SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Waarschijnlijk niet allesquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een gedoe. Wij eten gewoon allebei alles.
Echt he. Heel irritant. Ook geen noodles. Ik eet en lust alles. Makkelijk wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een gedoe. Wij eten gewoon allebei alles.
Weekmenu maken was een veel nuttiger besteding van je tijdquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:38 schreef Sarabi het volgende:
Wow had beter niet terug kunnen lezen.....
Was net bezig met een weekmenu toen jullie helemaal los gingen
Vandaag trouwens niet hardlopen, twee dagen achter elkaar is een beetje teveel.
Vanavond wel nog trainen
een hardgekookt ei! Of gewoon dat koekje. 1 klein koekje is minder calorierijk dan een stuk fruitquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:54 schreef sibella2 het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met muesli
T: banaan
L: tomaat,3 cracottes kaas en komkommer
T: appel, zo nog sinaasappel denk ik
D: pasta met heel veel groenten![]()
Iemand nog een goede T suggestie? Ik heb lekkere trek, maar beetje klaar met fruit. Normaal zou ik een koekje eten.
Ik doe amper meer aan t's, maar een goede t heeft in mijn ogen ook een beetje eiwit. Pindakaas met appel of banaan, beetje kwark met honing, stukje kipfilet, beschuitje met kaas, eitje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:54 schreef sibella2 het volgende:
Lijstje:
Iemand nog een goede T suggestie? Ik heb lekkere trek, maar beetje klaar met fruit. Normaal zou ik een koekje eten.
Dat is ook zoquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weekmenu maken was een veel nuttiger besteding van je tijd
Bitesquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:54 schreef sibella2 het volgende:
Lijstje:
Ik bedoelde eigenlijk 4 koekjes.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een hardgekookt ei! Of gewoon dat koekje. 1 klein koekje is minder calorierijk dan een stuk fruit
Ik heb net een boekje gewonnen over het maken van lijstjesquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:01 schreef Sarabi het volgende:
Dat is ook zo
Meteen ook maar administratie gedaan en een nieuw lijstje gemaakt om mijn gewicht bij te houden
Lijstje
die zijn meestal zo enorm kcalrijk! of eet je geen heel zakjequote:Op woensdag 24 februari 2016 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bitesdus eigenlijk nootjes.
Merk dat een handje dan echt goed vult.
Jawel en vandaag zelfs twee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
die zijn meestal zo enorm kcalrijk! of eet je geen heel zakje
Hoeveel zit er dan in een zakje? Valt op zich mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel en vandaag zelfs twee.
Een zakje is rond de 200kcal, is niet zo'n probleem toch?
En je kan niet overeten want het zit in een portie
Ik wilde vragen of jouw maaltijden 200 kcal waren, maar je bedoelt zeker 2 zakjes a 200 kcal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan eet je eigenlijk een maaltijd aan noten?
Rond de 45gr volgens mijquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoeveel zit er dan in een zakje? Valt op zich mee.
En zaden + gedroogd fruit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan eet je eigenlijk een maaltijd aan noten?
Voor mij is het echt ideaal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of jouw maaltijden 200 kcal waren, maar je bedoelt zeker 2 zakjes a 200 kcal.
Ik vind bites ook behoorlijk kcalrijk als je wilt afvallen.
Gemiddeld nee joh? Of ik krijg net de mindere.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij zijn ze gemiddeld eerder 250 kcal per zakje
Heb jij vijf abonnementen dan, sarabi?
Nee, dan is het prima aanvulling hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef Sarabi het volgende:
Voor mij is het echt ideaal.
Als ik probeer af te vallen komen mijn lijstjes nog steeds met moeite boven de 1200kcal.
Dus dan is een of twee (op sportdagen) zakjes niet zoveel kwaad.
Zo weinig?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor mij is het echt ideaal.
Als ik probeer af te vallen komen mijn lijstjes nog steeds met moeite boven de 1200kcal.
Dus dan is een of twee (op sportdagen) zakjes niet zoveel kwaad.
Ik post elke dag een lijst dus dat kan je zo terug kijkenquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo weinig?Hoe ziet een normale eetdag voor jou eruit dan als je met moeite boven die 1200 komt?
Dat is waar natuurlijk, ik heb net even teruggekekenquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik post elke dag een lijst dus dat kan je zo terug kijken
Maar meestal groene smoothie, salade en normaal avondeten.
ik vond ze echt geweldig toen ik nog afviel op 2300 kcal maar nu is het me ook niet waard.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nou, 200 kcal voor 1 tussendoortje is mij wel wat veel ja, en zo'n zakje is voor mij te weinig om door te 2 delen.
Ik eet gemiddeld 3a4 tussendoortjes op een dag dus die mogen per stuk max 150 zijn, maar liefst rond de 100
en met moeite boven 1200 komen, sorry dat geloof ik niet.
Soms wel en dan neem ik dus nootjes of wel iets van een boterham.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk, ik heb net even teruggekekenMaar met eigenlijk alleen maar groenten tot het avondeten, voel je je dan niet enorm flauw overdag?
Als het goed gaat he.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met moeite boven 1200 komen geloof ik ook niet eigenlijkdat is gewoon een heel bewuste keuze.
ja en persoonlijk denk ik dan dat je minder donkere momenten zult hebben als je gewoon wat meer eet op een normale dagquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als het goed gaat he.
In mijn donkere momenten kan ik dat gerust in een half uur wegwerken.
Laatste 1,5 maand nauwelijksquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb je veel van die donkere momenten?
Ik ben er namelijk wel van overtuigd dat wanneer je een eetpatroon vindt dat echt goed werkt voor je je die "donkere momenten" ook minimaliseert...
ja maar het zou je dus geen moeite kosten om er boven te geraken als je bewust andere keuzes zou maken, dat bedoel ik. Het is niet zo dat je absoluut niet taalt naar voedsel, je kunt (soms) gewoon erg gedisciplineerd zijn. Dat bedoel ikquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als het goed gaat he.
In mijn donkere momenten kan ik dat gerust in een half uur wegwerken.
Maar bij mij is dat wel nogal twee uiterste.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar het zou je dus geen moeite kosten om er boven te geraken als je bewust andere keuzes zou maken, dat bedoel ik. Het is niet zo dat je absoluut niet taalt naar voedsel, je kunt (soms) gewoon erg gedisciplineerd zijn. Dat bedoel ik
Ik had minder donkere momenten op 1600 kcal dan nu op 1900. Dus dat gaat niet altijd op.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja en persoonlijk denk ik dan dat je minder donkere momenten zult hebben als je gewoon wat meer eet op een normale dag
uitzonderingen zullen er vast zijn, maar als je standaard net de 1200 aantikt krijgt je lichtaam gewoon niet genoeg binnen, laten we eerlijk zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik had minder donkere momenten op 1600 kcal dan nu op 1900. Dus dat gaat niet altijd op.
volgens mij is dat de standaard "finishlijn in zicht" depressie. Ik heb er namelijk ook veel last vanquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik had minder donkere momenten op 1600 kcal dan nu op 1900. Dus dat gaat niet altijd op.
Ik merk bij mij ook echt geen verschil en geloof ik me ik heb de afgelopen 15 jaar genoeg uitgeprobeerdquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |