abonnement Unibet Coolblue
pi_160222903
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
pi_160223024
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 07:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onnodig dit, beetje kansloos roddelen en geruchten rondbazuinen :{w
pi_160223581
Zat Eveline trouwens niet halverwege januari (vorige maand) nog bij RTL late night?
pi_160223642
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 07:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een slap gelul :')
  vrijdag 26 februari 2016 @ 08:55:05 #80
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_160223681
Dom geouwehoer want de kinderen hebben beide dezelfde achternaam en wonen gewoon bij hun vader die overigens ook op de rouwkaart staat.

En ja ik heb de kaart live mogen zien dus ik denk dat je de informatie van de gekregene eerst maar eens moet nagaan voordat je onzin gaat kletsen op internet. Roeptoeter
If you can dream it, you can do it...
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:17:04 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160223969
Wat is ook uberhaupt de toegevoegde waarde van dit soort info?
Is het feit dat ze kanker had en dood is minder erg omdat ze het bed met meerdere mannen deelde?

Dit soort informatie delen zegt meer over degene die het doet dan over Ariejanne...
***
pi_160223991
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is ook uberhaupt de toegevoegde waarde van dit soort info?
Is Het minder erg omdat ze het bed met meerder mannen deelde?

Dit soort informatie delen zegt meer over degene die het doet dan over Ariejanne...
Ja precies.
pi_160224019
Maar wel even fatsoenlijk in een spoilertje he :')

Kneus.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160224216
Die Eveline bezorgt met de week meer jeuk. En betrap mijzelf er op dat ik dan helemaal geen aardige gedachtes krijg.

Eveline heeft het uitmelken van haar ziekte tot een kunst verheven. Alles maar dan ook alles wordt gebruikt om aan te halen dat ze dood gaat en daarom heel zielig is. De vergaderingen over haar afscheid, feestje na overlijden wat ze er doorheen duwt en dan als toppunt op dezelfde plek een afscheidsfeestje organiseren waar ze heel dramatisch afscheid neemt van iedereen.
Ook even haar ouders inwrijven dat ze perse in hun armen wil sterven (hebben die mensen niks te zeggen?) en als een idioot geld verbranden aan reizen en haar bucketlist.

Het ging al mis toen ik haar brief las waarin ze de kanker bedankte, alsof het zo'n pretje is...

Nee, geef mij maar Edgar dan. Die heeft ook duidelijk geld genoeg, maar krijg nergens het gevoel dat hij hun geld en zijn ziekte uitbuit. Hoewel ik zelf nooit zo'n film zou doen kan ik mij er wel iets bij voorstellen. Zijn babbel vooraf was ook gewoon leuk en positief, nergens werd benadrukt dat hij het doet omdat hij dood gaat. Natuurlijk begrijpen we allemaal dat een reisje van 6 weken met zoveel naar Nieuw Zeeland niet goedkoop is, maar het wordt niet gebruikt om te pochen.

Disclaimer:
Natuurlijk gun ik niemand een verschrikkelijke ziekte of doodgaan op jonge leeftijd. Ook moet iedereen zelf een invulling geven aan zijn of haar einde.

Je merkte dat ook aan haar vriendinnen, zelfs die waren er klaar mee.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:33:58 #85
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_160224246
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:43 schreef Syntix het volgende:
Zat Eveline trouwens niet halverwege januari (vorige maand) nog bij RTL late night?
Ja.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_160224258
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:55 schreef Books1 het volgende:
Dom geouwehoer want de kinderen hebben beide dezelfde achternaam en wonen gewoon bij hun vader die overigens ook op de rouwkaart staat.

En ja ik heb de kaart live mogen zien dus ik denk dat je de informatie van de gekregene eerst maar eens moet nagaan voordat je onzin gaat kletsen op internet. Roeptoeter
Wat ik opmaak uit Facebook is dat Ariejanne een bijzonder goed contact had met haar ex man. Hij zal er ongetwijfeld voor gekozen hebben om niet voor te komen in het programma waardoor er soms een raar beeld gevormd wordt. Maar het feit dat hij foto's van hem met Ariejanne post, foto's van zijn kinderen en zijn vrienden en vriendinnen hem ook veel sterkte wensen in deze zware tijd zegt genoeg...

En of Ariejanne 2 piemels heeft gezien in haar leven of 200 doet toch niet ter zake? Vind het echt nonsens, het was haar leven en ze mocht doen wat zij wilde. Ik weet wel 100% zeker dat het een hele lieve moeder was, dat straalt van elke seconde in het programma af.
pi_160224414
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:33 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ja.
Ze zag er toen nog best goed uit. Weet niet of ze toen al in een rolstoel zat. Ze liep namelijk in de aflevering van gisteren al een stuk moeilijker.
pi_160224546
De reden dat ik dit hier in de 'groep' gooi is omdat er vorige keer nog onwijs over gesproken werd. Dus uhhh sorry hoor |:(

PLUS ik zeg nergens dat het waar is, of wel soms :') ik type alleen over wat mijn collega mij verteld, niets meer, niets minder. En ik zet erbij dat het mij geen reet kan interesseren. Dus dat.

'Kneus'.
Gewoon normaal doen ja.
pi_160224591
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:31 schreef Coritchando het volgende:
Die Eveline bezorgt met de week meer jeuk. En betrap mijzelf er op dat ik dan helemaal geen aardige gedachtes krijg.

Eveline heeft het uitmelken van haar ziekte tot een kunst verheven. Alles maar dan ook alles wordt gebruikt om aan te halen dat ze dood gaat en daarom heel zielig is. De vergaderingen over haar afscheid, feestje na overlijden wat ze er doorheen duwt en dan als toppunt op dezelfde plek een afscheidsfeestje organiseren waar ze heel dramatisch afscheid neemt van iedereen.
Ook even haar ouders inwrijven dat ze perse in hun armen wil sterven (hebben die mensen niks te zeggen?) en als een idioot geld verbranden aan reizen en haar bucketlist.

Het ging al mis toen ik haar brief las waarin ze de kanker bedankte, alsof het zo'n pretje is...

Disclaimer:
Natuurlijk gun ik niemand een verschrikkelijke ziekte of doodgaan op jonge leeftijd. Ook moet iedereen zelf een invulling geven aan zijn of haar einde.

Je merkte dat ook aan haar vriendinnen, zelfs die waren er klaar mee.
WFT... -O- Je vergeet misschien dat ze kanker heeft? En al 3 jaar aan de chemo? En daarom geen toekomstbeeld uberhaupt kan maken, je daarom alles op hebt moeten geven? En dan iedereen daar op een eigen manier mee om gaat en daar vrede mee probeert te maken voor zichzelf. Ik vind t knap dat ze dit zo doet, je kan ook pessimistisch in een hoekje wegkwijnen en klagen om alles.

[ Bericht 11% gewijzigd door chriztiaan op 26-02-2016 09:51:46 (stuk over Edgar uit de quote gehaald) ]
pi_160224818
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:51 schreef chriztiaan het volgende:

[..]

WFT... -O- Je vergeet misschien dat ze kanker heeft? En al 3 jaar aan de chemo? En daarom geen toekomstbeeld uberhaupt kan maken, je daarom alles op hebt moeten geven? En dan iedereen daar op een eigen manier mee om gaat en daar vrede mee probeert te maken voor zichzelf. Ik vind t knap dat ze dit zo doet, je kan ook pessimistisch in een hoekje wegkwijnen en klagen om alles.
Anders lees je de disclaimer even voor je begint te schreeuwen met je "WTF".... (neem aan dat WFT niet correct is, die afkorting ken ik niet).

Ik vergeet niks. Ik zeg alleen dat ik haar manier van ermee omgaan verafschuw. Het uitmelken van en het blijven benadrukken van.

Geef mij maar Mathijs, Edgar, Ariejanne en veel andere kandidaten van voorgaande seizoenen. Die gaan er veel meer mee om zoals ik dat zou doen / aansluit bij mijn leven.

Pessimistisch gaan wegkwijnen is wel een heel ander uiterste en ik kan mij niet herinneren dat ik ooit gezegd heb dat dat een betere keus zou zijn.

En nee, ik vind Eveline niet zielig, ook niet met al haar ontberingen. Want hé, een geheimpje... Ik ga ook dood! :Y
Alleen weet ik minder goed wanneer (al zegt dat niks, ze verwachtte in jan 15 nog 2 maanden te hebben en voor april 15 dood te zijn).
pi_160224930
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:04 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Anders lees je de disclaimer even voor je begint te schreeuwen met je "WTF".... (neem aan dat WFT niet correct is, die afkorting ken ik niet).

Ik vergeet niks. Ik zeg alleen dat ik haar manier van ermee omgaan verafschuw. Het uitmelken van en het blijven benadrukken van.

Geef mij maar Mathijs, Edgar, Ariejanne en veel andere kandidaten van voorgaande seizoenen. Die gaan er veel meer mee om zoals ik dat zou doen / aansluit bij mijn leven.

Pessimistisch gaan wegkwijnen is wel een heel ander uiterste en ik kan mij niet herinneren dat ik ooit gezegd heb dat dat een betere keus zou zijn.
Mijn eerste reactie was ook what the fack (wtf ja, was zo in shock ;) )

Ik vind vooral dat je het erg zwart wit neer zet:
quote:
Eveline heeft het uitmelken van haar ziekte tot een kunst verheven. Alles maar dan ook alles wordt gebruikt om aan te halen dat ze dood gaat en daarom heel zielig is.
.

Nooit bij stil gestaan dat de opnames maar een klein gedeelte van haar leven laten zien? En dat je lang niet het hele verhaal te zien krijgt? Zoals die vriendinnen ook al eerder vertelden, het lijkt allemaal nu wel vrolijk enzo, maar jullie hebben afgelopen 3 jaar gemist toen er voornamelijk alleen maar pijn en verdriet en ellende was.


En dood gaan we allemaal, maar godzijdank hebben ze mij nog nooit een houdbaarheidsdatum verteld en ga ik er gewoon naief van uit dat ik nog een jaar of 50-60 mag krijgen.
pi_160225117
Alle kritiek op dode en zieke mensen is verboden!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 februari 2016 @ 10:24:36 #93
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_160225189
Ik vind dit toch wel het slechtste seizoen ooit, met totaal niet boeiende mensen.

We hebben een kakker die zo verschrikkelijk rijk is, dat hij een peperduur en experimenteel medicijn kan kopen om zijn ziekte chronisch te maken ipv dodelijk, we hebben een kakmokkel dat haar ziekte uitmelkt en constant aan het janken is dat ze doodgaat maar na twee jaar nog leeft en een meisje dat helemaal niet doodgaat omdat haar zeldzame vorm van als 'slechts' verlamde armen oplevert.

De enigen met wie ik wat had, waren Mathijs en Ariejanne
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_160225305
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:10 schreef chriztiaan het volgende:

[..]

Mijn eerste reactie was ook what the fack (wtf ja, was zo in shock ;) )

Ik vind vooral dat je het erg zwart wit neer zet:

[..]

.

Nooit bij stil gestaan dat de opnames maar een klein gedeelte van haar leven laten zien? En dat je lang niet het hele verhaal te zien krijgt? Zoals die vriendinnen ook al eerder vertelden, het lijkt allemaal nu wel vrolijk enzo, maar jullie hebben afgelopen 3 jaar gemist toen er voornamelijk alleen maar pijn en verdriet en ellende was.

Ik heb het niet enkel over de opnames, die zijn slechts een onderdeel van OML voor mij. Ik lees ook mee met de blogs en facebook pagina's.

En ik ontken toch niet dat ze een verschrikkelijke periode doormaakt? Ik zeg alleen maar dat ze die periode op een voor mij bizarre en onnatuurlijke manier invult. En ik sta daar niet alleen in, in dit topic lees je het terug en zelfs haar vriendinnen geven het aan. Dus zo vreemd is mijn reactie niet.

Ze kiest er overigens zelf voor om alles zwart wit op TV e.d. te plempen. Dan moet ze ook niet zeuren als ze zwart wit reacties krijgt.
pi_160225351
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:24 schreef Djeez het volgende:
Ik vind dit toch wel het slechtste seizoen ooit, met totaal niet boeiende mensen.

We hebben een kakker die zo verschrikkelijk rijk is, dat hij een peperduur en experimenteel medicijn kan kopen om zijn ziekte chronisch te maken ipv dodelijk, we hebben een kakmokkel dat haar ziekte uitmelkt en constant aan het janken is dat ze doodgaat maar na twee jaar nog leeft en een meisje dat helemaal niet doodgaat omdat haar zeldzame vorm van als 'slechts' verlamde armen oplevert.

De enigen met wie ik wat had, waren Mathijs en Ariejanne
Dat medicijn wordt volgens mij gewoon vergoed. Ik ken meerdere mensen (zonder zoveel geld) die soortgelijke medicijnen krijgen.

Over Chelsea kan ik kort zijn, top wijf! Ook net als Eveline niet mijn persoon, maar ze ging zo goed om met de ziekte in mijn ogen. Dat de dokteren het achteraf mis hebben is fijn voor haar, maar op het moment dat ze startte met het programma was daar geen sprake van. Wat mij betreft absoluut een mooie deelneemster die net als Wiebe en Mehtab nog leven.
pi_160225366
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:20 schreef opreis het volgende:
Alle kritiek op dode en zieke mensen is verboden!
Inderdaad, maar ze mogen wel hun hebben en houden op TV dumpen en willen graag zielig gevonden worden.

Als ik naar Eveline kijk zie ik maar 1 zielig persoon, Erik.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:38:33 #97
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_160225461
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef iBenny het volgende:
Deze beelden zien er, kijkend naar de kleding en weer, een beetje uit als midden 2015... Kan dat kloppen?
Ja tuurlijk is vorig jaar opgenomen dat van Edgar en de rest ook.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:44:29 #98
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_160225560
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:01 schreef MCH het volgende:
Ik vind die klik tussen Valerio en Ariejanne wel mooi.
Ja ik ook.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 10:55:48 #99
403253 Meke
after all this time? always.
pi_160225756
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:24 schreef Djeez het volgende:
De enigen met wie ik wat had, waren Mathijs en Ariejanne
"Toevallig" ook de enige twee die we écht slecht hebben zien gaan, en waarvan we weten dat ze overleden zijn. Ik denk dat dat als kijkerspubliek echt is wat we willen zien, hoe slecht ook :@ . Kanker is zoiets wat iedereen angst inboezemt, en het is fijn als iemand daar op een 'logische' manier mee omgaat, dat ze het kut vinden, ervan balen. Bovendien is het een programma over jongeren die gaan overlijden door hun ziekte, dus zit dat echt in het verwachtingspatroon: doodzieke mensen, die uiteindelijk doodgaan. De andere drie (Edgar, Eveline, Chelsea) hebben we nooit ECHT slecht gezien, dus 'horen' die voor 'ons' gevoel niet echt in het format thuis, en wordt het lastiger er een klik mee te hebben. Zo ervaar ik dat althans.
Ik heb een vriendin in die situatie gehad, waarmee het heel erg slecht is gegaan. Ik kijk het programma ook deels voor herkenbaarheid, om te kijken hoe andere mensen ermee omgaan en daarom vind ik het heel moeilijk om te zien als het bij een Edgar of een Chelsea een 'toch niet' wordt, of zoals een Eveline die het niet onwijs klote en moeilijk vind :@

Sowieso ben ik bij Eveline heel benieuwd of ze er echt zo over denkt, of dat het een copingsmechanisme is.. Ik kan het me zo slecht voorstellen :@

Dit is trouwens wel interessant, hoe ze er nu zelf op terugkijkt, en een vriendin die het best moeilijk vindt dat Eveline toch nog leeft.. https://www.facebook.com/Overdedatum3210/posts/235787333428719 . Dat laatste klinkt misschien hard, en het is een beetje zweverig geschreven allemaal, maar ik kan me het wél heel erg goed voorstellen.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 februari 2016 @ 10:57:52 #100
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_160225807
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:55 schreef Meke het volgende:

[..]

"Toevallig" ook de enige twee die we écht slecht hebben zien gaan, en waarvan we weten dat ze overleden zijn. Ik denk dat dat als kijkerspubliek echt is wat we willen zien, hoe slecht ook :@ . Kanker is zoiets wat iedereen angst inboezemt, en het is fijn als iemand daar op een 'logische' manier mee omgaat, dat ze het kut vinden, ervan balen. Bovendien is het een programma over jongeren die gaan overlijden door hun ziekte, dus zit dat echt in het verwachtingspatroon: doodzieke mensen, die uiteindelijk doodgaan. De andere drie (Edgar, Eveline, Chelsea) hebben we nooit ECHT slecht gezien, dus 'horen' die voor 'ons' gevoel niet echt in het format thuis, en wordt het lastiger er een klik mee te hebben. Zo ervaar ik dat althans.
Ik heb een vriendin in die situatie gehad, waarmee het heel erg slecht is gegaan. Ik kijk het programma ook deels voor herkenbaarheid, om te kijken hoe andere mensen ermee omgaan en daarom vind ik het heel moeilijk om te zien als het bij een Edgar of een Chelsea een 'toch niet' wordt, of zoals een Eveline die het niet onwijs klote en moeilijk vind :@

Sowieso ben ik bij Eveline heel benieuwd of ze er echt zo over denkt, of dat het een copingsmechanisme is.. Ik kan het me zo slecht voorstellen :@

Dit is trouwens wel interessant, hoe ze er nu zelf op terugkijkt, en een vriendin die het best moeilijk vindt dat Eveline toch nog leeft.. https://www.facebook.com/Overdedatum3210/posts/235787333428719 . Dat laatste klinkt misschien hard, en het is een beetje zweverig geschreven allemaal, maar ik kan me het wél heel erg goed voorstellen.
Je weet mijn gevoelens exact te verwoorden, hulde ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')