abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160321521
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:17 schreef truthortruth het volgende:
Het feit dat je niet met een lijst aan islamitische landen aan kan komen waarin menselijke vrijheden en rechten gewaarborgd zijn zou voor ieder weldenkend mens een signaal moeten zijn. Dat feit negeren is gewoon idioot. Religie wordt wereldwijd als middel gebruikt om macht uit te oefenen , mensen te onderdrukken en een wij/zij situatie te creëeren. Daar je ogen voor sluiten is dat middel legitimeren.
In Europa ook niet,overal gelden regels.
Die in de meeste Islamistische landen zijn nu eenmaal anders dan die in het westen .
pi_160321572
Wel zonde van die Molotov-cocktail.
pi_160323019
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:32 schreef PSVCL het volgende:
In Europa ook niet,overal gelden regels.
Die in de meeste Islamistische landen zijn nu eenmaal anders dan die in het westen .
Anders :') Als het alleen maar anders was dan had ik er absoluut geen probleem mee.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_160323270
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:11 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Anders :') Als het alleen maar anders was dan had ik er absoluut geen probleem mee.
Andere normen en waarden, accepteren.
  maandag 29 februari 2016 @ 20:22:07 #230
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160323315
quote:
9s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Neen, mijn euvel is dat ik erg kritisch ben en te intelligent, waardoor ik alles doorzie en me nergens bij aan kan sluiten. ;(
Werken lukt dus ook niet, want ik heb alles door en kan me dien ten gevolge niet als slaaf opstellen. Psychologische hulp is zinloos, ik snap binnen 10 minuten waar mevrouw of meneer de psycholoog op uit is.
Het is eenzaam aan top. :'(

Dus je bent een autist met een wajong uitkering. Weten we dat ook weer.
Graag op anoniem
pi_160323379
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

En wat te doen met mensen die dat weigeren en toch hun eigen normen en waarden hanteren ?
pi_160323387
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:20 schreef PSVCL het volgende:
Het onderdrukken van rechten en vrijheden, nooit.
pi_160330900
Zeer triest. Walgelijke actie. Maar dit is zeker niet de eerste keer :) Brand en bommen op Islamitische scholen was tientallen jaren geleden eigenlijk aan de lopende band in Nederland. in 2004 is zelfs een moskee volledig afgefikt

Ik snap de enorme verontwaardiging van moslims nu wel. Immers krijgen Joden wel de beveiliging en zij niet. Ik denk dat het hen vooral om dit punt gaat. Krijg altijd het gevoel dat ze jaloers zijn.

De golf van geweld op Islamitische gebedshuizen en scholen kwam direct na de dood van Theo van Gogh. Vergeldingsacties. Wat ik zeer kwalijk vind. Moslims in Nederland worden verantwoordelijk gehouden voor een gek of wat er gebeurd in het midden oosten. Zou niet moeten. Toch? Hebben de moslims toch veel meer gemeen met de Joden dan ze dachten !

Ik denk dat heel het Nederlandse volk eens goed samen moeten gaan praten en leren om samen te leven want dit is natuurlijk verwerpelijk. Ik hoop vurig dat het bij deze incident blijft en iedereen weer leert om rustig te blijven.
Dader(s) worden gestraft en voor de rest positief blijven . Meer kan je niet doen.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 04:05:40 #234
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_160332582
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:22 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dus je bent een autist met een wajong uitkering. Weten we dat ook weer.
Iedereen op dit forum is een autist met Wajong, zo bijzonder is dat niet. :')
pi_160333799
quote:
15s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik heb echt liever moslims dan Tokkies of Duindorpers.
Moslims zien Allah als god, Duindorpers hebben Henk Bres en Geert als goden.

De meeste moslims beheersen de Nederlandse taal beter dan Duindorpers/Tokkies. :{
Kom je weleens achter jouw computerscherm vandaan? :)
pi_160336023
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:42 schreef truthortruth het volgende:
Het is niet slechts een middel, het is het middel, omdat mensen er in willen geloven. Maar goed, ondanks alle 'in your face' bewijzen heb jij een reden om een andere mening te hebben.
Nou inderdaad wat een bewijs. Je geeft zelf hier al weer toe dat het de mensen zelf zijn die erin geloven. Religie doet dus niets het zijn de mensen zelf die erin geloven.
pi_160336242
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou inderdaad wat een bewijs. Je geeft zelf hier al weer toe dat het de mensen zelf zijn die erin geloven. Religie doet dus niets het zijn de mensen zelf die erin geloven.
Wat maakt het uit, de consequenties zijn hetzelfde. Het nazi gedachtegoed doet zelf ook niets, toch verwerpen we het, zouden we dat dan ook niet moeten doen?
pi_160336309
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat maakt het uit, de consequenties zijn hetzelfde. Het nazi gedachtegoed doet zelf ook niets, toch verwerpen we het, zouden we dat dan ook niet moeten doen?
Niet iedereen verwerpt het, je kunt mensen ook niet beoordelen op hun mening, alleen op hun daden.
pi_160336334
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Niet iedereen verwerpt het, je kunt mensen ook niet beoordelen op hun mening, alleen op hun daden.
Je ontwijkt. Waarom dan een nazi gedachtegoed anders behandelen als religie?
pi_160336474
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:49 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je ontwijkt. Waarom dan een nazi gedachtegoed anders behandelen als religie?
In welk opzicht wordt het anders behandeld behalve dan dat een religie de vrijheid van religie kent?
pi_160336697
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:56 schreef Wespensteek het volgende:
In welk opzicht wordt het anders behandeld behalve dan dat een religie de vrijheid van religie kent?
Nog even afgezien van het feit dat er een verbod is op een hakenkruis, jij denkt niet dat er een totale hetze ontstaat als er een nazi opleiding wordt gestart, als er gebouwen worden neergezet in het teken van propaganda van de nazi ideologie, als er grote groepen ouders hun kinderen gaan voorzien van een nazi opvoeding, nazi opleidingsmateriaal etc etc? Jij denkt dat de huidige maatschappij dat gaat accepteren, ik denk het niet, en terecht.
pi_160336788
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:07 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nog even afgezien van het feit dat er een verbod is op een hakenkruis, jij denkt niet dat er een totale hetze ontstaat als er een nazi opleiding wordt gestart, als er gebouwen worden neergezet in het teken van propaganda van de nazi ideologie, als er grote groepen ouders hun kinderen gaan voorzien van een nazi opvoeding, nazi opleidingsmateriaal etc etc? Jij denkt dat de huidige maatschappij dat gaat accepteren, ik denk het niet, en terecht.
Het probleem bij de Nazi symbolen is natuurlijk dat er de holocaust is geweest en er uitspraken zijn van rechters dat bepaalde dingen verboden zijn wegens haatzaaien en groepbelediging. Qua wetgeving is er niet echt veel verschil anders dan dus de vrijheid van religie.

Verder kan de NVU gewoon zijn gang gaan binnen de bestaande beperkingen.
pi_160336819
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:12 schreef Wespensteek het volgende:
Het probleem bij de Nazi symbolen is natuurlijk dat er de holocaust is geweest en er uitspraken zijn van rechters dat bepaalde dingen verboden zijn wegens haatzaaien en groepbelediging.
Waarom is dit anders bij religie?
pi_160336873
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:13 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Waarom is dit anders bij religie?
Is het anders?
pi_160336929
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:16 schreef Wespensteek het volgende:
Is het anders?
Alle symboliek rond nazisme is verboden...
pi_160336934
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:19 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Alle symboliek rond nazisme is verboden...
Volgens mij niet.
pi_160337022
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:20 schreef Wespensteek het volgende:
Volgens mij niet.
Ik snap wel waarom je dat typed.
pi_160337041
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik snap wel waarom je dat typed.
Ik ook, omdat het niet waar is. Er zijn vrij veel symbolen waarover nog geen rechter heeft geoordeeld.
pi_160337088
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:24 schreef Wespensteek het volgende:
Ik ook, omdat het niet waar is. Er zijn vrij veel symbolen waarover nog geen rechter heeft geoordeeld.
Ik word altijd een beetje moe van mensen die geen eerlijke discussie willen voeren, nazi symboliek is verboden, punt.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 12:27:07 #250
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_160337096
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:13 schreef Falco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')___
Je hebt gelijk, hiermee gaan we de oorlog tegen de islam niet winnen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')