Vroeger heeft er naast de Kaagbaan een erg goede spottersplek gezeten. Helaas nu weg en die plek wordt nog minder doordat dat gebied nu ook industrie wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:59 schreef Sunri5e het volgende:
De spottersplekken bij de McDonalds en Polderbaan zijn idd een beetje de enige goede.
Nou, bij deze dan en paar:quote:
Tof, tof, toffe foto's.quote:
Dat is wel met meer dingen zo in PTA.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef Iemand91 het volgende:
De trend is meer eenheidsworst, minder maatschappijen en dit zal alleen maar doorzetten. Helaas...
Niets te nadele van iemand91 hoor, het zijn idd erg mooie foto's, maar weet je hoe veel schitterende foto's van vliegtuigen er worden gemaakt? Best veelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Anne het volgende:
Gave foto's indeed! Deel je ze wel eens direct met de vliegtuigmaatschappijen?
Inderdaad gewoon instagrammen of tweeten. KLM deelt ze best vaak.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Anne het volgende:
Gave foto's indeed! Deel je ze wel eens direct met de vliegtuigmaatschappijen?
Opvallend trouwens dat de PH-TFK nog steeds met "Arke" en "10 jaar" rond vliegt. Zal dan wel tot mei zo blijven, dan heeft het toestel gepland onderhoud.quote:
Mijn interesse voor vliegtuigen heeft niet zozeer te maken voor een interesse voor vervoer en techniek in het algemeen. Zal ook wel voor een groot deel door mijn werk komenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:00 schreef Bitlord het volgende:
Ik vind als redelijke buitenstaander het echter opmerkelijk dat er ook zo'n grote scene is in het vliegtuighobbyisme. Er is slechts een klein aantal merken, grofweg 2, op een afstand lijken veel vliegtuigen op elkaar. Je moet altijd eindeloos wachten op vliegtuigen en de bagageband. De stoelen zitten waardeloos en zijn krap. De klimaatbeheersing is waardeloos, het eten smakeloos. Wie business reist betaalt voor een paar centimer extra en een gemaakte lach een ontstellende hoeveelheid extra.
[...]
Begrijp mij niet verkeerd, ik laat iedereen zijn hobby lekker doen. Ik vraag mij gewoon af wat jullie trekt aan de vliegtuighobby.
Bedankt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:44 schreef donroyco het volgende:
Tof, tof, toffe foto's.
edit: heb je van de opstijgende 747 ook toevallig het origineel? Ik heb geen Flickr-account en om deze te kunnen downloaden, moet ik een account aanmaken.
Als je kijkt op diverse sites met luchtvaartfoto's dan is dit toch wel onderaan de ladder hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Anne het volgende:
Gave foto's indeed! Deel je ze wel eens direct met de vliegtuigmaatschappijen?
Dit dus. Wat ik hier dus ook benoemde:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:54 schreef derLudolf het volgende:
Niets te nadele van iemand91 hoor, het zijn idd erg mooie foto's, maar weet je hoe veel schitterende foto's van vliegtuigen er worden gemaakt? Best veel
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef Iemand91 het volgende:
Maar je hebt er ook genoeg tussen zitten die enorm creatief omgaan met perspectief, locaties, kleurgebruik etc. etc.
Ze gaan hier de Hoofdvaart over, de foto is hier genomen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:58 schreef FredvZ het volgende:
Mooie foto's!
Waar heb je deze foto genomen?
Opstijgen en landen vind ik leuk. De rest gewoon uitzitten. En het brengt je snel van A naar B.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Awesome. Nieuwe bureaubladachtergrond.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
En hier is het origineel.
(En dan kun je dus zien dat het niet bepaald scherp is en de genoemde ruis/waas over de foto's ligt)
Leuk. Er gaat niks voorbij mooie landschappen snellen in een mooi toestel die je makkelijk van A naar B brengt. De techniek die daarbij komt kijken (het lijkt zo makkelijk). Vliegen vind ik een van de fijnste manieren van transport.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Eén keer gehad, van Singapore naar Londen in een 747, dan slaap je niet meer hoor (op een nachtvlucht).quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop nog altijd een keer op een vlucht met veel turbulentie ofzo. Dat er iets gebeurd.
Ik hoef me nooit te vervelen, er is altijd wel een beveiligingsbeamte of douanier die me weet te entertainen. En als die formaliteiten achter de rug zijn, dan gaat Spotify aan en is de vakantie begonnen. Beetje vliegtuig en mensen kijken. (Ik kan me er iedere keer weer over verbazen wat mensen allemaal meeslepen).quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Dan moet je wel de goede kant op vliegenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:37 schreef donroyco het volgende:
Leuk. Er gaat niks voorbij mooie landschappen snellen in een mooi toestel die je makkelijk van A naar B brengt. De techniek die daarbij komt kijken (het lijkt zo makkelijk). Vliegen vind ik een van de fijnste manieren van transport.
Mijn langste vlucht was ook maar van A'dam naar Sofia of Vilnius-Eindhoven dus hen sowieso niet zoveel gevlogenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:37 schreef donroyco het volgende:
Eén keer gehad, van Singapore naar Londen in een 747, dan slaap je niet meer hoor (op een nachtvlucht).
True, maar dat het landschap onder je zo snel kan veranderen is ook top.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan moet je wel de goede kant op vliegen, ik zie alleen maar wolken en water
Oh. Dat geeft niet, komt vanzelf wel. Dit was ook mijn langste vlucht hoor: ADL » SIN » LHR » AMS.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn langste vlucht was ook maar van A'dam naar Sofia of Vilnius-Eindhoven dus hen sowieso niet zoveel gevlogen
Vliegen is het mooiste wat er is! Je komt overal en dat moeten we koesteren. Wel is het zo dat ik in de luchtvaart werk en daardoor vaak stand-by reis of business class voor duty travel.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Vlucht staat vooralsnog gepland voor 2 maart, 10:30 PTZ, 19:30 CETquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:13 schreef Iemand91 het volgende:
Uiteindelijk is men zover gekomen dat het begin maart nog eenmaal een vlucht zal maken naar het nabijgelegen Boeing Field waar het in het Museum of Flight moet komen te staan.
Mjah, de treinenspotter heeft het in Nederland ook vrij zwaar denk ik. Zat laatst nog foto's te bekijken wat er vroeger allemaal voorbij kwam in Hoek van Holland. De tranen schieten je in je ogen als je kijkt wat voor eenheidsworst er nu in NL rondrijdt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:00 schreef Bitlord het volgende:
Er is slechts een klein aantal merken, grofweg 2, op een afstand lijken veel vliegtuigen op elkaar.
Toevallig nog met AR gevlogen in December van MAD naar EZE. Was scheduled een A330 maar is een A340 geworden... Daarna verder naar USH met een A330. En terug van EZE naar BCN weer een A340. Wat waren die A340's versleten.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:48 schreef OEM het volgende:
Gaan binnenkort waarschijnlijk weer wat A340jes verdwijnen:
Aerolineas' new CEO outlines restructuring plan
The new chief executive of state owned Aerolineas Argentinas (AR, Buenos Aires Ezeiza) has outlined her restructuring plan for the loss making national carrier. Isela Constantini's plan foresees Aerolines Argentinas returning to profitability within four years.
As part of the plan, Aerolineas Argentinas (AR, Buenos Aires Ezeiza) and Austral (AU, Buenos Aires Aeroparque) are expected to be merged, 1500 jobs cut through voluntary retirement and the long haul fleet cut through the retirement of seven A340-300s.
As part of the A340 retirement plans, Aerolineas is also expected to cut its long haul routes to New York JFK, Barcelona El Prat and Rome Fiumicino. In addition to these three destinations, Aerolineas also serves Cancún, Havana Int'l, Miami Int'l, Punta Cana as well as Madrid Barajas in North America, the Caribbean and Europe.
Was wel een benieuwd hoeveel verschillende treinen (uitgezonderd goederenwagons) er nu eigenlijk rondrijden in Nederland. Bij elkaar opgeteld blijkt het toch om een behoorlijk lijstje te gaan. Dat wist ik ook niet hoor...quote:Op zondag 28 februari 2016 01:26 schreef OEM het volgende:
[..]
Mjah, de treinenspotter heeft het in Nederland ook vrij zwaar denk ik. Zat laatst nog foto's te bekijken wat er vroeger allemaal voorbij kwam in Hoek van Holland. De tranen schieten je in je ogen als je kijkt wat voor eenheidsworst er nu in NL rondrijdt.
Crew heeft gewoon een tikfoutje gemaakt bij het invoeren van hun callsign.quote:Op zondag 28 februari 2016 07:20 schreef spapaars het volgende:
KKM?
Ook Google kon mij niet helpen.
[ afbeelding ]
Het was vroeg opstaan voor hun.quote:Op zondag 28 februari 2016 08:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Crew heeft gewoon een tikfoutje gemaakt bij het invoeren van hun callsign.
Er staan veel routepunten in de computer, dan is het een kwestie van selecteren.quote:Maar beter geen tikfoutje maken met de navigatie
Moet je op Moskou vliegen. Alleen parfum en alcoholquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Waarom zou je de vakantie niet door willen laten gaan omdat je met de PH-OYI vliegt ipv een 787?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:36 schreef FredvZ het volgende:
Over begin mei gesproken: Ik heb net een vakantie geboekt die ik bijna niet door had laten gaan omdat het toestel op de heenreis me niet bevalt![]()
Voor het gemak ging ik er vanuit dat TUI op alle dagen naar de Caribbean met een 787 vliegt, maar ik was even vergeten dat ze begin mei onderhoud hebben aan de 787's en de PH-OYI (767-300 met winglets) een aantal slagen overneemt van de PH-TFM (787-8) en dat is precies op de dag dat ik vertrek... Maar de prijs was goed, vertrektijden ideaal: vroeg weg van Schiphol, laat weg van de vakantieaccomodatie. Zowel heen als terug non-stop: Dus toch maar geboekt![]()
Nu begint dus het grote "FredvZ wil op rij1 zitten"-circus weer. Vorig jaar was het wisselend succesvol, in juni op tijd gereserveerd en ook gekregen (zelfs met een refund voor de terugweg omdat de steoelen nét iets anders waren). In oktober rampzalig, op tijd gereserveerd, maar door de beslissing van TUI hun toestellen níét om te bouwen trok ik als alleen reizende reiziger weer eens aan het kortste eind. Hopelijk gaat het dit keer beter.
Ik vind het nogal gechargeerd. Wanneer je 2 meter lang bent met wat overgewicht op de koop toe, zul je overal en bij iedere maatschappij wel krap zitten. Wachten moet je je gewoon op instellen, vertraging ook. Je kunt gaan lopen stressen maar uiteindelijk helpt het geen ene moer. En die winkels, zeker op Schiphol, vallen best wel mee hoor, moet je wel alleen naar de aanbiedingen kijken, zowel in merkkleding als electronica, en dan kun je er als veel reiziger soms de leukste dingen uitpikken met een aardige korting. En dat verkort ook de tijd van het wachten weer hé.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Het is inderdaad een prima toestel, ik heb er al eens in gevlogen. Het heeft maar 1 minpunt: het is geen 787. Vooral het klimaat en stoelen vind ik een enorme vooruitgang.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom zou je de vakantie niet door willen laten gaan omdat je met de PH-OYI vliegt ipv een 787?![]()
De PH-OYI is een prima toestel.
Een 737, 747, 757,777 is ook geen 787... Met welk toestel je vliegt zou voor mij niet uitmaken naar wat mijn bestemming of reisperiode wordt.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het is inderdaad een prima toestel, ik heb er al eens in gevlogen. Het heeft maar 1 minpunt: het is geen 787. Vooral het klimaat en stoelen vind ik een enorme vooruitgang.
Ik hou er wel rekening mee. Het is een samenspel tussen reisperiode, bestemming, aantal tussenstops, prijs, stoeltype en toesteltype. En als ik voor hetzelfde bedrag in een leuker toestel kan vliegen of een betaalbare upgrade naar Premium Economy of Business Class op een andere datum moet reizen dan neem ik dat zeker in overweging.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een 737, 747, 757,777 is ook geen 787... Met welk toestel je vliegt zou voor mij niet uitmaken naar wat mijn bestemming of reisperiode wordt.
Fixedquote:Op zondag 28 februari 2016 13:57 schreef FredvZ het volgende:
Nergens voor nodig, zo'n neuswiel camara met fatsoenlijke resolutie:
Ik wacht altijd zo lang mogelijk met boarden, tot de laatste 10 man ofzo.quote:Op zondag 28 februari 2016 00:24 schreef airportmadness het volgende:
Noem maar eens het boarden, zodra er een omroep wordt gemaakt om iemand te roepen of om de instap procedure te vertellen staat iedereen al in de startblokken omdat ze bang zijn om niet mee te kunnen. Nee geef mij maar de yankees of aziaten, die weten wel hoe het werkt met instappen die gaan keurig in de rij staan en boarden wanneer hun zone wordt geroepen.
Idd, die stoel is toch al gereserveerd.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik wacht altijd zo lang mogelijk met boarden, tot de laatste 10 man ofzo.
Het wachten bij de gate is comfortabeler dan dat gedram in het gangpad van het vliegtuig.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:37 schreef donroyco het volgende:
Awesome. Nieuwe bureaubladachtergrond.
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:34 schreef El_Grando101 het volgende:
Ik heb ook een nieuw bureaublad achtergrond dankzij Iemand91!![]()
Boeing, United Airlines en het Museum of Flight hebben het moment aangegrepen om een fotoshoot te maken tussen deze eerst gebouwde Boeing 727 (die dus ook ooit voor United heeft gevlogen) en hun nieuwste aanwinst; een 787-9 (N27965).quote:Op zondag 28 februari 2016 01:26 schreef FredvZ het volgende:
Zoals Iemand91 in het vorige topic al postte:
Vlucht staat vooralsnog gepland voor 2 maart, 10:30 PTZ, 19:30 CET
De vlucht wordt hier live gestreamed:
https://www.museumofflight.org/727/watch-live
Thanks. Ik ken nog wel iemand met meer bereik dan 210mm.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:06 schreef Blistering het volgende:
Mooie foto's Iemand91.
Nu de mm's nog
quote:As we previously announced, TriStar History and Preservation acquired the ex-Flying Hospital L-1011 and we now know that their intention is to ferry this aircraft (re-registered N910TE) to Kansas City.
The aircraft has been readied at Tucson for the ferry flight and it seems there is already a Special Flight Permit approved.
The Flying Hospital was a project established by Mercy Airlift using the largest fully equipped surgical hospital ever constructed inside an aircraft, to provide medical services and humanitarian aid.
Thanks voor de tip.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:19 schreef Iemand91 het volgende:
En nog een tip voor de liefhebbers; de luchthaven van Sint Maarten heeft een live webcamfeed vanaf Maho Beach. Inclusief geluid, hier te zien: http://mahobeachcam.com/
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2016 23:57 schreef airportmadness het volgende:
Vandaag weer heerlijk gevlogen naar Texel!
Wie ow wie raad de plaats [ afbeelding ]
Was perfect weer!quote:Op maandag 29 februari 2016 00:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]Was volgens mij prima vliegweer.
Dat moet Volendam zijn op de foto
quote:Een Boeing 737-800 van TACV Cabo Verder Airlines wordt op Schiphol aan de grond gehouden omdat de maatschappij een openstaande rekening aan leasemaatschappij AerCap niet betaalt. Dit meldt CH-Aviation.
Half januari kreeg de maatschappij een ultimatum opgelegd van AerCap: voor 22 januari moest er 1,3 miljoen dollar betaald zijn, anders zou er beslag gelegd worden op de B757-200 van de Kaapverdiaanse carrier.
Het geld werd blijkbaar niet overgemaakt. Volgens CH-Aviation is nu de enige B737-800 van de maatschappij aan de ketting gelegd op Schiphol. Het toestel, met als registratie D4-CBX, landde gisteren rond 20.15 uur vanuit Ilho da Sal op de Kaapverdische eilanden en had later weer moeten vertrekken naar Parijs. Dat gebeurde niet. De Boeing 757-200 van de maatschappij, waar ook beslag op gelegd zou worden, vliegt nog wel rond.
Het bedrijf beschikt naast de twee geleasede Boeings nog over drie ATR’s. Die zijn wel eigendom van de carrier. De 757 is van belang voor de long-haul vluchten richting Brazilië en de Verenigde Staten.
TACV verkeert in financieel zwaar weer en probeert met hulp van de Kaapverdiaanse staat de financiën weer op orde te krijgen.
Mooi hoor!quote:Op zondag 28 februari 2016 23:57 schreef airportmadness het volgende:
Vandaag weer heerlijk gevlogen naar Texel!
Wie ow wie raad de plaats [ afbeelding ]
Dat herken ik regelmatig! Ik heb zelf me PPL, vlieg vanaf Lelystadquote:Op maandag 29 februari 2016 11:53 schreef El_Grando101 het volgende:
[..]
Mooi hoor!
Helaas zelf niet kunnen vliegen dit weekend. Dat is behoorlijk kut als je dan naar flight rader 24 zit te turen.
Je hebt zelf een PPL of was je pax?
Mijn interesse in dit topic komt doordat ik veel vlieg, zo'n 100 vluchten per jaar. Ik vind vliegen zelf een noodzakelijk kwaad, zoals een busreis maar met vele debiele regeltjes. Het is echter tegelijkertijd iets magisch, als je gaat nadenken over wat er gebeurd: technisch, natuurkundig, organisatorisch. Als ik zin en tijd heb om daarover na te denken vind ik het zooo gaaf! Het vliegveld is ook heerlijk, al die mensen die zo verschillend zijn. De logistiek, kan ik ook heerlijk van onder de indruk zijn. Als je tijd hebt en kunt onthaasten, dan nergens liever dan op een vliegveld. Rijd er best wel eens zomaar heen om een biertje te drinken of curryworst te eten!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Je vliegt 100x per jaar maar je rijdt nog wel eens naar het vliegveld om voor de lol een biertje of curryworst te eten? Het hele wereldje interesseert mij echt wel maar als ik al 2x per week op een vliegveld ben omdat het moet dan zou ik voor mijn lol echt niet nog eens er naartoe rijden om te onthaasten....quote:Op maandag 29 februari 2016 19:59 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn interesse in dit topic komt doordat ik veel vlieg, zo'n 100 vluchten per jaar. Ik vind vliegen zelf een noodzakelijk kwaad, zoals een busreis maar met vele debiele regeltjes. Het is echter tegelijkertijd iets magisch, als je gaat nadenken over wat er gebeurd: technisch, natuurkundig, organisatorisch. Als ik zin en tijd heb om daarover na te denken vind ik het zooo gaaf! Het vliegveld is ook heerlijk, al die mensen die zo verschillend zijn. De logistiek, kan ik ook heerlijk van onder de indruk zijn. Als je tijd hebt en kunt onthaasten, dan nergens liever dan op een vliegveld. Rijd er best wel eens zomaar heen om een biertje te drinken of curryworst te eten!
Het zijn geen 180km, maar inderdaad. Dat doe ik!quote:Op maandag 29 februari 2016 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je vliegt 100x per jaar maar je rijdt nog wel eens naar het vliegveld om voor de lol een biertje of curryworst te eten? Het hele wereldje interesseert mij echt wel maar als ik al 2x per week op een vliegveld ben omdat het moet dan zou ik voor mijn lol echt niet nog eens er naartoe rijden om te onthaasten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |