ADO was strontvervelend om tegen te voetballen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADO had een keertje of 3 rood mogen hebben volgens mij
Eagles gaan in ieder geval niet erin dit seizoenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef Caland het volgende:
Ik blijf erbij dat een ideale eredivisie er 1 is met Sparta, NAC en de Eagles terug. En dan Zwolle, Heracles en Excelsior eruit.
Daar maak jij je constant hard voor ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef Caland het volgende:
Ik blijf erbij dat een ideale eredivisie er 1 is met Sparta, NAC en de Eagles terug. En dan Zwolle, Heracles en Excelsior eruit.
Dat kan alleen thuis, maar dat is logischquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Robert Maaskant: ''Thuis verliezen mag nooit gebeuren, kan nergens''
Wat.
Zullen we het een andere keer over je moeder hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar maak jij je constant hard voor ja.
Jeetje, ik ben hier ergquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen we het een andere keer over je moeder hebben.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen we het een andere keer over je moeder hebben.
Tja, Robert Maaskant.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Robert Maaskant: ''Thuis verliezen mag nooit gebeuren, kan nergens''
Wat.
Zwolle mag er best in van mij. Liever dan de Eagles.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef Caland het volgende:
Hij gaat straks huilen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik kijk een documentaire over typhoon.
Hij valt tot nu toe best tegen.
Typhoon zelf ook sinds ie over is gegaan op zijn nieuwe style. Niveau van Tussen Licht en Lucht haalt ie dan ook nooit meer.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik kijk een documentaire over typhoon.
Hij valt tot nu toe best tegen.
Dat kan ik mij voorstellen ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leuk een kennis met je te maken, veel over je gehoord al.
Ik zeg het niet vaak, maar ik hoop dat Feyenoord wint.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:17 schreef Paul het volgende:
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2016 10:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar ik hoop dat Feyenoord wint.
quote:Op zondag 28 februari 2016 10:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Utrecht is echt een nog grotere kut club met debiele supporters dan Feyenoord.
Hij heeft gelijk. Allemaal randdebielen bij FCU.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 11:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Allemaal randdebielen bij FCU.
Beter dann 00020quote:Op zondag 28 februari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul, ik juich voor FC Utrecht vandaag.
Heraclesquote:Op zondag 28 februari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De opstellingen voor de wedstrijd van de dag
Castro, Pelupessy, Te Wierik, Zomer, Fledderus; Bruns, Gosens, Bel Hassani; Garcia, Weghorst, Darri
Van Leer; Milec, Buijs, Swinkels, Dijkhuizen; Inceman, Zhukov, Peterson; Van Hyfte, Poepon, Van Duinen
Compenseert niet voor de rest van de griepspelers.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bel Hassani en Garcia-Garcia zijn prima spelers om te zien spelen.
Helaas kunnen we niet iedere dag genieten van het geweldige Atletico Madrid.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Matige lunchwedstrijden vandaag, Villarreal-Levante is ook niet veel aan.
Ik hoop dat je genoten hebt gisteren. Real had weer eens niet te vertellen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Helaas kunnen we niet iedere dag genieten van het geweldige Atletico Madrid.
Ditquote:Op zondag 28 februari 2016 11:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Matige lunchwedstrijden vandaag, Villarreal-Levante is ook niet veel aan.
Ik heb het helaas moeten missen, dat vond ik heel erg jammer.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop dat je genoten hebt gisteren. Real had weer eens niet te vertellen.
Prima reden om ergens in een boshuisje lekker te gaan lunchen!quote:Op zondag 28 februari 2016 11:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Helaas kunnen we niet iedere dag genieten van het geweldige Atletico Madrid.
Dat kan ik me voorstellen, want Atléti was erg geweldig. Ronaldo werd volledig uit de wedstrijd gespeel door Juanfran, zoals gewoonlijk. Benzema ook nauwelijks gezien in die ene helft die hij meedeed door fantastisch verdedigend werk van Godín en Gimenez.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het helaas moeten missen, dat vond ik heel erg jammer.
Juanfran is toch die rechtsback? Die vond ik tegen PSV de minste aan de kant van Atletico. Hopelijk speelt Torres ook tegen PSV, die is zo matig geworden.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, want Atléti was erg geweldig. Ronaldo werd volledig uit de wedstrijd gespeel door Juanfran, zoals gewoonlijk. Benzema ook nauwelijks gezien in die ene helft die hij meedeed door fantastisch verdedigend werk van Godín en Gimenez.
PSV maakt kans in Calderón.
Vietto is in Champions League wedstrijden doorgaans de spits, die is wat beweeglijker. Hoewel ik ook niet uitsluit dat Carrasco daar gaat spelen als hij weer volledig fit is. Wat dat betreft is het een beetje jammer dat Atléti haar beste spits heeft verhuurd.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Juanfran is toch die rechtsback? Die vond ik tegen PSV de minste aan de kant van Atletico. Hopelijk speelt Torres ook tegen PSV, die is zo matig geworden.
Laten we eerlijk zijn. Het is toch te kansloos voor woorden dat je denkt kans te hebben in Calderon maar tegelijkertijd in de broek schijt voor Roda JC-uit.quote:
Dat laatste vind ik dan ook waanzin. Die win je gewoon.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Het is toch te kansloos voor woorden dat je denkt kans te hebben in Calderon maar tegelijkertijd in de broek schijt voor Roda JC-uit.
Godverdomme, kan die vent geen club vinden ofzoquote:Op zondag 28 februari 2016 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is weer zondag, Feyenoord speelt, FOX zendt uit op het eerste kanaal: Mario Been is er!
Faber gaat weg bij NEC dus dat duurt niet heel lang meer.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Godverdomme, kan die vent geen club vinden ofzo
Dan zie je hem alsnog wekelijks, gewoon naar een land waar Nederlandse tv geen rechten van heeft, Polen ofzoquote:Op zondag 28 februari 2016 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Faber gaat weg bij NEC dus dat duurt niet heel lang meer.
Lex woont in Engeland en tweet in het Nederlands, random Eredivisiespeler tweet in het Engels.quote:
Wat moet hij daar met Mark Websterquote:
Lex is zo lekker gewoon gebleven.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lex woont in Engeland en tweet in het Nederlands, random Eredivisiespeler tweet in het Engels.
Lex
quote:Op zondag 28 februari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul, ik juich voor FC Utrecht vandaag.
waarom heequote:Op zondag 28 februari 2016 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze hadden beter Ajax - AZ om 12:30 kunnen zetten.
Utreg - fey is wel de topper hequote:Op zondag 28 februari 2016 12:35 schreef Buitendam het volgende:
Wat een heerlijke voetbalmiddag, lieve vrienden.
Ik zie liever om 12u30 een kutwedstrijd dan om 14u30 of 16u45.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze hadden beter Ajax - AZ om 12:30 kunnen zetten.
Half 3 sowieso een topper, Barazite en Ramselaar zijn al aan het warm lopen heequote:Op zondag 28 februari 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie liever om 12u30 een kutwedstrijd dan om 14u30 of 16u45.
Als Barazite überhaupt speelt.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Half 3 sowieso een topper, Barazite en Ramselaar zijn al aan het warm lopen hee
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:41 schreef Buitendam het volgende:
Ramselaar is een baasje. Barazite is doodeng.
Als ze een of twee kansen kunnen afmaken vandaag, gaan de punten gewoon weer mee naar Kerkraden.quote:
Zelfs dat kan in Almelo niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gras zien groeien is much more interesting.
Dan moet je niet naar deze wedstrijd kijkenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gras zien groeien is much more interesting.
Weten blijkbaar niet meer waar ze vandaan komen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog 60 minuten fluitconcerten van het misplaatst arrogante Heracles-publiek.
verdiendquote:Op zondag 28 februari 2016 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker afgemaakt die 0-1 van RJC. Zeer verdient ook.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VAN BEEKquote:Op zondag 28 februari 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, Botteghin, Van Beek, Kongolo, Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena, Kuyt, Kramer, Elia
Kuyt nu weer op rechts. Mooi dat Van Bronckhorst geen opportunistische trainer is, die gewoon zijn eigen plan kiest en probeert te bouwen op vastigheden.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, Botteghin, Van Beek, Kongolo, Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena, Kuyt, Kramer, Elia
Terug bij af.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
RIP De_Staaf.twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:04:19Nieuwkoop overigens niet op de bank, ook Gustafson weer niet bij de selectie reageer retweet
Dat gejojo met Vejinovic is echt triest.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De opstelling is elke week niet te volgen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat gejojo met Vejinovic is echt triest.
Dat was toch het grote talent?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
RIP De_Staaf.twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:04:19Nieuwkoop overigens niet op de bank, ook Gustafson weer niet bij de selectie reageer retweet
Dit was gewoon een tactisch besluit van de club.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het tenue van Roda doet pijn aan je ogen in de volle zon.
Toen zat ik aan het bier maar Ado kan beter stoppen voor dit seizoen. Lekker vroeg op vakantie in China of zo om wat goodwill te kweken bij Wangquote:Op zondag 28 februari 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado was gister niet best ouwe reus.
Ze moeten nog wel even wat puntjes pakken hoor. Plek 14 en 15 komen eraan.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen zat ik aan het bier maar Ado kan beter stoppen voor dit seizoen. Lekker vroeg op vakantie in China of zo om wat goodwill te kweken bij Wang
*wedstrijdenquote:Op zondag 28 februari 2016 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zijn er wedstrijd uitgesteld in de Premier League?
League Cup finalequote:Op zondag 28 februari 2016 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zijn er wedstrijd uitgesteld in de Premier League?
Ah oke, spijtig wel.quote:
Betere keuze voor als je veel op de helft van de tegenstander staat, denk ik. Joosten heeft meer loopvermogen en is moeilijk van de bal te krijgen.quote:
Co Adriaanse, Sjoerd Mossouquote:Op zondag 28 februari 2016 13:41 schreef Zipportal het volgende:
Co Adriaanse
Jan Mulder
Youri Mulder
Sjoerd Mossou
.
Dit boeit niemand.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:41 schreef Zipportal het volgende:
Co Adriaanse
Jan Mulder
Youri Mulder
Sjoerd Mossou
.
quote:
ja maar dat geluk van voor de winterstop hebben ze nu nietquote:Op zondag 28 februari 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Heracles had twee aardig grote kansen voor rust..
Ja, of ze zijn een van hun beste spelers kwijt.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat geluk van voor de winterstop hebben ze nu niet
Al sinds november gaat het minder. Wonder dat ze nog vijfde staan.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat geluk van voor de winterstop hebben ze nu niet
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week ook Roda over ADO heen in de ranglijst.
Ik probeer eigenlijk even opperkleurder uit zijn kot te lokken.quote:
Zou je iets over z'n moeder willen roepen?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee. Interesseert me geen reet verder.
Ja dat mag hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou je iets over z'n moeder willen roepen?
Alsof ik daar om geef joh.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nizzolo afgestapt. Daar gaat je prono.
Nee, dat vind ik onnodig.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou je iets over z'n moeder willen roepen?
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik onnodig.
Mooi doelpunt van hem. Al vond Mario Been het slechts een keepersfout dus wellicht zit ik ernaast.quote:
Mario Been geniet nergens van.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi doelpunt van hem. Al vond Mario Been het slechts een keepersfout dus wellicht zit ik ernaast.
Hij genoot wel van de moeder van Luigi Bruins.quote:
Die zitten allemaal in de auto naar Italie om Juventus nog te kunnen meepakken, hun echte club.quote:
Dat zouden ze in ieder geval doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:15 schreef KingRoland het volgende:
Als ik zou zeggen dat Roda uit met 4 of meer doelpunten zou winnen, dan zouden de meeste users mij voor gek verklaren.
Deden ze toch al?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:15 schreef KingRoland het volgende:
Als ik zou zeggen dat Roda uit met 4 of meer doelpunten zou winnen, dan zouden de meeste users mij voor gek verklaren.
Dadelijk United-Arsenal, topshowquote:Op zondag 28 februari 2016 14:15 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Er is hoop als jij dat denkt. Bedankt.
Heb je nog iets te smikkelen vanmiddag?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:17 schreef KingRoland het volgende:
Inkoppertje zo voorspelbaar weer jongens
Wat aardig van je. Ik wacht op de bezorgingquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]even snel een broodje a la Roland maken.
Ik ben een uitsmijter met champignons aan het wegwerkenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]even snel een broodje a la Roland maken.
Had je dat geld beter aan mij kunnen geven.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leef echt op het randje.
Waarschijnlijk een broodje met filet zometeen voor de PL.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je nog iets te smikkelen vanmiddag?
Je denkt dat Feyenoord vandaag gaat winnen?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk je uit? Je bent nogal verslavingsgevoelig.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
15. Ado Den Haagquote:Op zondag 28 februari 2016 14:19 schreef opperkleurder het volgende:
Heracles gaat nog onder ADO eindigen. Dat voorspelde ik al.
Hier kan Rickert niet tegen opquote:Op zondag 28 februari 2016 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Pessimistquote:Op zondag 28 februari 2016 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
15. Ado Den Haag
16. Excelsior
17. De Graafschap
18. Cambuur
Jij bent echt een vreselijke zwartkijker.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
15. Ado Den Haag
16. Excelsior
17. De Graafschap
18. Cambuur
Bedankt voor de oprechte zorgen en ik houd het in gedachte!quote:Op zondag 28 februari 2016 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk je uit? Je bent nogal verslavingsgevoelig.
Goede conclusiequote:Op zondag 28 februari 2016 14:26 schreef KingRoland het volgende:
Het virus van Twente heeft zich nu laten verplaatsen naar Almelo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |