ADO was strontvervelend om tegen te voetballen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADO had een keertje of 3 rood mogen hebben volgens mij
Eagles gaan in ieder geval niet erin dit seizoenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef Caland het volgende:
Ik blijf erbij dat een ideale eredivisie er 1 is met Sparta, NAC en de Eagles terug. En dan Zwolle, Heracles en Excelsior eruit.
Daar maak jij je constant hard voor ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef Caland het volgende:
Ik blijf erbij dat een ideale eredivisie er 1 is met Sparta, NAC en de Eagles terug. En dan Zwolle, Heracles en Excelsior eruit.
Dat kan alleen thuis, maar dat is logischquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Robert Maaskant: ''Thuis verliezen mag nooit gebeuren, kan nergens''
Wat.
Zullen we het een andere keer over je moeder hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar maak jij je constant hard voor ja.
Jeetje, ik ben hier ergquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen we het een andere keer over je moeder hebben.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen we het een andere keer over je moeder hebben.
Tja, Robert Maaskant.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Robert Maaskant: ''Thuis verliezen mag nooit gebeuren, kan nergens''
Wat.
Zwolle mag er best in van mij. Liever dan de Eagles.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef Caland het volgende:
Hij gaat straks huilen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik kijk een documentaire over typhoon.
Hij valt tot nu toe best tegen.
Typhoon zelf ook sinds ie over is gegaan op zijn nieuwe style. Niveau van Tussen Licht en Lucht haalt ie dan ook nooit meer.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik kijk een documentaire over typhoon.
Hij valt tot nu toe best tegen.
Dat kan ik mij voorstellen ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leuk een kennis met je te maken, veel over je gehoord al.
Ik zeg het niet vaak, maar ik hoop dat Feyenoord wint.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:17 schreef Paul het volgende:
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2016 10:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar ik hoop dat Feyenoord wint.
quote:Op zondag 28 februari 2016 10:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Utrecht is echt een nog grotere kut club met debiele supporters dan Feyenoord.
Hij heeft gelijk. Allemaal randdebielen bij FCU.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 11:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Allemaal randdebielen bij FCU.
Beter dann 00020quote:Op zondag 28 februari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul, ik juich voor FC Utrecht vandaag.
Heraclesquote:Op zondag 28 februari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De opstellingen voor de wedstrijd van de dag
Castro, Pelupessy, Te Wierik, Zomer, Fledderus; Bruns, Gosens, Bel Hassani; Garcia, Weghorst, Darri
Van Leer; Milec, Buijs, Swinkels, Dijkhuizen; Inceman, Zhukov, Peterson; Van Hyfte, Poepon, Van Duinen
Compenseert niet voor de rest van de griepspelers.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bel Hassani en Garcia-Garcia zijn prima spelers om te zien spelen.
Helaas kunnen we niet iedere dag genieten van het geweldige Atletico Madrid.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Matige lunchwedstrijden vandaag, Villarreal-Levante is ook niet veel aan.
Ik hoop dat je genoten hebt gisteren. Real had weer eens niet te vertellen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Helaas kunnen we niet iedere dag genieten van het geweldige Atletico Madrid.
Ditquote:Op zondag 28 februari 2016 11:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Matige lunchwedstrijden vandaag, Villarreal-Levante is ook niet veel aan.
Ik heb het helaas moeten missen, dat vond ik heel erg jammer.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop dat je genoten hebt gisteren. Real had weer eens niet te vertellen.
Prima reden om ergens in een boshuisje lekker te gaan lunchen!quote:Op zondag 28 februari 2016 11:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Helaas kunnen we niet iedere dag genieten van het geweldige Atletico Madrid.
Dat kan ik me voorstellen, want Atléti was erg geweldig. Ronaldo werd volledig uit de wedstrijd gespeel door Juanfran, zoals gewoonlijk. Benzema ook nauwelijks gezien in die ene helft die hij meedeed door fantastisch verdedigend werk van Godín en Gimenez.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het helaas moeten missen, dat vond ik heel erg jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |