Die sla ik overquote:Op maandag 29 februari 2016 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wacht maar tot Beau van Erven-Dorens komt, dan wordt het pas echt genieten
Ha ha ha ha. Je zal maar in azijn gedoopt zijn.quote:
Na 10 uur minder reclame toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:25 schreef tralalala het volgende:
Reclame van 1 minuut?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
De Vries moest bijna huilen, waarna Genee van onderwerp is veranderd las ik ergens.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer genot, een uur lang me kapot ergeren.
Hopelijk is Genee niet al te lief voor hem.
Die gaat bijna huilen. Serieus. En het wordt hard tegen hard.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig komt Peter R. de Vries volgende week.
Serieus?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Vries moest bijna huilen, waarna Genee van onderwerp is veranderd las ik ergens.
Komt ook nog wel een vervolg vanquote:Op maandag 29 februari 2016 22:27 schreef Slobeend het volgende:
Het laatste seizoen 'Derksen &' was een topshow.
Doe eens niet zo verongelijkt elke keer, beroepswerkloze.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha. Je zal maar in azijn gedoopt zijn.
Hoeveel afleveringen gaat dit door dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komt ook nog wel een vervolg van
Diep hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 22:27 schreef Joezi het volgende:
Stelling: Sport is een vorm van mentale hygiëne
Ik heb geen idee. Ik zou gokken op een keer of zesquote:Op maandag 29 februari 2016 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen gaat dit door dan?
Ik zou Matthijs weleens willen trekken.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:27 schreef Karina het volgende:
Bij sommige onderwerpen moet je matthijs wel de woorden uit zijn mond trekken.
Okéquote:Op maandag 29 februari 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik zou gokken op een keer of zes
Muziek is een schutting waarachter ik me verschuil.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:27 schreef Joezi het volgende:
Stelling: Sport is een vorm van mentale hygiëne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |