Dat is het mooie. Het is een gesprek met een een interviewer en een gast. Geen ondervraging van een briefje. Ik vind het geweldig.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Het gesprek verloopt wel prima. Niet eens echt een interview
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 29 februari 2016 22:18 schreef franklop het volgende:
Dus het is even momentje over sport en daarna soort van over de persoon zelf?
Gewoon lekker lullen en zie maar waar je uitkomt, ietwat gechargeerdquote:Op maandag 29 februari 2016 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het mooie. Het is een gesprek met een een interviewer en een gast. Geen ondervraging van een briefje. Ik vind het geweldig.
Dat is ook de opzet denk ik. Je kunt ook You Tube kijken.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:18 schreef franklop het volgende:
Dus het is even momentje over sport en daarna soort van over de persoon zelf?
Wat zeg je nou Tong. Wilfred heeft 0 intellectuele baggage voor Zomergasten.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig. Hij moet Zomergasten gaan presenteren. Hij is intelligent, stelt de juiste vragen en is een kenner.
Zomergasten is een act.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat zeg je nou Tong. Wilfred heeft 0 intellectuele baggage voor Zomergasten.
Je onderschat hem denk ik.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat zeg je nou Tong. Wilfred heeft 0 intellectuele baggage voor Zomergasten.
Maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind het een prima programma.
Ik ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
Jammer van de eerste gast.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
En dat stukje met die Oculus Rift opquote:Op maandag 29 februari 2016 22:22 schreef Karina het volgende:
Over paniek weet Matthijs wel wat ja. Iets met slangen en zo.
En Oculus Rift.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:22 schreef Karina het volgende:
Suggereer je nou dat hij een bot is?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een prima programma maar ook niet meer dan dat.
Dat zei je moeder ....quote:Op maandag 29 februari 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig komt Peter R. de Vries volgende week.
Exact mijn gedachtequote:Op maandag 29 februari 2016 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wacht maar tot Beau van Erven-Dorens komt, dan wordt het pas echt genieten
Is ook hetgeen ik had verwacht. Soms moet je je vooroordelen opzij zetten. Gelijk met twee boeiende mensen.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ....
Oke, niet leuk![]()
Hij durft ook geen brug over te fietsenquote:Op maandag 29 februari 2016 22:22 schreef Karina het volgende:
Nee, is al bestolen.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is die trui van Matthijs na te bestellen?
Dat lijkt me dan wel weer genot, een uur lang me kapot ergeren.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig komt Peter R. de Vries volgende week.
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een prima programma maar ook niet meer dan dat.
Redakie van Pauw kijkt nu ook en Jeroen en Wilfred ook😀quote:Op maandag 29 februari 2016 22:05 schreef tralalala het volgende:
Zijn programma dat dan net afgelopen is promoten
Leuk dit soort opmerkingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |