abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160283770
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:35 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Als ik het filmpje kijk zie ik ook gewoon een vrouw die duidelijk uit is op ruzie hoor. Als je maar lang genoeg blijft zuigen duwt iemand je vanzelf weg (een klap kan je het nauwelijs noemen)

Geen enkele sympathie voor die AFA gasten, maar die verslaggeefster moet niet zo huilen.
Kijk ik een ander filmpje ofzo?
Bij mij begint het met geschreeuw dat Powned moet oprotten, de verslaggeefster vraagt rustig waarom en gelijk pure agressie.
pi_160283797
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

foute quote ;)
Oops thx
pi_160283911
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:25 schreef SpecialK het volgende:

Grappige was dat ik daar met een jongen uit Irak aan het praten was. Die had ook geen zin in een ongecontroleerde stroom vluchtelingen uit die regio. Aangezien dat tuig waar hij juist voor gevlucht was nu expres mee komt.
Daar mogen de linkse mensen best wel eens wat meer oog voor hebben. Er is een groot verschil tussen de brave en ontwikkelde mensen die van daar vluchten juist van dit soort mensen en dit soort mensen wat nu ook voet aan de grond probeert te krijgen in Europa.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160283938
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

:')
Jij hebt echt het IQ van de doorsnee voetbalhooligan hè? :)
#NoDAPL
pi_160284035
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:37 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Bij mij begint het met geschreeuw dat Powned moet oprotten, de verslaggeefster vraagt rustig waarom en gelijk pure agressie.
Jawel, die agressie is nogal overdreven (zachtjes uitgedrukt), indien er niet al te veel in is geknipt, maar die verslaggeefster kon vermoeden dat die jongen nogal agressief zou reageren. Mag het? Van mij wel aangezien ze niet over de schreef ging. Ze zocht het echter wel op.
#NoDAPL
  zondag 28 februari 2016 @ 14:56:37 #206
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_160284456
Antifa, de SturmAbteilung der Gutmenschen :r
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zondag 28 februari 2016 @ 18:43:51 #207
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160291389
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:35 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Als ik het filmpje kijk zie ik ook gewoon een vrouw die duidelijk uit is op ruzie hoor. Als je maar lang genoeg blijft zuigen duwt iemand je vanzelf weg (een klap kan je het nauwelijs noemen)

Geen enkele sympathie voor die AFA gasten, maar die verslaggeefster moet niet zo huilen.
Ik dus ook, natuurlijk is hij fout dat hij iemands eigendom besmeurd met verf, maar ze gaat wel erg ver met provoceren en ja...hij geeft duidelijk aan daar geen trek in te hebben.

Ze hadden dan gewoon de politie op hem af moeten sturen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160303979
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij hebt echt het IQ van de doorsnee voetbalhooligan hè? :)
Op de bal spelen he, niet op de man.
pi_160313027
quote:

[..]

Ik heb gekeken via AT5, en ik moet eerlijk zeggen dat enkel de lui van Pegida zich netjes wist te gedragen. Petje af, letterlijk en figuurlijk.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_160313168
quote:
6s.gif Op maandag 29 februari 2016 01:13 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Op de bal spelen he, niet op de man.
Waar had ik dat nou laatst eerder gelezen _O- :D
  maandag 29 februari 2016 @ 13:55:34 #211
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160313360
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:43 schreef snakelady het volgende:
maar ze gaat wel erg ver met provoceren en ja...hij geeft duidelijk aan daar geen trek in te hebben.

Lekker makkelijk Als je geen aandacht wilt dan moet je niet eerst iemands eigendom vandaliseren.

quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:43 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Ik heb gekeken via AT5, en ik moet eerlijk zeggen dat enkel de lui van Pegida zich netjes wist te gedragen. Petje af, letterlijk en figuurlijk.
Ook genoeg schuimbekkende bruinhemden voorbij zien komen. Wat een schertsvertoning was die dag weer, als dit democratie moet wezen dan onderwerp ik me wel aan allah ofzo :')
Graag op anoniem
pi_160313438
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Waar had ik dat nou laatst eerder gelezen _O- :D
Hier misschien?
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Gewoon kordaat optreden zo gauw mensen niet op de bal spelen, dan is het geen probleem dat er zoveel uitgesproken meningen zijn. Dat zal de discussie ook verbeteren. Mensen die stevig willen discussiëren spelen altijd op de bal, nooit op de persoon.
Hihi.
pi_160313561
Nogmaals "aangevallen"
pi_160313593
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:58 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hier misschien?

[..]

Hihi.
Ja ja, ik pleit schuldig. Hij zuigt echter wel heel erg erg en er had al lang tegen hem moeten worden opgetreden voordat ik zo reageerde. Maar inderdaad, ik had hem moeten negeren.
#NoDAPL
pi_160315157
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:13 schreef Copycat het volgende:
Powned 'journalistiek' noemen is net zoiets als kleutertekeningen 'abstracte kunst' noemen. Hier gaat het ze om, hier gaan ze voor.
Jammer dat ze keer op keer de genoegdoening krijgen.
Te gemakkelijk. Ze doen soms wel degelijk ook aan journalistiek. Sommige Den Haag stukjes bijvoorbeeld, de onbestrafte parkeerovertredingen van de hufterdiplomaten en zo.
Het is geen hogeschooljournalistiek maar die zie je sowieso nauwelijks op de Nederlandse televisie.
#NoDAPL
pi_160319708
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hier

[..]

Das geen goedpraten, maar een reden geven.
pi_160319868
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Das geen goedpraten, maar een reden geven.
Ik weet het, het punt was ook meer dat als mensen dat hier doen ivm met moslims, het ineens wel onder "goedpraten" valt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160320287
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja ja, ik pleit schuldig. Hij zuigt echter wel heel erg erg en er had al lang tegen hem moeten worden opgetreden voordat ik zo reageerde. Maar inderdaad, ik had hem moeten negeren.
Bazenreactie
pi_160321402
quote:

[..]

Je moet als verslaggever geen camera en microfoon in iemands gezicht blijven duwen als diegene dat duidelijk niet wenst. Powned gaat bewust de confrontatie aan met de hoop dat iemand zich laat gaan. Ik kon mij tot voor kort wel vinden in hun aanpak omdat ze belangrijke zaken aankaarten maar nu is het hoogstens "leuke" riool-journalistiek maar meestal waardeloos en onbeschoft. Maar dat is waar ze voor gaan met hun "geen-stijl" filosofie. Dit kan je niet aangevallen noemen. Als Powned echt was aangevallen lagen ze in het ziekenhuis en wellicht hopen de opperbazen bij Powned daar stiekem op. Zou niet de eerste keer zijn.

pi_160329828
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:29 schreef idefixide het volgende:

[..]

Je moet als verslaggever geen camera en microfoon in iemands gezicht blijven duwen als diegene dat duidelijk niet wenst. Powned gaat bewust de confrontatie aan met de hoop dat iemand zich laat gaan. Ik kon mij tot voor kort wel vinden in hun aanpak omdat ze belangrijke zaken aankaarten maar nu is het hoogstens "leuke" riool-journalistiek maar meestal waardeloos en onbeschoft. Maar dat is waar ze voor gaan met hun "geen-stijl" filosofie. Dit kan je niet aangevallen noemen. Als Powned echt was aangevallen lagen ze in het ziekenhuis en wellicht hopen de opperbazen bij Powned daar stiekem op. Zou niet de eerste keer zijn.

Wat Danny hier deed was volledig terecht, de hufterdiplomaten lieten maar weer eens zien dat ze hufterdiplomaten zijn die maar wat graag hun diplomatieke onschendbaarheid misbruiken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#NoDAPL
  maandag 29 februari 2016 @ 23:33:33 #221
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_160330120
Heerlijk hoe sommige mensen hier persvrijheid zolang dulden als dat de media aan hun eisen en wereldbeeld voldoet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_160330332
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij zoekt de grenzen op maar ik vind dat hij er meestal niet overheen gaat. Meestal.
Ze gaan alleen te ver als ze de wet overtreden, anders niet.
pi_160330687
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:42 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Ze gaan alleen te ver als ze de wet overtreden, anders niet.
Was het maar zo simpel.
#NoDAPL
pi_160330735
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Was het maar zo simpel.
Zo simpel is het. Zolang zij zich aan de wet houden, gaan ze geen grens over.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 00:00:07 #225
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160330802
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:56 schreef hardewerker3 het volgende:
Zo simpel is het.
Nee. Alleen als je zeer simplistisch denkt dat de wetgeving perfect is dan zou het zo simpel zijn maar zo werkt het helaas niet. Ik kan nu ingaan op alle redenen dat de wetgeving verre van perfect is maar hier laat ik maar even bij.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')