Ik wilde hele avond Bowiequote:Op donderdag 25 februari 2016 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de positieve kant, dan hoef ik niet te dansen.
Nee, Bowieeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 februari 2016 13:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit over bounty gaat
Helaas!quote:
Oh jammerquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde hele avond Bowie![]()
![]()
[..]
Nee, Bowieeeeeeeeee
Hmm, ja ook wel ideequote:Op donderdag 25 februari 2016 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas!
Misschien kun je je eigen Bowiefeestje organiseren.
Al zijn muziekjes op random zetten, wat lekkers te eten en drinken
Zou het écht niet weten, daar?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:42 schreef JanCees het volgende:
Wat is jullie favoriete liedje ooit
Lastig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:42 schreef JanCees het volgende:
Wat is jullie favoriete liedje ooit
De goede oude tijd toen je als kind nog niet doorhad dat elke titel van de Vengaboys over seks gingquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De goede oude tijd toen je als kind nog niet doorhad dat elke titel van de Vengaboys over seks ging
lekker dansen lekker bewegenquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de positieve kant, dan hoef ik niet te dansen.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:57 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat het hier over Bowie gaat als ik de sc open.![]()
Had ik met Bloodhoundgang.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De goede oude tijd toen je als kind nog niet doorhad dat elke titel van de Vengaboys over seks ging
Ik ben net aangenomen (nog niet officieel) voor werk (niks met school verderquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Fok-it, nog nieuws over stage en school oid?
Feest.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben net aangenomen (nog niet officieel) voor werk (niks met school verder)
Goed! Ik heb nu vakantie dus ben maar een beetje aan het aankloten, opruimen en dagjes weg. Bij jou?quote:
So let's do it like they do on the Discovery Channelquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik met Bloodhoundgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |