abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160270631
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:59 schreef Sunri5e het volgende:
De spottersplekken bij de McDonalds en Polderbaan zijn idd een beetje de enige goede.
Vroeger heeft er naast de Kaagbaan een erg goede spottersplek gezeten. Helaas nu weg en die plek wordt nog minder doordat dat gebied nu ook industrie wordt.
Dit is ook wel een mooi plekje. Of langs de taxibaan naar de Polderbaan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:01 schreef Sunri5e het volgende:
^O^
Nou, bij deze dan en paar:

Qatar Cargo uit Chicago:
Amsterdam Schiphol Airport - 25-02-2016 by Iemand91, on Flickr

The big fat lady from Dubai:
Amsterdam Schiphol Airport - 25-02-2016 by Iemand91, on Flickr

777-200ER naar New York JFK:
Amsterdam Schiphol Airport - 25-02-2016 by Iemand91, on Flickr

KLM's oudste toestel en de een na oudste 747-400 in gebruik wereldwijd op weg naar Toronto:

Amsterdam Schiphol Airport - 25-02-2016 by Iemand91, on Flickr
Amsterdam Schiphol Airport - 25-02-2016 by Iemand91, on Flickr

TUI #dreamcatcher op weg naar heel wat mooier en warmer weer op Aruba en Curaçao:
Amsterdam Schiphol Airport - 25-02-2016 by Iemand91, on Flickr

747's. *O* Wel 3 stuks! *O*
Grappig is ook dat de 747 linksvoor net uit Mexico-stad komt en de 747 in het midden juist net naar Mexico-stad vertrekt.
Amsterdam Schiphol Airport - 25-02-2016 by Iemand91, on Flickr

De eerdergenoemde 747 op weg naar Mexico-Stad:
Amsterdam Schiphol Airport - 25-02-2016 by Iemand91, on Flickr

Op Flickr staat nog wat meer.
Heb wel wat kanttekeningen; er zit praktisch overal een soort van waas of ruis over de foto's.
Geen idee of ik wat fout doe of dat het aan camera en/of objectief ligt.
Merk wel dat stabilisatie en meer milimeters erg welkom zouden zijn. O-)

[ Bericht 69% gewijzigd door Iemand91 op 27-02-2016 22:48:01 ]
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:44:17 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_160271132
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:30 schreef Iemand91 het volgende:
[Rits foto's]
Tof, tof, toffe foto's. _O_

edit: heb je van de opstijgende 747 ook toevallig het origineel? Ik heb geen Flickr-account en om deze te kunnen downloaden, moet ik een account aanmaken. :r

[ Bericht 19% gewijzigd door donroyco op 27-02-2016 22:58:16 ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 22:50:39 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_160271356
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef Iemand91 het volgende:


De trend is meer eenheidsworst, minder maatschappijen en dit zal alleen maar doorzetten. Helaas...
Dat is wel met meer dingen zo in PTA.

Locomotieven die nieuw worden aangeschaft zijn veelal Traxxen. Qua treinstellen enorm veel Stadler lightrail meuk.

Bij de auto's: Seat Exeo, Audi A4, VW Passat, Skoda Superb zijn nauw aan elkaar verwand. Mercedes en Renault/Nissan gebruiken sommige motoren van elkaar. En de echt leuke motoren (5/6/8 cilinders) verdwijnen steeds meer.

In de landbouw, er zijn drie grote motoren fabrikanten: Deutz, FPT en Agco. Een paar grote versnellingsbak fabrikanten (ZF en n Franse).

Wat dat betreft zijn vrachtauto's leuker. Elke fabrikant heeft volgens mij zijn eigen versnellingsbak, motor en dan nog veel verschillende asconfiguraties :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_160271419
Gave foto's indeed! Deel je ze wel eens direct met de vliegtuigmaatschappijen?
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 22:54:27 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_160271483
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Anne het volgende:
Gave foto's indeed! Deel je ze wel eens direct met de vliegtuigmaatschappijen?
Niets te nadele van iemand91 hoor, het zijn idd erg mooie foto's, maar weet je hoe veel schitterende foto's van vliegtuigen er worden gemaakt? Best veel :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:54:45 #7
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_160271491
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Anne het volgende:
Gave foto's indeed! Deel je ze wel eens direct met de vliegtuigmaatschappijen?
Inderdaad gewoon instagrammen of tweeten. KLM deelt ze best vaak.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:58:58 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160271628
Mooie foto's!

Waar heb je deze foto genomen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:30 schreef Iemand91 het volgende:

Opvallend trouwens dat de PH-TFK nog steeds met "Arke" en "10 jaar" rond vliegt. Zal dan wel tot mei zo blijven, dan heeft het toestel gepland onderhoud.
So we just called him Fred
  zaterdag 27 februari 2016 @ 23:04:44 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160271831
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:00 schreef Bitlord het volgende:
Ik vind als redelijke buitenstaander het echter opmerkelijk dat er ook zo'n grote scene is in het vliegtuighobbyisme. Er is slechts een klein aantal merken, grofweg 2, op een afstand lijken veel vliegtuigen op elkaar. Je moet altijd eindeloos wachten op vliegtuigen en de bagageband. De stoelen zitten waardeloos en zijn krap. De klimaatbeheersing is waardeloos, het eten smakeloos. Wie business reist betaalt voor een paar centimer extra en een gemaakte lach een ontstellende hoeveelheid extra.
[...]
Begrijp mij niet verkeerd, ik laat iedereen zijn hobby lekker doen. Ik vraag mij gewoon af wat jullie trekt aan de vliegtuighobby.
Mijn interesse voor vliegtuigen heeft niet zozeer te maken voor een interesse voor vervoer en techniek in het algemeen. Zal ook wel voor een groot deel door mijn werk komen ;)

En je ziet op alle fronten dat mobiele objecten steeds meer op elkaar gaan lijken. Niet alleen op de weg en in de lucht, maar ook op het water zie je steeds meer hetzelfde (welliswaar op kleinere schaal, maar het begin is er).
So we just called him Fred
pi_160272176
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:44 schreef donroyco het volgende:
Tof, tof, toffe foto's. _O_

edit: heb je van de opstijgende 747 ook toevallig het origineel? Ik heb geen Flickr-account en om deze te kunnen downloaden, moet ik een account aanmaken. :r
Bedankt. :@

En hier is het origineel.
(En dan kun je dus zien dat het niet bepaald scherp is en de genoemde ruis/waas over de foto's ligt)
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Anne het volgende:
Gave foto's indeed! Deel je ze wel eens direct met de vliegtuigmaatschappijen?
Als je kijkt op diverse sites met luchtvaartfoto's dan is dit toch wel onderaan de ladder hoor.
Zou trouwens ook niet weten hoe ik dat zou moeten delen; ik ben niet actief op social media.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:54 schreef derLudolf het volgende:
Niets te nadele van iemand91 hoor, het zijn idd erg mooie foto's, maar weet je hoe veel schitterende foto's van vliegtuigen er worden gemaakt? Best veel :D
Dit dus. Wat ik hier dus ook benoemde:
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:27 schreef Iemand91 het volgende:
Maar je hebt er ook genoeg tussen zitten die enorm creatief omgaan met perspectief, locaties, kleurgebruik etc. etc.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:58 schreef FredvZ het volgende:
Mooie foto's!

Waar heb je deze foto genomen?
Ze gaan hier de Hoofdvaart over, de foto is hier genomen.

Wat trouwens wel grappig is, ik kwam vanavond deze en deze foto tegen; die jongen moet precies naast mij hebben gestaan want: tada :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 27-02-2016 23:23:10 ]
pi_160272490
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 23:30:20 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_160272624
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Opstijgen en landen vind ik leuk. De rest gewoon uitzitten. En het brengt je snel van A naar B.

Ik hoop nog altijd een keer op een vlucht met veel turbulentie ofzo. Dat er iets gebeurd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 27 februari 2016 @ 23:36:07 #13
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160272828
Over begin mei gesproken: Ik heb net een vakantie geboekt die ik bijna niet door had laten gaan omdat het toestel op de heenreis me niet bevalt :+
Voor het gemak ging ik er vanuit dat TUI op alle dagen naar de Caribbean met een 787 vliegt, maar ik was even vergeten dat ze begin mei onderhoud hebben aan de 787's en de PH-OYI (767-300 met winglets) een aantal slagen overneemt van de PH-TFM (787-8) en dat is precies op de dag dat ik vertrek... Maar de prijs was goed, vertrektijden ideaal: vroeg weg van Schiphol, laat weg van de vakantieaccomodatie. Zowel heen als terug non-stop: Dus toch maar geboekt :7

Nu begint dus het grote "FredvZ wil op rij1 zitten"-circus weer. Vorig jaar was het wisselend succesvol, in juni op tijd gereserveerd en ook gekregen (zelfs met een refund voor de terugweg omdat de steoelen nét iets anders waren). In oktober rampzalig, op tijd gereserveerd, maar door de beslissing van TUI hun toestellen níét om te bouwen trok ik als alleen reizende reiziger weer eens aan het kortste eind. Hopelijk gaat het dit keer beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fred op 28-02-2016 00:36:57 ]
So we just called him Fred
  zaterdag 27 februari 2016 @ 23:37:10 #14
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_160272866
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:16 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Bedankt. :@

En hier is het origineel.
(En dan kun je dus zien dat het niet bepaald scherp is en de genoemde ruis/waas over de foto's ligt)
Awesome. Nieuwe bureaubladachtergrond. :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Leuk. Er gaat niks voorbij mooie landschappen snellen in een mooi toestel die je makkelijk van A naar B brengt. De techniek die daarbij komt kijken (het lijkt zo makkelijk). Vliegen vind ik een van de fijnste manieren van transport.

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop nog altijd een keer op een vlucht met veel turbulentie ofzo. Dat er iets gebeurd.
Eén keer gehad, van Singapore naar Londen in een 747, dan slaap je niet meer hoor (op een nachtvlucht). :T
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 27 februari 2016 @ 23:47:27 #15
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160273195
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Ik hoef me nooit te vervelen, er is altijd wel een beveiligingsbeamte of douanier die me weet te entertainen. En als die formaliteiten achter de rug zijn, dan gaat Spotify aan en is de vakantie begonnen. Beetje vliegtuig en mensen kijken. (Ik kan me er iedere keer weer over verbazen wat mensen allemaal meeslepen).
In de tijd vóór centrale security op Schiphol ging bij de gate vóór de security wachten, beetje kijken wat er allemaal het vliegtuig in stapte. Vervolgens ging ik als een van de laatste door de security om vervolgens als eerste te boarden. Beetje leedvermaak, maar de gezichten van de mensen die op dat moment realiseren dat ze zich eigenlijk voor niets een uur lang in een vissenkom hebben opgesloten is prachtig :o

Nu ben ik wat vroeger bij de gate, want met de huidige bagageregels moet je zelfs op tijd als je klasse hebt geboekt mét priority boarding -O-
Ik vlieg meestal met een vakantiecharter en mijn missie is om op rij 1 te zitten. in de meeste gevallen meer dan genoeg beenruimte en gegarandeerd niemand die zijn stoel in je gezicht gooit om een dutje te doen :7
So we just called him Fred
  zaterdag 27 februari 2016 @ 23:48:58 #16
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160273242
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:37 schreef donroyco het volgende:

Leuk. Er gaat niks voorbij mooie landschappen snellen in een mooi toestel die je makkelijk van A naar B brengt. De techniek die daarbij komt kijken (het lijkt zo makkelijk). Vliegen vind ik een van de fijnste manieren van transport.
Dan moet je wel de goede kant op vliegen ;), ik zie alleen maar wolken en water :+
So we just called him Fred
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 23:49:31 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_160273262
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:37 schreef donroyco het volgende:


Eén keer gehad, van Singapore naar Londen in een 747, dan slaap je niet meer hoor (op een nachtvlucht). :T
Mijn langste vlucht was ook maar van A'dam naar Sofia of Vilnius-Eindhoven dus hen sowieso niet zoveel gevlogen :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 27 februari 2016 @ 23:52:52 #18
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_160273375
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:48 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dan moet je wel de goede kant op vliegen ;), ik zie alleen maar wolken en water :+
True, maar dat het landschap onder je zo snel kan veranderen is ook top.

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mijn langste vlucht was ook maar van A'dam naar Sofia of Vilnius-Eindhoven dus hen sowieso niet zoveel gevlogen :')
Oh. Dat geeft niet, komt vanzelf wel. Dit was ook mijn langste vlucht hoor: ADL » SIN » LHR » AMS.
En doe ik ook nooit meer. Vooral niet als je je koffer nooit meer terugziet (op de heenreis). :'(
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 28 februari 2016 @ 00:10:04 #19
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160273914
Het prijsbeleid voor stoelreserveringen begint bij TUI wel heel bijzondere vormen aan te nemen:



"Stoel vooraan in de klasse" is zo wel héél ruim genomen.
So we just called him Fred
  zondag 28 februari 2016 @ 00:24:06 #20
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_160274276
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Vliegen is het mooiste wat er is! Je komt overal en dat moeten we koesteren. Wel is het zo dat ik in de luchtvaart werk en daardoor vaak stand-by reis of business class voor duty travel.
Soms kan ik me zo irriteren aan irritante reizigers met hun ordinaire gedrag en geen enkel respect of het volgen van de procedures.

Noem maar eens het boarden, zodra er een omroep wordt gemaakt om iemand te roepen of om de instap procedure te vertellen staat iedereen al in de startblokken omdat ze bang zijn om niet mee te kunnen. Nee geef mij maar de yankees of aziaten, die weten wel hoe het werkt met instappen die gaan keurig in de rij staan en boarden wanneer hun zone wordt geroepen.
  zondag 28 februari 2016 @ 00:48:29 #21
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_160274819
Gaan binnenkort waarschijnlijk weer wat A340jes verdwijnen:

Aerolineas' new CEO outlines restructuring plan

The new chief executive of state owned Aerolineas Argentinas (AR, Buenos Aires Ezeiza) has outlined her restructuring plan for the loss making national carrier. Isela Constantini's plan foresees Aerolines Argentinas returning to profitability within four years.

As part of the plan, Aerolineas Argentinas (AR, Buenos Aires Ezeiza) and Austral (AU, Buenos Aires Aeroparque) are expected to be merged, 1500 jobs cut through voluntary retirement and the long haul fleet cut through the retirement of seven A340-300s.

As part of the A340 retirement plans, Aerolineas is also expected to cut its long haul routes to New York JFK, Barcelona El Prat and Rome Fiumicino. In addition to these three destinations, Aerolineas also serves Cancún, Havana Int'l, Miami Int'l, Punta Cana as well as Madrid Barajas in North America, the Caribbean and Europe.
  zondag 28 februari 2016 @ 01:26:26 #22
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160275464
Zoals Iemand91 in het vorige topic al postte:

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 22:13 schreef Iemand91 het volgende:
Uiteindelijk is men zover gekomen dat het begin maart nog eenmaal een vlucht zal maken naar het nabijgelegen Boeing Field waar het in het Museum of Flight moet komen te staan.
Vlucht staat vooralsnog gepland voor 2 maart, 10:30 PTZ, 19:30 CET

De vlucht wordt hier live gestreamed:
https://www.museumofflight.org/727/watch-live
So we just called him Fred
  zondag 28 februari 2016 @ 01:26:52 #23
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_160275468
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:00 schreef Bitlord het volgende:
Er is slechts een klein aantal merken, grofweg 2, op een afstand lijken veel vliegtuigen op elkaar.
Mjah, de treinenspotter heeft het in Nederland ook vrij zwaar denk ik. Zat laatst nog foto's te bekijken wat er vroeger allemaal voorbij kwam in Hoek van Holland. De tranen schieten je in je ogen als je kijkt wat voor eenheidsworst er nu in NL rondrijdt.
  zondag 28 februari 2016 @ 01:40:27 #24
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160275622
TUI had in Duitsland mooie bijpassende toestellen:

D-ATUC

D-ATUE

Inmiddels hebben bij toestellen de standaard TUI livery gekregen.
So we just called him Fred
  zondag 28 februari 2016 @ 02:00:44 #25
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_160275800
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:48 schreef OEM het volgende:
Gaan binnenkort waarschijnlijk weer wat A340jes verdwijnen:

Aerolineas' new CEO outlines restructuring plan

The new chief executive of state owned Aerolineas Argentinas (AR, Buenos Aires Ezeiza) has outlined her restructuring plan for the loss making national carrier. Isela Constantini's plan foresees Aerolines Argentinas returning to profitability within four years.

As part of the plan, Aerolineas Argentinas (AR, Buenos Aires Ezeiza) and Austral (AU, Buenos Aires Aeroparque) are expected to be merged, 1500 jobs cut through voluntary retirement and the long haul fleet cut through the retirement of seven A340-300s.

As part of the A340 retirement plans, Aerolineas is also expected to cut its long haul routes to New York JFK, Barcelona El Prat and Rome Fiumicino. In addition to these three destinations, Aerolineas also serves Cancún, Havana Int'l, Miami Int'l, Punta Cana as well as Madrid Barajas in North America, the Caribbean and Europe.
Toevallig nog met AR gevlogen in December van MAD naar EZE. Was scheduled een A330 maar is een A340 geworden... Daarna verder naar USH met een A330. En terug van EZE naar BCN weer een A340. Wat waren die A340's versleten.
Op de heenreis had ik een stoel die automatisch recline had daar wordt je wel gek van na een paar uur.
pi_160276543
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:26 schreef OEM het volgende:

[..]

Mjah, de treinenspotter heeft het in Nederland ook vrij zwaar denk ik. Zat laatst nog foto's te bekijken wat er vroeger allemaal voorbij kwam in Hoek van Holland. De tranen schieten je in je ogen als je kijkt wat voor eenheidsworst er nu in NL rondrijdt.
Was wel een benieuwd hoeveel verschillende treinen (uitgezonderd goederenwagons) er nu eigenlijk rondrijden in Nederland. Bij elkaar opgeteld blijkt het toch om een behoorlijk lijstje te gaan. Dat wist ik ook niet hoor...
1: Mat '64
2: SGMm2
3: SGMm3
4: ICMm 3
5: ICMm 4
6: DDZ 4
7: DDZ 6
8; DDAR
9: ICRm NS-kleuren
10: VIRM-4
11: VIRM-6
12: Spurt Rood 2-delig Arriva diesel
13: Spurt Rood 3-delig Arriva Diesel
14: Spurt Rood 2-delig Arriva Elektr
15: Spurt Rood 3-delig Arriva Elektr
16: Spurt Blauw 2-delig Arriva Elektr
17: Spurt Blauw 3-delig Arriva Elektr
18: LINT Syntus Rood
19: LINT Blauw Arriva
20: R-NET Abellio
21 GTW Breng Diesel
22 GTW Veolia 2-delig diesel
23 GTW Veolia 3-delig diesel
24 GTW Veolia 2-delig Elekt
25 GTW Veolia 3-delig Elektr
26 DM 90
27 Thalys PBA
28 Thalys PBKA
29 Connexxion Protos
30 Connexxion GTW
31 ICE 3
32 NS 1700
33 ICRm HST-kleuren
34: Traxx 186 NS-kleuren
35: Traxx 186 Grijs
36: Traxx 186 Groen-Grijs
37: Traxx 186 Rood
38: CityNightline
39: Intercity Berlijn
40: NMBS Break
41: NMBS Varkenskop
42: NS 1200
43: Panorama Rail Restaurant Trein
44: LOCON ex 1600
45: NS 6400 rood
46 NS 6400 Grijs/Geel
47: DB Schenker 1600
48 Captrain ES64
49 Captrain Class 66
50 Captrain V100
51 ERS Railways ES64
52 BLS Caro 186
53 HSL Logistik 1600
54 Rotterdam Rail Feeding Hippel
55 Rotterdam Rail Feeding V100
56 Rotterdam Rail Feeding NS1300
57 G2000BB Kombirail Europe
58 Locon G2000BB
59 Locon V100
60 LTE Netherlands 186
61 LTE Netherlands 6400
62 Locon Hippel
63 Metrans 186
64 Rotterdam Rail Feeding 1600
65 Rotterdam Rail Feeding Class 66
66 Rurtalbahn 186
67 SBB Cargo 186
68 Dieselloc van RTS
69 Trainservices V100
70 Rotterdam Rail Feeding NMBS 73-serie
71 Talent DB
  zondag 28 februari 2016 @ 07:20:22 #27
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_160277292
KKM?
Ook Google kon mij niet helpen.

  zondag 28 februari 2016 @ 08:04:14 #28
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_160277386
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 07:20 schreef spapaars het volgende:
KKM?
Ook Google kon mij niet helpen.

[ afbeelding ]
Crew heeft gewoon een tikfoutje gemaakt bij het invoeren van hun callsign.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 28 februari 2016 @ 08:46:03 #29
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_160277562
quote:
2s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Crew heeft gewoon een tikfoutje gemaakt bij het invoeren van hun callsign.
Het was vroeg opstaan voor hun.
Maar beter geen tikfoutje maken met de navigatie, alhoewel het minder kwaad kan boven land, dan boven een oceaan.
pi_160277650
quote:
die jongen moet precies naast mij hebben gestaan...
Die van jou is wel recht van voren :P
--
pi_160277666
quote:
Maar beter geen tikfoutje maken met de navigatie
Er staan veel routepunten in de computer, dan is het een kwestie van selecteren.
--
pi_160278004
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Moet je op Moskou vliegen. Alleen parfum en alcohol :')
En dat kun je wel gratis proeven in een aantal winkels, dat is chill

Verder eens. Ik vind luchtvaart interessant, maar vliegen meestal een hel
  zondag 28 februari 2016 @ 09:54:24 #33
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160278126
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:36 schreef FredvZ het volgende:
Over begin mei gesproken: Ik heb net een vakantie geboekt die ik bijna niet door had laten gaan omdat het toestel op de heenreis me niet bevalt :+
Voor het gemak ging ik er vanuit dat TUI op alle dagen naar de Caribbean met een 787 vliegt, maar ik was even vergeten dat ze begin mei onderhoud hebben aan de 787's en de PH-OYI (767-300 met winglets) een aantal slagen overneemt van de PH-TFM (787-8) en dat is precies op de dag dat ik vertrek... Maar de prijs was goed, vertrektijden ideaal: vroeg weg van Schiphol, laat weg van de vakantieaccomodatie. Zowel heen als terug non-stop: Dus toch maar geboekt :7

Nu begint dus het grote "FredvZ wil op rij1 zitten"-circus weer. Vorig jaar was het wisselend succesvol, in juni op tijd gereserveerd en ook gekregen (zelfs met een refund voor de terugweg omdat de steoelen nét iets anders waren). In oktober rampzalig, op tijd gereserveerd, maar door de beslissing van TUI hun toestellen níét om te bouwen trok ik als alleen reizende reiziger weer eens aan het kortste eind. Hopelijk gaat het dit keer beter.
Waarom zou je de vakantie niet door willen laten gaan omdat je met de PH-OYI vliegt ipv een 787? :P

De PH-OYI is een prima toestel.
  zondag 28 februari 2016 @ 09:55:29 #34
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_160278142
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Ik vind het nogal gechargeerd. Wanneer je 2 meter lang bent met wat overgewicht op de koop toe, zul je overal en bij iedere maatschappij wel krap zitten. Wachten moet je je gewoon op instellen, vertraging ook. Je kunt gaan lopen stressen maar uiteindelijk helpt het geen ene moer. En die winkels, zeker op Schiphol, vallen best wel mee hoor, moet je wel alleen naar de aanbiedingen kijken, zowel in merkkleding als electronica, en dan kun je er als veel reiziger soms de leukste dingen uitpikken met een aardige korting. En dat verkort ook de tijd van het wachten weer hé.

En ja, ik vlieg niet om het vliegen maar om op een bestemming te komen. Is dat 12 uur vliegen van huis, dan stel ik mij daar op in. Afhankelijk van het tijdstip van vertrek beetje een planning van eerste 2 uur lezen, eten en drinken, dan 2 uur een film kijken, 6 uur slapen en dan een ontbijt en feeth on the ground. Zo gaat die tijd vaker dan niet razendsnel voorbij. De enige vlucht die ik altijd echt boring vond was AMS-GRU op zondag om tien uur 's morgens voor de volgende 12 uur in een vliegtuig zitten om op maandag aan het werk te gaan in Sao Paulo. Maar ook daar maakte het weekend overblijven weer veel goed. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door buzz1291 op 28-02-2016 10:09:17 ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_160279966
Mooie foto's Iemand91.

Nu de mm's nog ;)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 28 februari 2016 @ 12:31:09 #36
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160280521
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:54 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Waarom zou je de vakantie niet door willen laten gaan omdat je met de PH-OYI vliegt ipv een 787? :P

De PH-OYI is een prima toestel.
Het is inderdaad een prima toestel, ik heb er al eens in gevlogen. Het heeft maar 1 minpunt: het is geen 787. Vooral het klimaat en stoelen vind ik een enorme vooruitgang.
So we just called him Fred
  zondag 28 februari 2016 @ 12:37:31 #37
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160280672
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:31 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Het is inderdaad een prima toestel, ik heb er al eens in gevlogen. Het heeft maar 1 minpunt: het is geen 787. Vooral het klimaat en stoelen vind ik een enorme vooruitgang.
Een 737, 747, 757,777 is ook geen 787... Met welk toestel je vliegt zou voor mij niet uitmaken naar wat mijn bestemming of reisperiode wordt.
  zondag 28 februari 2016 @ 12:56:47 #38
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160281141
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:37 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Een 737, 747, 757,777 is ook geen 787... Met welk toestel je vliegt zou voor mij niet uitmaken naar wat mijn bestemming of reisperiode wordt.
Ik hou er wel rekening mee. Het is een samenspel tussen reisperiode, bestemming, aantal tussenstops, prijs, stoeltype en toesteltype. En als ik voor hetzelfde bedrag in een leuker toestel kan vliegen of een betaalbare upgrade naar Premium Economy of Business Class op een andere datum moet reizen dan neem ik dat zeker in overweging.
So we just called him Fred
pi_160282050
Ik heb ook een nieuw bureaublad achtergrond dankzij Iemand91! :Y

Met dit mooie weer niet kunnen vliegen sucks. |:(
  zondag 28 februari 2016 @ 13:57:12 #40
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160282526
So we just called him Fred
  zondag 28 februari 2016 @ 14:01:00 #41
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_160282601
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:57 schreef FredvZ het volgende:
Nergens voor nodig, zo'n neuswiel camara met fatsoenlijke resolutie:
Fixed :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_160282806
Ik ben inderdaad 2 meter. Niet eerlijk hoor, kan er ook niets aan doen dat ik zo lang ben. En dan gaat zo'n meisje van 1,65 meter voor mij geheel met de stoel naar achteren... grr...


Meestal knoop ik vantevoren een vriendelijk gesprek aan. Of ze niet helemaal naar achteren willen gaan omdat ik dan echt klem zit. Voorkomt irritatie t.o.v. pas bespreken als diegene wilt slapen.
pi_160283972
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 00:24 schreef airportmadness het volgende:
Noem maar eens het boarden, zodra er een omroep wordt gemaakt om iemand te roepen of om de instap procedure te vertellen staat iedereen al in de startblokken omdat ze bang zijn om niet mee te kunnen. Nee geef mij maar de yankees of aziaten, die weten wel hoe het werkt met instappen die gaan keurig in de rij staan en boarden wanneer hun zone wordt geroepen.
Ik wacht altijd zo lang mogelijk met boarden, tot de laatste 10 man ofzo.
Het wachten bij de gate is comfortabeler dan dat gedram in het gangpad van het vliegtuig.
  zondag 28 februari 2016 @ 17:02:54 #45
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_160288583
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik wacht altijd zo lang mogelijk met boarden, tot de laatste 10 man ofzo.
Het wachten bij de gate is comfortabeler dan dat gedram in het gangpad van het vliegtuig.
Idd, die stoel is toch al gereserveerd.

Zelfde bij het landen. Toestel staat nog niet aan de slurf en iedereen staat al op om te graaien in de overhead compartments. En dan sta je in de rij en moet je nog 10 minuten wachten :') makke schapen
Tics van je petten.
pi_160289133
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:37 schreef donroyco het volgende:
Awesome. Nieuwe bureaubladachtergrond. :D
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:34 schreef El_Grando101 het volgende:
Ik heb ook een nieuw bureaublad achtergrond dankzij Iemand91! :Y
:o *O*
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:26 schreef FredvZ het volgende:
Zoals Iemand91 in het vorige topic al postte:
Vlucht staat vooralsnog gepland voor 2 maart, 10:30 PTZ, 19:30 CET

De vlucht wordt hier live gestreamed:
https://www.museumofflight.org/727/watch-live
Boeing, United Airlines en het Museum of Flight hebben het moment aangegrepen om een fotoshoot te maken tussen deze eerst gebouwde Boeing 727 (die dus ook ooit voor United heeft gevlogen) en hun nieuwste aanwinst; een 787-9 (N27965).




quote:
12s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:06 schreef Blistering het volgende:
Mooie foto's Iemand91.

Nu de mm's nog ;)
Thanks. Ik ken nog wel iemand met meer bereik dan 210mm. B-)

G-VIIO is overigens afgelopen vrijdag overgevlogen van Las Vegas naar Victorville voor een paintjob. Zal daarna doorvliegen naar Cardiff voor onderhoud en zal dan weer worden opgenomen in de vloot.




En nog een tip voor de liefhebbers; de luchthaven van Sint Maarten heeft een live webcamfeed vanaf Maho Beach. Inclusief geluid, hier te zien: http://mahobeachcam.com/



En als laatste; er gaat binnenkort weer een Lockheed L-1011 Tristar vliegen; helaas maar een keer:

N910TE will be ferried to Kansas City
quote:
As we previously announced, TriStar History and Preservation acquired the ex-Flying Hospital L-1011 and we now know that their intention is to ferry this aircraft (re-registered N910TE) to Kansas City.

The aircraft has been readied at Tucson for the ferry flight and it seems there is already a Special Flight Permit approved.

The Flying Hospital was a project established by Mercy Airlift using the largest fully equipped surgical hospital ever constructed inside an aircraft, to provide medical services and humanitarian aid.


Op de Orbital Stargazer na, die af en toe een vlucht uitvoert, vliegen er geen L-1011's meer rond.

[ Bericht 99% gewijzigd door Iemand91 op 28-02-2016 17:29:50 ]
  zondag 28 februari 2016 @ 18:31:03 #47
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160291052
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 17:19 schreef Iemand91 het volgende:
En nog een tip voor de liefhebbers; de luchthaven van Sint Maarten heeft een live webcamfeed vanaf Maho Beach. Inclusief geluid, hier te zien: http://mahobeachcam.com/

[ afbeelding ]
Thanks voor de tip.
Ik zag ook gelijk wat bijzonders voorbij komen, want blijkbaar vliegen er niet alleen 787's van TUI naar St. Maarten:


Momenteel vliegen er zo'n 12 737's van TUI (11x Thomson, 1x Jetairfly) voor Sunwing om de Canadezen uit het koude Canada naar warmere oorden rond de golf van Mexico en de Carbbean t brengen. En dat levert een bijzondere livery op. Op de staart is een sticker geplakt die overigens niet altijd even goed blijft zitten. In de zomer verkoopt Sunwing een deel van toestellen op de vluchten van TUI tussen Amsterdam en Toronto.
So we just called him Fred
  zondag 28 februari 2016 @ 23:57:08 #48
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_160302991
Vandaag weer heerlijk gevlogen naar Texel!

Wie ow wie raad de plaats
  maandag 29 februari 2016 @ 00:06:13 #49
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160303170
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:57 schreef airportmadness het volgende:
Vandaag weer heerlijk gevlogen naar Texel!

Wie ow wie raad de plaats [ afbeelding ]
^O^ Was volgens mij prima vliegweer.

Dat moet Volendam zijn op de foto :D
So we just called him Fred
  maandag 29 februari 2016 @ 00:07:08 #50
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160303189
Dit lijkt niets vreemds te zijn:


Maar ik ben erg benieuwd hoe TUI Star Class in een 737 gaat leveren :Y)
So we just called him Fred
  maandag 29 februari 2016 @ 09:02:00 #51
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_160306906
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:06 schreef FredvZ het volgende:

[..]

^O^ Was volgens mij prima vliegweer.

Dat moet Volendam zijn op de foto :D
Was perfect weer!
Inderdaad Volendam is correct!
pi_160310146
Zo sta je voor te bereiden op de vlucht naar Parijs, en zo is je vliegtuig in beslag genomen:

B737-800 Cabo Verde Airlines aan de ketting op Schiphol
quote:
Een Boeing 737-800 van TACV Cabo Verder Airlines wordt op Schiphol aan de grond gehouden omdat de maatschappij een openstaande rekening aan leasemaatschappij AerCap niet betaalt. Dit meldt CH-Aviation.

Half januari kreeg de maatschappij een ultimatum opgelegd van AerCap: voor 22 januari moest er 1,3 miljoen dollar betaald zijn, anders zou er beslag gelegd worden op de B757-200 van de Kaapverdiaanse carrier.

Het geld werd blijkbaar niet overgemaakt. Volgens CH-Aviation is nu de enige B737-800 van de maatschappij aan de ketting gelegd op Schiphol. Het toestel, met als registratie D4-CBX, landde gisteren rond 20.15 uur vanuit Ilho da Sal op de Kaapverdische eilanden en had later weer moeten vertrekken naar Parijs. Dat gebeurde niet. De Boeing 757-200 van de maatschappij, waar ook beslag op gelegd zou worden, vliegt nog wel rond.

Het bedrijf beschikt naast de twee geleasede Boeings nog over drie ATR’s. Die zijn wel eigendom van de carrier. De 757 is van belang voor de long-haul vluchten richting Brazilië en de Verenigde Staten.

TACV verkeert in financieel zwaar weer en probeert met hulp van de Kaapverdiaanse staat de financiën weer op orde te krijgen.


Morgen begint de langste non-stop vlucht ter wereld.
Op 1 maart zal om 10:05 uur (lokale tijd) vanaf Dubai een Emirates A380 vertrekken naar Auckland, Nieuw-Zeeland als EK448. Na 15 uur en 55 minuten en een afstand van 14.200 kilometer komt deze om 11:00 uur de volgende dag (lokale tijd) aan.
Om 21:30 uur vertrekt EK449 weer richting Dubai om 17 uur en 15 minuten later om 05:45 uur de volgende dag daar te arriveren.
Met een afstand van 14.200 kilometer is het qua afstand de langste non-stop vlucht ter wereld.
(langer dan de 13.800 kilometer Sydney - Dallas uitgevoerd door Qantas)

Op 31 maart wordt deze vlucht qua vliegduur echter weer verbroken door hun Dubai - Panama route.
De afstand is met 13.821 kilometer korter dan naar Auckland, maar met een geplande vliegduur van 17 uur en 25 minuten richting Panama en 16 uur richting Dubai wel langer qua tijd.
Om alle codeshare-goedkeuringen te krijgen is deze vlucht voorschoven naar eind maart in plaats van het eerder geplande 1 februari.

Voor deze inaugurele vlucht wordt de Airbus A380 ingezet, vanaf 2 maart zal de Boeing 777-200LR worden ingezet.
Dit betekent dat Emirates nu viermaal per dag naar Auckland vliegt; driemaal met een A380 via Australië en eenmaal rechtstreeks.




^^ Ja, dit is Auckland.

[ Bericht 66% gewijzigd door Iemand91 op 29-02-2016 12:50:31 ]
pi_160310202
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:57 schreef airportmadness het volgende:
Vandaag weer heerlijk gevlogen naar Texel!

Wie ow wie raad de plaats [ afbeelding ]
Mooi hoor!

Helaas zelf niet kunnen vliegen dit weekend. Dat is behoorlijk kut als je dan naar flight rader 24 zit te turen.

Je hebt zelf een PPL of was je pax? :)
  maandag 29 februari 2016 @ 18:57:18 #54
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_160320414
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:53 schreef El_Grando101 het volgende:

[..]

Mooi hoor!

Helaas zelf niet kunnen vliegen dit weekend. Dat is behoorlijk kut als je dan naar flight rader 24 zit te turen.

Je hebt zelf een PPL of was je pax? :)
Dat herken ik regelmatig! Ik heb zelf me PPL, vlieg vanaf Lelystad
  maandag 29 februari 2016 @ 19:00:50 #55
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_160320511
Oman Air gaat nu ook twee Dreamliners van KQ leasen

http://www.africanaerospa(...)m-kenya-airways.html
pi_160320909
Gregorowitsch is lekker bezig, weet z'n oude vriendjes bij SkyTeam wel te vinden met z'n LHR slots die hij van AF-KL wil kopen en nu dit ook nog.
Jack does it in real time...
pi_160321751
Weer eens een andere hoek van Sint Maarten:

  maandag 29 februari 2016 @ 19:59:36 #58
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_160322656
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Bitlord het volgende:
En wat vinden jullie van het vliegen zelf? Dus als passagier? Het brengt je overal ter wereld maar ik vind het altijd verschrikkelijk. Niet dat ik vliegangst heb enzo, maar ik zit klem en dat wachten altijd is zo boring. Winkels op airports zijn altijd reteduur en buiten toblerones altijd onaantrekkelijk. Veel van die nietszeggende merkwinkels waar van die verveelde medewerkers tevergeefs op kopende klanten wachten.
Mijn interesse in dit topic komt doordat ik veel vlieg, zo'n 100 vluchten per jaar. Ik vind vliegen zelf een noodzakelijk kwaad, zoals een busreis maar met vele debiele regeltjes. Het is echter tegelijkertijd iets magisch, als je gaat nadenken over wat er gebeurd: technisch, natuurkundig, organisatorisch. Als ik zin en tijd heb om daarover na te denken vind ik het zooo gaaf! Het vliegveld is ook heerlijk, al die mensen die zo verschillend zijn. De logistiek, kan ik ook heerlijk van onder de indruk zijn. Als je tijd hebt en kunt onthaasten, dan nergens liever dan op een vliegveld. Rijd er best wel eens zomaar heen om een biertje te drinken of curryworst te eten!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 29 februari 2016 @ 20:24:25 #59
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160323383
quote:
99s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:59 schreef XL het volgende:

[..]

Mijn interesse in dit topic komt doordat ik veel vlieg, zo'n 100 vluchten per jaar. Ik vind vliegen zelf een noodzakelijk kwaad, zoals een busreis maar met vele debiele regeltjes. Het is echter tegelijkertijd iets magisch, als je gaat nadenken over wat er gebeurd: technisch, natuurkundig, organisatorisch. Als ik zin en tijd heb om daarover na te denken vind ik het zooo gaaf! Het vliegveld is ook heerlijk, al die mensen die zo verschillend zijn. De logistiek, kan ik ook heerlijk van onder de indruk zijn. Als je tijd hebt en kunt onthaasten, dan nergens liever dan op een vliegveld. Rijd er best wel eens zomaar heen om een biertje te drinken of curryworst te eten!
Je vliegt 100x per jaar maar je rijdt nog wel eens naar het vliegveld om voor de lol een biertje of curryworst te eten? Het hele wereldje interesseert mij echt wel maar als ik al 2x per week op een vliegveld ben omdat het moet dan zou ik voor mijn lol echt niet nog eens er naartoe rijden om te onthaasten....
  maandag 29 februari 2016 @ 20:34:31 #60
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_160323711
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:24 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Je vliegt 100x per jaar maar je rijdt nog wel eens naar het vliegveld om voor de lol een biertje of curryworst te eten? Het hele wereldje interesseert mij echt wel maar als ik al 2x per week op een vliegveld ben omdat het moet dan zou ik voor mijn lol echt niet nog eens er naartoe rijden om te onthaasten....
Het zijn geen 180km, maar inderdaad. Dat doe ik!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')