Die gaan de PO niet meer inquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens afwachten wat er over Twente word beslist.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel grappig hoe iedereen nu deze mening hanteert, terwijl het 7 wedstrijden geleden nog onomstotelijk vast stond dat de Graafschap het onderspit zou delven.
Van mij ook. Lekker de Graafschap eruit. Sparta er in. Volgend jaar Dordt erbij.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Van mij mogen ze erin blijven.
Waarom wilde Willems meteen de kleedkamer in na zijn wissel?quote:
Dit is post 288quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
Ohja, we kunnen nu nog verdomd lang doorposten
Hey kijk, post 288quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
Ohja, we kunnen nu nog verdomd lang doorposten
Misschien was ie te geblesseerd?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Waarom wilde Willems meteen de kleedkamer in na zijn wissel?
Jij zat er het dichtstbij dus misschien weet je 't.
Waarom zit je in godsnaam op die pure jit van Excelsior te wachten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van mij ook. Lekker de Graafschap eruit. Sparta er in. Volgend jaar Dordt erbij.
Kreeg wel een fenomenaal harde tackle te verduren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien was ie te geblesseerd?
ADO had een keertje of 3 rood mogen hebben volgens mijquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kreeg wel een fenomenaal harde tackle te verduren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |