Dubbelzinnig ditquote:Op zondag 28 februari 2016 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
Godverdomme wat is Feyenoord slecht.
Achterquote:Op zondag 28 februari 2016 16:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, nee, mijn stream loopt 10 minuten voor zeg maar.
Bedankt pizzageit.quote:
ja maar geeft de spelers wel weer even wat lucht onlo.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Zonde deze overwinning. Stelt de acties tegen ons bestuur alleen maar uit. En het is niet alsof deze overwinning ervoor zorgt dat we no.3 staan aan het eind van het seizoen.
En dan donderdag weer de bietenbrug op.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:10 schreef onlogisch het volgende:
Ben benieuwd naar de euforie na het laatste fluitsignaal. Dat zal wel zijn alsof ze de fucking CL binnen hebben gehaald.
Misschien ook een huldiging?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:10 schreef onlogisch het volgende:
Ben benieuwd naar de euforie na het laatste fluitsignaal. Dat zal wel zijn alsof ze de fucking CL binnen hebben gehaald.
No 3 is toch netjes voor Feyenoord. Voor Feyenoord begrippen één plaats achter het kampioenschap.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Zonde deze overwinning. Stelt de acties tegen ons bestuur alleen maar uit. En het is niet alsof deze overwinning ervoor zorgt dat we no.3 staan aan het eind van het seizoen.
True that.En dat tankt hopelijk we wat vertrouwen voor de beker. Onze laatste strohalmquote:Op zondag 28 februari 2016 16:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar geeft de spelers wel weer even wat lucht onlo.
huldiging om 18.30 op de Coolsingelquote:Op zondag 28 februari 2016 16:10 schreef onlogisch het volgende:
Nee bosmongool, hou jij je bakkes maar gewoon.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
No 3 is toch netjes voor Feyenoord. Voor Feyenoord begrippen één plaats achter het kampioenschap.
sowquote:Op zondag 28 februari 2016 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee bosmongool, hou jij je bakkes maar gewoon.
SV volledig gewijd aan Feyenoordquote:
OHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 28 februari 2016 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier wordt iemand op zijn nummer gezet.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Feyenoord speelt weer sprankelend.
fris en fruitigquote:Op zondag 28 februari 2016 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Feyenoord speelt weer sprankelend.
Ben benieuwd naar de reactie van Paul.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:17 schreef franske19 het volgende:
9 wedstrijden op rij niet gewonnen en Utrecht krijgt het voor elkaar om hier thuis van te verliezen. Wat een club.
Zij belichaamt de malaise waarin Feyenoord zich de afgelopen 2 maanden heeft bevonden. Er komt zo een close-up van Kate Upton om het contrast kracht bij te zettenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom wordt er een lange close-up van deze vrouw gemaakt
Dan zeker.quote:
Dat zeg ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was trouwens een terugspeelbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:21 schreef Brammess het volgende:
???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de koe is gemolkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
qua blijkelijk niets van te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Welke score geef jij Feyenoord vandaag?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik heb een team nog nooit zo slecht een wedstrijd zien uitspelen. Je staat gewoon vijf keer met 4 tegen 2 man. Gemiddelde amateurclub had dit beter gedaan.
ah jaquote:Op zondag 28 februari 2016 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij United speelt een 18-jarige Amsterdammer.
1-2quote:Op zondag 28 februari 2016 16:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Welke score geef jij Feyenoord vandaag?
Een 4. Puntje erbij omdat je wint.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Welke score geef jij Feyenoord vandaag?
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Laat hem blij zijn. Niks mis mee.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Van Beek viert een van de lijn gehaalde bal weer eens alsof hij de Champions League heeft gewonnen.
lekker zuurquote:Op zondag 28 februari 2016 16:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Van Beek viert een van de lijn gehaalde bal weer eens alsof hij de Champions League heeft gewonnen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Utd - ArsenalKuijt is goedkoop aan het scoren bij de Feyenoord achterban. Warmt het je hart al op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom post je dit in 2 topics? Kom je aandacht tekort?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kuijt is goedkoop aan het scoren bij de Feyenoord achterban. Warmt het je hart al op?
Dat heb ik niet gedaan?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom post je dit in 2 topics? Kom je aandacht tekort?
Finale Europa League. Je hoort het.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speelt Feyenoord Europa League donderdag?
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan?
Oh oke. Ik zie je edit nu
Hij is dom.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan?
Oh oke. Ik zie je edit nu
top!quote:Op zondag 28 februari 2016 16:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Finale Europa League. Je hoort het.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop op 3-3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
Gaat nog spannend worden daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knap hè, als je de competitie kunt kopen en de bondsvoorzitter matties is met de eigenaar van de club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij denkt dat er corruptie in het spel is?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Knap hè, als je de competitie kunt kopen en de bondsvoorzitter matties is met de eigenaar van de club.
Als ze spelen zoals ze vorige week en tegen Heracles speelden zie ik het zo gebeurenquote:
Hij wekt in ieder geval wel die suggestie...quote:Op zondag 28 februari 2016 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat er corruptie in het spel is?
Ik weet niet of corruptie de reden van hun kampioenschap is, maar dat er corruptie in het spel is lijkt me evident.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat er corruptie in het spel is?
Die maakte gewoon 2 foutjes.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet of corruptie de reden van hun kampioenschap is, maar dat er corruptie in het spel is lijkt me evident.
Dit is dan zelfs Europa League en geen eigen competitie maar je kunt mij echt niet vertellen dat die scheids niet omgekocht is.
https://www.facebook.com/(...)1101/?type=2&theater
2 ja?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die maakte gewoon 2 foutjes.
hands gezien (wat het niet was) en die overtreding niet gezien.quote:
Binnenkort weer derde, dan de beker. Het is weer heeeeerlijkquote:Op zondag 28 februari 2016 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk dan, na 8 wedstrijden kan hij eindelijk weer leedvermaak hebben voor andere clubs.
Waarvan actequote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Op 200 plekken na ja, letterlijk.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! DIT ZEG JE OMDAT VAN GAAL ZICH NET LIET VALLEN!!quote:Op zondag 28 februari 2016 16:44 schreef onlogisch het volgende:
Blijft vallen en opstaan dat Utd van v Gaal hé
Jij zou ook eens met PI's moeten gaan werken. Of ze proberen te begrijpen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! DIT ZEG JE OMDAT VAN GAAL ZICH NET LIET VALLEN!!
brom. Ajaxbeleid zou ook zijn om Rienstra te kopenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu maar hopen dat een AZ-speler uitblinkt vandaag om het scouten voor Ajax te verspoedigen
Dan zijn er wel heel veel mensen niet komen opdagen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jawel, het is op 200 plekken na uitverkocht.
Ja, dat is iets anders.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zijn er wel heel veel mensen niet komen opdagen.
Stop hiermeequote:Op zondag 28 februari 2016 16:44 schreef onlogisch het volgende:
Blijft vallen en opstaan dat Utd van v Gaal hé
Een oud jeugdspeler terugkopen valt sowieso binnen het beleid natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
brom. Ajaxbeleid zou ook zijn om Rienstra te kopen![]()
daarom zeg ik het maat.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een oud jeugdspeler terugkopen valt sowieso binnen het beleid natuurlijk.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk 'm zenuwachtig zijn. Aandoenlijk. Helemaal voor een volwassen man.
Ja, idd. Daarom ben ik maar thuisgebleven.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Brammess het volgende:
Wil trouwens niet "diegene" zijn, maar parkeren is op dit moment een ramp bij de Arena.
Paar matties van me zijn al te laat.
Misschien eerder weg gaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Brammess het volgende:
Wil trouwens niet "diegene" zijn, maar parkeren is op dit moment een ramp bij de Arena.
Daarnaast is er een ongeluk gebeurd bij de Wijkertunnel.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Brammess het volgende:
Volslagen onbekenden die op een Ajaxforum klagen/matties.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Brammess het volgende:
Je bent toch geen Stijn en kunt toch ook om 7 uur iets eten?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Caland het volgende:
Kwart voor 5 is ook wel een kuttijd hoor. Constant dat dilemma, moet je voor of na de wedstrijd eten.
Vroeger, toen de joden helemaal geen keuze hadden tussen etenstijden. Those were the days.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Caland het volgende:
Kwart voor 5 is ook wel een kuttijd hoor. Constant dat dilemma, moet je voor of na de wedstrijd eten.
Vroeger, toen de joden helemaal geen keuze hadden tussen etenstijden. Those were the days.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd. Daarom ben ik maar thuisgebleven.
Het was een WOII grapje, snap dat nou.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent toch geen Stijn en kunt toch ook om 7 uur iets eten?
oh HAHAHAHAquote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een WOII grapje, snap dat nou.
Doordeweeks eet ik meestal pas 19.30quote:Op zondag 28 februari 2016 16:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent toch geen Stijn en kunt toch ook om 7 uur iets eten?
Ik heb er niet om kunnen lachenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een WOII grapje, snap dat nou.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Caland het volgende:
Een landstitel zou mooi zijn idd.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef Buitendam het volgende:
Misschien moet Ajax iets aan de prijzen doen.
Caland is dan ook niet meer zo grappig.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er niet om kunnen lachen
Ze zijn nog in de race om de titel hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef Buitendam het volgende:
Afgelopen zomer al gedaanquote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef Buitendam het volgende:
Hey ben je weer terugquote:Op zondag 28 februari 2016 16:50 schreef Sunri5e het volgende:
Rijden de treinen wel richting Amsterdam?
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk 'm zenuwachtig zijn. Aandoenlijk. Helemaal voor een volwassen man.
Leuke, ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een landstitel zou mooi zijn idd.
Hehe.
Opa bakkenbaard had je toch weer op je plek gezet?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:50 schreef Sunri5e het volgende:
Mes. Steek. Pijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland is dan ook niet meer zo grappig.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:50 schreef Sunri5e het volgende:
Kijk, dat is nou een goede grap! Een landstitelquote:Op zondag 28 februari 2016 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een landstitel zou mooi zijn idd.
Hehe.
Heel goed jochie.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik laat mezelf niet wegjagen door racisten.
Goed argumentquote:Op zondag 28 februari 2016 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
hahaha roda. Wat ben jij fan van een kutclub zeg.
?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij klinkt wat geprikkeld. Wat is de reden daarvan?
Het ziet er bij Dijks altijd heel houterig uit, maar hij komt er nog redelijk vaak langs ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Dijks denkt dat ie een vleugelspeler is
Eerste irritaties komen al aan de oppervlakte.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef Kopsterk het volgende:
Wat een kanjerslechte vrije trap weer van Gudelj
Om vervolgens een kutvoorzet te geven .quote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het ziet er bij Dijks altijd heel houterig uit, maar hij komt er nog redelijk vaak langs ook.
Nou nou nou.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Negeer die Sunri5e godverdomme eens.
Als we niet op hem mogen reageren kun je hem net zo goed bannenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet je zijn huilposts dan even aanpakken. Hij komt weer de sfeer verpesten met zijn gejank.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar het is wel een echte Ajaciedquote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om vervolgens een kutvoorzet te geven .
Ik heb geen zenuwen. Net rustig naar de koers gekeken.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Zelfs de mods zijn van slag door de zenuwen.
Ik ben al bezig.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je zijn huilposts dan even aanpakken. Hij komt weer de sfeer verpesten met zijn gejank.
Hij weet niet eens wat racisme is. Wat een megadebiel.
Volgens mij heeft je favoriete "man" met geschoren benen niet gewonnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zenuwen. Net rustig naar de koers gekeken.
Ze missen mijn support en ineens stort het helemaal in. Ben benieuwd wanneer ze me terughalen voor een leuk bedragquote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey, fontein gesloopt in Rome?
Wie dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je favoriete "man" met geschoren benen niet gewonnen.
In de zomer.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze missen mijn support en ineens stort het helemaal in. Ben benieuwd wanneer ze me terughalen voor een leuk bedrag
Hoiquote:Op zondag 28 februari 2016 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net op tijd voor de plee ofs als ze slim zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |