aanzetten tot haat en discriminatie zou volgens jou uit het wetboek gehaald moeten worden. Het zijn tenslotte geen daden.
Iets zeggen valt natuurlijk wel onder daden.
pi_160337487
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:40 schreef Wespensteek het volgende:
Iets zeggen valt natuurlijk wel onder daden.
Daar gaat het feyenoord clublied :')
pi_160337588
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Daar gaat het feyenoord clublied :')
Ik heb het lied niet geschreven, maar iets uiten, bijvoorbeeld Nee zeggen, is ook een daad.
pi_160337676
Signaal is wel duidelijk nu.
pi_160338426
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:48 schreef Wespensteek het volgende:
Ik heb het lied niet geschreven, maar iets uiten, bijvoorbeeld Nee zeggen, is ook een daad.
Religie is één grote uiting, vol teksten, liederen, symboliek, educatie, tradities. Dus eigenlijk een groot pakket aan daden volgens jouw definitie.
pi_160338964
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:51 schreef harrievankempen het volgende:
Signaal is wel duidelijk nu.
Welk signaal?
pi_160373122
Dat deze terrorist maar zwaar gestraft mag worden. 10 jaar de cel in ofzo. En laat dat dan een mooi voorbeeld zijn voor andere achterlijke PVV-adepten met hersenkronkels.
pi_160373574
Deze man heeft een flinke straf nodig. Wat een mongool.
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:43:25 #261
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_160374135
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Volgens mij is de vrije keus in de mens aanwezig en kan het alleen door machthebbers worden onderdrukt.
Volgens mij is religie als onderdeel van de opvoeding geen vrije keuze, maar , zoals al is gezegd, een soort indoctrinatie waarbij het onderdeel wordt van de identiteit.
Kinderen zijn niet in staat complexe keuzes te maken, maar laten zich leiden door hun gevoel.
Laat staan dat ik me kan voorstellen dat kinderen (zeg maar -12, maar meer waarschijnlijker -16/-18) in staat zijn een bepaalde religieuze opvoeding zouden af te wijzen ten behoeve van andere (religieuze) opvattingen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_160375117
quote:
De man die zaterdagavond een molotovcocktail naar een moskee in Enschede gooide, wordt verdacht van poging tot brandstichting met een terroristisch oogmerk, meldt het Openbaar Ministerie woensdag.

Volgens justitie wilde hij een deel van de bevolking angst aanjagen.

De 33-jarige man is woensdag voorgeleid bij de rechter-commissaris. Die besliste dat hij twee weken langer vast blijft zitten. Het OM wil niets zeggen over de achtergrond en overtuigingen van de verdachte, en of hij eerder met justitie in aanraking is geweest. Het huis van de man is doorzocht.

Daarbij zijn spullen in beslag genomen, maar het OM wil niet zeggen wat.

Er waren waarschijnlijk meer mensen bij de brandstichting betrokken, denkt justitie. Volgens het OM is er ''sprake van meerdere molotovcocktails'', zonder aantallen te noemen. Er is nog niemand anders opgepakt. Justitie wil ook niet zeggen hoe de verdachte contact had met die mogelijke andere betrokkenen.
Kinderen

De fles van de man, waarin een brandbare vloeistof zat, spatte uiteen tegen de gevel van de moskee aan de Tweede Emmastraat. Een moskeeganger kon de vlammen snel doven. De Enschedeër werd korte tijd later opgepakt in de omgeving. Op het moment van het incident waren er veel mensen in de moskee, onder wie kinderen.

http://www.nu.nl/algemeen(...)-brandstichting.html
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:36:03 #263
64288 Bensel
Ladderzat
pi_160377837
Misschien ben ik wel cynisch geworden de laatste tijd, maar het feit dat justitie nog steeds niets wil zeggen over de achtergrond en motief van deze man, maar daar vervolgens wel een conclusie uittrekt (terroristisch oogmerk) doet me denken dat deze man geslachtofferd gaat worden. De politiek gaat dit voorval zeer zeker uitmelken. En dan blijkt dat bijv. dat deze man zwakzinnig of makkelijk beinvloedbaar is.

Maar het leed is geleden, en bij elke kans die zich voordoet, zal dit incident gebruikt worden om critici de mond te snoeren. "maar in Enschede is er brand gesticht met terroristisch oogmerk *schuimbekt". (om vervolgens Gouda 2008 tegengeworpen te krijgen)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2016 @ 21:38:59 #264
137949 Disana
pi_160377935
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:36 schreef Bensel het volgende:
Misschien ben ik wel cynisch geworden de laatste tijd, maar het feit dat justitie nog steeds niets wil zeggen over de achtergrond en motief van deze man, maar daar vervolgens wel een conclusie uittrekt (terroristisch oogmerk) doet me denken dat deze man geslachtofferd gaat worden. De politiek gaat dit voorval zeer zeker uitmelken. En dan blijkt dat bijv. dat deze man zwakzinnig of makkelijk beinvloedbaar is.

Maar het leed is geleden, en bij elke kans die zich voordoet, zal dit incident gebruikt worden om critici de mond te snoeren. "maar in Enschede is er brand gesticht met terroristisch oogmerk *schuimbekt". (om vervolgens Gouda 2008 tegengeworpen te krijgen)
Een zwakzinnige die met molotovcocktails gaat gooien, toevallig tegen een moskee?

Het lijkt me sterk.
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:41:11 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160378006
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Een zwakzinnige die met molotovcocktails gaat gooien, toevallig tegen een moskee?

Het lijkt me sterk.
Mwah, niet toevallig natuurlijk, maar dat iemand die zoiets doet geen heel hoog IQ heeft lijkt me dan weer niet onlogisch...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2016 @ 21:44:36 #266
137949 Disana
pi_160378129
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, niet toevallig natuurlijk, maar dat iemand die zoiets doet geen heel hoog IQ heeft lijkt me dan weer niet onlogisch...
Bensel zoekt een uitweg in zwakzinnigheid, ik geloof dat gewoon niet omdat er geknutseld en gepland moet worden om zo'n daad te verrichten.

En nu kan ik niet meer bij mijn dm. Fijn, zo'n nieuw modem dat alles op zou lossen.
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:48:15 #267
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160378270
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:36 schreef Bensel het volgende:

Heb er ook mijn vraagtekens bij. Als je een signaal af wilt geven zorg je dat dat ding 's nachts afbrandt, dan ga je geen brandbommetje gooien als er mensen aanwezig zijn.

Was het een goed geplande actie geweest dan was er een serieuze molotov cocktail gebruikt die niet even snel te blussen is door iemand.
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:52:47 #268
64288 Bensel
Ladderzat
pi_160378419
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Bensel zoekt een uitweg in zwakzinnigheid, ik geloof dat gewoon niet omdat er geknutseld en gepland moet worden om zo'n daad te verrichten.
Ach ja, rednecks zijn vaak zwakzinnig, maar kunnen wel met een shotgun omgaan. Zwakzinnig zijn zegt iets over je geestelijke vermogens, niet je fysieke vermogens. Een zwakzinnige kan echt nog wel lopen/fietsen, een lont aansteken, gooien, en dan wegrennen. Zeker als het hem/haar zo geinstrueerd is. Verbanden leggen, dat is waar deze mensen veel moeite mee hebben.

En als het gaat om instrueren/beinvloeden dan kan het gewoon van beide partijen komen.

Bovenal vind ik het vreemd dat de politie niet komt met motief of achtergrond, maar wel uitgaat van een brandstichting met terrorisctisch motief. Is dat dan niet gewoon veel te vroeg om te communiceren?
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:55:34 #269
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160378532
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:52 schreef Bensel het volgende:

[..]

Ach ja, rednecks zijn vaak zwakzinnig, maar kunnen wel met een shotgun omgaan. Zwakzinnig zijn zegt iets over je geestelijke vermogens, niet je fysieke vermogens. Een zwakzinnige kan echt nog wel lopen/fietsen, een lont aansteken, gooien, en dan wegrennen. Zeker als het hem/haar zo geinstrueerd is. Verbanden leggen, dat is waar deze mensen veel moeite mee hebben.

En als het gaat om instrueren/beinvloeden dan kan het gewoon van beide partijen komen.

Bovenal vind ik het vreemd dat de politie niet komt met motief of achtergrond, maar wel uitgaat van een brandstichting met terrorisctisch motief. Is dat dan niet gewoon veel te vroeg om te communiceren?
Wat wil je nou zeggen :? Motief lijkt me toch helder als men uitgaat dat dit een terroristische daad is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2016 @ 21:56:10 #270
137949 Disana
pi_160378554
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:52 schreef Bensel het volgende:

[..]

Misschien heeft de dader zich daar zelf over uitgelaten? Het is alsof jij probeert het incident af te zwakken, terwijl het behoorlijk ernstig is, temeer omdat er mensen in de moskee zaten. Ik vind een simpele geest in elk geval geen excuus.
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:13:23 #271
64288 Bensel
Ladderzat
pi_160379213
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Misschien heeft de dader zich daar zelf over uitgelaten? Het is alsof jij probeert het incident af te zwakken, terwijl het behoorlijk ernstig is, temeer omdat er mensen in de moskee zaten. Ik vind een simpele geest in elk geval geen excuus.
Nee. Ik heb bedenkingen bij de uiting van de politie aangaande dit gebeuren, niet dat het een verwerpelijke daad is. Iets als terroristisch wegzetten zonder verder bewijs naar buiten te brengen is kwalijk, gezien de zwaarte van de beschuldiging. Met mijn redeneringen schiet ik een gat in de objectiviteit van de politie.. Dat zou de politie ten alle tijden moeten voorkomen bij dit soort zaken, gezien de ernst en maatschappelijke impact.
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:55 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat wil je nou zeggen :? Motief lijkt me toch helder als men uitgaat dat dit een terroristische daad is.
Nee. Het motief is namelijk nog niet officieel bekend. Nu al zeggen dat het een terroristische daad is, is op de zaken vooruit lopen. Het is niet controleerbaar.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:17:11 #272
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160379369
Raar dat dit stukje terreur niet zoveel aandacht heeft gekregen, staat volgens mij niet eens op fok.
Gebeurde een dag eerder.

Brand gesticht in herensauna Eindhoven.
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:26:07 #273
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160379758
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:17 schreef Woelwater het volgende:
Raar dat dit stukje terreur niet zoveel aandacht heeft gekregen, staat volgens mij niet eens op fok.
Gebeurde een dag eerder.

:')

Telkens dat wijzen, wordt dat niet een beetje vermoeiend?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2016 @ 22:26:24 #274
137949 Disana
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:31:22 #275
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160379940
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:26 schreef Falco het volgende:

[..]

:')

Telkens dat wijzen, wordt dat niet een beetje vermoeiend?
Inhoudelijk reageren lukte niet? Gewoon onzin om dit als terreur te bestempelen, er worden zo vaak brandjes gesticht..

Een echte terreurdaad is een bus opblazen of zoiets als in Parijs.. Dit was gewoon een kwajongensstreek of baldadigheid..
pi_160380412
tvp
pi_160382345
De tokkie is inmiddels opgepakt , ik hoop dat ie bekend word gemaakt onder de Marokkaans/Turkse gemeenschap.
pi_160382407
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:15 schreef PSVCL het volgende:
De tokkie is inmiddels opgepakt , ik hoop dat ie bekend word gemaakt onder de Marokkaans/Turkse gemeenschap.
Zodat ze wraak kunnen nemen? Zo werkt dat niet hé in ons land.
pi_160382422
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:18 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Zodat ze wraak kunnen nemen? Zo werkt dat niet hé in ons land.
Niet?
Wat doet het Nederlandse leger dan in Syrie en de laatste jaren in Irak?
pi_160382445
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:17 schreef Woelwater het volgende:
Gebeurde een dag eerder.

Ik zou zeggen: open er een topic over.
  donderdag 3 maart 2016 @ 00:22:58 #281
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160382460
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: open er een topic over.
Neuh, niet echt de behoefte..
pi_160382470
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Niet?
Wat doet het Nederlandse leger dan in Syrie en de laatste jaren in Irak?
Dan de namen van iedere crimineel openbaar maken en niet alleen van deze.
pi_160382476
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:22 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Neuh, niet echt de behoefte..
Klaag dan ook niet.
pi_160382482
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:23 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Dan de namen van iedere crimineel openbaar maken en niet alleen van deze.
Van mij mag het.
  donderdag 3 maart 2016 @ 00:26:14 #285
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160382507
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Klaag dan ook niet.
Deed ik niet.. Vind het eigenlijk erger dat er hier zo geklaagd wordt om niets.. Maarja, racisme/terrorismekaart hè..
pi_160382508
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Van mij mag het.
Waarom wil je die informatie alleen in bepaalde gemeenschappen openbaar maken?
pi_160382539
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:26 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Deed ik niet.. Vind het eigenlijk erger dat er hier zo geklaagd wordt om niets.. Maarja, racisme/terrorismekaart hè..
Wat bedoel je?
  donderdag 3 maart 2016 @ 00:37:30 #288
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160382652
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Wat valt er niet aan te snappen?

Er is een brandbommetje tegen de muur aan gegooid en er wordt gelijk gedaan alsof het een aanslag was op alle bezoekers incl. kinderen die er aanwezig waren..

Als je hier iets tegen de muur aan gooit:

Dan ben je er niet op uit geweest om iemand te verwonden, het is niet dat hij door een raam of deur naar binnen werd geworpen..
pi_160383658
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:37 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Het gebouw zal er in ieder geval niet lelijker op geworden zijn.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  donderdag 3 maart 2016 @ 07:12:14 #290
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_160383858
quote:

[..]

Er is een brandbommetje tegen de muur aan gegooid en er wordt gelijk gedaan alsof het een aanslag was op alle bezoekers incl. kinderen die er aanwezig waren..

[ afbeelding ]

Dan ben je er niet op uit geweest om iemand te verwonden, het is niet dat hij door een raam of deur naar binnen werd geworpen..
Ja (en ik bedoel dit niet persoonlijk), maar denk nu niet dat er maar iets verandert van alles waar je tegen bent als je een molotov-cocktail tegen een moskee aangooit.
Dan spoor je gewoon niet.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_160383882
quote:

[..]

Waarom toch dat gebagatelliseer? "een brandbommetje" ...

"Oh jongens het was maar een brandbommetje".

Ik weet zeker dat als iemand een molotovcocktail tegen jouw huis gooit, tegen je muur, dat je er niet zo luchtig over zou doen.
  donderdag 3 maart 2016 @ 07:43:28 #292
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160383961
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:12 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ja (en ik bedoel dit niet persoonlijk), maar denk nu niet dat er maar iets verandert van alles waar je tegen bent als je een molotov-cocktail tegen een moskee aangooit.
Dan spoor je gewoon niet.
Maar ik ben nergens tegen en keur dit ook helemaal niet goed, vind echter wel dat dit incident heel erg wordt opgeblazen.
pi_160383982
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Waar komt die wat zieke neiging om dit soort zaken goed te praten toch vandaan? Of wil je stiekem zelf ook dit soort achterlijkheid uithalen?
pi_160383985
quote:
12s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:43 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Maar ik ben nergens tegen en keur dit ook helemaal niet goed, vind echter wel dat dit incident heel erg wordt opgeblazen.
Je keurt het niet goed maar je praat het wel goed. Dan ben je gewoon een idioot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 07:48:52 ]
pi_160383990
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waarom toch dat gebagatelliseer? "een brandbommetje" ...

"Oh jongens het was maar een brandbommetje".

Ik weet zeker dat als iemand een molotovcocktail tegen jouw huis gooit, tegen je muur, dat je er niet zo luchtig over zou doen.
Omdat het om moslims gaat natuurlijk... die mogen pas iets zeggen als er doden vallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2016 07:49:38 ]
  donderdag 3 maart 2016 @ 07:50:28 #296
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160383997
quote:
15s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je keurt het niet goed maar je praat het wel goed. Dan ben je gewoon een idioot.
Als je dat uit mijn woorden haalt heb je zelf toch ook enigszins moeite met begrijpend lezen..

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Omdat het om moslims gaat natuurlijk... die mogen pas iets zeggen als er doden vallen.
Want er zijn ook al zoveel dode moslims te betreuren door dit soort daden :')
pi_160384028
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:50 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Als je dat uit mijn woorden haalt heb je zelf toch ook enigszins moeite met begrijpend lezen..

[..]

Lees je eigen woorden eens terug :{. Wat mij betreft ben je met het goedpraten van dit soort achterlijkheid net zondaars bezig als met het uitvoeren er van.
pi_160384032
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ookmdit verzint men wel weer wat om het goed te praten. Zieke typetjes.
pi_160384070
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:50 schreef Woelwater het volgende:

Wat snap jij niet aan het woord 'als'?
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:04:02 #300
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160384078
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Lees je eigen woorden eens terug :{. Wat mij betreft ben je met het goedpraten van dit soort achterlijkheid net zondaars bezig als met het uitvoeren er van.
Is goed met je hoor, blijf maar lekker de zielige slachtoffer-moslim uithangen. Boehoe ze hebben onze moskee gebombardeerd..
Dat fckng ding is niet eens van hout man, denk even na over het effect van een brandbommetje op een stenen tegelmuur..
Dat het snel door 1 persoon gedoofd was zegt ook al genoeg..

Aanstellerige gedoe.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsjah als als.. Als alle moslims lieve aardige mensen waren was dit ook niet gebeurd ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')