Kut Calandquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op zondag 16 december 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
Joden lopen altijd weg.
Cambuur zowaar punten gepakt. Een geweldige avond voor jouquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat Vitesse ook wil dat Excelsior degradeert.
Het gaat hier dan ook niet om een mening maar om een stukje constatering van feiten, dopwieldraaisleutel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat naar Betis - Vallecano te kijken, sorry. Verder wil ik mededelen dat jouw mening niet relevant is in mijn beslissingsoordeel.
Ik denk/hoop dat Excelsior eruit gaatquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren ouwe reus. Volgend jaar 3 Rotterdamse ploegen in de eredivisie. Tenminste, als Feyenoord nog een wedstrijdje gaat winnen![]()
![]()
Excelsior gaat gewoon degraderen. Dat moet, is verplicht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren ouwe reus. Volgend jaar 3 Rotterdamse ploegen in de eredivisie. Tenminste, als Feyenoord nog een wedstrijdje gaat winnen![]()
![]()
Ik kon me nog net beheersen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik erg jammer vinden. Ik waardeer jou oprecht.
Ik lees altijd sigs.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
Youri MulderDat is de zus van Koe Trudy uit een weiland ergens in het Groene Hart.
Ik moet vaker sigs lezen, deze opmerking was ik al bijna vergeten.
Cambuur heeft gescoord. GGMM maakt een constructieve post. Bijzondere avond.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Cambuur zowaar punten gepakt. Een geweldige avond voor jou
En geen tegengoal voor Cambuur, dat moet ook jaren geleden zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur heeft gescoord. GGMM maakt een constructieve post. Bijzondere avond.
Kuipstoeltjeslasser.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat hier dan ook niet om een mening maar om een stukje constatering van feiten, dopwieldraaisleutel.
Wel grappig hoe iedereen nu deze mening hanteert, terwijl het 7 wedstrijden geleden nog onomstotelijk vast stond dat de Graafschap het onderspit zou delven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior gaat gewoon degraderen. Dat moet, is verplicht.
Ik heb het vanmiddag al gezegd, maar toen vond Sked het weer niet relevant. Die jongen zou er goed aan doen mijn posts serieus te nemenquote:
Geo?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:29 schreef Pascalus het volgende:
Tijd voor een kwisvraagje
Van wie is deze sig?
"Wat kijk je"
Ik voer al het hele seizoen een kruistocht tegen Excelsior.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel grappig hoe iedereen nu deze mening hanteert, terwijl het 7 wedstrijden geleden nog onomstotelijk vast stond dat de Graafschap het onderspit zou delven.
Geo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:29 schreef Pascalus het volgende:
Tijd voor een kwisvraagje
Van wie is deze sig?
"Wat kijk je"
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het vanmiddag al gezegd, maar toen vond Sked het weer niet relevant. Die jongen zou er goed aan doen mijn posts serieus te nemen
0.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel buitenspelgoals maakte PSV vandaag?
Zesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
2quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat viel me mee. Het leken er in het stadion 2.quote:
Jij was in het stadion?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat viel me mee. Het leken er in het stadion 2.
Jammer, anders was iedereen genottelijk gefrustreerd.
Eerst nog maar eens afwachten wat er over Twente word beslist.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior gaat gewoon degraderen. Dat moet, is verplicht.
Altijd he.quote:
Die gaan de PO niet meer inquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens afwachten wat er over Twente word beslist.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel grappig hoe iedereen nu deze mening hanteert, terwijl het 7 wedstrijden geleden nog onomstotelijk vast stond dat de Graafschap het onderspit zou delven.
Van mij ook. Lekker de Graafschap eruit. Sparta er in. Volgend jaar Dordt erbij.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Van mij mogen ze erin blijven.
Waarom wilde Willems meteen de kleedkamer in na zijn wissel?quote:
Dit is post 288quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
Ohja, we kunnen nu nog verdomd lang doorposten
Hey kijk, post 288quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
Ohja, we kunnen nu nog verdomd lang doorposten
Misschien was ie te geblesseerd?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Waarom wilde Willems meteen de kleedkamer in na zijn wissel?
Jij zat er het dichtstbij dus misschien weet je 't.
Waarom zit je in godsnaam op die pure jit van Excelsior te wachten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van mij ook. Lekker de Graafschap eruit. Sparta er in. Volgend jaar Dordt erbij.
Kreeg wel een fenomenaal harde tackle te verduren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien was ie te geblesseerd?
ADO had een keertje of 3 rood mogen hebben volgens mijquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kreeg wel een fenomenaal harde tackle te verduren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |