Het kan nog afgeblazen worden als ik me tijdens hun rondleiding bij hun bedrijf dusdanig misdraag of ongemotiveerd gedraag maar daar ga ik niet vanuitquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feest.
Ik ga straks hier een pintje op drinken.
Yummie down on this.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Dat lijkt me hartstikke leuk, kan alleen nie karaokequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kunnen jullie bowie karaoke avond doen.
Niiiice, wat dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben net aangenomen (nog niet officieel) voor werk (niks met school verder)
Lekkerrrquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Goed! Ik heb nu vakantie dus ben maar een beetje aan het aankloten, opruimen en dagjes weg. Bij jou?
[..]
So let's do it like they do on the Discovery Channel
jammerquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Dat lijkt me hartstikke leuk, kan alleen nie karaoke
40 uur werken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan nog afgeblazen worden als ik me tijdens hun rondleiding bij hun bedrijf dusdanig misdraag of ongemotiveerd gedraag maar daar ga ik niet vanuit
Oh in een distributiecentrum als magazijnmedewerker. Maar duurt nog even voor alles in gang wordt gezet omdat het daar nu rustig is zeiden ze. Dus over 3/4 weken wel aan het werk denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me hartstikke leuk, kan alleen nie karaoke
[..]
Niiiice, wat dan?
[..]
Lekkerrr.
Ja hier gewoon weer zn gangetje, school en alles.
Bijna elk nummer wel. Nichtje had laatst Katy Perry - birthday opstaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yummie down on this.
Ik had het echt niet in de gaten
Goed om te horen!quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Ja hier gewoon weer zn gangetje, school en alles.
Konden ze niet garanderen hoor. Maar komt goedquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
40 uur werken.
Fokkie wordt rijke tata straks.
Nou oke dat magquote:
Nog drie weken partyhardy!quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh in een distributiecentrum als magazijnmedewerker. Maar duurt nog even voor alles in gang wordt gezet omdat het daar nu rustig is zeiden ze. Dus over 3/4 weken wel aan het werk denk ik
Wat voor werk? Gefeli btwquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben net aangenomen (nog niet officieel) voor werk (niks met school verder)
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh in een distributiecentrum als magazijnmedewerker. Maar duurt nog even voor alles in gang wordt gezet omdat het daar nu rustig is zeiden ze. Dus over 3/4 weken wel aan het werk denk ik
Zal wel wennen worden. Maar goed doel voor ogen dus moet sparenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou oke dat mag
[..]
Nog drie weken partyhardy!
Hey Etsuquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat voor werk? Gefeli btw
Oh dat dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een toekomst?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel wennen worden. Maar goed doel voor ogen dus moet sparen
Danke. Magazijnmedewerker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat voor werk? Gefeli btw
Uiteraardquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]en daarna buitenland jou kennende
Heb jij misschien goede tips die niet voor de hand liggen voor aankomen op vegetarisch dieet, want het gaat niet goed met mn gewicht. Moet kcalrijk eten hebbenquote:
Nou ja, wil volgend jaar naar buitenlandquote:
Care to tell?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Danke. Magazijnmedewerker.
[..]
UiteraardHeb al wel wat plannen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |