waaromquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel kilometer ik morgen ga lopen.
Ik ga naar de huishoudbeurs, dus dat betekend urenlang lopen.quote:
Haha gast. Ik ben niet eens zo obsessief met vrouwen bezig in het echt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je maakt net die opmerking over hoe ik in het echt ben.
Maar zelf gebruik je fok! wel als je uitlaatklep in het echt lopen de vrouwen bij je weg.
ik maak dagelijks echt veel kilometers sinds ik in london woonquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga naar de huishoudbeurs, dus dat betekend urenlang lopen.
ja okequote:Op donderdag 25 februari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
en ik sport al heel mn leven zo vaak dus dan ben j ehet wel gewend he
Ah, veel plezier.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga naar de huishoudbeurs, dus dat betekend urenlang lopen.
Bedoel het niet klagerig hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik maak dagelijks echt veel kilometers sinds ik in london woon
op het moment dat het in je ritme zit is het het beste wt er is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja oke
dit is de eerste keer dat ik sporten leuk vind
wadnelen is lekker man, als het niet te druk is zoalsquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoel het niet klagerig hoorWant ik vind wandelen niet erg.
Maar dat kan ik mij wel voorstellen ja in zo'n grote stad.
Wandelen is ook goed voor je psyche hequote:Op donderdag 25 februari 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoel het niet klagerig hoorWant ik vind wandelen niet erg.
Maar dat kan ik mij wel voorstellen ja in zo'n grote stad.
Nou daar is het wel druk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wadnelen is lekker man, als het niet te druk is zoals
Voor je wat?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wandelen is ook goed voor je psyche he
Bewegen is dat sowieso ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wandelen is ook goed voor je psyche he
Je psychequote:
Oh dat geloof ik wel. Ik vind het sowieso altijd wel lekker om even buiten te zijn als ik de wereld dik kut vind.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je psyche
Je geestelijke gesteldheid![]()
Wandelen wordt zelfs als remedie tegen depressie als tip gegeven
Moet wel lukken, iedereen met een laag bf% en beetje afgetraind heeft sixpackquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik moet een sixpack hebben voordat ik naar de VS ga
schijnen veel homo's te zitten daar op de uni
een sixpackje kan je daarbij ERG GOED helpen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik moet een sixpack hebben voordat ik naar de VS ga
schijnen veel homo's te zitten daar op de uni
een sixpackje kan je daarbij ERG GOED helpen
bf% ben ik van 18 naar 16,2 gegaanquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet wel lukken, iedereen met een laag bf% en beetje afgetraind heeft sixpack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |