Vanaf het begin van het seizoen eigenlijk al goed bezig. Mensen die dachten dat ie niet goed genoeg was voor de PLquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Southampton speelde ook goed. Van Dijk is weer zeer goed, wat een stappen maakt die man.
Ik had geen idee eigenlijk, blijft toch altijd moeilijk in te schatten vanuit een zwakke competitie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vanaf het begin van het seizoen eigenlijk al goed bezig. Mensen die dachten dat ie niet goed genoeg was voor de PL
Mensen zijn altijd zo vlug met spelers afschrijven. Zo vervelend dat opportunisme.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik had geen idee eigenlijk, blijft toch altijd moeilijk in te schatten vanuit een zwakke competitie.
Pelle
Was wel een behoorlijke pingel jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Was gewoon een penalty. Bij NBC zullen ze wel zeggen dat het "unintentional" was
Dat waren mad Arsenal fans nadat hij er 10 goals uithaalde tegen zequote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoorde dat deze man de beste keeper van Europa werd gevonden?
708 - Fraser Forster has finally let in a goal in the Premier League this season, after 708 minutes of play. Breached.quote:
Messi naar Everton.twitter:Everton twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 17:46:01BREAKING: The Club is to have a new major shareholder in Farhad Moshiri who brings the promise of new investment. More to follow. #EFC reageer retweet
Waarom wint dat kutWBA iedere keer. Weg met die ploeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:39 schreef Bolasie het volgende:
Hoppa, Bolasie komt erin en het staat direct 3-1
comeback is on
Bedankt Stijn. Ik zet hier nu mn spaarrekening opquote:Op zondag 28 februari 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
0-6 Arsenal.
Jullie hoeven niet meer te kijken.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt Stijn. Ik zet hier nu mn spaarrekening op
Jouw voorspellingen komen altijd uit. Dan maar Feyenoord kijkenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
0-6 Arsenal.
Lekker in tweede helft debuut van Timothy Fosu-Mensahquote:Op zondag 28 februari 2016 15:14 schreef Bolasie het volgende:
Varela al geelLekker nog 80 minuten tegen Alexis
alors is voor Arsenal, dat verander je niet zomaar eventjes.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alors
Ik had verwacht dat je zou juichen voor Tottenham
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alors
Ik had verwacht dat je zou juichen voor Tottenham
O ja das waar ookquote:Op zondag 28 februari 2016 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
alors is voor Arsenal, dat verander je niet zomaar eventjes.
Mooi man.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die genieten wel van de huidige tussenstanden bij Arsenal en Spurs, ja
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
0-6 Arsenal.
beetje fcu feyenoord effectquote:
Question asked.... and answeredquote:Op zondag 28 februari 2016 15:36 schreef Yi-Long het volgende:
Ben benieuwd of Arsenal nu weer teveel naar voren gaat spelen en het daardoor achterin weer open valt....
Omdat Arsenal. Zou je inmiddels wel gewend moeten zijn...quote:
Ik riep donderdag nog dat ie veel kols ging maken(voor de wedstrijd van mietjeland), wie wil me aanraken?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:40 schreef SevD het volgende:
Wat een week voor die gast! Donderdag had nog niemand ooit van 'm gehoord
Was best een voor de hand liggend antwoord.. en Arsenal is echt zo'n ploeg die dit laat gebeuren..quote:Op zondag 28 februari 2016 15:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Question asked.... and answered
[..]
Omdat Arsenal. Zou je inmiddels wel gewend moeten zijn...
Ik zou jou heel hard willen aanraken...quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik riep donderdag nog dat ie veel kols ging maken(voor de wedstrijd van mietjeland), wie wil me aanraken?
Snap ik, je bent niet de enige.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou jou heel hard willen aanraken...
Dit topic wordt wel heel snel homo-erotisch.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou jou heel hard willen aanraken...
Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 28 februari 2016 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
Die Rashford speelde september vorig jaar nog met United A1 op de Herdgang tegen PSV A1 en scoorde toen twee keer. Kan snel gaan. Mooi man.
Als je kan presteren in een kolkende Herdgang kan je het overal .quote:Op zondag 28 februari 2016 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
Die Rashford speelde september vorig jaar nog met United A1 op de Herdgang tegen PSV A1 en scoorde toen twee keer. Kan snel gaan. Mooi man.
Ging het bij jouw weddenschappen ook maar zo snel.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
gouden bal winnaar 2017.quote:
hahahah lekker voor jequote:Op zondag 28 februari 2016 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
Hoi opreis, nou normaal wel, maar nu
Ik leef met je mee, maar...er kan nog alles gebeuren, de bal is rond, het is 11 tegen 11quote:Op zondag 28 februari 2016 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
Hoi opreis, nou normaal wel, maar nu
Volgende week ook nog Arsenal - Spursquote:Op zondag 28 februari 2016 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe krijgt dat Leicester het toch voor elkaar. Weer 5pts clear.
Spurs - Arsenal*quote:Op zondag 28 februari 2016 16:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgende week ook nog Arsenal - Spurs
Dankjequote:Op zondag 28 februari 2016 16:30 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, maar...er kan nog alles gebeuren, de bal is rond, het is 11 tegen 11
Ik zag het ook ja, fijn dat we samen van dit mooie moment getuige warenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
DankjeDat zie je nu maar weer idd
![]()
Hoe is het met jou?
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:33 schreef Pedroso het volgende:
Depay is ook weer terug op z'n oude niveau trouwens.
quote:Op zondag 28 februari 2016 16:33 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja, fijn dat we samen van dit mooie moment getuige waren
Met mij gaat het goed, ik ga binnenkort weer op reis
Lief dat je het vraagt
1 wedstrijd bedoel je ? Bedoel dus ook z'n niveau van het hele seizoen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]omdat ie 2 wedstrijden niet slecht speelt?
Eerst Bangkok, en vervolgens ga ik nog naar Australiequote:
Ah dan klopt iequote:Op zondag 28 februari 2016 16:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
1 wedstrijd bedoel je ? Bedoel dus ook z'n niveau van het hele seizoen.
Ah, Bangkok lijkt me een beetje een viezige stinkstad, maar die associatie heb ik met heel Azië bijnaquote:Op zondag 28 februari 2016 16:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Eerst Bangkok, en vervolgens ga ik nog naar Australie
Zal ik je een kaartje sturen van mijn avonturen?
Ja het ligt aan je postsquote:Op zondag 28 februari 2016 16:43 schreef alors het volgende:
Ligt het aan mij, mijn posts komen gewoon niet aan... Blijft maar op 'bezig...' staan als ik op Invoeren druk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |