Neequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je houdt niet van een vissig smaakje?
Haterquote:
Kom vechtuh dan.quote:
"Soms"quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee? Ook geen lekkere verse worst? Ik vind dat soms wel lekker hoor
Ik vind dat altijd een beetje ranzig zuur ruikenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel een verse worst voor je huehuehuequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gedroogde worstquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die worst nog wel vers is dan en geen droog fuet worstje?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel een verse worst voor je huehuehue
dat vind ik ook soms lekker, maar ik houd eigenlijk meer van vetquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gedroogde worst
Salami met walnoten
Daar heb ik al genoeg vanquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik ook soms lekker, maar ik houd eigenlijk meer van vet
Amper gebruiktquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die worst nog wel vers is dan en geen droog fuet worstje?
quote:
quote:
zganquote:
quote:
Is dat wat vrouwen altijd tegen je zeggen?quote:
Die zeggen helemaal niks tegen mequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat wat vrouwen altijd tegen je zeggen?
"It's super effective!"quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat wat vrouwen altijd tegen je zeggen?
Van chocola wordt je dik en van Red Bull gaan je tanden rotten. Bij overmatig gebruik, dat wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit te denken of ik nog naar de super kan gaan.
Maar eigenlijk mag ik dat niet van mezelf omdat ik dan toch chocola en red bull ga halen
red bull is viesquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit te denken of ik nog naar de super kan gaan.
Maar eigenlijk mag ik dat niet van mezelf omdat ik dan toch chocola en red bull ga halen
Dit dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:10 schreef FrauMilena het volgende:
Energydrank is sowieso niet te nassen en van de geur alleen al krijg je diabetes.
Eens.quote:
quote:
Heb al weekendquote:
Niet hatenquote:
Jeej!quote:
Zag het jaquote:
Dikkertje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:24 schreef FrauMilena het volgende:
Hapje chocola.. kruidnootje.. hapje chocola.. kruidnootje. Het is toch anders.fwp much
Zo jong en al niet meer te reddenquote:
dagkaartenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
NS dagkaarten die spoorloos zijn verdwenen.Zucht.
Dagmensen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Ze zijn weer terecht. Maar mensen voelen zich aangevallen en nu is het heel gezellig.
Slaap lekkerquote:
Is toch niks voor jou man. Het heeft niet eens een zeil.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef Barbusse het volgende:
300 miljoen, mensen. Je moet toch wat met je zakgeld.
[ afbeelding ]
Ja, ik hoef het dan ook nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is toch niks voor jou man. Het heeft niet eens een zeil.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja, ik pak er even wat knabbeltjes bij. Ga je gang.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:20 schreef Andromache het volgende:
Kan ik hier versierervaringen uit de kroeg kwijt?
Altijdquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:20 schreef Andromache het volgende:
Kan ik hier versierervaringen uit de kroeg kwijt? Of is dat datingstap 2?
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Die hondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:20 schreef Andromache het volgende:
Kan ik hier versierervaringen uit de kroeg kwijt? Of is dat datingstap 2?
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik pak er even wat knabbeltjes bij. Ga je gang.
Hmm... Why was I not invited?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:23 schreef Andromache het volgende:
Mannetje met hippe bril, aardig, niet onknap en leuk werk, keek me diep in de ogen yaan. En lekkere maar foute politieman flirtte keihard met me. Pffff, geef je dan maar eens een houding! Conclusie: Andromache, blijf niet plakken op je zoldertje. Potver, leuke avond met grote groep in klein Utrechts kroegje.
Wingwoman?quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm... Why was I not invited?
Kan ik je wingen![]()
"Zal ik jou eens fouilleren."quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:23 schreef Andromache het volgende:
Mannetje met hippe bril, aardig, niet onknap en leuk werk, keek me diep in de ogen yaan. En lekkere maar foute politieman flirtte keihard met me. Pffff, geef je dan maar eens een houding! Conclusie: Andromache, blijf niet plakken op je zoldertje. Potver, leuke avond met grote groep in klein Utrechts kroegje.
Dude........quote:
Flauwe grappen daargelaten, het is wel goed van Andro dat ze uit is gegaanquote:
Is dat? Dan doen mensen toch gewoon/quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Flauwe grappen daargelaten, het is wel goed van Andro dat ze uit is gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |