Ik heb helaas geen plek voor een eigen bord.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi tegen mijn vader wel eens in de avond maar dan hou ik het ook een uurtje vol. Voor mij liever een kort legsformat dan sets
Uhm wat allemaal precies weet ik nog niet eigenlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Met wat allemaal erin?
Ik heb nu zo'n recept van de AH.
Je bent ook een sulletje maar dat is juist je kracht dat moet je accepteren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ga me niet eerst lopen stalken elke dag met dms om me vervolgens sullig te noemen
Godennaamquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom heet jij Fok-it?
Wij op zolderquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen plek voor een eigen bord.
Maar zag dat er een toernoitje was in die pub binnekort, dus even trainen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent ook een sulletje maar dat is juist je kracht dat moet je accepteren.
Op jou slaat dat zinnetje uit ''Ik wou dat ik jou was''
Je bent niks beter als mij hoor.quote:
wat voor trainingquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
pff ben echt door de war met welke dag van de week het is.
training is van woensdag naar donderdag verplaats, hele ritme weg
Ik heb helaas geen zolder.quote:
Personal trainer?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik had jullie toch verteld dat ik een PT heb
na 3 weken al DUIDELIJKE resultaten zichtbaar
En dus moet ik met je chillen? Dan kan ik heel het forum wel afgaanquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent niks beter als mij hoor.
vanmiddag nog saunaatje gepaktquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker douchen tussen de afgetrainde mannen.
ik leef etsus droom
Heb je al een sixpack ja?quote:
HEERLIJKquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
vanmiddag nog saunaatje gepakt
Ja toch, omtrek van mn navel is 4 cm kleiner geworden en omtrek van mn arm 1,5 cm 'erbij' zeg maar.quote:
4 cm minder is wel aardig volgensm ij jaquote:
omdat ik geen idee heb ik wat ik doe als in de sportschool benquote:
4cm is wel veel jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4 cm minder is wel aardig volgensm ij ja
Ik moet ook zo`n meetlint hebben
Ja, is zeer goed. De rest gaat normaal zeg maar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4 cm minder is wel aardig volgensm ij ja
Ik moet ook zo`n meetlint hebben
En je maakt net die opmerking over hoe ik in het echt ben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dus moet ik met je chillen? Dan kan ik heel het forum wel afgaan
is wennen he.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
omdat ik geen idee heb ik wat ik doe als in de sportschool ben
PT kan mij vertellen hoe en wat en ik weet waar ik t voor doe, en t motiveert mij
3x pw, vies VEEL spierpijn joh
is dat niet veelquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wennen he.
doe 5-6x pw maar heb nog steeds soms VIES veel spierpijn
is prima te doen als je gene lichaamsdelen overbelast.quote:
waaromquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel kilometer ik morgen ga lopen.
Ik ga naar de huishoudbeurs, dus dat betekend urenlang lopen.quote:
Haha gast. Ik ben niet eens zo obsessief met vrouwen bezig in het echt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je maakt net die opmerking over hoe ik in het echt ben.
Maar zelf gebruik je fok! wel als je uitlaatklep in het echt lopen de vrouwen bij je weg.
ik maak dagelijks echt veel kilometers sinds ik in london woonquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga naar de huishoudbeurs, dus dat betekend urenlang lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |