Zodat ze wraak kunnen nemen? Zo werkt dat niet hé in ons land.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:15 schreef PSVCL het volgende:
De tokkie is inmiddels opgepakt , ik hoop dat ie bekend word gemaakt onder de Marokkaans/Turkse gemeenschap.
Niet?quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:18 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Zodat ze wraak kunnen nemen? Zo werkt dat niet hé in ons land.
Ik zou zeggen: open er een topic over.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:17 schreef Woelwater het volgende:
Raar dat dit stukje terreur niet zoveel aandacht heeft gekregen, staat volgens mij niet eens op fok.
Gebeurde een dag eerder.
Brand gesticht in herensauna Eindhoven.
Neuh, niet echt de behoefte..quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: open er een topic over.
Dan de namen van iedere crimineel openbaar maken en niet alleen van deze.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet?
Wat doet het Nederlandse leger dan in Syrie en de laatste jaren in Irak?
Van mij mag het.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:23 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dan de namen van iedere crimineel openbaar maken en niet alleen van deze.
Deed ik niet.. Vind het eigenlijk erger dat er hier zo geklaagd wordt om niets.. Maarja, racisme/terrorismekaart hè..quote:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:26 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Deed ik niet.. Vind het eigenlijk erger dat er hier zo geklaagd wordt om niets.. Maarja, racisme/terrorismekaart hè..
Wat valt er niet aan te snappen?quote:
Het gebouw zal er in ieder geval niet lelijker op geworden zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:37 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als je hier iets tegen de muur aan gooit:
Ja (en ik bedoel dit niet persoonlijk), maar denk nu niet dat er maar iets verandert van alles waar je tegen bent als je een molotov-cocktail tegen een moskee aangooit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:37 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
Er is een brandbommetje tegen de muur aan gegooid en er wordt gelijk gedaan alsof het een aanslag was op alle bezoekers incl. kinderen die er aanwezig waren..
[ afbeelding ]
Dan ben je er niet op uit geweest om iemand te verwonden, het is niet dat hij door een raam of deur naar binnen werd geworpen..
Waarom toch dat gebagatelliseer? "een brandbommetje" ...quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:37 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Er is een brandbommetje tegen de muur aan gegooid en er wordt gelijk gedaan alsof het een aanslag was op alle bezoekers incl. kinderen die er aanwezig waren..
Maar ik ben nergens tegen en keur dit ook helemaal niet goed, vind echter wel dat dit incident heel erg wordt opgeblazen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 07:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ja (en ik bedoel dit niet persoonlijk), maar denk nu niet dat er maar iets verandert van alles waar je tegen bent als je een molotov-cocktail tegen een moskee aangooit.
Dan spoor je gewoon niet.
Waar komt die wat zieke neiging om dit soort zaken goed te praten toch vandaan? Of wil je stiekem zelf ook dit soort achterlijkheid uithalen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:37 schreef Woelwater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ben je er niet op uit geweest om iemand te verwonden, het is niet dat hij door een raam of deur naar binnen werd geworpen..
Je keurt het niet goed maar je praat het wel goed. Dan ben je gewoon een idioot.quote:Op donderdag 3 maart 2016 07:43 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar ik ben nergens tegen en keur dit ook helemaal niet goed, vind echter wel dat dit incident heel erg wordt opgeblazen.
Omdat het om moslims gaat natuurlijk... die mogen pas iets zeggen als er doden vallen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 07:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom toch dat gebagatelliseer? "een brandbommetje" ...
"Oh jongens het was maar een brandbommetje".
Ik weet zeker dat als iemand een molotovcocktail tegen jouw huis gooit, tegen je muur, dat je er niet zo luchtig over zou doen.
Als je dat uit mijn woorden haalt heb je zelf toch ook enigszins moeite met begrijpend lezen..quote:Op donderdag 3 maart 2016 07:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je keurt het niet goed maar je praat het wel goed. Dan ben je gewoon een idioot.
Want er zijn ook al zoveel dode moslims te betreuren door dit soort dadenquote:Op donderdag 3 maart 2016 07:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat het om moslims gaat natuurlijk... die mogen pas iets zeggen als er doden vallen.
Lees je eigen woorden eens terugquote:Op donderdag 3 maart 2016 07:50 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als je dat uit mijn woorden haalt heb je zelf toch ook enigszins moeite met begrijpend lezen..
[..]
Want er zijn ook al zoveel dode moslims te betreuren door dit soort daden![]()
Ookmdit verzint men wel weer wat om het goed te praten. Zieke typetjes.quote:Op donderdag 3 maart 2016 07:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat het om moslims gaat natuurlijk... die mogen pas iets zeggen als er doden vallen.
Wat snap jij niet aan het woord 'als'?quote:Op donderdag 3 maart 2016 07:50 schreef Woelwater het volgende:
Want er zijn ook al zoveel dode moslims te betreuren door dit soort daden![]()
Is goed met je hoor, blijf maar lekker de zielige slachtoffer-moslim uithangen. Boehoe ze hebben onze moskee gebombardeerd..quote:Op donderdag 3 maart 2016 07:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lees je eigen woorden eens terug. Wat mij betreft ben je met het goedpraten van dit soort achterlijkheid net zondaars bezig als met het uitvoeren er van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsjah als als.. Als alle moslims lieve aardige mensen waren was dit ook niet gebeurd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |