SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierfreedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:24 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Maar ze zeggen het toch pas volgende week?
de verliezer ook pas vlg week?quote:
Of Tim en Klaas.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
De fotofinish is tussen Annemieke en Tim
Yup.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:24 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Maar ze zeggen het toch pas volgende week?
Zoals toen Frits Sissing won op tijd en Sanne Vogel daarop verloorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:24 schreef Nexum het volgende:
Annemieke kan het ook zijn.
Fotofinish = de winnaar is op tijd bepaald.
Als Tim en Klaas alle antwoorden fout hadden, dan word er naar de tijd gekeken.
Ja goeie, denk het ook iddquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
De fotofinish is tussen Annemieke en Tim
Frits=engnekquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zoals toen Frits Sissing won op tijd en Sanne Vogel daarop verloor
grmbl.... klaas is onhandig, een mol heeft pootjes dus idd geen handjesquote:
Gaan ze dus ook niet zeggenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:26 schreef franklop het volgende:
Als ze gaan zeggen dat het een fotofinish was, dan verklappen ze al dat Klaas de Mol is.
Als ze beiden alle antwoorden fout hebben en ze moeten toch een winnaar hebben, dan moeten ze kijken wie de test het snelst heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die zitten beiden op iemand anders, da's toch geen fotofinish
IJsland is ook niet echt tropisch hequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:27 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat de volgende WIDM eens een keer niet op een tropisch eiland is.
Ohja, titel van aflevering.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:26 schreef franklop het volgende:
Als ze gaan zeggen dat het een fotofinish was, dan verklappen ze al dat Klaas de Mol is.
quote:Het is een advies dat al jaren oud is. Gaat ervan uit dat de mol ervoor probeert te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt.
Dat jij in de gaten houdt wat er verdiend wordt en door wie. Zodat langzaam maar zeker inzichtelijk wordt wie er het minst heeft verdiend en dus de Mol is...
Follow the money. Bekend begrip. Maar nog nooit eerder in de geschiedenis van Wie is de Mol? stond het advies op de biljetten: Seguir el dinero. In het Spaans uiteraard.
Om de Mol te ontdekken moest er geld in de pot komen. En nu de jacht op het geld geopend en geëindigd is, lijkt het uit te lopen op een fotofinish. En is het moeilijk om met het blote oog te bepalen wie de winnaar is. Maar de Mol...? Ik graaf niet graag m’n eigen graf. Dus dat houd ik nog even geheim.
is al jaren zoquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Zie nou ik heb gelijk volgende week bekend maken van Mol/ Winnaar/ Verliezer.
De ontknoping van Dennis Weening was destijds de grootste anti-climax ooit. Vind het spannender als ze zo drie op een rij staan.quote:
Dat was wel leuker idd, net als dat het nu Annemiek moet zijn omdat niemand op Annemiek zitquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:29 schreef Nexum het volgende:
Vond vorig jaar spannender, ik wist wel dat het Margriet was, maar ik hoopte echt dat ze zouden zeggen JULLIE ZIJN ALLEMAAL GENAAID HET IS MARLIJN
Dit ja. Ik word al nerveus bij de bekendmaking van de slogan van de slager om de hoek, laat staan een programma als deze. Maar nu doet het me echt niks.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Het is nog nooit zo niet spannend geweest.
Als het Annemieke wel is dan echtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat was wel leuker idd, net als dat het nu Annemiek moet zijn omdat niemand op Annemiek zit
uhuh mee eensquote:
Echt jammer, want als het niet bekend was dan was het een erg leuk seizoen geweest. Dan had niemand geweten dat het Klaas was. Het heeft wel een beetje het seizoen verpest.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ja. Ik word al nerveus bij de bekendmaking van de slogan van de slager om de hoek, laat staan een programma als deze. Maar nu doet het me echt niks.
Als het toch Annemieke of Tim blijkt te zijn dan gaat m'n hoofd zo ontzettend ontploffen.
Toch alleen wie níét de winnaar of verliezer is?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:29 schreef noodgang het volgende:
Soms wordt de winnaar of verliezer al wel bekend gemaakt
Als het Annemieke is krijg ik 130 euro van jouquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef KaBuf het volgende:
Als het Annemieke is, krijg ik ¤130 van DrNick
Het ergste is nog hoe erg ze hun best doen om ervoor te zorgen dat het grote publiek niet weet dat het Klaas is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil graag moltalk nomineren voor de prijs van het saaiste, meest clichematige, meest opendeurenintrappende, meest zelfgenoegzame programma
Annemieke als winnaarquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef Moira. het volgende:
Aight mensen!
Nu weten we dus dat Annemieke de winnaar is, Tim de verliezer, en Klaas de mol.
Dat is de enige reden waarom ze deze aflevering níéts laten zien, anders verklapt het al te veel.
• Was Klaas de winnaar, dan was al handsdown duidelijk dat Tim de mol was. Want Klaas was dan de enige die de test op Tim had ingevuld.
• Werd bekend gemaakt dat Annemieke óf Tim de winnaar was, dan wist je al dat Klaas de mol is, want daar hebben ze beiden de test op ingevuld.
• Zouden ze bekendmaken dat Tim de verliezer was, dan weet je dus sowieso al dat het Klaas is want Klaas en Tim zijn de enigen waar de test op in is gevuld.
• Bleek Annemieke de verliezer, dan konden ze het wel uitzenden, want er was dan nog steeds spanning of nou Klaas of Tim de mol was, beiden hebben de test op elkaar ingevuld. En dan blijft nog het raadsel over of Annemiek het nu op tijd of een enkele vraag verloren had, of dat ze de verkeerde mol had. Dus dan weet je het nog niet.
• Waarom ze dat dus níét uitzenden, en dus níks uitzenden, is omdat Annemieke de verliezer niet is, ze is de winnaar. Maar had je bekend gemaakt dat ze de winnaar was, dan zou het volgende week geen verrassing meer zijn.
Ik stem meequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil graag moltalk nomineren voor de prijs van het saaiste, meest clichematige, meest opendeurenintrappende, meest zelfgenoegzame programma
Daar weet ik niks vanquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als het Annemieke is krijg ik 130 euro van jou
Jawel want je hebt het nu gelezenquote:
Klaaaaas!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:34 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het ergste is nog hoe erg ze hun best doen om ervoor te zorgen dat het grote publiek niet weet dat het Klaas is.
wie jij?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:35 schreef Paxcon het volgende:
Met drie kandidaten nog op twee zitten
Wat is dit voor onzin
Is daar ook een Televizierring voor?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit vind ik maar een vage tekstquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef Moira. het volgende:
Aight mensen!
Dat is de enige reden waarom ze deze aflevering níéts laten zien, anders verklapt het al te veel.
• Was Klaas de winnaar, dan was al handsdown duidelijk dat Tim de mol was. Want Klaas was dan de enige die de test op Tim had ingevuld.
• Werd bekend gemaakt dat Annemieke óf Tim de winnaar was, dan wist je al dat Klaas de mol is, want daar hebben ze beiden de test op ingevuld.
• Zouden ze bekendmaken dat Tim de verliezer was, dan weet je dus sowieso al dat het Klaas is want Klaas en Tim zijn de enigen waar de test op in is gevuld.
• Bleek Annemieke de verliezer, dan konden ze het wel uitzenden, want er was dan nog steeds spanning of nou Klaas of Tim de mol was, beiden hebben de test op elkaar ingevuld. En dan blijft nog het raadsel over of Annemiek het nu op tijd of een enkele vraag verloren had, of dat ze de verkeerde mol had. Dus dan weet je het nog niet.
• Waarom ze dat dus níét uitzenden, en dus níks uitzenden, is omdat Annemieke de verliezer niet is, ze is de winnaar. Maar had je bekend gemaakt dat ze de winnaar was, dan zou het volgende week geen verrassing meer zijn.
je bent zelfquote:
Zeg, die 130¤ wordt verdeeld onder meerdere mensen die he? Of ben je de enige die op Annemieke zat uit die poule?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef KaBuf het volgende:
Als het Annemieke is, krijg ik ¤130 van DrNick
Maar niet meer akkoord gegaanquote:
ow oke, ja sorry ik zat mezelf niet te ergeren aan de nabeschouwing.quote:
#DeMakersHebbenHetVerpestquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Klaaaaas!
#medeoudFOKmollendetective
Ja alleen ik zit op Annemiekequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeg, die 130¤ wordt verdeeld onder meerdere mensen die he? Of ben je de enige die op Annemieke zat uit die poule?
Als het Klaas is krijgt men ¤18 per persoon ofzo, waar ik er ook ééntje van ben
Logicaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef Moira. het volgende:
Aight mensen!
Soms juist wel de winnaar/verliezer, zo switchen ze het een beetje tussen die 5 opties:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef svann het volgende:
[..]
Toch alleen wie níét de winnaar of verliezer is?
Correct.quote:
Ja, je weet nu wel dat ze sowieso niet de verliezer is, want dan hadden ze dat uitgezondenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:34 schreef Nexum het volgende:
[..]
Annemieke als winnaar![]()
![]()
![]()
Annemieke als Mol![]()
![]()
Kerkquote:
Wie zit er op twee dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:35 schreef Paxcon het volgende:
Met drie kandidaten nog op twee zitten
Wat is dit voor onzin
Waarom dat danquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, je weet nu wel dat ze sowieso niet de verliezer is, want dan hadden ze dat uitgezonden
Moiraquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef Moira. het volgende:
Aight mensen!
Misschien is het omdat ik stoned ben dat ik het niet goed uit kan leggen, maar het is echt perfect logischquote:
Ohquote:
Dat ze het zouden kunnen uitzenden dat Annemieke de verliezer is, betekent toch niet dat ze dat per se moeten doen?quote:
Als het idd echt Annemiek was dan neem ik echt mn petje voor dr af. Maar nee ze is het niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:41 schreef Nexum het volgende:
Dat van Annemieke die die mensen expres langzaam liet lopen zei ik ook al, zou wel grappig zijn als dat echt een Molactie was
Als het kon (dus als Annemieke daadwerkelijk de verliezer is), is het logischer dat ze dat wél zouden doen dan dat ze het níét zouden doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:40 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat ze het zouden kunnen uitzenden dat Annemieke de verliezer is, betekent toch niet dat ze dat per se moeten doen?
Ja ze laten hem af en toe wel gebukt lopen maar ik snap ook niet dat ze dat niet de hele tijd gedaan hebbenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:41 schreef heywoodu het volgende:
Dat niemand zegt "Joh Klaas, je moet gebukt lopen. Ben je d'r zo."
Ja maar, ja maar.....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:38 schreef Moira. het volgende:
Misschien is het omdat ik stoned ben dat ik het niet goed uit kan leggen, maar het is echt perfect logischDenk echt dat dat de reden is dat ze het niet uitzenden
Ja dat snap ik dus niet. Waarom zou dat logischer zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het kon (dus als Annemieke daadwerkelijk de verliezer is), is het logischer dat ze dat wél zouden doen dan dat ze het níét zouden doen.
Dit ja. Ik moet zeggen dat ik af en toe toch nog een beetje twijfelde of 't niet tóch Annemieke was, omdat WIDM WIDM is en niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als het idd echt Annemiek was dan neem ik echt mn petje voor dr af. Maar nee ze is het niet.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:43 schreef Monopoly het volgende:
Art is gewoon de mol, mensen open je ogen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:42 schreef svann het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.....
Ze zeggen dan toch nooit wie de winnaar of verliezer is?
Alleen wie het niet is.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms juist wel de winnaar/verliezer, zo switchen ze het een beetje tussen die 5 opties:
- óf niemand
- óf winnaar
- óf verliezer
- óf niet de winnaar
- óf niet de verliezer
Je bent zelf de mol.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:43 schreef Monopoly het volgende:
Art is gewoon de mol, mensen open je ogen.
Tim is gewoon echt 0,0 verdacht geweest het hele seizoenquote:
heel af en toe iddquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit ja. Ik moet zeggen dat ik af en toe toch nog een beetje twijfelde of 't niet tóch Annemieke was, omdat WIDM WIDM is en niets is wat het lijkt
quote:
gek a roomquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef Moira. het volgende:
Echt dat mensen die shit zo letterlijk nemen. Pls. Zo werkt het niet.
Zou eigk ook wel leuk zijn als ik TOCH weer bedrogen ben door WIDMquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel af en toe iddMeer af dan toe
Het was echt alleen leuk toen Arjen Lubach het nog heerlijk amateuristisch in een keldertje aan de Keizersgracht deedquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Wat een enorm dom programma is dit toch
Sowieso al die tweets die ze uitkiezen en shit die Vivienne en Rik zeggenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef Cee het volgende:
Al die mensen die ze nu hebben ingehuurd om de focus op Tim en Annemieke te leggen.
Jij gaat met je bek vol tanden staan volgende weekquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tim is gewoon echt 0,0 verdacht geweest het hele seizoenEnthousiaste topkandidaat wel!
Dit gaat mooi zijn om te quoten van elkaar volgende weekquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij gaat met je bek vol tanden staan volgende week
Of twee concurrerende mollen -die dat niet van elkaar weten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:50 schreef Wave103 het volgende:
Zou wel een mooi experiment zijn om een seizoen zonder mol te spelen. Kijken wat er gebeurt. Alleen lastig met eliminaties, puur op tijd/willekeur
In theorie zou je natuurlijk gelijk kunnen hebben, maar het gaat hier om de WIDM regie. Die willen dat we dit concluderenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit gaat mooi zijn om te quoten van elkaar volgende week
Maar dat is sowieso altijd zo leuk op het eindquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
In theorie zou je natuurlijk gelijk kunnen hebben, maar het gaat hier om de WIDM regie. Die willen dat we dit concluderen
Ik kan voor het tweede jaar op rij de maximale punten halenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:53 schreef Moira. het volgende:
Ik zit bij die 8000 van de 300.000 mensen die in de app nog de maximale punten hebben
Netjesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan voor het tweede jaar op rij de maximale punten halen.
Ik heb ff die FOK!pool van de app bekeken en als Klaas de mol is zou ik de pool moeten winnenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:53 schreef Moira. het volgende:
Ik zit bij die 8000 van de 300.000 mensen die in de app nog de maximale punten hebben
de harpist is mn doodssteek geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:53 schreef Moira. het volgende:
Same herequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
de harpist is mn doodssteek geweest![]()
Terwijl ik stiekem hem al niet meer verdacht maar wel verwachtte dat hij verder zou komen
Ja dat zou goed kunnen, ik zat vanaf dag 1 al op Klaas maar heb de eerste aflevering uit haast op random stukjes van die cirkel gezet, en daarna lange tijd toch nog niet voor 100% van de punten op klaas kunnen zittenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb ff die FOK!pool bekeken en als Klaas de mol is zou ik de pool moeten winnen
Ik zat vorig jaar zó verkeerd (op Rick), had net iets minder punten dan m'n vriendin dus toch maar op Margriet ingezet en het poultje gewonnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso altijd zo leuk op het eind
Iedereen is zó overtuigd van z'n eigen mol, en uiteindelijk wrijf je dat dan in elkaars gezicht terwijl de ander z'n schoen opeet van verbazing
Hahaha netjesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar zó verkeerd (op Rick), had net iets minder punten dan m'n vriendin dus toch maar op Margriet ingezet en het poultje gewonnen.Daarom geloof ik niet dat Klaas het is, 't is te obvious.
En dat een jongetje dat niet uit zijn woorden komt en schuw achterin de studio zit over Klaas laten praten. Kwam erg lacherig en onserieus over. Neemt overigens weer lekker de focus van Klaas weg. Alweer.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef Cee het volgende:
Al die mensen die ze nu hebben ingehuurd om de focus op Tim en Annemieke te leggen.
Ik denk dat de overgrote meerderheid inderdaad wel om 20:25 de tv aanzet en om 21:30 weer een weekje klaar is met WIDM.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha netjes
Maarja, het is obvious voor jou he (en voor heel veel anderen, denk ook wel meer mensen dan normaal gesproken). Maar voor héél veel mensen is het echt niet zo duidelijk, die vinden juist dat alles op Annemieke of Tim wijst. Daarom is 't voor WIDM helemaal niet zo'n geflopt seizoen, er zijn zo veel mensen die alleen de afleveringen kijken en niet de fora op internet checken, die zullen echt wel verbaasd zijn als het Klaas blijkt te zijn.
een weekje?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat de overgrote meerderheid inderdaad wel om 20:25 de tv aanzet en om 21:30 weer een weekje klaar is met WIDM.
6 dagen en grofweg 23 uur, als je zo nauwkeurig wilt zijn dan.quote:
ow ik dacht na de afl van volgende week.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
6 dagen en grofweg 23 uur, als je zo nauwkeurig wilt zijn dan.
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat de overgrote meerderheid inderdaad wel om 20:25 de tv aanzet en om 21:30 weer een weekje klaar is met WIDM.
Wat is het toch zwaar allemaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:23 schreef opreis het volgende:
Tering wat een troep maken ze er van, finale zou het hoogtepunt moeten zijn. Dit was by far de saaiste aflevering van het seizoen, 2 kutopdrachten (er was wel tijd voor een derde) domme flashbacks en weer saaie monoloog van Art.
Vervolgens weer die bagger bij moltalk, de echte goede hints worden niet genoemt en oud kandidaten komen langs omdat ze er verstand van zouden moeten hebben, meer dan de helft van de mensen die daar aanschuift heeft zelf de mol niet kunnen ontmaskeren terwijl ze er boven op zaten. En dan nog Rik en Vivianne die om elke domme kut grap lachen.
Klaas is de mol.
Soms trek ik het echt niet meerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is het toch zwaar allemaal.
Ach jochie tochquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:23 schreef opreis het volgende:
Tering wat een troep maken ze er van, finale zou het hoogtepunt moeten zijn. Dit was by far de saaiste aflevering van het seizoen, 2 kutopdrachten (er was wel tijd voor een derde) domme flashbacks en weer saaie monoloog van Art.
Vervolgens weer die bagger bij moltalk, de echte goede hints worden niet genoemt en oud kandidaten komen langs omdat ze er verstand van zouden moeten hebben, meer dan de helft van de mensen die daar aanschuift heeft zelf de mol niet kunnen ontmaskeren terwijl ze er boven op zaten. En dan nog Rik en Vivianne die om elke domme kut grap lachen.
Klaas is de mol.
De presentator van moltalk is het hier denk ik niet mee eens (los van het feit dat de (pre-)onthulling scene vorig jaar in aflevering 10 zat ipv aan het einde van aflevering 9). Voor mijn prono hoop ik dus op een herhaling van vorig jaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef Moira. het volgende:
Aight mensen!
Er is er ook geen 1 die zegt: "ik heb ff op internet gekeken en Klaas is de mol want: ...."quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:23 schreef opreis het volgende:
Klaas is de mol.
Want internet heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Er is er ook geen 1 die zegt: "ik heb ff op internet gekeken en Klaas is de mol want: ...."
Dan pas zou het een geloofwaardig programma zijn
De theorieën over Klaas op internet zijn een stuk geloofwaardiger dan die kots die ze bij moltalk uitspuwenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Want internet heeft altijd gelijk
En ook heel typisch dat ze dat stukje met die verschoven tafel van Klaas niet hebben laten zien. Denk dat ze dat vroegah bij Lubach misschien nog wel hadden gedaan, hoewel daar natuurlijk ook de regie op de achtergrond stond te roepen dat hij bepaalde dingen niet mocht zeggen. Maar toen was het dan al te laat omdat het live wasquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
De theorieën over Klaas op internet zijn een stuk geloofwaardiger dan die kots die ze bij moltalk uitspuwen
Uhm.... dit is toch ook live?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:40 schreef Moira. het volgende:
En ook heel typisch dat ze dat stukje met die verschoven tafel van Klaas niet hebben laten zien. Denk dat ze dat vroegah bij Lubach misschien nog wel hadden gedaan, hoewel daar natuurlijk ook de regie op de achtergrond stond te roepen dat hij bepaalde dingen niet mocht zeggen. Maar toen was het dan al te laat omdat het live was
Haha ja, dat was ook niet m'n puntquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
Uhm.... dit is toch ook live?
Of denk je dat er een censor met een bliep-knop meeluistert?
Nu zitten er geen kandidaten van dit seizoen bij, of andere met inside informatie, die hun mond voorbij kunnen pratenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
Uhm.... dit is toch ook live?
Of denk je dat er een censor met een bliep-knop meeluistert?
Ja of wat ook was, was dat juist oud-kandidaten echt nog over 'achter de schermen' dingetjes uit hun seizoen praatten, en dat dan bleek dat ze dat helemaal niet mochten zeggen enzoquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nu zitten er geen kandidaten van dit seizoen bij, of andere met inside informatie, die hun mond voorbij kunnen praten
Klopt ja, dat was juist de leukste informatiequote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja of wat ook was, was dat juist oud-kandidaten echt nog over 'achter de schermen' dingetjes uit hun seizoen praatten, en dat dan bleek dat ze dat helemaal niet mochten zeggen enzo
Ik ook!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:53 schreef Moira. het volgende:
Susan was ook geen insider, die heeft ook geen contact met de huidige mol gehad. Was gewoon een Kees-Klaas verwarring omdat de naam op elkaar lijkt. Ik zeg ook vaak Klaas als ik Kees bedoelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:14 schreef svann het volgende:
Nadat Susan zich in de eerste aflevering van Moltalk versprak mochten er geen insiders meer komen?
Als ze zich echt onwetend versprak, kwam dat wel erg ongelukkig uit.
Dan kan ik me ook wat bij dat beleid voorstellen.
Is Moltalk dan echt onderdeel van WIDM?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ook heel typisch dat ze dat stukje met die verschoven tafel van Klaas niet hebben laten zien. Denk dat ze dat vroegah bij Lubach misschien nog wel hadden gedaan, hoewel daar natuurlijk ook de regie op de achtergrond stond te roepen dat hij bepaalde dingen niet mocht zeggen. Maar toen was het dan al te laat omdat het live was
Was het ook wel, maar alsnog wel geregisseerd door widm. Alleen eerder werd er nauwelijks aandacht aan besteed (en geld, tijd of moeite aan gespendeerd), en zat ergens gewoon iemand van de regie of montage die dan riep dat ze iets niet hadden mogen zeggen, of die ze expres helemaal gingen uitvragen in de hoop dat z'n blik iets weggaf ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is Moltalk dan echt onderdeel van WIDM?
Ik dacht dat het meer een losstaand iets was.
Ze zenden de uitslag altijd een week later uit..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:33 schreef Moira. het volgende:
Aight mensen!
Nee, ze lieten bijna elk jaar in ieder geval de winnaar of verliezer wetenquote:Op zondag 28 februari 2016 04:45 schreef byah het volgende:
[..]
Ze zenden de uitslag altijd een week later uit..
Ja, of in ieder geval iets, "jij bent niet de winnaar/mol/verliezer"quote:Op zondag 28 februari 2016 08:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, ze lieten bijna elk jaar in ieder geval de winnaar of verliezer weten
Zelf gezien, of van Twitter/Facebook?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:06 schreef texelonia het volgende:
Iemand dit gezien?
[ afbeelding ]
Stond op nu.nl
Inmiddels is het aangepast.
Ik heb het van een ander forum. Maar niet het soort forum waar mensen dit zelf zouden photoshoppen. Maar nee, niet zelf gezien dus.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelf gezien, of van Twitter/Facebook?
https://twitter.com/coen/status/703865249380708352quote:Op zondag 28 februari 2016 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelf gezien, of van Twitter/Facebook?
Dit lijkt me sowieso een fout, want niemand in de finale hoeft het spel te verlatenquote:Op zondag 28 februari 2016 11:06 schreef texelonia het volgende:
Iemand dit gezien?
[ afbeelding ]
Stond op nu.nl
Niets is wat het lijkt.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit lijkt me sowieso een fout, want niemand in de finale hoeft het spel te verlatenOok de verliezer niet.
Huh Annemieke de spel moet verlaten. Ik zie wel dat je aangepast hebt😉quote:Op zondag 28 februari 2016 11:06 schreef texelonia het volgende:
Iemand dit gezien?
[ afbeelding ]
Stond op nu.nl
Dan kijk je toch lekker nietquote:Op zondag 28 februari 2016 14:24 schreef Justevo het volgende:
Het was sowieso een bedroevend slecht seizoen. Slechte mol, geen leuke opdrachten en het was na 2 afleveringen al duidelijk dat Klaas de mol is. Vorige seizoen was het ook al een waardeloze mol..
Ik kijk in de hoop dat het beter wordt, maar dat lukt ze steeds maar niet.quote:
Dat maakt het extra leuk als hij het volgende week toch niet is.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen serieus denken dat het na 2 afleveringen al 100% zeker was dat Klaas de Mol zou zijn.
Dan moet je de hints op de fora even langsgaan. Zelfs de eerste aflevering al.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen serieus denken dat het na 2 afleveringen al 100% zeker was dat Klaas de Mol zou zijn.
Het probleem is dat er doorgaans voor iedereen wel allerlei enorm vergezochte "hints" te bedenken zijn (zoals Klaas veranderen naar Mol) en het dus niet te doen is om op zulke fora de wat serieuzere dingen eruit te halen..(of ik heb het geduld er niet voor)quote:Op zondag 28 februari 2016 14:32 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dan moet je de hints op de fora even langsgaan. Zelfs de eerste aflevering al.
Tijdens het gesprek wat Art heeft met de Mol bespreek hij de kandidaten, als volgt genoemd.
Airen, Annemiek, Cecile, Ellie, Marjolein, Klaas, Remy, Rop, Teake, Tim.
Verander Klaas in Mol en het staat alfabetisch. Tuurlijk, dat kan toeval zijn. Maar als je de latere hints meeneemt niet meer.
Hoezo vergezocht? Dat zijn de hints die worden gegeven door de makers, titels van de afleveringen etc.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het probleem is dat er doorgaans voor iedereen wel allerlei enorm vergezochte "hints" te bedenken zijn (zoals Klaas veranderen naar Mol) en het dus niet te doen is om op zulke fora de wat serieuzere dingen eruit te halen..(of ik heb het geduld er niet voor)
De namen van de vrouwen staan in alfabetische volgorde en de namen van de heren staan in alfabetische volgorde. Ze hebben vast niet de mol gekozen op z'n naam zodat deze 'hint' gemaakt kon wordenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:32 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dan moet je de hints op de fora even langsgaan. Zelfs de eerste aflevering al.
Tijdens het gesprek wat Art heeft met de Mol bespreek hij de kandidaten, als volgt genoemd.
Airen, Annemiek, Cecile, Ellie, Marjolein, Klaas, Remy, Rop, Teake, Tim.
Verander Klaas in Mol en het staat alfabetisch. Tuurlijk, dat kan toeval zijn. Maar als je de latere hints meeneemt niet meer.
Dat zou kunnen inderdaad. Maar aangezien Klaas de mol is, maakt het deze hint dus wel kloppend.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:38 schreef texelonia het volgende:
[..]
De namen van de vrouwen staan in alfabetische volgorde en de namen van de heren staan in alfabetische volgorde. Ze hebben vast niet de mol gekozen op z'n naam zodat deze 'hint' gemaakt kon worden
Of jij wil er gewoon een hint in zienquote:Op zondag 28 februari 2016 14:40 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Maar aangezien Klaas de mol is, maakt het deze hint dus wel kloppend.
Ik zie er inderdaad een hint in. Maar jij denkt dat Klaas niet de mol is? Dan wil ik er wel een wedje op leggen met je hoor, met plezierquote:Op zondag 28 februari 2016 14:41 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Of jij wil er gewoon een hint in zien
Nee dank je, ik heb er al een poultje voor lopen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:44 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik zie er inderdaad een hint in. Maar jij denkt dat Klaas niet de mol is? Dan wil ik er wel een wedje op leggen met je hoor, met plezier
Ik krijg liever jouw 5 euro dan dat jij de mijne krijgtquote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb er al een poultje voor lopen.
Jij krijgt maar ¤0,625 van mijn ¤5 danquote:Op zondag 28 februari 2016 14:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik krijg liever jouw 5 euro dan dat jij de mijne krijgt
Of van 3 mensen hun volledige 5 euro en van 1 iemand maar 3 van de 5 euro, en van de rest v/d deelnemers niksquote:Op zondag 28 februari 2016 14:55 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Jij krijgt maar ¤0,625 van mijn ¤5 dan
Liever jij mijn volledige ¤5 en DrNick niks van mij, dan andersomquote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of van 3 mensen hun volledige 5 euro en van 1 iemand maar 3 van de 5 euro, en van de rest v/d deelnemers niks![]()
Dus dan doe ik gewoon alsof dat jouw 5 euro zijn
Margriet was een goeie mol.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:24 schreef Justevo het volgende:
Het was sowieso een bedroevend slecht seizoen. Slechte mol, geen leuke opdrachten en het was na 2 afleveringen al duidelijk dat Klaas de mol is. Vorige seizoen was het ook al een waardeloze mol..
+ dat de opdracht waar de molcfklaas hint gevonden is er ook ging om het vinden van de mol. Er kon geen geld verdient worden bij deze opdracht. Het is de enige logische naam die je er uit kon halen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:37 schreef Justevo het volgende:
[..]
Hoezo vergezocht? Dat zijn de hints die worden gegeven door de makers, titels van de afleveringen etc.
Maar zoals ik eerder al zei over aflevering 2.
De MOLCFKLAAS hint gaf alles weg. CF staat voor gelijk aan. En ga zo maar door. Ze hebben het dit jaar gewoon veel te vroeg en duidelijk weggegeven.
Molcfklaas hintquote:Op zondag 28 februari 2016 16:34 schreef opreis het volgende:
[..]
+ dat de opdracht waar de molcfklaas hint gevonden is er ook ging om het vinden van de mol. Er kon geen geld verdient worden bij deze opdracht. Het is de enige logische naam die je er uit kon halen.
Dat deze vraag nogsteeds voorbij komt is mij een raadsel, maar de naam van de kloosteropdracht was "het laatste woord, letterlijk"quote:
De Kloosteropdracht waarbij Art de koppels een keuze voorhield.quote:
Deze hint hadden ze er nooit in mogen stoppen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat deze vraag nogsteeds voorbij komt is mij een raadsel, maar de naam van de kloosteropdracht was "het laatste woord, letterlijk"
De laatste woorden die door de oud mollen gezegd werden waren:
[ afbeelding ]
Exact. Dit gaf het veel te vroeg weg dit seizoen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Deze hint hadden ze er nooit in mogen stoppen.
Maar wel vrijstellingen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:34 schreef opreis het volgende:
[..]
+ dat de opdracht waar de molcfklaas hint gevonden is er ook ging om het vinden van de mol. Er kon geen geld verdient worden bij deze opdracht. Het is de enige logische naam die je er uit kon halen.
Zijn ze eigenlijk mee gestopt toen Art de presentator werd (met uitzondering van 2013), Denk dat sommige mensen daar dingen in zien die er niet zijn (namelijk 4de keer in vijf jaar tijd; en de laatste twee jaar won de andere verdachte ook nog).quote:Op zondag 28 februari 2016 08:41 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:04 schreef opreis het volgende:
[..]
RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat deze vraag nogsteeds voorbij komt is mij een raadsel, maar de naam van de kloosteropdracht was "het laatste woord, letterlijk"
De laatste woorden die door de oud mollen gezegd werden waren:
[ afbeelding ]
Wow bedankt voor de uitleg! Dat hele topic gemist. Ik ga maar eens snel daar alle theorieën lezenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De Kloosteropdracht waarbij Art de koppels een keuze voorhield.
Allebei naar binnen, geen jokers en max 10 min spieken binnen.
Een van beide naar binnen, wel jokers voor degene die buiten blijft.
Het duo Cecile/Klaas gingen allebei naar binnen. Op dat moment lepelden de oud-mollen tig zinnen op. Afleveringstitel van aflevering 2 was: laatste woord, letterlijk. 1+1 = 2, menig molloot heeft elke zin neergepend en gekeken naar het laatste woord, letter voor letter. Uit de zinnen die je bij Cecile/Klaas te horen kreeg waren de laatste woorden: contra, molboek, focus en nog een aantal. Enfin zet die woorden onder elkaar en je krijgt van de voorste letters: Mol, laatste letters: Klaas.
Daarom ging ik begin van de avond ook de aflevering terugkijken, verspilde tijdquote:Op zondag 28 februari 2016 08:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |