Eerste irritaties komen al aan de oppervlakte.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef Kopsterk het volgende:
Wat een kanjerslechte vrije trap weer van Gudelj
Om vervolgens een kutvoorzet te geven .quote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het ziet er bij Dijks altijd heel houterig uit, maar hij komt er nog redelijk vaak langs ook.
Nou nou nou.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Negeer die Sunri5e godverdomme eens.
Als we niet op hem mogen reageren kun je hem net zo goed bannenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet je zijn huilposts dan even aanpakken. Hij komt weer de sfeer verpesten met zijn gejank.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar het is wel een echte Ajaciedquote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om vervolgens een kutvoorzet te geven .
Ik heb geen zenuwen. Net rustig naar de koers gekeken.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Zelfs de mods zijn van slag door de zenuwen.
Ik ben al bezig.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je zijn huilposts dan even aanpakken. Hij komt weer de sfeer verpesten met zijn gejank.
Hij weet niet eens wat racisme is. Wat een megadebiel.
Volgens mij heeft je favoriete "man" met geschoren benen niet gewonnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zenuwen. Net rustig naar de koers gekeken.
Ze missen mijn support en ineens stort het helemaal in. Ben benieuwd wanneer ze me terughalen voor een leuk bedragquote:Op zondag 28 februari 2016 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey, fontein gesloopt in Rome?
Wie dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je favoriete "man" met geschoren benen niet gewonnen.
In de zomer.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze missen mijn support en ineens stort het helemaal in. Ben benieuwd wanneer ze me terughalen voor een leuk bedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |