SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Waarschijnlijk niet allesquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een gedoe. Wij eten gewoon allebei alles.
Echt he. Heel irritant. Ook geen noodles. Ik eet en lust alles. Makkelijk wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een gedoe. Wij eten gewoon allebei alles.
Weekmenu maken was een veel nuttiger besteding van je tijdquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:38 schreef Sarabi het volgende:
Wow had beter niet terug kunnen lezen.....
Was net bezig met een weekmenu toen jullie helemaal los gingen
Vandaag trouwens niet hardlopen, twee dagen achter elkaar is een beetje teveel.
Vanavond wel nog trainen
een hardgekookt ei! Of gewoon dat koekje. 1 klein koekje is minder calorierijk dan een stuk fruitquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:54 schreef sibella2 het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met muesli
T: banaan
L: tomaat,3 cracottes kaas en komkommer
T: appel, zo nog sinaasappel denk ik
D: pasta met heel veel groenten![]()
Iemand nog een goede T suggestie? Ik heb lekkere trek, maar beetje klaar met fruit. Normaal zou ik een koekje eten.
Ik doe amper meer aan t's, maar een goede t heeft in mijn ogen ook een beetje eiwit. Pindakaas met appel of banaan, beetje kwark met honing, stukje kipfilet, beschuitje met kaas, eitje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:54 schreef sibella2 het volgende:
Lijstje:
Iemand nog een goede T suggestie? Ik heb lekkere trek, maar beetje klaar met fruit. Normaal zou ik een koekje eten.
Dat is ook zoquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weekmenu maken was een veel nuttiger besteding van je tijd
Bitesquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:54 schreef sibella2 het volgende:
Lijstje:
Ik bedoelde eigenlijk 4 koekjes.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een hardgekookt ei! Of gewoon dat koekje. 1 klein koekje is minder calorierijk dan een stuk fruit
Ik heb net een boekje gewonnen over het maken van lijstjesquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:01 schreef Sarabi het volgende:
Dat is ook zo
Meteen ook maar administratie gedaan en een nieuw lijstje gemaakt om mijn gewicht bij te houden
Lijstje
die zijn meestal zo enorm kcalrijk! of eet je geen heel zakjequote:Op woensdag 24 februari 2016 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bitesdus eigenlijk nootjes.
Merk dat een handje dan echt goed vult.
Jawel en vandaag zelfs twee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
die zijn meestal zo enorm kcalrijk! of eet je geen heel zakje
Hoeveel zit er dan in een zakje? Valt op zich mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel en vandaag zelfs twee.
Een zakje is rond de 200kcal, is niet zo'n probleem toch?
En je kan niet overeten want het zit in een portie
Ik wilde vragen of jouw maaltijden 200 kcal waren, maar je bedoelt zeker 2 zakjes a 200 kcal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan eet je eigenlijk een maaltijd aan noten?
Rond de 45gr volgens mijquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoeveel zit er dan in een zakje? Valt op zich mee.
En zaden + gedroogd fruit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan eet je eigenlijk een maaltijd aan noten?
Voor mij is het echt ideaal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of jouw maaltijden 200 kcal waren, maar je bedoelt zeker 2 zakjes a 200 kcal.
Ik vind bites ook behoorlijk kcalrijk als je wilt afvallen.
Gemiddeld nee joh? Of ik krijg net de mindere.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij zijn ze gemiddeld eerder 250 kcal per zakje
Heb jij vijf abonnementen dan, sarabi?
Nee, dan is het prima aanvulling hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef Sarabi het volgende:
Voor mij is het echt ideaal.
Als ik probeer af te vallen komen mijn lijstjes nog steeds met moeite boven de 1200kcal.
Dus dan is een of twee (op sportdagen) zakjes niet zoveel kwaad.
Zo weinig?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor mij is het echt ideaal.
Als ik probeer af te vallen komen mijn lijstjes nog steeds met moeite boven de 1200kcal.
Dus dan is een of twee (op sportdagen) zakjes niet zoveel kwaad.
Ik post elke dag een lijst dus dat kan je zo terug kijkenquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo weinig?Hoe ziet een normale eetdag voor jou eruit dan als je met moeite boven die 1200 komt?
Dat is waar natuurlijk, ik heb net even teruggekekenquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik post elke dag een lijst dus dat kan je zo terug kijken
Maar meestal groene smoothie, salade en normaal avondeten.
ik vond ze echt geweldig toen ik nog afviel op 2300 kcal maar nu is het me ook niet waard.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nou, 200 kcal voor 1 tussendoortje is mij wel wat veel ja, en zo'n zakje is voor mij te weinig om door te 2 delen.
Ik eet gemiddeld 3a4 tussendoortjes op een dag dus die mogen per stuk max 150 zijn, maar liefst rond de 100
en met moeite boven 1200 komen, sorry dat geloof ik niet.
Soms wel en dan neem ik dus nootjes of wel iets van een boterham.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk, ik heb net even teruggekekenMaar met eigenlijk alleen maar groenten tot het avondeten, voel je je dan niet enorm flauw overdag?
Als het goed gaat he.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met moeite boven 1200 komen geloof ik ook niet eigenlijkdat is gewoon een heel bewuste keuze.
ja en persoonlijk denk ik dan dat je minder donkere momenten zult hebben als je gewoon wat meer eet op een normale dagquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als het goed gaat he.
In mijn donkere momenten kan ik dat gerust in een half uur wegwerken.
Laatste 1,5 maand nauwelijksquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb je veel van die donkere momenten?
Ik ben er namelijk wel van overtuigd dat wanneer je een eetpatroon vindt dat echt goed werkt voor je je die "donkere momenten" ook minimaliseert...
ja maar het zou je dus geen moeite kosten om er boven te geraken als je bewust andere keuzes zou maken, dat bedoel ik. Het is niet zo dat je absoluut niet taalt naar voedsel, je kunt (soms) gewoon erg gedisciplineerd zijn. Dat bedoel ikquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als het goed gaat he.
In mijn donkere momenten kan ik dat gerust in een half uur wegwerken.
Maar bij mij is dat wel nogal twee uiterste.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar het zou je dus geen moeite kosten om er boven te geraken als je bewust andere keuzes zou maken, dat bedoel ik. Het is niet zo dat je absoluut niet taalt naar voedsel, je kunt (soms) gewoon erg gedisciplineerd zijn. Dat bedoel ik
Ik had minder donkere momenten op 1600 kcal dan nu op 1900. Dus dat gaat niet altijd op.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja en persoonlijk denk ik dan dat je minder donkere momenten zult hebben als je gewoon wat meer eet op een normale dag
uitzonderingen zullen er vast zijn, maar als je standaard net de 1200 aantikt krijgt je lichtaam gewoon niet genoeg binnen, laten we eerlijk zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik had minder donkere momenten op 1600 kcal dan nu op 1900. Dus dat gaat niet altijd op.
volgens mij is dat de standaard "finishlijn in zicht" depressie. Ik heb er namelijk ook veel last vanquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik had minder donkere momenten op 1600 kcal dan nu op 1900. Dus dat gaat niet altijd op.
Ik merk bij mij ook echt geen verschil en geloof ik me ik heb de afgelopen 15 jaar genoeg uitgeprobeerdquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dat kan t ook zijn jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij is dat de standaard "finishlijn in zicht" depressie. Ik heb er namelijk ook veel last van
Misschien moet je gewoon lief zijn voor jezelf en genieten van het feit dat je er prima uitzietquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:52 schreef Barreltje het volgende:
ik heb een :"ik zie er toch al goed uit"idee in mijn hoofd.. Dus ik doe niet meer zo enorm m'n best..
dat moet er even uit..
misschien dat ik gewoon weer even badpakken moet passen/aandoen.. dan vind ik mezelf ineens een stuk minder aantrekkelijk
hmm.. ik heb maat 44.. dat is nog niet echt fantastisch.. maar vooruit :quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon lief zijn voor jezelf en genieten van het feit dat je er prima uitzietMaar dat je het toch verdient om nog fitter en gezonder te zijn
ow dat zou hier ook niet helpen..niet dat ik een man heb die zegt dat het allemaal wel wat beter magquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:54 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb een "je ziet er al goed uit"-vrouw. Das ook niet goed voor mijn toch al nauwelijks bestaande discipline.
Jammer, maar helaas, ook met maat 44 kun je er prima uitzienquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. ik heb maat 44.. dat is nog niet echt fantastisch.. maar vooruit :
mijn Narcisme viert gewoon hoogtij
en iddbewegen is nog steeds de hoofdmoot
die (sprint) triathlon moet toch ergens gedaan worden dit jaar
Dat ligt er maar net aan waarom je een donker moment hebt. Voor mij maakt het echt niet uit. Donkere momenten hangen samen met tegenslag, niet met eten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb je veel van die donkere momenten?
Ik ben er namelijk wel van overtuigd dat wanneer je een eetpatroon vindt dat echt goed werkt voor je je die "donkere momenten" ook minimaliseert...
Topmomenten zijn dat, alleen heb ik er de laatste tijd iets te veel van.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Wat ik trouwens wel geniaal vind van hoe het nu gaat.
Het gevoel dat je wil snaaien en dan kijkt hoeveel kcal je nog over hebt en daar gewoon binnen blijven
Best of both worlds.
Bites zitten in mn tas voor als ik trek onderweg heb. Op een station is zoveel foute zooi te koop, dan heb ik liever bitesquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laatste 1,5 maand nauwelijks
En ik zeg ook niet dat iemand het op mijn manier moet doen he, dat sowieso niet.
Sowieso heb ik niet zo'n afvaldrang als de meeste hier.
Wil gewoon gezonder leven en daarom ben ik zo verliefd op die Bites
ik heb daar een tijd terug ook last van gehad, zelfs besloten dat ik vooraan in de tachtig ook acceptabel vond. Vooraan in de tachtig werd per ongeluk weer bijna negentig... En ineens ging het wel weer en was ik 18 kilo lichter. Ik weet deze keer alleen niet precies hoe? En nu zit ik weer met de gedachte dat ik eigenlijk onder de zeventig wil, maar dat vooraan in de zeventig ook wel acceptabel isquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij is dat de standaard "finishlijn in zicht" depressie. Ik heb er namelijk ook veel last van
Hey, da's exact mijn punt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb daar een tijd terug ook last van gehad, zelfs besloten dat ik vooraan in de tachtig ook acceptabel vond. Vooraan in de tachtig werd per ongeluk weer bijna negentig...
Daar is het ook ideaal voorquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bites zitten in mn tas voor als ik trek onderweg heb. Op een station is zoveel foute zooi te koop, dan heb ik liever bites
daarom weiger ik mijn mindset voorlopig aan te passen en blijft mijn streven altijd nog "onder de 70" alles daarboven is niet okeequote:Op woensdag 24 februari 2016 17:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb daar een tijd terug ook last van gehad, zelfs besloten dat ik vooraan in de tachtig ook acceptabel vond. Vooraan in de tachtig werd per ongeluk weer bijna negentig... En ineens ging het wel weer en was ik 18 kilo lichter. Ik weet deze keer alleen niet precies hoe? En nu zit ik weer met de gedachte dat ik eigenlijk onder de zeventig wil, maar dat vooraan in de zeventig ook wel acceptabel is
Youtube tutorials zijn win!quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
TT!
MoBlo, is daar een beetje zelf uit te komen, InDesign?
Hmmm, eens kijken dan. Ik ben er wel nieuwsgierig naar, maar dacht eig altijd dat het heel moeilijk was.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Youtube tutorials zijn win!Gelukkig/helaas mag ik niet 'voluit' een écht magazine maken (als in: fancy schmenzie, want dat kost teveel), maar het is prima uit te vogelen, al zeg ik 't zelf!
Wat zat er in die maaltijdsalade behalve (gekookte?) boerenkool?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:31 schreef mrspoeZ het volgende:
Lijstje, nog aan te vullen met iets dat wel lekker is.
O skyr met superfood and seeds mix van de action
T sultana appel
L marokkaanse wokgroente, een appel in stukjes en tajini-rozijn
T -
D tien happen maaltijdsalade boerenkool. Ik heb het geprobeerd, maar nee, ik vind het echt niks.
Qua ingredienten klinkt het anders best lekker! Maar de combi/dressing was dus echt niet lekker.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:30 schreef mrspoeZ het volgende:
Boerenkool, paksoi, beef teriyaki, bulgur, augurkjes en zilveruitjes, roede bietjes en een zoete dressing. Ik snap wel waarom /ie in de aanbieding was.
De klassieke 8 glazen methode is vast prima hoor, maar aangetoond is er wel dat als je wil afvallen dat meer drinken daar een positieve rol in speelt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:44 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom mķet je 3,5 liter drinken? Het klinkt bizar veel.
Lichaam heeft ongeveer twee liter vocht nodig, nu kun jij vast iets meer gebruiken wegens je formaat maar 3,5 liter drinken naast je eten waar ook vocht in zit lijkt me iig geen must.
ja, is dat zo? Heb je een link naar dat onderzoek? Het klinkt wel interessant!quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De klassieke 8 glazen methode is vast prima hoor, maar aangetoond is er wel dat als je wil afvallen dat meer drinken daar een positieve rol in speelt.
En ik verneem het ook direct als ik minder drink, ik zweet dan meer en word kurkdroog wakker.
Helaas, ik zou niet weten waar het artikel is waar ik uit heb.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, is dat zo? Heb je een link naar dat onderzoek? Het klinkt wel interessant!
misschien haal ik drie liter trouwens ook wel, gezien ik toch een kleine 1200 gram fruit en groenten eet per dag.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Helaas, ik zou niet weten waar het artikel is waar ik uit heb.
Strekking van het verhaal was dat je metabolisme 3-5% boost door het drinken van veel water. Wat over tijd tienduizenden calorietjes scheelt.
+ verzadiging en dus minder honger (je lichaam geeft soms honger aan, maar wil eigenlijk liever wat te drinken)
overigens neem ik die hoeveelheid niet precies aan voor precieze maat, ik let vooral op helderheid van urine. En die is het helderst bij omstreek 3l water per dag en 3.5l op sportdagen.
Er is idd 1 onderzoek dat een paar kcal meer verbruik vond.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Helaas, ik zou niet weten waar het artikel is waar ik uit heb.
Strekking van het verhaal was dat je metabolisme 3-5% boost door het drinken van veel water. Wat over tijd tienduizenden calorietjes scheelt.
+ verzadiging en dus minder honger (je lichaam geeft soms honger aan, maar wil eigenlijk liever wat te drinken)
overigens neem ik die hoeveelheid niet precies aan voor precieze maat, ik let vooral op helderheid van urine. En die is het helderst bij omstreek 3l water per dag en 3.5l op sportdagen.
Het lichaam maakt altijd die stoffen aan (en bij de een sneller dan de ander), dus het hoeft niet persé te zijn dat je te weinig drinkt, wel is je urine dan geconcentreerder en is het mogelijk een teken dat je te weinig drinkt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien haal ik drie liter trouwens ook wel, gezien ik toch een kleine 1200 gram fruit en groenten eet per dag.
Overigens heb ik soms ondanks veel drinken toch nog vrij gele urine 's avonds, kan dat ook komen omdat je lichaam veel afvalstoffen aan het verwerken is?
Zoals met alles is het maar net waar je op googled. (overigens wel grappig dat men Diet-Soda aanraad in dat artikel, doe mij dan maar een glaasje échte cola zo af en toe)quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Maar de meeste dingen die ik gelezen heb halen de waterdrinkmythe juist onderuit.
www.uab.edu/news/youcanus(...)alorie-burn-and-more
Ja, dat wel. Ik zit ook altijd wel aan de 3-4 liter per dag denk ik, zeker als ik sport. Niet met een bepaald doel maar gewoon omdat ik het wel fijn vind.quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:12 schreef Rauw. het volgende:
Wel genoeg gedronken gisteren?
Niet elke dag is prestatiedag he, altijd mooie momenten om je techniek nog eens te bekijken.
Tenzij enorme portie lasgna en kcal rijke lunch lijkt t me een beetje weinig?quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:52 schreef sibella2 het volgende:
Ik was begonnen met iedere week. Na ja, nu dus 1 keer gedaan. Schommelt het gewicht ook niet tijdens je cyclus?
Ik ben er overigens achtergekomen dat ik echt heel veel in mijn waffel stopte. Ik ben allergisch voor weggooien, maar mijn kind eet alles maar half. Ik betrap mezelf er dus steeds op dat ik zijn oude broodkorstjes zit op te eten. Bah. Stom dat ik dat dus niet eens doorhad.
Lijstje voor vandaag:
O: muesli met yoghurt
L: weet nog niet, vriend mag kiezen
D: lasagna
Klopt ja, mijn t's zijn nog nader te bepalen en ik ben een echte avondeten muncher , dus anderhalf bord lasagne gaat er echt wel in. ik las hier gister dat iemand rond de 1200 uitkwam, dat heb ik echt niet, ik moet echt snijden om aan de 1600-1800 te komen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tenzij enorme portie lasgna en kcal rijke lunch lijkt t me een beetje weinig?
Ah t leek net of je geen T's zou nemen, en dan vertekent het met de porties ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:16 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Klopt ja, mijn t's zijn nog nader te bepalen en ik ben een echte avondeten muncher , dus anderhalf bord lasagne gaat er echt wel in. ik las hier gister dat iemand rond de 1200 uitkwam, dat heb ik echt niet, ik moet echt snijden om aan de 1600-1800 te komen.
Ja. Het schommelt als soberso alle kanten op. Maar zolang de trend naar beneden blijft schommelen maak ik me nergens druk om.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:52 schreef sibella2 het volgende:
Ik was begonnen met iedere week. Na ja, nu dus 1 keer gedaan. Schommelt het gewicht ook niet tijdens je cyclus?
juh? heb je last van je cyclus ja?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:37 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ja. Het schommelt als soberso alle kanten op. Maar zolang de trend naar beneden blijft schommelen maak ik me nergens druk om.
Waar woon je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:39 schreef MutedFaith het volgende:
Net trouwens een rondje hard gelopen. Gehardloopt. Ofzoiets.
Probleem: Ik heb nul techniek. Qua conditie ging t beter dan ik dacht, maar mijn stappen begonnen na een paar minuten echt in mn hoofd na te dreunen.
En hier in t dorp is binnenkort wel een start to run groepje dat in 13 weken naar 5k op gaat werken, maar dat is precies op de avond die ik tot en met mei al volgepland heb.
Dus daar moet ik ook maar iets voor zoeken. Moeten ze vast op meer plekken doen.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juh? heb je last van je cyclus ja?
Beek, Zuid-Limburgquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waar woon je als ik vragen mag?
Ah, naast Nijmegen! Daar zijn best wat leuke hardloopclubs te vinden, ook met beginnersgroepen!quote:
Libra is wel mooi ja, die laat ook precies zien hoeveel minder kcal je neemt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:05 schreef kwakz0r het volgende:
Ik gebruik overigens libra! Die kijkt wat de trend is, en dat helpt enorm relativeren!
De andere Beek. (Z-Limburg)quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, naast Nijmegen! Daar zijn best wat leuke hardloopclubs te vinden, ook met beginnersgroepen!
Nee, da's een andere Beek.. Deze ligt een kilometer of 100 zuidelijker. Tussen Sittard en Maastricht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, naast Nijmegen! Daar zijn best wat leuke hardloopclubs te vinden, ook met beginnersgroepen!
Je weet dat Nijmegen niet in Limburg ligt hoop ik?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik las Limburg. Ik weet dat er een GLD en een Limburg waren, maar niet ook nog een zuid limburg
Ja, maar wel nét boven N. Limburg.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je weet dat Nijmegen niet in Limburg ligt hoop ik?
Yes, maar die Beek die jij bedoelt is die in Gelderland, (vlakbij Emmerich DE) of er moet toevallig nķg eentje zijn in die omgeving.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar wel nét boven N. Limburg.
Ja, díe bedoel ik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Yes, maar die Beek die jij bedoelt is die in Gelderland, (vlakbij Emmerich DE) of er moet toevallig nķg eentje zijn in die omgeving.
oh, Beek ook nog, vlak naast Nijmegen :p
Ik ken iemand die naar een Satellite conference in Dublin, Ohio moest (de main conference was namelijk in Boston) maar die belde toch echt vanuit Dublin, Ierland waar hij moest zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:07 schreef Rauw. het volgende:
Gelukkig zijn er niet zoveel plaatsen die Beek heten.![]()
Nu liggen de 3 genoemde Beeken voor mij alledrie in lijn richting die in Zuid-Limburg,
maar ik ken iemand die maakte een keer de vergissing met Valkenburg (Limburg) en Valkenburg (Zuid Holland)
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:45 schreef kwakz0r het volgende:
Als ik een poos niet weeg is dat een teken dat ik mijn kop in t zand aan het steken ben
Je kan ook zelf opbouwen met zo'n app, minuutjes lopen en minuutjes wandelen. In het begin doet dat conditioneel niks voor je natuurlijk als je al redelijk fit bent, maar daardoor wennen je pezen wel aan het hardlopen en zul je zonder blessures naar een soepelere hardlooptred kunnen toewerken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:39 schreef MutedFaith het volgende:
Net trouwens een rondje hard gelopen. Gehardloopt. Ofzoiets.
Probleem: Ik heb nul techniek. Qua conditie ging t beter dan ik dacht, maar mijn stappen begonnen na een paar minuten echt in mn hoofd na te dreunen.
En hier in t dorp is binnenkort wel een start to run groepje dat in 13 weken naar 5k op gaat werken, maar dat is precies op de avond die ik tot en met mei al volgepland heb.
Dus daar moet ik ook maar iets voor zoeken. Moeten ze vast op meer plekken doen.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Verder: pfff zo'n dag dat je na 2 uur werken er pas achterkomt dat je je shirt binnenstebuiten aan hebt
Die laatste vergissing hebben wij ook ooit gemaaktquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:07 schreef Rauw. het volgende:
Gelukkig zijn er niet zoveel plaatsen die Beek heten.![]()
Nu liggen de 3 genoemde Beeken voor mij alledrie in lijn richting die in Zuid-Limburg,
maar ik ken iemand die maakte een keer de vergissing met Valkenburg (Limburg) en Valkenburg (Zuid Holland)
Ik geloof dat niemand het ziet, het zit onder een vestje en ik ben te lui om het te gaan veranderen. Ik koop ook geen sokken meer die op links en rechts moeten, ik trek al een paar dagen twee rechter of twee linker uit mijn laquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]En dat je collega zegt; Ooh, ik dacht dat dat zo hoorde.
Probleem is vooral ook dat ik ging flauw idee heb hoe ik zou moeten lopen. En dat ik in t verleden snel knie en rug problemen kreeg na bijvoorbeeld rennen op een loopband, of de jaarlijkse coopertest. Wat live begeleiding zou wellicht een hoop problemen kunnen voorkomen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan ook zelf opbouwen met zo'n app, minuutjes lopen en minuutjes wandelen. In het begin doet dat conditioneel niks voor je natuurlijk als je al redelijk fit bent, maar daardoor wennen je pezen wel aan het hardlopen en zul je zonder blessures naar een soepelere hardlooptred kunnen toewerken.
Verder: pfff zo'n dag dat je na 2 uur werken er pas achterkomt dat je je shirt binnenstebuiten aan hebt
Ja, dat werkt wel het beste natuurlijk. Misschien kun je tot die tijd wat loopscholingsfilmpjes op youtube bekijken en daar zelf mee aan de slag gaan. Of gewoon een paar keer proeftrainen bij een atletiekvereniging of loopclub?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:22 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Probleem is vooral ook dat ik ging flauw idee heb hoe ik zou moeten lopen. En dat ik in t verleden snel knie en rug problemen kreeg na bijvoorbeeld rennen op een loopband, of de jaarlijkse coopertest. Wat live begeleiding zou wellicht een hoop problemen kunnen voorkomen.
laiverd, je post / leest toch al lang genoeg mee om te weten dat zo'n hiccup op de weegschaal niks zegt? Waarom probeer je het dan meteen weer zo te analyseren met inname en verbruik? Het is 1 dag. Dit zegt niets.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:06 schreef LadyOracle het volgende:
Ik zat opeens weer op 82, gisteren nog op 80.7. Ik snap niks van mijn lijf. Ik eet de laatste weken meer, te veel tussendoortjes, maar op een enkele dag na nog steeds ruim onder verbruik. Vroeger had ik ook niet van die wilde schommelingen, maar tegenwoordig blijkbaar wel. Maar de hele maand is er nog geen gram af.
Je zou denken dat er dan iets niet klopt aan de berekening, maar over januari gemeten klopte het echt heel goed wat er af was vergeleken met wat er in/uit ging volgens Fitbit en Cronometer en ik voer al sinds 8 januari vrijwel iedere dag in.
Mag ik nu dan eerder op -350 per dag zitten ipv -450, maar dit is wel irritant.
Als ik geen beginnersloopgroepje vindt gaat de atletiekvereniging op mijn lijstje met proeflessenquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat werkt wel het beste natuurlijk. Misschien kun je tot die tijd wat loopscholingsfilmpjes op youtube bekijken en daar zelf mee aan de slag gaan. Of gewoon een paar keer proeftrainen bij een atletiekvereniging of loopclub?
Hoe dacht je dan dat mensen aan die stappen kwamen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:24 schreef MutedFaith het volgende:
Ik snap nu wel hoe jullie aan 10k+ stappen komen. Ben even op en neer naar de winkel gelopen en zit nu alles bij elkaar al op 8k?
Stilzitten en heel hard hopen!quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe dacht je dan dat mensen aan die stappen kwamen?
Hmm ik heb het nooit gemeten, met hardlopen wel meer dan een meter volgens mij, met gewoon lopen lijkt het mij ook wel 70-80 cm te zijn? 30 lijkt me erg weinig, misschien alleen op hakkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
hoe groot zijn je stappen?
De mijne ongeveer 30cm
Wie zijn 'ze'? De kaboutertjes?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze zeggen dat 10k aan stappen ongeveer 7 km is.
Tja bij mij zijn ze dat. Ik loopt niet als een gemiddeld mensquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ik heb het nooit gemeten, met hardlopen wel meer dan een meter volgens mij, met gewoon lopen lijkt het mij ook wel 70-80 cm te zijn? 30 lijkt me erg weinig, misschien alleen op hakken
Ja, die.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'? De kaboutertjes?
ik zit op kantoor, een heel klein kantoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:49 schreef douche-eendje het volgende:
10k stappen per dag is toch niet zo lastig? Maar ik werk dan in een ziekenhuis, daar loop je wel wat afstanden
Dan moet je wel hard hardlopen (ik tenminste), met interval zit ik wel gemiddeld op een staplengte van een meter maar als ik gewoon een duurloop heb is het ongeveer 88-90cm.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ik heb het nooit gemeten, met hardlopen wel meer dan een meter volgens mij, met gewoon lopen lijkt het mij ook wel 70-80 cm te zijn? 30 lijkt me erg weinig, misschien alleen op hakken
Ik heb mijn Garmin podometer al heel lang niet gebruiktquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan moet je wel hard hardlopen (ik tenminste), met interval zit ik wel gemiddeld op een staplengte van een meter maar als ik gewoon een duurloop heb is het ongeveer 88-90cm.
De hele dag achter je computer zitten schrijven doet niet zoveel voor je stappen. Maargoedquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:49 schreef douche-eendje het volgende:
10k stappen per dag is toch niet zo lastig? Maar ik werk dan in een ziekenhuis, daar loop je wel wat afstanden
Tsjaquote:Op donderdag 25 februari 2016 10:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik zit op kantoor, een heel klein kantoor
Loop eens binnen bij een hardloop winkel. Die maken dan een filmpje van je loopje en kunnen op basis daarvan je de juiste schoenen aan raden. Met over- of onderpronatie lopen kan bijvoorbeeld veel klachten geven terwijl je met de juiste schoenen waarschijnlijk ook al beter gaat lopen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:22 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Probleem is vooral ook dat ik ging flauw idee heb hoe ik zou moeten lopen. En dat ik in t verleden snel knie en rug problemen kreeg na bijvoorbeeld rennen op een loopband, of de jaarlijkse coopertest. Wat live begeleiding zou wellicht een hoop problemen kunnen voorkomen.
Hoe ver is jouw winkel dan? Dat is niet 5 minuten lopen dan neem ik aan. Of je bent er heen gedribbeld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:24 schreef MutedFaith het volgende:
Ik snap nu wel hoe jullie aan 10k+ stappen komen. Ben even op en neer naar de winkel gelopen en zit nu alles bij elkaar al op 8k?
8k incl mijn poging tot hardlopen en honden uitlaten vanochtend he..quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe ver is jouw winkel dan? Dat is niet 5 minuten lopen dan neem ik aan. Of je bent er heen gedribbeld.![]()
Ik zit nu op mijn werk, dus dat is kinderen naar de BSO brengen (4 keer drie trappen op en neer want ze hadden poep aan hun schoenen) naar het station fietsen, naar de trein lopen, hier naar kantoor lopen, en zit op 3300 stappen.
Mijn hardlooplesjes nu, 3km ofzo, geven me iets van 3-4000 stappen. (Ik heb mijn stappen ooit eens op 80cm gemeten).
Gisteren met 3 uur in een speelparadijs op mijn h*l zitten leverde me aan het eind van de dag maar 8000 stappen op.Maar ik had niet de fut om een extra blokje te gaan lopen ter compensatie. Ik zit nog steeds op een 7-daags gemiddelde van 10-11k per dag.
Nee maar ik zit gemiddeld over een week op 81.6 en vorige week 81.4 en daarvoor 81.1 dus het is gewoon allemaal kut.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laiverd, je post / leest toch al lang genoeg mee om te weten dat zo'n hiccup op de weegschaal niks zegt? Waarom probeer je het dan meteen weer zo te analyseren met inname en verbruik? Het is 1 dag. Dit zegt niets.
Ah ok, dan kan ik het beter volgen. Maar goed, het had ook gekund dat de winkels gewoon op een flink stukje lopen liggen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:11 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
8k incl mijn poging tot hardlopen en honden uitlaten vanochtend he..
Ik had een vaste afstand genomen en toen gekeken hoe veel stappen ik daarover deed en toen door elkaar delen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:24 schreef Barreltje het volgende:
hoe meten jullie hoe lang/groot je stappen zijn dan?
ik meet hoe lang ik doe over 1 kilometer, en ik tel hoeveel stappen ik in een minuut zet. Het is best eenvoudigquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had een vaste afstand genomen en toen gekeken hoe veel stappen ik daarover deed en toen door elkaar delen.
Een ander iemand hier, veel slimmer, liep door een bak water en daarna in de tuin op de tegels een paar stappen. En dat opmeten.
Ik zal het van de week wel meten zoals BE. Want nu begin ik ook te twijfelenquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Maar bubsel, als jij stappen van dertig centimeter zet, en je loopt 6,5 kilometer in 1.15, dan is dat toch rennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag 'm komen halen in (regio) Amsterdam of anders stuur ik 'm tegen verzendkosten naar je op.
DM maar bij interesse.
6.5km in 1 uur 15 is geen rennenquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Maar bubsel, als jij stappen van dertig centimeter zet, en je loopt 6,5 kilometer in 1.15, dan is dat toch rennen?
Agreed. Of je moet echt traag rennen. Maar 6,5km in 1.15 uur lijkt mij een normaal wandeltempo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
6.5km in 1 uur 15 is geen rennen
Wel als je stapjes 30 cm zijn, dan ren je qua beentempo dus wel. Alleen kom je niet zo snel vooruit. Een kind rent denk ik zoquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Agreed. Of je moet echt traag rennen. Maar 6,5km in 1.15 uur lijkt mij een normaal wandeltempo.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:43 schreef Rauw. het volgende:
Bijna een verdubbeling, its amazing.
Stappen vooruit!
Nou, meteen aanpassen in je fitbit appje, dan maak je namelijk ook HEEL VEEL meer km's per dag.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Correctie op 5 meter is het gemiddeld 55,5 cm per stap
met stappen van dertig centimeter wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
6.5km in 1 uur 15 is geen rennen
En dan nog de belangrijke vraag: is er een zweefmoment?!quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met stappen van dertig centimeter wel.
Been there.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb een wandeltempo van krap 4 km/u
Nice!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging mijn zolder even opruimen. Jeans in maat 48 gevonden
Maar ook: mijn lievelingsjas uit 2003 die ik nog had bewaard voor ooit. Past weer!
Foto?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging mijn zolder even opruimen. Jeans in maat 48 gevonden
Maar ook: mijn lievelingsjas uit 2003 die ik nog had bewaard voor ooit. Past weer!
Hoe dan? Dat haal ik wandelend niet hoor, dat is echt gewoon hardlopen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik wandel 6,5 km/hMensen klagen ook altijd dat ik zo snel loop.
Nee, toch?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat haal ik wandelend niet hoor, dat is echt gewoon hardlopen.
Althans... ik heb net stukjes op dat tempo gelopen en dat is echt hardlopen, hijgend en wel.
10km/u is gewoon hardlopen hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, toch?Evy werkt toch toe naar 5 km in 30 minuten? Niet dat ik het haal, maar toch, meer dan een flink wandeltempo is het niet?
Evy is een hardloop programma. Of ik moet echt gek zijn al die jaren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, toch?Evy werkt toch toe naar 5 km in 30 minuten? Niet dat ik het haal, maar toch, meer dan een flink wandeltempo is het niet?
De kleur is in het echt wel meer hoofdpijnlimequote:
Euh, begin jij nou ookal. In het hardlooptopic was dit ook al joggen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik loop gewoon heel snel. Er zijn mensen die 7 km/h wandelen. Hardlopen doe ik ca 9 km/hquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Althans... ik heb net stukjes op dat tempo gelopen en dat is echt hardlopen, hijgend en wel. En ik weet dat ik nu geen goeie conditie heb, maar sowieso is dat vlgs mij een hardlooptempo.
Och, als je lange benen hebt/grote stappen zet.. ik wandel ook wel in 6km per uur, harder als ik haast hebquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Althans... ik heb net stukjes op dat tempo gelopen en dat is echt hardlopen, hijgend en wel. En ik weet dat ik nu geen goeie conditie heb, maar sowieso is dat vlgs mij een hardlooptempo.
Dips op toffe jurkjes in maat 42 en 44quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu al mijn positiekleding in maat 46 uitgezocht. Gewone kleding ga ik vanavond proberen. Veel toffe jurkjes in maat 42-46!
Wandeltempo is maximaal 6.5km/uur ofzo. 10km/uur is hardlopen. Zelfs een 'gemiddeld' hardlooptempo voor vrouwen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee? Ik bedoel juist, Evy is een relatief laagdrempelig hardloopprogramma dat voor veel mensen haalbaar is en toe werkt naar 10 km/uur. 6,5 km/uur is dus in mijn beleving geen hardlopen. Voor de meeste mensen. Voor mij welquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Euh, begin jij nou ookal. In het hardlooptopic was dit ook al joggen.
Nee dames en heren, 5km in 30 min is gewoon hardlopen.*grrrrr
DUS 6,5 km/uur is geen hardlopen, maar fiks doorwandelen. In mijn belevingquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wandeltempo is maximaal 6.5km/uur ofzo. 10km/uur is hardlopen. Zelfs een 'gemiddeld' hardlooptempo voor vrouwen.
Ooowh. Nouja. Verkeerd begrepen danquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee? Ik bedoel juist, Evy is een relatief laagdrempelig hardloopprogramma dat voor veel mensen haalbaar is en toe werkt naar 10 km/uur. 6,5 km/uur is dus in mijn beleving geen hardlopen. Voor de meeste mensen. Voor mij wel
Tofquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De kleur is in het echt wel meer hoofdpijnlime
[ afbeelding ]
En het mooie is: het is een M.
Van ONLY.
* Barreltje too!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dips op toffe jurkjes in maat 42 en 44
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
vandaag 5.4 km in 37 minutenquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Aan Evy zit geen snelheid verbonden trouwens, het bouwt op naar 30 minuten aan één stuk hardlopen, de één zal daarin 5km halen, de ander misschien 6.5 en de ander 3.5.
Lijkt me dat dat sowieso gaat lukken dan! Als niet de eerste keer dat je die 30 minuten haalt, dan op termijn zeker!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vandaag 5.4 km in 37 minuten![]()
incl wandel minute. ik ga voor de uiteindelijke 5 km in 30 minute.. dat zou ik fijn vinden
Mij is het idd na een paar keer ook gelukt. Mijn snelste ooit was 28min zoveel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vandaag 5.4 km in 37 minuten![]()
incl wandel minute. ik ga voor de uiteindelijke 5 km in 30 minute.. dat zou ik fijn vinden
Dat gele jurkje is tof!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hier alvast wat eerste dingetjes:
http://s1068.photobucket.(...)%20overige%20kleding
Ik zal er de komende dagen spullen bij zetten. Zet de link ook wel even in m'n sig
Even volhouden tot de zomercollectie uitkomt en dan kekke jurkjes shoppen als een gek!quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit wat dat betreft nu in niemandsland. Veel dingen zijn mij nu te groot, maar alles wat ik niet meer paste zit nu nog net te strak...
Goede motivatie ditquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Even volhouden tot de zomercollectie uitkomt en dan kekke jurkjes shoppen als een gek!
Heb je geen winkel in de buurt waar dat voor een paar euro kan worden ingenomen? Ik ben ff kwijt hoe zo'n winkel formeel heet, wij noemen het altijd de naaiwinkel, maar dat klopt niet helemaalquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit wat dat betreft nu in niemandsland. Veel dingen zijn mij nu te groot, maar alles wat ik niet meer paste zit nu nog net te strak...
Hmmm, dat kan ik eventueel nog wel laten doen door mijn schoonmoeder, die is daar wel goed inquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je geen winkel in de buurt waar dat voor een paar euro kan worden ingenomen? Ik ben ff kwijt hoe zo'n winkel formeel heet, wij noemen het altijd de naaiwinkel, maar dat klopt niet helemaal
niet bij de wehkamp gekeken? daar is genoeg in 42 en ook wel iets in 43 en vandaag besteld, morgen in huisquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Muh, zaterdag een feestje en ik bedacht me ineens dat het nog wel leuk zou zijn om een schoen met een hakje te fixen voor onder mijn jurkje, maar helaas is niet alleen mijn lijf maar zijn ook mijn voeten XXL dus dat moet dan weer online en duurt nét te lang om ze nog op tijd bezorgd te krijgen.![]()
Oh well, dan heb ik in ieder geval volgende week leuke nieuwe schoenen. Er zijn vier verschillende paren onderweg, daar zit allicht iets leuks tussen.
![]()
XXL is in dit geval maat 42-43 en daar hoef je in een winkel eigenlijk niet mee aan te komen.
Nog goedkoperquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hmmm, dat kan ik eventueel nog wel laten doen door mijn schoonmoeder, die is daar wel goed in
Hoe vaak loop je op hakken? En is er mogelijkheid om te zitten of heb je kans dat je drie uur moet staan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
*rent
Ik vond wel iets bij Omoda, die ik ook graag wil en er wel morgen zijn, maar die zijn plat.
Oh, deze zijn mooi, maar zien er uit alsof ik daar na 5 minuten al pijn van in mijn voeten krijg.*twijfel*
[ afbeelding ]
Kans op zitten is plenty. Is een feestje bij vrienden thuis en er is een bandje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe vaak loop je op hakken? En is er mogelijkheid om te zitten of heb je kans dat je drie uur moet staan?
Dat lijkt me uberhaupt lastig met schoenen op internet kopen.. ik heb ook zulk soort laarsjes en die zitten heerlijk, maar het kan ook zomaar een marteling zijn als de pasvorm net niet goed is..quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
*rent
Ik vond wel iets bij Omoda, die ik ook graag wil en er wel morgen zijn, maar die zijn plat.
Oh, deze zijn mooi, maar zien er uit alsof ik daar na 5 minuten al pijn van in mijn voeten krijg.*twijfel*
[ afbeelding ]
Ja klopt, maar ik stuur alles dan zo weer terug.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat lijkt me uberhaupt lastig met schoenen op internet kopen.. ik heb ook zulk soort laarsjes en die zitten heerlijk, maar het kan ook zomaar een marteling zijn als de pasvorm net niet goed is..
Ik vind ze wel leuk, maar dan maar niet doen, neequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kans op zitten is plenty. Is een feestje bij vrienden thuis en er is een bandje.
Maar... de rode zijn er niet meer in mijn maat.Zou taupe ook staan onder een zwart jurkje met zwarte panty?
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo'n fashion held.![]()
Never mind, van die rode denk ik 'Ja!!!' van deze denk ik 'mwoah'. Niet doen dus, zonde van het geld dan.
Deze zijn wel leuk jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
*rent
[ afbeelding ]
Ik draag zelf ivm mijn gewicht alleen blokhakken. Daar kan ik best lang op lopen en staan. Zalando heeft echt heel veel (maar daar heb je niks meer aan voor zaterdagquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Nah, ik denk dat de hak te hoog is voor mij om ze vaker dan heeeel af en toe aan te hebben. Ik heb eigenlijk al last van doorgezakte voorvoeten, dus dat is vragen om pijn. Beter van niet en geduld hebben.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wow, dit is echt zo NIET mijn week...Ongesteld en hier het gedoe twee keer en nu net krijg ik een bak shit over me heen van een collega.
![]()
![]()
Ik wil heel diep onder mijn dekbed kruipen en er de komende week niet meer onder vandaan komen.
En die collega ook echt langs lopen 'Fijn weekend!' en als ik dan opkijk zie ik een mailtje van haar in mijn inbox staan.![]()
The good news is dat ik op dit moment niet eens denk: 'EN NU CHOCOLA!!!!'![]()
Fijne collega's zegquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wow, dit is echt zo NIET mijn week...Ongesteld en hier het gedoe twee keer en nu net krijg ik een bak shit over me heen van een collega.
![]()
![]()
Ik wil heel diep onder mijn dekbed kruipen en er de komende week niet meer onder vandaan komen.
En die collega ook echt langs lopen 'Fijn weekend!' en als ik dan opkijk zie ik een mailtje van haar in mijn inbox staan.![]()
The good news is dat ik op dit moment niet eens denk: 'EN NU CHOCOLA!!!!'![]()
Nee, niet heel persoonlijk, maar wel een felle discussie waarin ik me onterecht aangevallen voelde om iets wat ik zei. Dat raakt me dan toch wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
Maar lieve BE, het 'gedoe' gisteren was toch helemaal niet persoonlijk? Niet om sippen hoor!
Oh ik ken dat. Althans, het eerste gedeelte, ik trek me altijd alles teveel aan dus pot verwijt ketel enzo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, niet heel persoonlijk, maar wel een felle discussie waarin ik me onterecht aangevallen voelde om iets wat ik zei. Dat raakt me dan toch wel.
En dit nu met die collega is ook weer onterecht. Er zijn fouten gemaakt en ik ben daar zeker deel van, maar ook niet meer dan dat, maar de hele zooi wordt mij in mijn schoenen geschoven.
Oh wauw. Slechtste collega ooit. Ik heb echt zoeen hekel aan mensen op t werk die je niet rechtstreeks op dingen aan durven spreken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hier een lurker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kans op zitten is plenty. Is een feestje bij vrienden thuis en er is een bandje.
Maar... de rode zijn er niet meer in mijn maat.Zou taupe ook staan onder een zwart jurkje met zwarte panty?
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo'n fashion held.![]()
Never mind, van die rode denk ik 'Ja!!!' van deze denk ik 'mwoah'. Niet doen dus, zonde van het geld dan.
Kijk, dat is de aanmoediging die ik zocht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:06 schreef lily het volgende:
[..]
Hier een lurker.
Deze heb ik in twee kleuren.
Die zitten als sloffen, echt. Zalig. (ik ben hoge hakken wel gewend trouwens)
en deze ook trouwens
Sorry van je hondquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:15 schreef MrBradge het volgende:
Gisternacht last met de trap opgaan joh... Knieen deden verrekte zeer, bleef het afvallen maar uitstellen.. En ook omdat er dan laatst een overlijden was (M`n hond) En ik weer begon te eten en emoties begon op te kroppen. Maar na gisternacht is er echt een knop omgegaan want zo wil ik niet verder gaan..
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:22 schreef MutedFaith het volgende:
De knop omzetten is een goeie eerste stap.
Heb je al een idee hoe je t aan wil pakken?
Begin rustig, ben nu +- 115 kiloquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry van je hondDat is kut. Maar je inzicht is in ieder geval wel een stap in de goede richting! Hoe ga je het aanpakken?
Heb ik al geschreven een post boven jequote:Op donderdag 25 februari 2016 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Welkom hier! En gecondoleerd dan nog met je hond.
Heb je een beetje een idee over hoe je het afvallen wil gaan aanpakken?
Ik ben een jaar of 3 geleden ooit eens heel fanatiek begonnen met hardlopen toen ik voor de zoveelste keer een poging deed met afvallen (En het ook daadwerkelijk goed was gelukt) Toen vond ik het super leuk, kon ik 15 minuten 2 kilometer hardlopen vond ik heel watquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom! Ocherm, wat sneu van je hond
Maar veel succes! Slim om eerst nog anders te bewegen voor je hard gaat lopen, maar hoop dat je het daarna net zo leuk gaat vinden als ik! Ben jaren geleden ook met hardlopen begonnen om af te vallen, maar inmiddels is het niet meer uit mijn leven weg te denken.
Ga je ook naar de sportschool?
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb ik al geschreven een post boven je
SPOILER: dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The good news is dan weer dat ondanks labiele week ik vanmorgen maar 1 onsje zwaarder was dan vorige week vrijdag en vorige week heb ik zelfs nog een dag gevast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |