Sommige mensen hebben er misschien meer 'moeite' mee dan anderen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat? Dan doen mensen toch gewoon/
Chocola vind ik wel lekker, maar dan in kleine hoeveelheden. Laatst wel de mango/chili eitjes van de AH gehad, dat was goed spulquote:
Gelukkig heb ik daar geen moeite mee. Zo maar even naar de kroeg dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er misschien meer 'moeite' mee dan anderen.
Ik zit nu bij NMLK daarvoor. Ik ben intrinsiek wel een uitgaander maar het gros van mijn vriendengroep van 200 km verderop niet. Dus nu zodoende dit alhier alsnog aan het oppakken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er misschien meer 'moeite' mee dan anderen.
Dit schreeuwt om de Faxie smiliequote:Op donderdag 25 februari 2016 23:44 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik zit nu bij NMLK daarvoor. Ik ben intrinsiek wel een uitgaander maar het gros van mijn vriendengroep van 200 km verderop niet. Dus nu zodoende dit alhier alsnog aan het oppakken.
Maar werkelijk, ik ben nog steeds zo bleu, bij geinteresseerde mannen!
Knuf voor jou danquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voel mij crap![]()
Koud en toe moe om te slapen.
Gelukkig wel vandaag nog naar de food markt geweest en ze hadden alles nog wat ik moest hebbenEn verder even gezond gedaan met druiven, perssinaasappels, mineola's
Wachten tot de volgende SC-meet, dan krijg je de kerels met geen stok van je afgemept.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:44 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik zit nu bij NMLK daarvoor. Ik ben intrinsiek wel een uitgaander maar het gros van mijn vriendengroep van 200 km verderop niet. Dus nu zodoende dit alhier alsnog aan het oppakken.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
ProestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat loopt wel los. Je doet er in ieder geval moeite voor; dat kan je van zo'n beetje het gros in R&P niet zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:44 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mineloa moest ik google'enquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voel mij crap![]()
Koud en toe moe om te slapen.
Gelukkig wel vandaag nog naar de food markt geweest en ze hadden alles nog wat ik moest hebbenEn verder even gezond gedaan met druiven, perssinaasappels, mineola's
Misschien lijken haar billen niet op die van jou. Beetje valse voorwendselen ditquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wachten tot de volgende SC-meet, dan krijg je de kerels met geen stok van je afgemept.
Dank jequote:
Die zijn er toch niet meer? En ik zoek een leuke vent he.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wachten tot de volgende SC-meet, dan krijg je de kerels met geen stok van je afgemept.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien lijken haar billen niet op die van jou. Beetje valse voorwendselen dit
Moest lachenquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:48 schreef Andromache het volgende:
[..]
Die zijn er toch niet meer? En ik zoek een leuke vent he.
Die komen nooit naar Fok!-meetsquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:48 schreef Andromache het volgende:
[..]
Superpraktisch, net zo groot als een sinaasappel, maar net zo makkelijk te pellen als een mandarijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mineloa moest ik google'en
Komt wel weer denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:48 schreef Andromache het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om de Faxie smilie
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 februari 2016 23:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Superpraktisch, net zo groot als een sinaasappel, maar net zo makkelijk te pellen als een mandarijn.
Dafuq is dat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |