Kijk ik een ander filmpje ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:35 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Als ik het filmpje kijk zie ik ook gewoon een vrouw die duidelijk uit is op ruzie hoor. Als je maar lang genoeg blijft zuigen duwt iemand je vanzelf weg (een klap kan je het nauwelijs noemen)
Geen enkele sympathie voor die AFA gasten, maar die verslaggeefster moet niet zo huilen.
Daar mogen de linkse mensen best wel eens wat meer oog voor hebben. Er is een groot verschil tussen de brave en ontwikkelde mensen die van daar vluchten juist van dit soort mensen en dit soort mensen wat nu ook voet aan de grond probeert te krijgen in Europa.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:25 schreef SpecialK het volgende:
Grappige was dat ik daar met een jongen uit Irak aan het praten was. Die had ook geen zin in een ongecontroleerde stroom vluchtelingen uit die regio. Aangezien dat tuig waar hij juist voor gevlucht was nu expres mee komt.
Jij hebt echt het IQ van de doorsnee voetbalhooligan hè?quote:
Jawel, die agressie is nogal overdreven (zachtjes uitgedrukt), indien er niet al te veel in is geknipt, maar die verslaggeefster kon vermoeden dat die jongen nogal agressief zou reageren. Mag het? Van mij wel aangezien ze niet over de schreef ging. Ze zocht het echter wel op.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Kijk ik een ander filmpje ofzo?
Bij mij begint het met geschreeuw dat Powned moet oprotten, de verslaggeefster vraagt rustig waarom en gelijk pure agressie.
Ik dus ook, natuurlijk is hij fout dat hij iemands eigendom besmeurd met verf, maar ze gaat wel erg ver met provoceren en ja...hij geeft duidelijk aan daar geen trek in te hebben.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:35 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Als ik het filmpje kijk zie ik ook gewoon een vrouw die duidelijk uit is op ruzie hoor. Als je maar lang genoeg blijft zuigen duwt iemand je vanzelf weg (een klap kan je het nauwelijs noemen)
Geen enkele sympathie voor die AFA gasten, maar die verslaggeefster moet niet zo huilen.
Op de bal spelen he, niet op de man.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van de doorsnee voetbalhooligan hè?
Ik heb gekeken via AT5, en ik moet eerlijk zeggen dat enkel de lui van Pegida zich netjes wist te gedragen. Petje af, letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Bij mij begint het met geschreeuw dat Powned moet oprotten, de verslaggeefster vraagt rustig waarom en gelijk pure agressie.
Waar had ik dat nou laatst eerder gelezenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op de bal spelen he, niet op de man.
Lekker makkelijk Als je geen aandacht wilt dan moet je niet eerst iemands eigendom vandaliseren.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:43 schreef snakelady het volgende:
maar ze gaat wel erg ver met provoceren en ja...hij geeft duidelijk aan daar geen trek in te hebben.
Ook genoeg schuimbekkende bruinhemden voorbij zien komen. Wat een schertsvertoning was die dag weer, als dit democratie moet wezen dan onderwerp ik me wel aan allah ofzoquote:Op maandag 29 februari 2016 13:43 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ik heb gekeken via AT5, en ik moet eerlijk zeggen dat enkel de lui van Pegida zich netjes wist te gedragen. Petje af, letterlijk en figuurlijk.
Hier misschien?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar had ik dat nou laatst eerder gelezen![]()
Hihi.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gewoon kordaat optreden zo gauw mensen niet op de bal spelen, dan is het geen probleem dat er zoveel uitgesproken meningen zijn. Dat zal de discussie ook verbeteren. Mensen die stevig willen discussiëren spelen altijd op de bal, nooit op de persoon.
Ja ja, ik pleit schuldig. Hij zuigt echter wel heel erg erg en er had al lang tegen hem moeten worden opgetreden voordat ik zo reageerde. Maar inderdaad, ik had hem moeten negeren.quote:
Te gemakkelijk. Ze doen soms wel degelijk ook aan journalistiek. Sommige Den Haag stukjes bijvoorbeeld, de onbestrafte parkeerovertredingen van de hufterdiplomaten en zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:13 schreef Copycat het volgende:
Powned 'journalistiek' noemen is net zoiets als kleutertekeningen 'abstracte kunst' noemen. Hier gaat het ze om, hier gaan ze voor.
Jammer dat ze keer op keer de genoegdoening krijgen.
Ik weet het, het punt was ook meer dat als mensen dat hier doen ivm met moslims, het ineens wel onder "goedpraten" valt.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Das geen goedpraten, maar een reden geven.
Bazenreactiequote:Op maandag 29 februari 2016 14:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja ja, ik pleit schuldig. Hij zuigt echter wel heel erg erg en er had al lang tegen hem moeten worden opgetreden voordat ik zo reageerde. Maar inderdaad, ik had hem moeten negeren.
Je moet als verslaggever geen camera en microfoon in iemands gezicht blijven duwen als diegene dat duidelijk niet wenst. Powned gaat bewust de confrontatie aan met de hoop dat iemand zich laat gaan. Ik kon mij tot voor kort wel vinden in hun aanpak omdat ze belangrijke zaken aankaarten maar nu is het hoogstens "leuke" riool-journalistiek maar meestal waardeloos en onbeschoft. Maar dat is waar ze voor gaan met hun "geen-stijl" filosofie. Dit kan je niet aangevallen noemen. Als Powned echt was aangevallen lagen ze in het ziekenhuis en wellicht hopen de opperbazen bij Powned daar stiekem op. Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat Danny hier deed was volledig terecht, de hufterdiplomaten lieten maar weer eens zien dat ze hufterdiplomaten zijn die maar wat graag hun diplomatieke onschendbaarheid misbruiken.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:29 schreef idefixide het volgende:
[..]
Je moet als verslaggever geen camera en microfoon in iemands gezicht blijven duwen als diegene dat duidelijk niet wenst. Powned gaat bewust de confrontatie aan met de hoop dat iemand zich laat gaan. Ik kon mij tot voor kort wel vinden in hun aanpak omdat ze belangrijke zaken aankaarten maar nu is het hoogstens "leuke" riool-journalistiek maar meestal waardeloos en onbeschoft. Maar dat is waar ze voor gaan met hun "geen-stijl" filosofie. Dit kan je niet aangevallen noemen. Als Powned echt was aangevallen lagen ze in het ziekenhuis en wellicht hopen de opperbazen bij Powned daar stiekem op. Zou niet de eerste keer zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ze gaan alleen te ver als ze de wet overtreden, anders niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij zoekt de grenzen op maar ik vind dat hij er meestal niet overheen gaat. Meestal.
Was het maar zo simpel.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:42 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ze gaan alleen te ver als ze de wet overtreden, anders niet.
Nee. Alleen als je zeer simplistisch denkt dat de wetgeving perfect is dan zou het zo simpel zijn maar zo werkt het helaas niet. Ik kan nu ingaan op alle redenen dat de wetgeving verre van perfect is maar hier laat ik maar even bij.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |