Ben er in geen jaren geweest, maar het is sinds het sluiten van de ene helft (Tussen E en F pieren) sowieso al een schim van zichzelf.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu ik die foto hierboven zie moet ik ineens denken aan het panoramaterras van Schiphol. Ik ben er dit jaar nog niet geweest maar wat een zielige vertoning is dat geworden. Je kunt niet eens meer rustig over de balustrade hangen. En dat bijbehorende restaurant is tijdens de corona dicht gegaan maar nooit meer geopend.
Ik was in mei in La Palma en daar hadden ze een hele fijne. Nu is dat ook echt een klein vliegveldje met maar 1 baan (waar het vliegtuig een draaicirkel moet maken om weer op te stijgen), maar je kunt alles vanaf relaxte buitenmeubels bekijken en je kijkt pal op de landingsbaan of aan de andere kant op de oceaan.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu ik die foto hierboven zie moet ik ineens denken aan het panoramaterras van Schiphol. Ik ben er dit jaar nog niet geweest maar wat een zielige vertoning is dat geworden. Je kunt niet eens meer rustig over de balustrade hangen. En dat bijbehorende restaurant is tijdens de corona dicht gegaan maar nooit meer geopend.
Ja eeuwig zonde. Daar heb ik wat uurtjes doorgebrachtquote:Op zondag 19 juli 2026 00:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nieuw record gevestigd; grootste afstand voor een commercieel toestel; 23.075,92 km.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag is de terugvlucht van de A350-1000 ULR. Dit keer gaat de route over de Stille en Atlantische Oceaan. Vlucht is bijna halverwege
https://www.flightradar24.com/AIB35LR/40df2c78
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |