beetje fcu feyenoord effectquote:
Question asked.... and answeredquote:Op zondag 28 februari 2016 15:36 schreef Yi-Long het volgende:
Ben benieuwd of Arsenal nu weer teveel naar voren gaat spelen en het daardoor achterin weer open valt....
Omdat Arsenal. Zou je inmiddels wel gewend moeten zijn...quote:
Ik riep donderdag nog dat ie veel kols ging maken(voor de wedstrijd van mietjeland), wie wil me aanraken?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:40 schreef SevD het volgende:
Wat een week voor die gast! Donderdag had nog niemand ooit van 'm gehoord
Was best een voor de hand liggend antwoord.. en Arsenal is echt zo'n ploeg die dit laat gebeuren..quote:Op zondag 28 februari 2016 15:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Question asked.... and answered
[..]
Omdat Arsenal. Zou je inmiddels wel gewend moeten zijn...
Ik zou jou heel hard willen aanraken...quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik riep donderdag nog dat ie veel kols ging maken(voor de wedstrijd van mietjeland), wie wil me aanraken?
Snap ik, je bent niet de enige.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou jou heel hard willen aanraken...
Dit topic wordt wel heel snel homo-erotisch.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou jou heel hard willen aanraken...
Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 28 februari 2016 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
Die Rashford speelde september vorig jaar nog met United A1 op de Herdgang tegen PSV A1 en scoorde toen twee keer. Kan snel gaan. Mooi man.
Als je kan presteren in een kolkende Herdgang kan je het overal .quote:Op zondag 28 februari 2016 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
Die Rashford speelde september vorig jaar nog met United A1 op de Herdgang tegen PSV A1 en scoorde toen twee keer. Kan snel gaan. Mooi man.
Ging het bij jouw weddenschappen ook maar zo snel.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
gouden bal winnaar 2017.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |