Was het gezellig?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik in mijn eentje in de drie gezusters zat
Dat wist je toch al?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:12 schreef Toto69 het volgende:
Las ik nou dat je in Amerika gaat wonen?
Die niet voor de hand liggen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij misschien goede tips die niet voor de hand liggen voor aankomen op vegetarisch dieet, want het gaat niet goed met mn gewicht. Moet kcalrijk eten hebben
Ik heb ooit een jagermeisterbar gevonden in Berlijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ben je ook naar de jagermeisterbar geweest?Daar heb ik eens een boy gehosseld.
Is dat dat gedeelte boven? Daar zijn we toen 30 sec geweest en toen zeiden Paxje en Johannes: laten we gaanquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ben je ook naar de jagermeisterbar geweest?Daar heb ik eens een boy gehosseld.
Nou ja, niet dusdanig concreet?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat wist je toch al?
Met een draaiende bar, ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is dat dat gedeelte boven? Daar zijn we toen 30 sec geweest en toen zeiden Paxje en Johannes: laten we gaan
Lol, daar zijn we geweest ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Met een draaiende bar, ja.
Hoe oud word je?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben over vier weken jarig, time flies.
een dolfijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nog iemand gehosseld in die 30 seconden?
Wat doen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, wil volgend jaar naar buitenland
24quote:
Dat ligt maar net aan het budget. Want doordat ik nu in Nederland gawerken heb ik het buitenland werk wel beetje naar achter geschoven en gewoon reizen op eerste plek gezet. Mocht het budget wat sneller opgaan kan ik altijd nog tijdje een baantje zoeken ergens waar ik dan ook benquote:
Reizen. Werken misschien, of iets van een certificaat, diploma halen tegelijkertijdquote:
Maar waar wil je heen, azië zeker?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan het budget. Want doordat ik nu in Nederland gawerken heb ik het buitenland werk wel beetje naar achter geschoven en gewoon reizen op eerste plek gezet. Mocht het budget wat sneller opgaan kan ik altijd nog tijdje een baantje zoeken ergens waar ik dan ook ben
Hmm ja. Pijnboompitten is wel goed idee om door salades te gooien ook enzo, had ik niet aan gedacht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die niet voor de hand liggen?
Nee denk dat je basis dingen wel weet.. Gewon kcalrijk eten (noten/zaden, peulvruchten en bonen (kikkererwten enzulks) waar je niet te snel vol van raakt en veel extra's zoals frisdrank en van die troep.
Pijnboompitten enzo zitten ook heel veel kcal in, probeer die in wat gerechten erbij te gooien. Tien gram is al 60 kcal, en tien gram is écht om op te eten
Gedroogd fruit en shit, nouja dat soort meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |