Ja, idd. Daarom ben ik maar thuisgebleven.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Brammess het volgende:
Wil trouwens niet "diegene" zijn, maar parkeren is op dit moment een ramp bij de Arena.
Paar matties van me zijn al te laat.
Misschien eerder weg gaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Brammess het volgende:
Wil trouwens niet "diegene" zijn, maar parkeren is op dit moment een ramp bij de Arena.
Daarnaast is er een ongeluk gebeurd bij de Wijkertunnel.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Brammess het volgende:
Volslagen onbekenden die op een Ajaxforum klagen/matties.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Brammess het volgende:
Je bent toch geen Stijn en kunt toch ook om 7 uur iets eten?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Caland het volgende:
Kwart voor 5 is ook wel een kuttijd hoor. Constant dat dilemma, moet je voor of na de wedstrijd eten.
Vroeger, toen de joden helemaal geen keuze hadden tussen etenstijden. Those were the days.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Caland het volgende:
Kwart voor 5 is ook wel een kuttijd hoor. Constant dat dilemma, moet je voor of na de wedstrijd eten.
Vroeger, toen de joden helemaal geen keuze hadden tussen etenstijden. Those were the days.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd. Daarom ben ik maar thuisgebleven.
Het was een WOII grapje, snap dat nou.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent toch geen Stijn en kunt toch ook om 7 uur iets eten?
oh HAHAHAHAquote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een WOII grapje, snap dat nou.
Doordeweeks eet ik meestal pas 19.30quote:Op zondag 28 februari 2016 16:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent toch geen Stijn en kunt toch ook om 7 uur iets eten?
Ik heb er niet om kunnen lachenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een WOII grapje, snap dat nou.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Caland het volgende:
Een landstitel zou mooi zijn idd.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef Buitendam het volgende:
Misschien moet Ajax iets aan de prijzen doen.
Caland is dan ook niet meer zo grappig.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er niet om kunnen lachen
Ze zijn nog in de race om de titel hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef Buitendam het volgende:
Afgelopen zomer al gedaanquote:Op zondag 28 februari 2016 16:49 schreef Buitendam het volgende:
Hey ben je weer terugquote:Op zondag 28 februari 2016 16:50 schreef Sunri5e het volgende:
Rijden de treinen wel richting Amsterdam?
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk 'm zenuwachtig zijn. Aandoenlijk. Helemaal voor een volwassen man.
Leuke, ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een landstitel zou mooi zijn idd.
Hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |