Waar in Murica is het dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
zal wel midden augustus zijn, want lijkt me handig om eerst daar te verkennen
Washington heb je in 2 dagen wel gezien. Ben je al in NY geweest?xquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
een week vakantie in Miami en dan vliegen naar Washington DC vind ik ook leuk klinken
Oh dat is wel baasquote:
ik ga in washington DC wonen, daar zit de uniquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Washington heb je in 2 dagen wel gezien. Ben je al in NY geweest?x
Ga je dan op een campus met willekeurige studenten van die uni of speciaal voor foreign students?quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
alleen hawaii![]()
de andere 51 staten moeten nog
Campus idd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je dan op een campus met willekeurige studenten van die uni of speciaal voor foreign students?
Gedeeld is ook niet verkeerd. Misschien heb je wel een gay-roomiequote:Op donderdag 25 februari 2016 01:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Campus idd.
Volgens mij kan je kiezen voor een gedeelde kamer, prive kamer of in een kamer met 3 andere. ik ga prive doen (doh).
meh, ik ben heel erg op mezelf gesteld. en als ik seks wil hebben, hoef ik geen rekening te houden met die roomie, tenzij gay maar straks wordt t awkwardquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gedeeld is ook niet verkeerd. Misschien heb je wel een gay-roomie
Ja oke true, zal wel wat duurder zijn maar voor een heel jaar zou ik ook wel prive kamer willen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
meh, ik ben heel erg op mezelf gesteld. en als ik seks wil hebben, hoef ik geen rekening te houden met die roomie, tenzij gay maar straks wordt t awkward
Ja, zeker duurder.quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke true, zal wel wat duurder zijn maar voor een heel jaar zou ik ook wel prive kamer willen.
Volgend jaar halve sc in het buitenlandquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik vraag me alleen af of ik niet heimwee ga krijgenDaar kan ik wel snel last van krijgen namelijk.
Wie nog meer dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgend jaar halve sc in het buitenland
Toto, Flippie, jij, Morta ongetwijfeld. Ik.quote:
das wel veel jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto, Flippie, jij, Morta ongetwijfeld. Ik.
Ohja Cachet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |