Sommige mensen hebben er misschien meer 'moeite' mee dan anderen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat? Dan doen mensen toch gewoon/
Chocola vind ik wel lekker, maar dan in kleine hoeveelheden. Laatst wel de mango/chili eitjes van de AH gehad, dat was goed spulquote:
Gelukkig heb ik daar geen moeite mee. Zo maar even naar de kroeg dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er misschien meer 'moeite' mee dan anderen.
Ik zit nu bij NMLK daarvoor. Ik ben intrinsiek wel een uitgaander maar het gros van mijn vriendengroep van 200 km verderop niet. Dus nu zodoende dit alhier alsnog aan het oppakken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er misschien meer 'moeite' mee dan anderen.
Dit schreeuwt om de Faxie smiliequote:Op donderdag 25 februari 2016 23:44 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik zit nu bij NMLK daarvoor. Ik ben intrinsiek wel een uitgaander maar het gros van mijn vriendengroep van 200 km verderop niet. Dus nu zodoende dit alhier alsnog aan het oppakken.
Maar werkelijk, ik ben nog steeds zo bleu, bij geinteresseerde mannen!
Knuf voor jou danquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voel mij crap![]()
Koud en toe moe om te slapen.
Gelukkig wel vandaag nog naar de food markt geweest en ze hadden alles nog wat ik moest hebbenEn verder even gezond gedaan met druiven, perssinaasappels, mineola's
Wachten tot de volgende SC-meet, dan krijg je de kerels met geen stok van je afgemept.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:44 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik zit nu bij NMLK daarvoor. Ik ben intrinsiek wel een uitgaander maar het gros van mijn vriendengroep van 200 km verderop niet. Dus nu zodoende dit alhier alsnog aan het oppakken.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
ProestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat loopt wel los. Je doet er in ieder geval moeite voor; dat kan je van zo'n beetje het gros in R&P niet zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:44 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mineloa moest ik google'enquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voel mij crap![]()
Koud en toe moe om te slapen.
Gelukkig wel vandaag nog naar de food markt geweest en ze hadden alles nog wat ik moest hebbenEn verder even gezond gedaan met druiven, perssinaasappels, mineola's
Misschien lijken haar billen niet op die van jou. Beetje valse voorwendselen ditquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wachten tot de volgende SC-meet, dan krijg je de kerels met geen stok van je afgemept.
Dank jequote:
Die zijn er toch niet meer? En ik zoek een leuke vent he.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wachten tot de volgende SC-meet, dan krijg je de kerels met geen stok van je afgemept.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien lijken haar billen niet op die van jou. Beetje valse voorwendselen dit
Moest lachenquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:48 schreef Andromache het volgende:
[..]
Die zijn er toch niet meer? En ik zoek een leuke vent he.
Die komen nooit naar Fok!-meetsquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:48 schreef Andromache het volgende:
[..]
Superpraktisch, net zo groot als een sinaasappel, maar net zo makkelijk te pellen als een mandarijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mineloa moest ik google'en
Komt wel weer denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:48 schreef Andromache het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om de Faxie smilie
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Superpraktisch, net zo groot als een sinaasappel, maar net zo makkelijk te pellen als een mandarijn.
Dafuq is dat dan?quote:
Oh c'mon....quote:
Ik ben voor.quote:
Ik wil naar het Nijntje huis want daar is 's avonds een projectie(filmpje) op die super schattig is.quote:
I''m gamequote:Op donderdag 25 februari 2016 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil naar het Nijntje huis want daar is 's avonds een projectie(filmpje) op die super schattig is.
Maar ik wil niet alleen, dus dan had ik bedacht dat ik dan verkapt mensen van hier wel meekrijg wanneer ik zeg dat we daarna door naar de kroeg gaan![]()
Nou, ik weet niet wat het is maar ik kom graag eens langs als ik kanquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil naar het Nijntje huis want daar is 's avonds een projectie(filmpje) op die super schattig is.
Maar ik wil niet alleen, dus dan had ik bedacht dat ik dan verkapt mensen van hier wel meekrijg wanneer ik zeg dat we daarna door naar de kroeg gaan![]()
Oh, even gaatje prikken in mijn agenda dan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:56 schreef Harmankardon het volgende:
En we hebben natuurlijk nog de wijnbarmeet bij US, ik denk in 2315 als pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen. Kan ook 2316 zijn trouwens.
Ik houd alvast een dag vrij.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:56 schreef Harmankardon het volgende:
En we hebben natuurlijk nog de wijnbarmeet bij US, ik denk in 2315 als pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen. Kan ook 2316 zijn trouwens.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, even gaatje prikken in mijn agenda dan.
GMTA.quote:
US z'n drank opdrinken, dat mogen we niet missen natuurlijk.quote:
En ik maar een vlucht boeken voor nopquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Na zijn 300ste scheiding tegen die tijd zal zijn drank/wijn wel op zijn schat ik zo in
Tegen die tijd heb je wel een zeilboot.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik maar een vlucht boeken voor nop
Valse hoop enzulks.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik maar een vlucht boeken voor nop
Nja af is het nog lang niet. Maar de echte puinzooi is wel voorbij (tenzij je er met de auto moet zijn).quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:00 schreef Harmankardon het volgende:
Yv, is het nog steeds zo' puinzooi bij Utrecht centraal?
Het werk loopt geen vertraging op?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja af is het nog lang niet. Maar de echte puinzooi is wel voorbij (tenzij je er met de auto moet zijn).
Die bouwkranen voor en achter staat er nog wel tot 2019 want aan beide kanten wordt alles nog volgebouwd. Maar station zelf schiet al goed op en zit in de laatste fase
Ja met de auto blijft het voorlopig nog wel even zo. Ach, slalommen om paaltjes heen is goed voor de rijvaardigheidquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:04 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moest er laatst weer met de auto zijn, echt huilen met de pet op. Nouja moest niet met de auto maar zo rol ik. Letterlijk.
Sommige mensen schijnen weleens iets over te houden aan zo'n meet. Al kan dat ook een mythe zijn natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
I'm inquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil naar het Nijntje huis want daar is 's avonds een projectie(filmpje) op die super schattig is.![]()
Ik las niet goed en nam een postcode waar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:56 schreef Harmankardon het volgende:
If that could be truequote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je wel een zeilboot.
De grachten van Utrecht zijn fijn ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:51 schreef Harmankardon het volgende:
Utrecht vind ik een hele leuke stad om uit te gaan. Leuke kroegen, romantische grachten en niet zo debiel druk als Amsterdam.
Collega van me gaat binnenkort naar Malta. Hoe is het weer?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:26 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Even lekkere whisky gedronken in de bar waar Sir Oliver Reed zich dood zoop op dagelijkse basis.
[..]
If that could be true
Leuk vooruitzicht dat je het hele weekend weer in de SC te vinden bent.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Yessssss nog een dagje lekker uptempo werken en daarna een weekendje lol trappen met mijn beste maatjes
Zitten die niet allemaal onder het juk bij een vrouw dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Yessssss nog een dagje lekker uptempo werken en daarna een weekendje lol trappen met mijn beste maatjes
Als dat zo zou zijn dan behoor je niet tot de beste maatjes van US natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Zitten die niet allemaal onder het juk bij een vrouw dan?
Degenen die getrouwd zijn hebben echt van die legkippen thuis zitten of mooizit vrouwen die thuis compleet niets te zeggen hebben, niet mijn idee maar ik kan er bij hen wel om lachenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zitten die niet allemaal onder het juk bij een vrouw dan?
Je kent het nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lijkt me niet aan te raden eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent het niet
Is een must see
http://www.vpro.nl/rembo-en-rembo/speel.WO_VPRO_817688.html
ik ben niet zo onder de indruk sorryquote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent het niet
Is een must see
Nog vermaakt gisteren?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent het niet
Is een must see
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben niet zo onder de indruk sorry
Voornamelijk met de Surinaamse Chinees die ik nog wist te vinden zodat we een hapje konden etenquote:
ik heb ze jaaren geleden gezien en dat is wel een van de optredens die me het meest bij staat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voornamelijk met de Surinaamse Chinees die ik nog wist te vinden zodat we een hapje konden eten
Ik vind MA wel aardig, echt wel goede nummers erbij, maar ik vond ze niet echt indruk maken.
Ja dit kwam zo wel goed uitquote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus tochVeel plezier alvast
Wie is MA?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voornamelijk met de Surinaamse Chinees die ik nog wist te vinden zodat we een hapje konden eten
Ik vind MA wel aardig, echt wel goede nummers erbij, maar ik vond ze niet echt indruk maken.
ik vond er nooit zoveel aanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar... Rembo... en Rembo... zijn episch...
Troost je, er zijn ergere verslavingenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn kaakjes/thee-biscuit verslaving van vroeger is terug
Dat is waar. Deze is ook niet heel erg duur gelukkig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Troost je, er zijn ergere verslavingen
Je boobs.gif is nu je vaste achtergrond op Fok! ?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Dat hele custom css ding hier is wel leuk om mee te fucken
Landverrader :squote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:04 schreef Allures het volgende:
Lichtgeel tnx
Geen Oranje. Ik haat oranje
Damn.quote:
Welke game?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben eigenlijk aan t stofzuigen, maar wil heel graag gamen![]()
Goffer, ik ben echt helemaal hooked
Laatste rpg game die ik speelde was Oblivion (ofzoquote:
the witcher was vorig jaar game vh jaarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laatste rpg game die ik speelde was Oblivion (ofzo), dus geen idee of dat een beetje boeiend is.
-edit- Skyrim ')![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |