Dat is het mooie. Het is een gesprek met een een interviewer en een gast. Geen ondervraging van een briefje. Ik vind het geweldig.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Het gesprek verloopt wel prima. Niet eens echt een interview
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 29 februari 2016 22:18 schreef franklop het volgende:
Dus het is even momentje over sport en daarna soort van over de persoon zelf?
Gewoon lekker lullen en zie maar waar je uitkomt, ietwat gechargeerdquote:Op maandag 29 februari 2016 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het mooie. Het is een gesprek met een een interviewer en een gast. Geen ondervraging van een briefje. Ik vind het geweldig.
Dat is ook de opzet denk ik. Je kunt ook You Tube kijken.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:18 schreef franklop het volgende:
Dus het is even momentje over sport en daarna soort van over de persoon zelf?
Wat zeg je nou Tong. Wilfred heeft 0 intellectuele baggage voor Zomergasten.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig. Hij moet Zomergasten gaan presenteren. Hij is intelligent, stelt de juiste vragen en is een kenner.
Zomergasten is een act.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat zeg je nou Tong. Wilfred heeft 0 intellectuele baggage voor Zomergasten.
Je onderschat hem denk ik.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat zeg je nou Tong. Wilfred heeft 0 intellectuele baggage voor Zomergasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |