SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
wel naakt hequote:Op donderdag 25 februari 2016 00:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja best wel, is mijn grootste droom, met jou in een bubbelbad
Mooi.quote:
Nouja, jij bent het mannetje in onze relatie, dus ik wacht nog steeds op een ring.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Etsu wanneer is onze huwelijk nou een keer dan?
We zijn inmiddels al anderhalf jaar verloofd ofzo.
DAT IS JAMMER STIJNquote:
Daar heb je een goed punt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nouja, jij bent het mannetje in onze relatie, dus ik wacht nog steeds op een ring.
Je bent ook een sulletje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
Oh en iemand sullig noemen is geen goeie motivatie om iemand om advies te vragen Mikey. Advies voor de volgende user waarbij je het probeert
Lekker hoor, ik las het vanmiddag al. Misschien kan je volgend jaar meedoen op het PDC WK.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DAT IS JAMMER STIJN
Heb vandaag gedart, 138 uitgeggooid en lekker average van 60
Nouquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
niet ruzie maken met fokkie he, mikey
dan wordt die GEK
ik moet wel zeggen dat het nog flink pijn aan je arm gaat doen, 2 uur dartsenquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik las het vanmiddag al. Misschien kan je volgend jaar meedoen op het PDC WK.
Ik noem hem sullig en nu is die al over de zeik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
niet ruzie maken met fokkie he, mikey
dan wordt die GEK
Ik ben zo benieuwd naar hoe jij in het echht bent hequote:Op donderdag 25 februari 2016 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent ook een sulletje.
Maar die mensen moeten er ook zijn.
Dat kan wel denk ik, als je daar ook zin in hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wilde je ook blijven eten 7 maart of wat was je van plan
het is een kwetsbaar jongetje, doe eens liefquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik noem hem sullig en nu is die al over de zeik.
nee hij vraagt het met tegenzinquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan wel denk ik, als je daar ook zin in hebt.
Nouhou.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hij vraagt het met tegenzin
Nee hoor. Maar ga me niet eerst lopen stalken elke dag met dms om me vervolgens sullig te noemenquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik noem hem sullig en nu is die al over de zeik.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
het is een kwetsbaar jongetje, doe eens lief
Oke dan doen we datquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan wel denk ik, als je daar ook zin in hebt.
Ik gooi tegen mijn vader wel eens in de avond maar dan hou ik het ook een uurtje vol. Voor mij liever een kort legsformat dan setsquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet wel zeggen dat het nog flink pijn aan je arm gaat doen, 2 uur dartsen
ik haat dat echt als je iemand die op bezoek is of ie mee eet.quote:
Kom een keertje chillen dan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar hoe jij in het echht bent he
Kijken of dit allemaal beetje gerechtvaardigd is. Probably not
Waarom heet jij Fok-it?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]Waarom kom je niet gewoon onder je eigen account Etsu?
Lekker! Dat ga ik binnenkort ook maken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oke dan doen we dat![]()
ik heb morgen ook iemand te eten, dan ga ik vegetarische nasi maken
Nee dankjequote:
Oh zo ben ik normaal niet hoor, geen idee waarom ik het nu wel zo brachtquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik haat dat echt als je iemand die op bezoek is of ie mee eet.
en dan moeilijk doen met "oh, als je daar echt zin in hebt" of "oh, heb je wel genoeg eten dan"
oke einde klacht. niets persoonlijks.
Met wat allemaal erin?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker! Dat ga ik binnenkort ook maken.
Ik heb helaas geen plek voor een eigen bord.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi tegen mijn vader wel eens in de avond maar dan hou ik het ook een uurtje vol. Voor mij liever een kort legsformat dan sets
Uhm wat allemaal precies weet ik nog niet eigenlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Met wat allemaal erin?
Ik heb nu zo'n recept van de AH.
Je bent ook een sulletje maar dat is juist je kracht dat moet je accepteren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ga me niet eerst lopen stalken elke dag met dms om me vervolgens sullig te noemen
Godennaamquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom heet jij Fok-it?
Wij op zolderquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen plek voor een eigen bord.
Maar zag dat er een toernoitje was in die pub binnekort, dus even trainen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent ook een sulletje maar dat is juist je kracht dat moet je accepteren.
Op jou slaat dat zinnetje uit ''Ik wou dat ik jou was''
Je bent niks beter als mij hoor.quote:
wat voor trainingquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
pff ben echt door de war met welke dag van de week het is.
training is van woensdag naar donderdag verplaats, hele ritme weg
Ik heb helaas geen zolder.quote:
Personal trainer?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik had jullie toch verteld dat ik een PT heb
na 3 weken al DUIDELIJKE resultaten zichtbaar
En dus moet ik met je chillen? Dan kan ik heel het forum wel afgaanquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent niks beter als mij hoor.
vanmiddag nog saunaatje gepaktquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker douchen tussen de afgetrainde mannen.
ik leef etsus droom
Heb je al een sixpack ja?quote:
HEERLIJKquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
vanmiddag nog saunaatje gepakt
Ja toch, omtrek van mn navel is 4 cm kleiner geworden en omtrek van mn arm 1,5 cm 'erbij' zeg maar.quote:
4 cm minder is wel aardig volgensm ij jaquote:
omdat ik geen idee heb ik wat ik doe als in de sportschool benquote:
4cm is wel veel jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4 cm minder is wel aardig volgensm ij ja
Ik moet ook zo`n meetlint hebben
Ja, is zeer goed. De rest gaat normaal zeg maar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4 cm minder is wel aardig volgensm ij ja
Ik moet ook zo`n meetlint hebben
En je maakt net die opmerking over hoe ik in het echt ben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dus moet ik met je chillen? Dan kan ik heel het forum wel afgaan
is wennen he.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
omdat ik geen idee heb ik wat ik doe als in de sportschool ben
PT kan mij vertellen hoe en wat en ik weet waar ik t voor doe, en t motiveert mij
3x pw, vies VEEL spierpijn joh
is dat niet veelquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wennen he.
doe 5-6x pw maar heb nog steeds soms VIES veel spierpijn
is prima te doen als je gene lichaamsdelen overbelast.quote:
waaromquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel kilometer ik morgen ga lopen.
Ik ga naar de huishoudbeurs, dus dat betekend urenlang lopen.quote:
Haha gast. Ik ben niet eens zo obsessief met vrouwen bezig in het echt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je maakt net die opmerking over hoe ik in het echt ben.
Maar zelf gebruik je fok! wel als je uitlaatklep in het echt lopen de vrouwen bij je weg.
ik maak dagelijks echt veel kilometers sinds ik in london woonquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga naar de huishoudbeurs, dus dat betekend urenlang lopen.
ja okequote:Op donderdag 25 februari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
en ik sport al heel mn leven zo vaak dus dan ben j ehet wel gewend he
Ah, veel plezier.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga naar de huishoudbeurs, dus dat betekend urenlang lopen.
Bedoel het niet klagerig hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik maak dagelijks echt veel kilometers sinds ik in london woon
op het moment dat het in je ritme zit is het het beste wt er is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja oke
dit is de eerste keer dat ik sporten leuk vind
wadnelen is lekker man, als het niet te druk is zoalsquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoel het niet klagerig hoorWant ik vind wandelen niet erg.
Maar dat kan ik mij wel voorstellen ja in zo'n grote stad.
Wandelen is ook goed voor je psyche hequote:Op donderdag 25 februari 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoel het niet klagerig hoorWant ik vind wandelen niet erg.
Maar dat kan ik mij wel voorstellen ja in zo'n grote stad.
Nou daar is het wel druk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wadnelen is lekker man, als het niet te druk is zoals
Voor je wat?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wandelen is ook goed voor je psyche he
Bewegen is dat sowieso ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wandelen is ook goed voor je psyche he
Je psychequote:
Oh dat geloof ik wel. Ik vind het sowieso altijd wel lekker om even buiten te zijn als ik de wereld dik kut vind.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je psyche
Je geestelijke gesteldheid![]()
Wandelen wordt zelfs als remedie tegen depressie als tip gegeven
Moet wel lukken, iedereen met een laag bf% en beetje afgetraind heeft sixpackquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik moet een sixpack hebben voordat ik naar de VS ga
schijnen veel homo's te zitten daar op de uni
een sixpackje kan je daarbij ERG GOED helpen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik moet een sixpack hebben voordat ik naar de VS ga
schijnen veel homo's te zitten daar op de uni
een sixpackje kan je daarbij ERG GOED helpen
bf% ben ik van 18 naar 16,2 gegaanquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet wel lukken, iedereen met een laag bf% en beetje afgetraind heeft sixpack
te overdrevenquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is daar iew aan vergeleken met 6pack
lol 6pack is niet extreem tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
een sixpack is ook overdreven eigenlijk
gewoon lekker plat buikje met kleine zichtbare spiertjes is goed toch
hoef geen bodybuilder te worden
lastig om een goed plaatje te vinden wat ik ongeveer wilquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol 6pack is niet extreem toch
dat heb je al snel met actieve levensstijl
Dan moet je eerst ook gewoon flink afvallen natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
behalve als je echt veel hardnekkig vet heb.
de gemiddelde persoon met sixpack zou willen dat ie dat had lolquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
lastig om een goed plaatje te vinden wat ik ongeveer wil
[ afbeelding ]
dit vind ik te
dan zitten we op een lijn wat dat betreftquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de gemiddelde persoon met sixpack zou willen dat ie dat had lol
zo te horen is etsu al vrij goed bezigquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je eerst ook gewoon flink afvallen natuurlijk
ik vind er niets mis mee hoor, maar sixpack staat niet gelijk daaraan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
dan zitten we op een lijn wat dat betreft
Vraag me af wat mijn bf isquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo te horen is etsu al vrij goed bezig
vorig jaar mei was ik 100+, nu 86 ofzquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo te horen is etsu al vrij goed bezig
wat heeft een gemiddelde persoon met sixpack dan ongeveer? heb je er n plaatje bij?quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind er niets mis mee hoor, maar sixpack staat niet gelijk daaraan.
dat meest linkse zie ik wel zittenquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
zo kun je ook sixpack hebben ets, is toch heel anders
trustquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Kwart over 12.
Mooie tijd om riching bed te gaan, fijne avond
Waar in Murica is het dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
zal wel midden augustus zijn, want lijkt me handig om eerst daar te verkennen
Washington heb je in 2 dagen wel gezien. Ben je al in NY geweest?xquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
een week vakantie in Miami en dan vliegen naar Washington DC vind ik ook leuk klinken
Oh dat is wel baasquote:
ik ga in washington DC wonen, daar zit de uniquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Washington heb je in 2 dagen wel gezien. Ben je al in NY geweest?x
Ga je dan op een campus met willekeurige studenten van die uni of speciaal voor foreign students?quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
alleen hawaii![]()
de andere 51 staten moeten nog
Campus idd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je dan op een campus met willekeurige studenten van die uni of speciaal voor foreign students?
Gedeeld is ook niet verkeerd. Misschien heb je wel een gay-roomiequote:Op donderdag 25 februari 2016 01:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Campus idd.
Volgens mij kan je kiezen voor een gedeelde kamer, prive kamer of in een kamer met 3 andere. ik ga prive doen (doh).
meh, ik ben heel erg op mezelf gesteld. en als ik seks wil hebben, hoef ik geen rekening te houden met die roomie, tenzij gay maar straks wordt t awkwardquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gedeeld is ook niet verkeerd. Misschien heb je wel een gay-roomie
Ja oke true, zal wel wat duurder zijn maar voor een heel jaar zou ik ook wel prive kamer willen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
meh, ik ben heel erg op mezelf gesteld. en als ik seks wil hebben, hoef ik geen rekening te houden met die roomie, tenzij gay maar straks wordt t awkward
Ja, zeker duurder.quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke true, zal wel wat duurder zijn maar voor een heel jaar zou ik ook wel prive kamer willen.
Volgend jaar halve sc in het buitenlandquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik vraag me alleen af of ik niet heimwee ga krijgenDaar kan ik wel snel last van krijgen namelijk.
Wie nog meer dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgend jaar halve sc in het buitenland
Toto, Flippie, jij, Morta ongetwijfeld. Ik.quote:
das wel veel jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto, Flippie, jij, Morta ongetwijfeld. Ik.
Ohja Cachet
Ik wilde hele avond Bowiequote:Op donderdag 25 februari 2016 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de positieve kant, dan hoef ik niet te dansen.
Nee, Bowieeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 februari 2016 13:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit over bounty gaat
Helaas!quote:
Oh jammerquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde hele avond Bowie![]()
![]()
[..]
Nee, Bowieeeeeeeeee
Hmm, ja ook wel ideequote:Op donderdag 25 februari 2016 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas!
Misschien kun je je eigen Bowiefeestje organiseren.
Al zijn muziekjes op random zetten, wat lekkers te eten en drinken
Zou het écht niet weten, daar?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:42 schreef JanCees het volgende:
Wat is jullie favoriete liedje ooit
Lastig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:42 schreef JanCees het volgende:
Wat is jullie favoriete liedje ooit
De goede oude tijd toen je als kind nog niet doorhad dat elke titel van de Vengaboys over seks gingquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De goede oude tijd toen je als kind nog niet doorhad dat elke titel van de Vengaboys over seks ging
lekker dansen lekker bewegenquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de positieve kant, dan hoef ik niet te dansen.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:57 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat het hier over Bowie gaat als ik de sc open.![]()
Had ik met Bloodhoundgang.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De goede oude tijd toen je als kind nog niet doorhad dat elke titel van de Vengaboys over seks ging
Ik ben net aangenomen (nog niet officieel) voor werk (niks met school verderquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Fok-it, nog nieuws over stage en school oid?
Feest.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben net aangenomen (nog niet officieel) voor werk (niks met school verder)
Goed! Ik heb nu vakantie dus ben maar een beetje aan het aankloten, opruimen en dagjes weg. Bij jou?quote:
So let's do it like they do on the Discovery Channelquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik met Bloodhoundgang.
Het kan nog afgeblazen worden als ik me tijdens hun rondleiding bij hun bedrijf dusdanig misdraag of ongemotiveerd gedraag maar daar ga ik niet vanuitquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feest.
Ik ga straks hier een pintje op drinken.
Yummie down on this.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Dat lijkt me hartstikke leuk, kan alleen nie karaokequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kunnen jullie bowie karaoke avond doen.
Niiiice, wat dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkerrrquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Goed! Ik heb nu vakantie dus ben maar een beetje aan het aankloten, opruimen en dagjes weg. Bij jou?
[..]
So let's do it like they do on the Discovery Channel
jammerquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Dat lijkt me hartstikke leuk, kan alleen nie karaoke
40 uur werken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan nog afgeblazen worden als ik me tijdens hun rondleiding bij hun bedrijf dusdanig misdraag of ongemotiveerd gedraag maar daar ga ik niet vanuit
Oh in een distributiecentrum als magazijnmedewerker. Maar duurt nog even voor alles in gang wordt gezet omdat het daar nu rustig is zeiden ze. Dus over 3/4 weken wel aan het werk denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me hartstikke leuk, kan alleen nie karaoke
[..]
Niiiice, wat dan?
[..]
Lekkerrr.
Ja hier gewoon weer zn gangetje, school en alles.
Bijna elk nummer wel. Nichtje had laatst Katy Perry - birthday opstaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yummie down on this.
Ik had het echt niet in de gaten
Goed om te horen!quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Ja hier gewoon weer zn gangetje, school en alles.
Konden ze niet garanderen hoor. Maar komt goedquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
40 uur werken.
Fokkie wordt rijke tata straks.
Nou oke dat magquote:
Nog drie weken partyhardy!quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh in een distributiecentrum als magazijnmedewerker. Maar duurt nog even voor alles in gang wordt gezet omdat het daar nu rustig is zeiden ze. Dus over 3/4 weken wel aan het werk denk ik
Wat voor werk? Gefeli btwquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh in een distributiecentrum als magazijnmedewerker. Maar duurt nog even voor alles in gang wordt gezet omdat het daar nu rustig is zeiden ze. Dus over 3/4 weken wel aan het werk denk ik
Zal wel wennen worden. Maar goed doel voor ogen dus moet sparenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou oke dat mag
[..]
Nog drie weken partyhardy!
Hey Etsuquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat voor werk? Gefeli btw
Oh dat dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een toekomst?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel wennen worden. Maar goed doel voor ogen dus moet sparen
Danke. Magazijnmedewerker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat voor werk? Gefeli btw
Uiteraardquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]en daarna buitenland jou kennende
Heb jij misschien goede tips die niet voor de hand liggen voor aankomen op vegetarisch dieet, want het gaat niet goed met mn gewicht. Moet kcalrijk eten hebbenquote:
Nou ja, wil volgend jaar naar buitenlandquote:
Care to tell?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Danke. Magazijnmedewerker.
[..]
UiteraardHeb al wel wat plannen ja
Was het gezellig?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik in mijn eentje in de drie gezusters zat
Dat wist je toch al?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:12 schreef Toto69 het volgende:
Las ik nou dat je in Amerika gaat wonen?
Die niet voor de hand liggen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij misschien goede tips die niet voor de hand liggen voor aankomen op vegetarisch dieet, want het gaat niet goed met mn gewicht. Moet kcalrijk eten hebben
Ik heb ooit een jagermeisterbar gevonden in Berlijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ben je ook naar de jagermeisterbar geweest?Daar heb ik eens een boy gehosseld.
Is dat dat gedeelte boven? Daar zijn we toen 30 sec geweest en toen zeiden Paxje en Johannes: laten we gaanquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ben je ook naar de jagermeisterbar geweest?Daar heb ik eens een boy gehosseld.
Nou ja, niet dusdanig concreet?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat wist je toch al?
Met een draaiende bar, ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is dat dat gedeelte boven? Daar zijn we toen 30 sec geweest en toen zeiden Paxje en Johannes: laten we gaan
Lol, daar zijn we geweest ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Met een draaiende bar, ja.
Hoe oud word je?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben over vier weken jarig, time flies.
een dolfijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nog iemand gehosseld in die 30 seconden?
Wat doen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, wil volgend jaar naar buitenland
24quote:
Dat ligt maar net aan het budget. Want doordat ik nu in Nederland gawerken heb ik het buitenland werk wel beetje naar achter geschoven en gewoon reizen op eerste plek gezet. Mocht het budget wat sneller opgaan kan ik altijd nog tijdje een baantje zoeken ergens waar ik dan ook benquote:
Reizen. Werken misschien, of iets van een certificaat, diploma halen tegelijkertijdquote:
Maar waar wil je heen, azië zeker?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan het budget. Want doordat ik nu in Nederland gawerken heb ik het buitenland werk wel beetje naar achter geschoven en gewoon reizen op eerste plek gezet. Mocht het budget wat sneller opgaan kan ik altijd nog tijdje een baantje zoeken ergens waar ik dan ook ben
Hmm ja. Pijnboompitten is wel goed idee om door salades te gooien ook enzo, had ik niet aan gedacht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die niet voor de hand liggen?
Nee denk dat je basis dingen wel weet.. Gewon kcalrijk eten (noten/zaden, peulvruchten en bonen (kikkererwten enzulks) waar je niet te snel vol van raakt en veel extra's zoals frisdrank en van die troep.
Pijnboompitten enzo zitten ook heel veel kcal in, probeer die in wat gerechten erbij te gooien. Tien gram is al 60 kcal, en tien gram is écht om op te eten
Gedroogd fruit en shit, nouja dat soort meuk
TEFL dudequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reizen. Werken misschien, of iets van een certificaat, diploma halen tegelijkertijd
Europa-Azie, en het liefst overland alles doen. Dat lijkt me tof.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar waar wil je heen, azië zeker?
Ja bijvoorbeeldquote:
Maar niet ergens vast wonen dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Europa-Azie, en het liefst overland alles doen. Dat lijkt me tof.
Waar een wil is is een weg, zeker in Azië kun je ter plekke echt wel wat vinden vermoed ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker concurreren met native speakers.
Moet je het wel bijzonder goed spreken ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef Toto69 het volgende:
Waar een wil is is een weg, zeker in Azië kun je ter plekke echt wel wat vinden vermoed ik
Nah, staat niet op de planning nee. Ik zie mezelf ook geen jaren in het buitenland wonen dusquote:
'maar'quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Maar Toot, ik ga ook maar voor 10 maanden in de VS wonen hoor.Daarna kom ik terug. Dus afhankelijk wat je onder 'wonen' verstaat
Ja, met Louis zijn Engels kom je er niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je het wel bijzonder goed spreken ja.
Oke, geen idee dus nogquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reizen. Werken misschien, of iets van een certificaat, diploma halen tegelijkertijd
Voel me kapot oud, nee ik voel me alsof dit leven nooit meer gaat veranderen want heeft het nog nooit gedaanquote:
Ja, je moet eigenlijk weer opnieuw je normale voeding ontdekken zeg maar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hmm ja. Pijnboompitten is wel goed idee om door salades te gooien ook enzo, had ik niet aan gedacht.
Vind het wel erg lastig om op gewicht te blijven zonder vlees, merk toch dat het al met al best veel kcal zijn in je voedingspastroon.
Maar misschien moet ik ook gewoon wat strenger voor mezelf zijn qua eten. Minder maaltijden skippen, maar is latig
Als dove en als faggot wilden de uni's je zeker graag binnenhalen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Maar Toot, ik ga ook maar voor 10 maanden in de VS wonen hoor.Daarna kom ik terug. Dus afhankelijk wat je onder 'wonen' verstaat
Hmm, reizen is ook prima toch. Maar misschien vind je daar wel de liefde van je leven en ga je er toch wonenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, staat niet op de planning nee. Ik zie mezelf ook geen jaren in het buitenland wonen dus
Ja, dat bedoelde ik ook niet zo, maar je snapt me welquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
'maar'
10 maanden is toch wel een leuke tijd hoor
Nou jawel, dat dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, geen idee dus nog
[..]
Voel me kapot oud, nee ik voel me alsof dit leven nooit meer gaat veranderen want heeft het nog nooit gedaan.
[..]
Ja, je moet eigenlijk weer opnieuw je normale voeding ontdekken zeg maar.
Maar lukt je vast, beetje experimenteren enzo. Ik vind het zo ook wel lastig om random dingen te roepen want geen idee wat je verder eet.
Maar ja, minder maaltijden skippen klinkt als een strak plan. En ja, dat is heel moeilijk als dat tegen je normale patroon in gaat, maar is vaak gewoon gewenning! Dus kom op, you can do it. Be pretty boy
watquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dove en als faggot wilden de uni's je zeker graag binnenhalen?
Ja naja het is geen emigratie neequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook niet zo, maar je snapt me wel
Zou wel willen, maarja, mn kat moet direct terug naar mij als ik terug ben en ik moet mn master doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja naja het is geen emigratie nee
Het enige wat je zeker weet is reizen.quote:
Gewoon op Kauai gaan wonen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zou wel willen, maarja, mn kat moet direct terug naar mij als ik terug ben en ik moet mn master doen.
Misschien daarna.
Minderheden in de VS worden bekant op handen gedragen.quote:
Ik ben gewild inderdaad. Bij de aanmelding dickpic gestuurd en toen kon ik er zo in.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dove en als faggot wilden de uni's je zeker graag binnenhalen?
Oh, ik dacht dat het een bash was of zoquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minderheden in de VS worden bekant op handen gedragen.
Krijgen allemaal beurzen en hoeven minder hoge cijfers te halen etc. om binnen te komen.
Ik weet eerlijk gezegd niet of er een homovakje is dat hij aan kan kruisen dus ik maak een half gebbetje.
Zou kunnenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, reizen is ook prima toch. Maar misschien vind je daar wel de liefde van je leven en ga je er toch wonen
Prima toch. Maar je begint dus in Europaquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou kunnenHet is ook wel de bedoeling om minimaal half jaar weg te blijven ja.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben gewild inderdaad. Bij de aanmelding dickpic gestuurd en toen kon ik er zo in.
Als je zo weinig contacturen hebt, kan dat vast wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga nog tweede master doen denk ik, sensory science. Ga echt spijt krijgen als ik niet ga doen denk ik. Of tegelijk met deze, afspraakje maken met study advisor
Onderwijs in de VS is echt verziekt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een bash was of zo![]()
Weet ik ook welquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het enige wat je zeker weet is reizen.
Alles daarna is 'of' en 'misschien'
En enkel reizen of werken of diploma verschilt nogal. Maar leuk
Geen idee eigenlijk. Ik ken het alleen uit filmsquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
[..]
Als je zo weinig contacturen hebt, kan dat vast wel.
[..]
Onderwijs in de VS is echt verziekt.
en in grunn dolfijnen, je punt isquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Daar leven haaien en alles
Het is idd meer hbo-niveau. Ik betaal het uit mijn eigen zak trouwens, dus geen beurs. En cijfers kijken ze niet naar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oke, nu ga ik dus even dromen mocht het lukken met veel geld sparen en tussendoor werken maar wat ik nu in m`n hoofd heb is Oost-Europa, Trans-syberie-express, met tussendoor Mongolie- China en dan via Nepal naar India.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Prima toch. Maar je begint dus in Europa
Die transsiberie expres had ik al verwacht jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, nu ga ik dus even dromen mocht het lukken met veel geld sparen en tussendoor werken maar wat ik nu in m`n hoofd heb is Oost-Europa, Trans-syberie-express, met tussendoor Mongolie- China en dan via Nepal naar India.
Hoorde laatst ook dat uni-studenten in Amerika in hun eerste jaar eerst allerlei high-school vakken erbij krijgen zodat er een stuk minder gefocussed wordt op de vakken van hun daadwerkelijk gekozen opleidingquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
[..]
[..]
26quote:
Maar wil ik eignelijk wel van te voren wat peeps hebben leren kennen die dat ook doenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die transsiberie expres had ik al verwacht ja
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ken je de Paxcon Express niet? Een croissantje met een glaasje warm water
Weinig contacturen betekent niet dat ik weinig te doen heb voor school hequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
[..]
[..]
Ik hoor wel eens wat van vriend die in de VS les heeft gegeven op de uni.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Het is idd meer hbo-niveau. Ik betaal het uit mijn eigen zak trouwens, dus geen beurs. En cijfers kijken ze niet naar.
Ik doe het ook maar 'extra' ofzo.
Wat dacht jij danquote:
Saai? Lijkt me juist fijn, alle vrijheid, en je leert toch wel mensen kennen als je enigszins sociaal bent. Toen ik een weekendje alleen naar Polen ging leerde ik ook zo mensen kennenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wil ik eignelijk wel van te voren wat peeps hebben leren kennen die dat ook doenVind dat alleen ook nogal wat, en saai
Vooral die bij Westerhavenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]![]()
De route gaat zeker langs alle McDonalds' op de wereld?
Ja, al gekeken, en het is niet mogelijk. Omdat mijn uni geen contract kan afsluiten met de uni waar ik heen wil, dus gelden de alle regels ivm ECTS, beurzen, deadlines etc. niet voor mij. Ik kan me alleen inschrijven, alles zelf regelen en de vakken die ik haal, kunnen hier op mijn diploma geplaatst worden (en het ergste is; 1 course in de VS is 3 credits, en hier staat het voor 6 ECTSquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens wat van vriend die in de VS les heeft gegeven op de uni.
Niveau is echt belachelijk laag vergeleken met hier.
Ook van die rare regels, dat een x-aantal procent een A moet halen en alles.
Geen beurs? Heb je daar wel naar gekeken? Weet niet hoe het zit met buitenlandse studenten voor een semester of 2, maar Amerikanen zelf worden van alle kanten gestimuleerd om de studeren.
Ja ik bedoel ook niet overall, in elk hostel maak je wel aardig contact jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Saai? Lijkt me juist fijn, alle vrijheid, en je leert toch wel mensen kennen als je enigszins sociaal bent. Toen ik een weekendje alleen naar Polen ging leerde ik ook zo mensen kennen
Ja, klopt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoorde laatst ook dat uni-studenten in Amerika in hun eerste jaar eerst allerlei high-school vakken erbij krijgen zodat er een stuk minder gefocussed wordt op de vakken van hun daadwerkelijk gekozen opleiding
Dat klopt, maar je hebt meer mogelijkheden dan als je master 40 contactuur per week heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weinig contacturen betekent niet dat ik weinig te doen heb voor school he.
Was het maar waarquote:
Tenzij Deezertje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook niet overall, in elk hostel maak je wel aardig contact ja
Ik heb met mijn vrienden afgesproken dat als ik 28 ben en geen vriendin heb ik voor de trein spring.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Daar is het eind- en het beginpunt.
Oh, dat is wel naatje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, al gekeken, en het is niet mogelijk. Omdat mijn uni geen contract kan afsluiten met de uni waar ik heen wil, dus gelden de alle regels ivm ECTS, beurzen, deadlines etc. niet voor mij. Ik kan me alleen inschrijven, alles zelf regelen en de vakken die ik haal, kunnen hier op mijn diploma geplaatst worden (en het ergste is; 1 course in de VS is 3 credits, en hier staat het voor 6 ECTS(1 ECTS = 28 uur studie), dus best veel voor het niveau daar
).
Dat klopt!quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Is voor ons raar natuurlijk.
[..]
Dat klopt, maar je hebt meer mogelijkheden dan als je master 40 contactuur per week heeft.
Mja, het heeft zo zijn nadelen, maar ook voordelen.quote:
Zit jij nou al in N-I dan?quote:
Hebben ze goeie mogelijkheden in het buitenland met jouw opleiding?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga na mijn opleiding naar het buitenland.
Nee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze goeie mogelijkheden in het buitenland met jouw opleiding?
Ja, lijkt me ook wel slim.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Mja, het heeft zo zijn nadelen, maar ook voordelen.
Ik studeer rechten en de concurrentie is moordend. En als iemand zijn kop moet uitsteken, ben ik het wel, lijkt me.
En een jaartje VS kan mij daarbij helpen.
Als je de financiele middelen hebt om je op die manier te onscheiden moet je dat niet nalaten neequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Mja, het heeft zo zijn nadelen, maar ook voordelen.
Ik studeer rechten en de concurrentie is moordend. En als iemand zijn kop moet uitsteken, ben ik het wel, lijkt me.
En een jaartje VS kan mij daarbij helpen.
Voor onbepaalde tijd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |