Bij nader inzien is Kaas- dus toch niet zo lief.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef Gutmensch het volgende:
Altijd kut als je veel moeite doet op je iPad om een nieuw topic te openen en dat kaas er dan met z'n ego een stokje voor steekt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef Gutmensch het volgende:
Altijd kut als je veel moeite doet op je iPad om een nieuw topic te openen en dat kaas er dan met z'n ego een stokje voor steekt.
PvdA'ers hé.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:47 schreef Heilwasser het volgende:
Rare website Guido, allemaal gekke vrouwen.
Weer down. Zal Nieuwsuur wel weer zijn geweest.quote:
Hoezo, de zon straalt al de hele dag.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:12 schreef Gutmensch het volgende:
Mmmm, prima weer voor warme chocolademelk
Het is ook wel een beetje raar als je Skype gaat afknijpen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:13 schreef Heilwasser het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)online-geboycot.html
Lekker blokkades opwerpen in plaats van innoveren.
Ja, typisch wintersportweer.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo, de zon straalt al de hele dag.
Onderdrukking van de werkende vrouw door de blanke, heteroseksuele man van middelbare leeftijd met een financiële of juridische achtergrond of zijn het toch de Sterre's en Isabellen van deze wereld die elkaar onder de spreekwoordelijke duim houden?quote:De organisatrice had een Grace Kellyrol en hield een monoloog over haar bloedjes Jopje, Sterre en Isabel waaraan ze haar gemanicuurde handjes vol had, maar o wat kreeg je er veel voor terug, zeker als je er de héle dag voor ze was. Vond ik ook niet? Ik knikte vriendelijk, maar mompelde dat de hele dag me wat lang leek.
Grace Kelly keek verbaasd. 'Ik werk,' verklaarde ik met volle mond. 'Ach.' Ze monsterde me met toegeknepen oogjes. Ik had het warm. Raffi plakte aan mijn gehemelte. Toen zei ze zuinig: 'Tja. Dat kan natuurlijk ook. Als jij denkt dat je kinderen daar niet onder lijden...'
En wat deed ik? Zei ik: 'Krijg de rambam met je sjerritieburrel die trouwens liefdadigheidsborrel zou moeten heten, met je hysterische Engels, de eenentwintigste eeuw is aangebroken, ik heb wel wat beters te doen dan me door keuvelende kuttenkoppen een schuldgevoel te laten aanpraten'? Welnee, ik glimlachte 'Jaja, alles kan.'
http://www.dezemannenkunnengeenvrouwkrijgen.nl/quote:Op zondag 28 februari 2016 14:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
PvdA'ers hé.
Ze zouden eens een website moeten maken waar de belangen van de middelbare blanke heteroseksuele man met een financiële of juridische achtergrond centraal staat. Dat zijn de mensen door wie dit land groot is gemaakt.
Royale treurnis die website.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://www.dezemannenkunnengeenvrouwkrijgen.nl/
Ah ja, natuurlijk. Mooi trouwens ook dat de ir tussen alle mr en drs er zo uit ziet:quote:Op zondag 28 februari 2016 15:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://www.dezemannenkunnengeenvrouwkrijgen.nl/
De andere ir. is ook al zo'n nerd.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah ja, natuurlijk. Mooi trouwens ook dat de ir tussen alle mr en drs er zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Stereotypes zijn er met een reden.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De andere ir. is ook al zo'n nerd.
[ afbeelding ]
Dit is toch meer mijn stereotype van een socioloog of psycholoog dan van een ingenieur.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah ja, natuurlijk. Mooi trouwens ook dat de ir tussen alle mr en drs er zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Eiersollbruchstellenverursacher!quote:Op zondag 28 februari 2016 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hebben woorden met een lengte waar je u tegen zegt
Helaas. De werkelijkheid denkt daar anders over. Deze knakker zit toch echt in jouw kamp.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is toch meer mijn stereotype van een socioloog of psycholoog dan van een ingenieur.
Ik kom ze toch echt niet tegen in de IT.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Helaas. De werkelijkheid denkt daar anders over. Deze knakker zit toch echt in jouw kamp.
Eerder het stereotype gepensioneerde filosoof.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz.quote:
Minstens één filosoof per RvC klinkt beter dan het vrouwenquotum.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerder het stereotype gepensioneerde filosoof.
Mee eens, goed voor de werkgelegenheid onder die groep. Vrouwen kunnen altijd nog kinderen krijgen als dagbesteding, filosofen zijn dan een stuk slechter af.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Minstens één filosoof per RvC klinkt beter dan het vrouwenquotum.
PowNews oprotten!quote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Die ophef over de zogenaamde mishandeling van een PowNed-verslaggever.
Man man man.
Aanpakken, die journalisten.
Hilarisch inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Man man man.
Alleen de pijp ontbreekt nog.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerder het stereotype gepensioneerde filosoof.
Is ook de enige manier voor PowNed om een beetje aandacht te genereren. Met hun inhoud kunnen ze immers geen potjes breken.quote:
De meest gewantrouwde beroepsgroep ter wereld naar verluidt.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Man man man.
Klopt.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De meest gewantrouwde beroepsgroep ter wereld naar verluidt.
Ik hoop dat je tot in de puntjes bent voorbereid?quote:
Ik heb uberhaupt nog niet de Blackboardpagina van het vak bekeken. Kunnen we een beetje uitslapen of is het in de ochtend?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik hoop dat je tot in de puntjes bent voorbereid?
Die 18-jarige die afgelopen week z'n profdebuut maakte bij ManU heeft nu 4x gescoord in z'n eerste 2 duels.quote:
Ze zag er prima uit, daar gaat het om.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook de enige manier voor PowNed om een beetje aandacht te genereren. Met hun inhoud kunnen ze immers geen potjes breken.
Moet er een piemel in?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze zag er prima uit, daar gaat het om.
Heel plat dit Tem. Rotterdams chique.quote:
Daar zijn piemels voor tenslotte.quote:
Hulde voor deze vorm van eigendomsbescherming tegen linkse werkschuwen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:39 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)tegen_krakers__.html
Innovatief.
Onder andere.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar zijn piemels voor tenslotte.
Dat doen ze op het platteland al sinds jaar en dag.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:39 schreef Heilwasser het volgende:
Innovatief.
Waarom slopen ze die zooi niet gewoon. Als dat toch het doel is.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:39 schreef Heilwasser het volgende:
Innovatief.
Ambtenaren? Sloopvergunning?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom slopen ze die zooi niet gewoon. Als dat toch het doel is.
Ik neem aan dat het geen monumenten zijn. Dan hoef je slechts een melding te doen van de sloop en mag je heel snel aan de slag. En aangezien dit blijkbaar al maanden speelt, zal het wel vanwege de kosten van de sloop zijn.quote:
Of er nog niks anders mee mogen.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het geen monumenten zijn. Dan hoef je slechts een melding te doen van de sloop en mag je heel snel aan de slag. En aangezien dit blijkbaar al maanden speelt, zal het wel vanwege de kosten van de sloop zijn.
Ik zou panden die zo lang leegstaan gewoon vorderen voor vluchtelingenopvang.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:07 schreef 99.999 het volgende:
Na wat lezen blijkt er al een jaar of tien sprake van leegstand en verkrotting. Dat kan je iet alleen bij de ambtenaren neerleggen, dan heeft een eigenaar ook verantwoordelijkheid.
Gewoon inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zou panden die zo lang leegstaan gewoon vorderen voor vluchtelingenopvang.
Leuk voor je. Maar na tien jaar leegstand en verpaupering schiet dat ook niet op natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zou panden die zo lang leegstaan gewoon vorderen voor vluchtelingenopvang.
Nee, maar dat laten verpauperen zou echt voorkomen moeten worden, is nogal slecht voor de buurt.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leuk voor je. Maar na tien jaar leegstand en verpaupering schiet dat ook niet op natuurlijk.
Remlof barst van de goede ideeën.quote:
Een Achterhoekse kraker zou zich niet af laten schrikken door een paar duizend liter mest meer of minder.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat doen ze op het platteland al sinds jaar en dag.
Wanneer gaan al die dingen daar eens gezamenlijk de gemeente Achterhoek vormen?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een Achterhoekse kraker zou zich niet af laten schrikken door een paar duizend liter mest meer of minder.
Niet. Het is al een heel wonder dat Groenlo en Lichtenvoorde in één gemeente weten te functioneren. Dorpen als Aalten en Winterswijk wil je daar niet bijgooien, natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer gaan al die dingen daar eens gezamenlijk de gemeente Achterhoek vormen?
Toch doen, en laten besturen door een Rijkscommissaris.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet. Het is al een heel wonder dat Groenlo en Lichtenvoorde in één gemeente weten te functioneren. Dorpen als Aalten en Winterswijk wil je daar niet bijgooien, natuurlijk.
Of gewoon aan Duitsland schenken.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Toch doen, en laten besturen door een Rijkscommissaris.
Correct.quote:
Gaat het weer een beetje?quote:
Nog veel drugs onderschept de laatste tijd?quote:
It's in the eye of the beholder. Meestal sta ik achter de kassa.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nog veel drugs onderschept de laatste tijd?
Had je maar een kut gepost, nu zitten we daar met een paar gedrochten van posts van je.quote:
Keep on trucking.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je maar een kut gepost, nu zitten we daar met een paar gedrochten van posts van je.
Maar blij dat je de weg naar je eigen stal weer hebt kunnen vinden.
Have fun!
Hier vallen ze iets minder op. Ken Uw lezers.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
nu zitten we daar met een paar gedrochten van posts van je.
Hmm?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef Gutmensch het volgende:
Gelukkig gaat Feyenoord weer verliezen.
Waarom is dat zo natuurlijk dan? Ik ken al die dorpen niet. Dacht dat de Achterhoek wel redelijk één cultureel geheel was.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet. Het is al een heel wonder dat Groenlo en Lichtenvoorde in één gemeente weten te functioneren. Dorpen als Aalten en Winterswijk wil je daar niet bijgooien, natuurlijk.
Nee joh, mooi dat we de Achterhoek hebben. Kom nou.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Of gewoon aan Duitsland schenken.
Jullie mogen hem houden hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je maar een kut gepost, nu zitten we daar met een paar gedrochten van posts van je.
Maar blij dat je de weg naar je eigen stal weer hebt kunnen vinden.
Have fun!
Gij ook, koekwaus.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:29 schreef Drugshond het volgende:
O ja... GutMensch is 40+
[ afbeelding ]
We hebben ook de Oostenrijkse Alpen en de Spaanse costa's. Of de Achterhoek nou in Duitsland of Nederland ligt maakt me weinig uit als Europeaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh, mooi dat we de Achterhoek hebben. Kom nou.
Omdat Groenlo en haar inwoners zich boven de rest verheven voelen wegens een achterhaald concept als stadsrechten, Lichtenvoorde en haar inwoners zichzelf gezien de evenementendichtheid als de originele partyboeren beschouwen, deze twee dorpen samen een katholieke enclave vormen binnen de protestantse Achterhoek, Aalten een bible-belt op zich vormt, en Winterswijk barst van de NSB'ers en kampers.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom is dat zo natuurlijk dan? Ik ken al die dorpen niet. Dacht dat de Achterhoek wel redelijk één cultureel geheel was.
Mooie regio.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omdat Groenlo en haar inwoners zich boven de rest verheven voelen wegens een achterhaald concept als stadsrechten, Lichtenvoorde en haar inwoners zichzelf gezien de evenementendichtheid als de originele partyboeren beschouwen, deze twee dorpen samen een katholieke enclave vormen binnen de protestantse Achterhoek, Aalten een bible-belt op zich vormt, en Winterswijk barst van de NSB'ers en kampers.
Logisch toch?
Veel verschillende opvattingen en levensstijlen die gemakkelijk opzij worden gezet bij het potenrammen.quote:
Dat is sowieso een pluspunt.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veel verschillende opvattingen en levensstijlen die gemakkelijk opzij worden gezet bij het potenrammen.
Potenrammen werkt verbroederend, inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veel verschillende opvattingen en levensstijlen die gemakkelijk opzij worden gezet bij het potenrammen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 19:49 schreef Reya het volgende:
Winterswijk heft het Mussert-certificaat voor "erkend NSB-oord", inderdaad.
Zat zelf meer aan Limburg te denken.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een beetje wat nu Vlaardingen is zeg maar.
Of Volendam.
Beeldend, bedoel je? Of tellen literaire-, cinematograische- en muzikale werken en dergelijke ook?quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Goeie vraag wel in dit café waar 99% geen nagel heeft om zijn reet te krabben.
Beeldend ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beeldend, bedoel je? Of tellen literaire-, cinematograische- en muzikale werken en dergelijke ook?
Alsof er meer dan 98 gasten in dit café zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Goeie vraag wel in dit café waar 99% geen nagel heeft om zijn reet te krabben.
Ik heb zo'n wereldwinkelbeeldje, gemaakt door een of andere negert. Die heeft zich er uiteraard weer met minimale inspanning vanaf gebracht. Zal er zo eens een foto van maken.quote:
Een schilderij van mezelfquote:
Koos!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
...En het dan raar vinden dat mensen op dat continent bij bosjes dood neervallen omdat men te lui is een beetje een fatsoenlijke waterput te graven.
Hillary Clintonquote:
Het wordt steeds zotter.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)-bij-moskee-enschede
Elk stuwmeer beïnvloedt de rotatie van de aarde als het leegloopt.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:59 schreef Gutmensch het volgende:
Dus in China is er een stuwmeer dat zoveel inhoud heeft dat het de rotatie van de aarde beïnvloedt als ze het laten leeglopen.
Maar deze meetbaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elk stuwmeer beïnvloedt de rotatie van de aarde als het leegloopt.
Link?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:59 schreef Gutmensch het volgende:
Dus in China is er een stuwmeer dat zoveel inhoud heeft dat het de rotatie van de aarde beïnvloedt als ze het laten leeglopen.
Goed programma trouwens, ik kijk elke week. Voor het eerst sinds weet ik het dat ik de tv aangooi voor iets anders dan voetbal.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:59 schreef Gutmensch het volgende:
Zit het net te lezen iddquote:Op zondag 28 februari 2016 20:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ben je gekquote:
Ja, in de westerse wereld met haar inspraakprocedures zijn dergelijke grootschalige projecten gewoon onmogelijk.quote:
Maar Zondag met Lubach.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:05 schreef Kaas- het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/99258
Om 21:35 komt Red Army op CANVAS. Gezien en ik raad hem zeer aan.
dat water verplaatst zich gewoon; het totale gewicht blijft constantquote:
Goh, echt?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat water verplaatst zich gewoon; het totale gewicht blijft constant
Welk programma?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed programma trouwens, ik kijk elke week. Voor het eerst sinds weet ik het dat ik de tv aangooi voor iets anders dan voetbal.
Bron? Lijkt mij sterk eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:59 schreef Gutmensch het volgende:
quote:
http://www.vpro.nl/yangtze/afleveringen/2016/4.htmlquote:Op zondag 28 februari 2016 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Bron? Lijkt mij sterk eigenlijk.
Maar goed, na aardbevingen komen ook altijd soortgelijke berichten naar voren en die blijken ook nooit te kloppen.
de VPROquote:Op zondag 28 februari 2016 21:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
[..]
http://www.vpro.nl/yangtze/afleveringen/2016/4.html
ik heb geen TVquote:
Maar hoe kijk je dan Shownieuws?quote:
Heeft Reya, als iemand met Twentse roots, al afstand gedaan van deze terreurdaad?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
neverquote:Op zondag 28 februari 2016 21:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Maar hoe kijk je dan Shownieuws?
Die van Tweede Kerstdag 2004 en 11 maart 2011 hebben dacht ik wel degelijk invloed gehad.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Bron? Lijkt mij sterk eigenlijk.
Maar goed, na aardbevingen komen ook altijd soortgelijke berichten naar voren en die blijken ook nooit te kloppen.
Ik ook niet. Bagger.quote:
Youtube e.d.quote:
Ja moet de aflevering toch nog terugkijken, maar ben enigsinds skeptisch over de claim.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
[..]
dat duurt allemaal zo langquote:Op zondag 28 februari 2016 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja moet de aflevering toch nog terugkijken, maar ben enigsinds skeptisch over de claim.
Ik heb volgens mij al eens eerder linkje gepost waarin dit onderuit werd gehaald. Belangrijkste was volgens mij dat de claims zo marginaal zijn dat ze makkelijk wegvallen in de foutmarge van de apparatuur. Maar zal eens terug zoekenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die van Tweede Kerstdag 2004 en 11 maart 2011 hebben dacht ik wel degelijk invloed gehad.
Is dat die rivier waar de dam in staat? Misschien wel interessant om dan de hele serie in één keer te kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
[..]
Ja, die.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat die rivier waar de dam in staat? Misschien wel interessant om dan de hele serie in één keer te kijken.
Ik vond het niet zo'n sterke aflevering vanuit informatief oogpunt. Bij uitstek een Nederlander zou toch ook de voordelen van waterbouwkundige kunstwerken moeten benoemen; beheersbaar en bevaarbaar maken van rivieren, overstromingen voorkomen en sturing van de waterstand ten behoeve van de landbouw. En wat betreft dat groen in het water raad ik Ruben aan eens op een zomerse dag een tochtje over het Markermeer te maken. Dat is ook behoorlijk groen vanwege algenbloei als gevolg van meststoffen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed programma trouwens, ik kijk elke week. Voor het eerst sinds weet ik het dat ik de tv aangooi voor iets anders dan voetbal.
Netflix?quote:
Die voordelen zijn ook letterlijk benoemd op het landbouwdeel na.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo'n sterke aflevering vanuit informatief oogpunt. Bij uitstek een Nederlander zou toch ook de voordelen van waterbouwkundige kunstwerken moeten benoemen; beheersbaar en bevaarbaar maken van rivieren, overstromingen voorkomen en sturing van de waterstand ten behoeve van de landbouw. En wat betreft dat groen in het water raad ik Ruben aan eens op een zomerse dag een tochtje over het Markermeer te maken. Dat is ook behoorlijk groen vanwege algenbloei als gevolg van meststoffen.
Pquote:
Ach wat maakt het uit. 600 km lang, tot honderden meters diep, dat is veel water.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja moet de aflevering toch nog terugkijken, maar ben enigsinds skeptisch over de claim.
De aarde wordt ook wel de "Blauwe planeet" genoemd.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. 600 km lang, tot honderden meters diep, dat is veel water.
Alleen genoemd door de voice over. Een samenhangender beeld zou tot stand zijn gekomen als ze ook mensen die stroomafwaarts wonen geïnterviewd zouden hebben en natuurlijk schippers.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die voordelen zijn ook letterlijk benoemd op het landbouwdeel na.
Ze eten allen rijst.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alleen genoemd door de voice over. Een samenhangender beeld zou tot stand zijn gekomen als ze ook mensen die stroomafwaarts wonen geïnterviewd zouden hebben en natuurlijk schippers.
http://www.volkskrant.nl/(...)343700b516b16d216e20 via @volkskrantquote:'Karl Marx is nog altijd heel relevant'
Er werd bij de dam gesproken met een man die stroomafwaarts woont en het uitblijven van overstromingen bejubelde. Ook lieten ze uitgebreid de voordelen voor de scheepvaart zien en horen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alleen genoemd door de voice over. Een samenhangender beeld zou tot stand zijn gekomen als ze ook mensen die stroomafwaarts wonen geïnterviewd zouden hebben en natuurlijk schippers.
Waarom is het zo vreemd dat ze niet enkel dolenthousiast zijn over China? Er zijn nog wel wat misstanden te vinden aldaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef Kowloon het volgende:
En doet China aan het opwekken van groene energie, is het weer niet goed.
En dat was nog geen sinecure met die stuwdam.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bent nu echt spijkers op laag water aan het zoeken.
Ik ben slechts half-Twents. Voorschrift lijkt mij eerder de aangewezen persoon voor een dergelijke geste.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heeft Reya, als iemand met Twentse roots, al afstand gedaan van deze terreurdaad?
Waarom zijn programma als journalistieke documentaire zien terwijl het eerder gewoon een verslag is van de reis die hij maakt? Het is geen Tegenlicht ofzo.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom is het zo vreemd dat ze niet enkel dolenthousiast zijn over China? Er zijn nog wel wat misstanden te vinden aldaar.
Lehman Brothersquote:Op zondag 28 februari 2016 21:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)343700b516b16d216e20 via @volkskrant
Economen worden afgezeken! Leest u mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Wordt China afgezeken? Zoja, dan is het feitelijk correct.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zijn programma als journalistieke documentaire zien terwijl het eerder gewoon een verslag is van de reis die hij maakt? Het is geen Tegenlicht ofzo.
Turfsteker, dat klinkt als php.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:41 schreef Reya het volgende:
Alhoewel, ik kom wel uit een eeuwenoud Twents geslacht. VS stamt af van turfstekers.
Zijn hun bronnen wel in orde?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zijn programma als journalistieke documentaire zien terwijl het eerder gewoon een verslag is van de reis die hij maakt? Het is geen Tegenlicht ofzo.
weinig diversiteit aan gezichtspuntenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)343700b516b16d216e20 via @volkskrant
Economen worden afgezeken! Leest u mee?
Geen enkele aflevering is informatief in de zin van dat de beste man even het e.e.a. uitlegt. Hij is geen journalist, gewoon een fotograaf, die normale mensen laat zien en verder nooit conclusies trekt en dat lekker aan de kijker overlaat. Vind ik wel relaxed eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo'n sterke aflevering vanuit informatief oogpunt. Bij uitstek een Nederlander zou toch ook de voordelen van waterbouwkundige kunstwerken moeten benoemen; beheersbaar en bevaarbaar maken van rivieren, overstromingen voorkomen en sturing van de waterstand ten behoeve van de landbouw. En wat betreft dat groen in het water raad ik Ruben aan eens op een zomerse dag een tochtje over het Markermeer te maken. Dat is ook behoorlijk groen vanwege algenbloei als gevolg van meststoffen.
en daar gaat het omquote:Vind ik wel relaxed eigenlijk.
Mee eens hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen enkele aflevering is informatief in de zin van dat de beste man even het e.e.a. uitlegt. Hij is geen journalist, gewoon een fotograaf, die normale mensen laat zien en verder nooit conclusies trekt en dat lekker aan de kijker overlaat. Vind ik wel relaxed eigenlijk.
a) zoon van mijn moederquote:Op zondag 28 februari 2016 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Boomhut, wie ben je en in welk politiek hokje pas je?
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Boomhut, wie ben je en in welk politiek hokje pas je?
Je bent wel een man van weinig woorden.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
a) zoon van mijn moeder
b) linksboven streepje
Home sweet homequote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je bent wel een man van weinig woorden.
Bijna net zo'n ramp als Drugshond.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je bent wel een man van weinig woorden.
Laissez fairequote:
Bij Drugshond kun je tenminste nog fantaseren hoe dat tafereel er uit ziet als hij met zijn Poolse harem op stap is in Spanje.quote:
Ik masturbeer veel.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij Drugshond kun je tenminste nog fantaseren hoe dat tafereel er uit ziet als hij met zijn Poolse harem op stap is in Spanje.
Whut = We have you trackedquote:
Ik zal jou eens cockblocken.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:
Treehut is sinds 1 minuut de eerste Fokker ooit die ik geblokkeerd heb. Daar heb ik geen zin in.
Eindelijk voordeel van m'n ABO.
Aha.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
https://www.uwgb.edu/dutchs/PLATETEC/RotationQk2004.HTM
Over de claim van axis shift enzo.
Vanwege de chandler wobble is het fenomeen uberhaupt heel slecht te meten, ook al zou het nog 10 keer sterker zijn.
Soms lees je ook dat het nasa door de aardbevingen moet corrigeren omdat de marsrobot anders mars zou missen. Maar gaat over de correctie van de chandler wobble.
Leuk die populaire wetenschapsdingen. Maar met kleine aanpassingen in het verhaal krijg je toch best wel andere claims ineens.
Ik mis deze even.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha.Aardbevingen dus het best in Hiroshima-atoombomequivalenten uitdrukken. En voor inhoudsmaten dus het ouderwetse pak melk hanteren.
Ik heb ook een Aboquote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:
Treehut is sinds 1 minuut de eerste Fokker ooit die ik geblokkeerd heb. Daar heb ik geen zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik vind het vergezocht.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
https://www.uwgb.edu/dutchs/PLATETEC/RotationQk2004.HTM
Over de claim van axis shift enzo.
Vanwege de chandler wobble is het fenomeen uberhaupt heel slecht te meten, ook al zou het nog 10 keer sterker zijn.
Soms lees je ook dat het nasa door de aardbevingen moet corrigeren omdat de marsrobot anders mars zou missen. Maar gaat over de correctie van de chandler wobble.
Leuk die populaire wetenschapsdingen. Maar met kleine aanpassingen in het verhaal krijg je toch best wel andere claims ineens.
Sensatiezucht van de mediaquote:
Racist.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:
Nou, die aardrotatie claims worden gebruikt in populair wetenschappelijk zin. 9,1 op de Schaal van Richter wordt vertaald naar impact op de aardrotatie om daarmee duidelijk te maken dat het toch echt een heel heel zware aardbeving was. Maar die aardrotatie claims zijn dus dubieus, en dus kan een aardbeving beter weer gewoon in Hiroshima-atoombomequivalenten uitgedrukt worden zoals gebruikelijk was voordat die claims over de aardrotatie in de zwang kwamen.quote:
Zo snel?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:
Nee dezequote:Op zondag 28 februari 2016 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat om deze hut?
[ afbeelding ]
Die Mussolini is slecht aan zijn einde gekomen, overigens.quote:
Zal toch niet?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laat je die arme jongen niet stikken?
Afgeschoten en op de kop opgehangen in Piazza Loreto in Milaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die Mussolini is slecht aan zijn einde gekomen, overigens.
Iedereen is welkom.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Dus toch die van Monolith.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er is maar één boomhut.
![]()
[ afbeelding ]
Hihi, blijkbaar post hij nog (zie ik door jouw quote) maar ik krijg er lekker niets van mee.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Afgeschoten en op de kop opgehangen in Piazza Loreto in Milaan.
Oh jezus, dat is lang geleden. Kijk ik vroegâh in groep 4 man.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er is maar één boomhut.
![]()
[ afbeelding ]
Censuur!quote:Op zondag 28 februari 2016 22:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hihi, blijkbaar post hij nog (zie ik door jouw quote) maar ik krijg er lekker niets van mee.
De Boomhut was een educatief kinderprogramma dat van 1994 tot 2007 op Ketnet (vroeger TV2) liep.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er is maar één boomhut.
![]()
[ afbeelding ]
Lekker boeiend.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hihi, blijkbaar post hij nog (zie ik door jouw quote) maar ik krijg er lekker niets van mee.
De schaal van richter wordt daarin ook bijna altijd ten onrechte genoemd omdat die in de praktijk nauwelijks meer gebruikt wordt. Juist heel onbruikbaar bij zware aardbevingen. Er wordt tegenwoordig bijna altijd gemeten in de momentmagnitideschaal. De usgs meet daar bv ook standaard in. En die schalen lopen niet 1 op 1 met Richter.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou, die aardrotatie claims worden gebruikt in populair wetenschappelijk zin. 9,1 op de Schaal van Richter wordt vertaald naar impact op de aardrotatie om daarmee duidelijk te maken dat het toch echt een heel heel zware aardbeving was. Maar die aardrotatie claims zijn dus dubieus, en dus kan een aardbeving beter weer gewoon in Hiroshima-atoombomequivalenten uitgedrukt worden zoals gebruikelijk was voordat die claims over de aardrotatie in de zwang kwamen.
Wacht maar tot je mobiel zit.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vond dat echt geweldig. Wilde ook altijd een boomhut bouwen.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh jezus, dat is lang geleden. Kijk ik vroegâh in groep 4 man.
Wanneer er niet een pro-Europees tintje aan een user zijn/haar posts kleeft is het voor niemands ogen bestemd!quote:
Hebben mensen die in Groningen wonen hier veel aan vraag ik me dan opeens af?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De schaal van richter wordt daarin ook bijna altijd ten onrechte genoemd omdat die in de praktijk nauwelijks meer gebruikt wordt. Juist heel onbruikbaar bij zware aardbevingen. Er wordt tegenwoordig bijna altijd gemeten in de momentmagnitideschaal. De usgs meet daar bv ook standaard in. En die schalen lopen niet 1 op 1 met Richter.
Ik heb er tientallen gebouwd als kind. #plattelandprivilegequote:Op zondag 28 februari 2016 22:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik vond dat echt geweldig. Wilde ook altijd een boomhut bouwen.
Kaas zou alles censureren als hij aan de macht was. Als je niet van kaas, honden of bier houdt belandt je zo in de bak.quote:
Heb je serieus nooit een boomhut gebouwd?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik vond dat echt geweldig. Wilde ook altijd een boomhut bouwen.
en zie daar maar eens uit te komenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas zou alles censureren als hij aan de macht was. Als je niet van kaas, honden of bier houdt belandt je zo in de bak.
Nou.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas zou alles censureren als hij aan de macht was. Als je niet van kaas, honden of bier houdt belandt je zo in de bak.
Er zijn natuurlijk geen bomen in Rotterdam.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb er tientallen gebouwd als kind. #plattelandprivilege
Paarse duimnagelquote:Op zondag 28 februari 2016 22:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb je serieus nooit een boomhut gebouwd?
Ook gelijk alles wat bèta is op de brandstapel natuurlijk.quote:
Klopt, alleen kabouter Buttplug.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk geen bomen in Rotterdam.
Net als in de middeleeuwenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook gelijk alles wat bèta is op de brandstapel natuurlijk.![]()
![]()
Wie moet dan mijn paleis bouwen?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook gelijk alles wat bèta is op de brandstapel natuurlijk.![]()
![]()
Gewoon laten copy-pasten door China, goed voor de economie of zo.quote:
Zelfquote:
Na gebruik passen er net zoveel achtjarigen in het laatste gedeelte van je spijsverteringskanaal als in de gemiddelde boomhut.quote:
Als ik alle ingenieurs op de brandstapel gooi blijven er weinig Chinezen over.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon laten copy-pasten door China, goed voor de economie of zo.
Dit is gewoon goor.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Na gebruik passen er net zoveel achtjarigen in het laatste gedeelte van je spijsverteringskanaal als in de gemiddelde boomhut.
Dat alle chinezen ingenieus zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik alle ingenieurs op de brandstapel gooi blijven er weinig Chinezen over.
Opzich wel goed voor het milieu.
Homo-erotischquote:
Hebben ze bomen op het platteland dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb er tientallen gebouwd als kind. #plattelandprivilege
Windschermquote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hebben ze bomen op het platteland dan?
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Na gebruik passen er net zoveel achtjarigen in het laatste gedeelte van je spijsverteringskanaal als in de gemiddelde boomhut.
Bitch pls, net alsof China ook maar één ingenieur of originele gedachte heeft.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik alle ingenieurs op de brandstapel gooi blijven er weinig Chinezen over.
Opzich wel goed voor het milieu.
Nou.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Oké Tree hut is echt een ware aanwinst.
Iets meer politiek s.v.pquote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Word ABO-houder dan.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
in China hebben ze de milieu-vervuilingquote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch pls, net alsof China ook maar één ingenieur of originele gedachte heeft.
Boomwallen.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hebben ze bomen op het platteland dan?
Ik vind hun taal wel origineel.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch pls, net alsof China ook maar één ingenieur of originele gedachte heeft.
Het is weer eens wat andersquote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Linda Voortmanquote:
en een stuk goedkoperquote:Op zondag 28 februari 2016 22:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Boomwallen.
Je hebt iets meer fantasie nodig dan op bepaalde randstedelijke Wallen, maar kan er doorgaans prima masturberen.
Achteruitkijkspiegel.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Kun je volzinnen gebruiken in plaats van random zelfstandig naamwoorden?
De groene sector zeg maarquote:
Het houdt de vaart er in.quote:
Groen als in GL of groen als in daadwerkelijk nadenken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |