quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Je zuipt gewoon teveel bier, Kaashommol.
quote:
Jij dacht dat ze zo ter wereld was gekomen?quote:
En hij is een brugpieper?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
Kijken jullie Brugklas? Ik vind Mats echt een mooie jongen.
Gewoon serieus best wel een geile slet zeg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze zo ter wereld was gekomen?
[ afbeelding ]
(dit is eigenlijk gewoon een slecht excuus om nog een foto te posten)
Kringverjaardagquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu kan het feest echt beginnen.
Kijk dit eens:quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon serieus best wel een geile slet zeg.
Hoe doe je plaatjes zo naast elkaar in je post?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Is dit hem?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou in de serie wel maar hij is 17
Dat heet een haakje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:20 schreef Kaas- het volgende:
KUT net te laat
Ik draaide enkel het driehoekje om in de TT
Pics. En hij is niet echt 12 hopelijk?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
Kijken jullie Brugklas? Ik vind Mats echt een mooie jongen.
Daarom nog, zeiksnol.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:21 schreef Kaas- het volgende:
En deze TT is kut, nu is het 24 februari man.
+1 voor de moeitequote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
Pedohomoalarm.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou in de serie wel maar hij is 17
Ja, maar hier staat hij wel erg slecht opquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dit hem?
[ [url=http://assets.www.zapp.nl/portal/conten(...)uwtje.png]afbeelding[/url] ]
Vind het nu helemaal niks, maar zie wel dat 'ie normaal gesproken binnen tien jaar heel nice gaat zijn.
Bek dicht, dikzak. Met zo'n omvang verdien je het niet eens om gefeliciteerd te worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
+1 voor de moeite
-1 voor beledigende TT's op m'n verjaardag en dan nu een beetje mosterd na de maaltijd
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe doe je plaatjes zo naast elkaar in je post?
1 | [img=x,y]www.plaatje.com/plaatje.jpg[/img] |
Oh, meh.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dit hem?
[ [url=http://assets.www.zapp.nl/portal/conten(...)uwtje.png]afbeelding[/url] ]
Vind het nu helemaal niks, maar zie wel dat 'ie normaal gesproken binnen tien jaar heel nice gaat zijn.
Hier heeft ze een irritante stem.quote:
Hihi, mosterd en kaas.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
+1 voor de moeite
-1 voor beledigende TT's op m'n verjaardag en dan nu een beetje mosterd na de maaltijd
Ja, dat weet ik, maar dan komen ze meestal alsnog onder elkaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
x is breedte in pixels, y is hoogte in pixels.
Als je na dit filmpje haar nog steeds kan doen: Hetero.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bek dicht, dikzak. Met zo'n omvang verdien je het niet eens om gefeliciteerd te worden.
Je kan toch gewoon met enters klooien? Op dezelfde regel plaatsen en als het kan qua pixels komen ze naast mekaar te staan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar dan komen ze meestal alsnog onder elkaar.
De kans is inmiddels trouwens redelijk groot dat ik beide avonden op het Bierfestival Groningen ben.quote:
Ik val nu af.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je na dit filmpje haar nog steeds kan doen: Hetero.
De test die ik altijd uitvoer bij vrienden om zeker te weten dat ze normaal zijn.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:27 schreef Paxcon het volgende:
Kaas ik had je vanochtend gefeliciteerd in abo sc maar weet niet of je het gezien en ik wil niet dat je denkt dat ik je niet wilde feliciteren
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De kans is inmiddels trouwens redelijk groot dat ik beide avonden op het Bierfestival Groningen ben.
Slijmbal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:27 schreef Paxcon het volgende:
Kaas ik had je vanochtend gefeliciteerd in abo sc maar weet niet of je het gezien en ik wil niet dat je denkt dat ik je niet wilde feliciteren
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Brie is pas lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, kan je sommige partijen ook wel opdoeken.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt op basis van one issue prima tegen het hele verdrag zijn, er zijn zelfs mensen die vanwege one issue op een partij stemmen die verder hun belangen helemaal niet behartigt.
Als je geneukt wil worden moet je het gewoon zeggen hè.quote:
Zo simpel denken.quote:
Nou ja, laten we het ook niet beter maken dan dat het is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer maar omgedoopt naar Alison Brie. Om de veranderingen in de wereld weer toepasselijk te kunnen bezingen.
Oh, dat is wel jammer. Ik ben nu op diverse bierfestivals geweest en vind die van Groningen wel echt de mooiste. Locatie, sfeertje, aanbod, fantastisch. Ennnnnn: die gehaktbal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]nice
Ik/wij zijn van plan vrijdag te gaan. Eigenlijk moeten we even kaarten kopen.
Vorige keer wilden we na vrijdag ook nog de zaterdag gaan maar toen was het helaas uitverkocht.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je geneukt wil worden moet je het gewoon zeggen hè.
Alison Brie bestond nog nie..quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, laten we het ook niet beter maken dan dat het is.
Er waren ook broodjes beenham vorig jaarquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer. Ik ben nu op diverse bierfestivals geweest en vind die van Groningen wel echt de mooiste. Locatie, sfeertje, aanbod, fantastisch. Ennnnnn: die gehaktbal.Is ook direct het enige eten dat er verkocht wordt haha.
Ik ben opgegroeid met dat nummer van Herman ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zowel die tante als het nummertje van Herman.
Waarom zeik je dan zo als ik het doe?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Kaas- het volgende:
Doe eens aardig tegen Paxcon, hij feliciteerd me gewoon. Goede zaak bovendien dat mensen dat doen.
Nee dan nodigen we je nog een keer uit in Nijmegen, klootzak.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer. Ik ben nu op diverse bierfestivals geweest en vind die van Groningen wel echt de mooiste. Locatie, sfeertje, aanbod, fantastisch. Ennnnnn: die gehaktbal.Is ook direct het enige eten dat er verkocht wordt haha.
feliciteertquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Kaas- het volgende:
Doe eens aardig tegen Paxcon, hij feliciteerd me gewoon. Goede zaak bovendien dat mensen dat doen.
Ja klopt trouwens. Stond recht naast elkaar daar. En als derde optie had je ook nog bij een bierbrouwer ergens zelfgemaakte kaasblokjes. Maar dat kostte wel heel veel munten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er waren ook broodjes beenham vorig jaar
Huh, zie ik nou een D in mijn post?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom zeik je dan zo als ik het doe?
Emma Stone en ik gaan trouwen godver. Respect ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:32 schreef GSbrder het volgende:
Wie trouwens een enorm vervelend hoofd heeft: Emma Stone.
Toch de Drew Barrymore van onze generatie.
Ja, 2 woorden 9 letters, Kaas faalt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh, zie ik nou een D in mijn post?![]()
Ik niet. Alleen met "Kronenburg Park".quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met dat nummer van Herman ja.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:32 schreef GSbrder het volgende:
Wie trouwens een enorm vervelend hoofd heeft: Emma Stone.
Toch de Drew Barrymore van onze generatie.
Bier halen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, 2 woorden 9 letters, Kaas faalt.
Het leven kan zo simpel zijn als je niet nadenkt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof die tegenstemmers dat wel doen over het hele verdrag...
Nou inderdaad. Jammer dat mensen mijn goede intenties zo in twijfel worden getrokken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Kaas- het volgende:
Whehehe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee dan nodigen we je nog een keer uit in Nijmegen, klootzak.
Ik wil wel wat anders tre...quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Jammer dat mensen mijn goede intenties zo in twijfel worden getrokken.
Inderdaad jammer... Denk ik?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat mensen mijn goede intenties zo in twijfel worden getrokken.
Dan is het ook wel makkelijk gewoon wat roeptoeters te volgen.... die vertellen je wel aan wie je op dat moment weer een hekel moet hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het leven kan zo simpel zijn als je niet nadenkt.
Hé, da's die chick van GoT.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn betere. Die Natalie Dormer is er ook zo een waar ik weinig mee heb.
[ afbeelding ]
Over muntjes gesproken: ik heb nog een muntje van vorig jaar liggen. Ben alleen wel bang dat ze zo slim zijn nieuwe muntjes te hebben, aangezien er nog wel 1000 zullen rondzwerven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja klopt trouwens. Stond recht naast elkaar daar. En als derde optie had je ook nog bij een bierbrouwer ergens zelfgemaakte kaasblokjes. Maar dat kostte wel heel veel munten.
Ik was de eerste die hem feliciteerde, juristje van niks.quote:
Er stond eerst zelfs "gefeliciteerd "- werkelijk geeeen idee waaromquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, 2 woorden 9 letters, Kaas faalt.
Moment, hier komt er een voor je.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dat is dan nog een zeer matige foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Was een grapje. Ging je boven de pet denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik was de eerste die hem feliciteerde, juristje van niks.
Zou ik ook hard gevenquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zolang ze geen scheve bek trekt gaat het wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijk toch? Zelf nadenken kost moeite en is eng.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het ook wel makkelijk gewoon wat roeptoeters te volgen.... die vertellen je wel aan wie je op dat moment weer een hekel moet hebben.
Zo zijn ze he buiten Groningen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Jammer dat mensen mijn goede intenties zo in twijfel worden getrokken.
Zoals de waard is..quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was een grapje. Ging je boven de pet denk ik.
En al die andere flicks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Oftewel: nooit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zolang ze geen scheve bek trekt gaat het wel.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En al die andere flicks.
Vaker zo te zien dan met kleding.En hierbij vraagt me echt weer af wat mannen zo geil vinden aan borsten. Twee hangende vetkwabben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
[..]
En al die andere flicks.
Vaker zo te zien dan met kleding.Met kleren vond ik haar eerlijk gezegd mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
En al die andere flicks.
Vaker zo te zien dan met kleding.Vreemde tepelbalk heeft ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Is natuur.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hierbij vraagt me echt weer af wat mannen zo geil vinden aan borsten. Twee hangende vetkwabben.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Slaap lekker
Of wil ik nu geneukt worden
Nee, een harige mannenaars is geilquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hierbij vraagt me echt weer af wat mannen zo geil vinden aan borsten. Twee hangende vetkwabben.
Zou wel naaierij zijn. Die muntjes zijn nog redelijk aan de prijs. Maar goed, je komt er ook niet om dronken te worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over muntjes gesproken: ik heb nog een muntje van vorig jaar liggen. Ben alleen wel bang dat ze zo slim zijn nieuwe muntjes te hebben, aangezien er nog wel 1000 zullen rondzwerven.
Waarschijnlijk wel ja. Niet dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Slaap lekker
Of wil ik nu geneukt worden
Echt he?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, een harige mannenaars is geil. Verdomde sodomiet.
Niet om mij vechten mensen, er is genoeg kaas voor iedereen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik was de eerste die hem feliciteerde, juristje van niks.
Kwarktassen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Whehehe hoppaaaa 3xquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, een harige mannenaars is geil. Verdomde sodomiet.
Als casual kan ik die kleine glaasjes ook wel waarderenquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou wel naaierij zijn. Die muntjes zijn nog redelijk aan de prijs. Maar goed, je komt er ook niet om dronken te worden.
Ook al word ik het natuurlijk wel altijd.
Wel gunstig voor het 'overal even proeven'. Had twee glazen meegenomen, maar ging na afloop nog stappen in Groningen en raakte ze toen kwijt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als casual kan ik die kleine glaasjes ook wel waarderen
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel gunstig voor het 'overal even proeven'. Had twee glazen meegenomen, maar ging na afloop nog stappen in Groningen en raakte ze toen kwijt.![]()
Beters.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]hehe
Die van mij staat hier in m'n kast.
Ah maar even terugkijken. Heb geen zin meer in mijn essay.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:59 schreef Tchock het volgende:
Die nieuwe Rijdende Rechter is goedgekeurd. En wat een conflict
Goede indicatie of ze de kinderen afdoende kan zogen. Moet jij toch weten als biologisch knutselaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Prijzig wel, dat dak aanpassen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:59 schreef Tchock het volgende:
Die nieuwe Rijdende Rechter is goedgekeurd. En wat een conflict
Omdat niet-hetero's later gaan slapen. Het resulteert dus vooral uit het op stok gaan van de hetero's.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:02 schreef Gutmensch het volgende:
Waarom is het POLcafé veranderd in de GaySC?
Onzin, ik ben toch nog wakker.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat niet-hetero's later gaan slapen. Het resulteert dus vooral uit het op stok gaan van de hetero's.
Uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Onzin, ik ben toch nog wakker.
Bevestigt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uitzondering die de regel bevestigd.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Serieuze vraag: wat betekent die uitdrukking? Ik heb het echt nooit begrepen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieuze vraag: wat betekent die uitdrukking? Ik heb het echt nooit begrepen.
http://www.goeievraag.nl/(...)ing-regel-bevestigenquote:Op woensdag 24 februari 2016 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verrek. Da's best diep.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
http://www.goeievraag.nl/(...)ing-regel-bevestigen
Je kunt het goed gebruiken als je stelling wordt weerlegt met een tegenvoorbeeld en je toch gelijk wil hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weerlegd. Maar inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kunt het goed gebruiken als je stelling wordt weerlegt met een tegenvoorbeeld en je toch gelijk wil hebben.
Daarom ook populair op internetfora.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kunt het goed gebruiken als je stelling wordt weerlegt met een tegenvoorbeeld en je toch gelijk wil hebben.
Voltooid deelwoord. - knip, wordt het niet duidelijker van -quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom is het weerlegd? Is toch tegenwoordige tijd?
Hmmm, wat is daarvoor dan de regel? 't Fokschip ken ik wel, maar waarom is het een voltooid deelwoord?quote:
Gewoon altijd 'lopen' gebruiken, voor alles.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, wat is daarvoor dan de regel? 't Fokschip ken ik wel, maar waarom is het een voltooid deelwoord?
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik weet wel heel erg zeker dat het goed is. "Weerlegte" klinkt heel naar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom is het weerlegd? Is toch tegenwoordige tijd?
Interessant gesprek op NPO Politiek over de kwetsbaarheid van democratie.quote:
Het is dus "weerlegd", Paks.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon altijd 'lopen' gebruiken, voor alles.
Stelling wordt weerlopen
Hij weerloopt jouw stelling, dus weerlegT
Ja hele vage uitleg
Filmpje uitgezien?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon altijd 'lopen' gebruiken, voor alles.
Stelling wordt weerlopen
Hij weerloopt jouw stelling, dus weerlegT
Ja hele vage uitleg
Dat mag niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:20 schreef Kaas- het volgende:
Jij ook Kosmo (typte eerst uit gewoonte je echte naam trouwens).
Nah internet liep te kutten en die lekkere kreeg geen bj volgens mij dus toen was ik er wel klaar meequote:
Krijgt 'ie uiteindelijk wel haha.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nah internet liep te kutten en die lekkere kreeg geen bj volgens mij dus toen was ik er wel klaar mee
Oh najaquote:Op woensdag 24 februari 2016 01:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Krijgt 'ie uiteindelijk wel haha.
Maar goed.
Ik vond jouw echte naam veel te ingewikkeld om te onthouden.quote:
Gewoon Osama noemen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vond jouw echte naam veel te ingewikkeld om te onthouden.
Wat? Een FOK! post? Een mailtje? Een Word-document?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:37 schreef Tchock het volgende:
God-ver-domme net voor ik het wil verzenden sluit ik wat ik de afgelopen uren gemaakt heb zonder het op te slaan.
Onderzoeksopzet voor scriptie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat? Een FOK! post? Een mailtje? Een Word-document?
Is de bobbel van de rechter meneer zijn knie?quote:
Oog voor detail. Zo te zien wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 08:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is de bobbel van de rechter meneer zijn knie?
Goh, Eurlings kastnicht, dat zag ook niemand aankomenquote:In kleine kring voegde Tessa daaraan toe dat de vlam in de pan sloeg toen zij Camiel die middag vroeg of hij ‘eigenlijk niet gewoon op mannen viel.’
Balenquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was geen autosave van, geloof me. Het was een vrij complexe fuck-up.
Dat mag gewoon in Nederland, Soufyan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 08:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Goh, Eurlings kastnicht, dat zag ook niemand aankomen
Daarom juist is dat hardnekkig blijven ontkennen zo grappig, Moshe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 08:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat mag gewoon in Nederland, Soufyan.
Ontkennen mag ook. We zijn geen Rusland.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daarom juist is dat hardnekkig blijven ontkennen zo grappig, Moshe.
Remlof heeft wel enige sympathie voor dat land, naar het schijnt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ontkennen mag ook. We zijn geen Rusland.
Kan je doen, alleen als publiek figuur moet je daar dan wel mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ontkennen mag ook. We zijn geen Rusland.
Klopt Camiel is ontspoord.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Kan je doen, alleen als publiek figuur moet je daar dan wel mee om kunnen gaan.
Mark is daar overduidelijk beter in dan Camiel.
Bulldozer op uw voet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:04 schreef Reya het volgende:
Ik stel voor Camiel te straffen door enkele politieke verwezenlijkingen van hem terug te draaien. De A4-Midden Delfland, bijvoorbeeld.
Ach, nu kan je weer met een schone lei beginnen moet je maar denken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Liever de Russen dan de Britten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Remlof heeft wel enige sympathie voor dat land, naar het schijnt.
Nog liever de de Britten dan de Fransen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever de Russen dan de Britten.
Nog liever de Fransen dan de Turken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nog liever de de Britten dan de Fransen.
En vervolgens liever de Chinezen dan de Turken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog liever de Fransen dan de Turken.
Niet meteen overdrijven, Yitzhak.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:23 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En vervolgens liever de Chinezen dan de Turken.
Bi dus?quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt Camiel is ontspoord.
Maar Mark is geen hommel. Gewoon een modern kind.
Modern inderdaad.quote:
Wel op FOK! natuurlijk.quote:
Dat bleek iemand in deze SC al voorspeld te hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2016 08:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je niets aan je settings hebt veranderd maakt hij elke 10 minuten een recoverybestand aan, en savet hij er daar 5 van. Al gekeken in die map dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was de eerste die jullie dit nieuw meldde mensen. Geen verrassing hier.quote:Op woensdag 24 februari 2016 08:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wel toevallig dat Remlof zo kort erop er ook mee komt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat bleek iemand in deze SC al voorspeld te hebben.
Komt door dit artikel van de Telegraaf: ‘Eén opmerking maakte Camiel RAZEND!’quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel toevallig dat Remlof zo kort erop er ook mee komt.
En heeft daarom een verschijningsverbod gekregen van de bevrijding tot 1949.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:49 schreef Heilwasser het volgende:
De Telegraaf was fout in de oorlog.
Dat doe je dagelijks, MisterCe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ga zowaar een NWS topic openen
Whehe. Busted.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat doe je dagelijks, MisterCe.
Dit was een NWS item bij uitstek.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat doe je dagelijks, MisterCe.
Je wil gewoon weten hoeveel posts het duurt voordat het M-woord valt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dit was een NWS item bij uitstek.
NWS / Naaktschilderijen uit buurtcentrum na protest
Ik moest giechelen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:01 schreef xpompompomx het volgende:
Die linkse Gutmenschen laten zich weer aardig in hun reet naaien door de mosdoms die zelf hebben binnengehaald!!!111
Je moet het boosvolk soms de wind uit de zeilen nemen.quote:
Vooral 'mosdoms' is een parel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je moet het boosvolk soms de wind uit de zeilen nemen.
Ik zat nog te twijfelen tussen 'mosdoms' en 'gelukseisers'quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vooral 'mosdoms' is een parel.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je wil gewoon weten hoeveel posts het duurt voordat het M-woord valt.
Oei, dat gaat wel ver.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:23 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En vervolgens liever de Chinezen dan de Turken.
Waarom blijft die s van slim eigenlijk staan? Ook niet zo snugger.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vooral 'mosdoms' is een parel.
Geen idee. Ik heb dat woordje ook maar van de FP gejat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom blijft die s van slim eigenlijk staan? Ook niet zo snugger.
Modoms lijkt veel minder op het origineel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom blijft die s van slim eigenlijk staan? Ook niet zo snugger.
Maar meer op sodomie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Modoms lijkt veel minder op het origineel.
Het valt me vooralsnog alleszins mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je wil gewoon weten hoeveel posts het duurt voordat het M-woord valt.
Heb je wel aangevinkt om verborgen bestanden en verborgen systeembestanden te kunnen zien?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
Puike voorzet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
Goed topic Pokkelmans, ik heb gereageerd.
Rood is waar men de voorkeur geeft aan het woord "zwartjoekel", blauw is waar men de voorkeur geeft aan "roetmop". In groene landen kan allebei.quote:
Dit inderdaad. Roze meer vrouwen, blauw meer mannen, groen evenwicht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Alle toffe landen versus alle kutlanden?
Meer vrouwen is sowieso beter voor het groter geheel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Roze meer vrouwen, blauw meer mannen, groen evenwicht.
Ja drie discrete categorieën zijn een beetje random. Beter dit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:51 schreef Heilwasser het volgende:
Dit biedt meer nuance, speciaal voor De_Nuance.
[ afbeelding ]
Eten ze in Saudi Arabie de vrouwen op? In Rusland zuipen de mannen zich kapot..quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:51 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Grenzen tussen landen zijn anders ook wel erg discreet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja drie discrete categorieën zijn een beetje random. Beter dit.
Klopt, daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Dat terwijl ze in het Oostblok toch ook esthetisch bekeken prima vrouwen hebben.
[ afbeelding ]
Jij bent ook best discreet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Grenzen tussen landen zijn anders ook wel erg discreet.
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij bent ook best discreet.
Wat is er in Andorra aan de hand?quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:51 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Maar waar blijven alle geboren vrouwen dan? Of worden er zoveel mannen geimporteerd en tellen die ook mee?quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:56 schreef Heilwasser het volgende:
In de Emiraten zijn gewoon twee keer zoveel mannen.
Goed, ze dragen allemaal jurken dus het valt niet op.
Geen idee. Ik wil het natuurlijke selectie noemen, maar Guido heeft vast een andere mening.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar waar blijven alle geboren vrouwen dan? Of worden er zoveel mannen geimporteerd en tellen die ook mee?
In Somalië hebben ze het weer goed voor elkaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Roze meer vrouwen, blauw meer mannen, groen evenwicht.
Lijkt me een mooie bestemming voor Kaas-: vol met mannen die jurken dragen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:56 schreef Heilwasser het volgende:
In de Emiraten zijn gewoon twee keer zoveel mannen.
Goed, ze dragen allemaal jurken dus het valt niet op.
Ik zou het niet weten. Pre-islam hadden die gekke Arabieren op dat schiereiland het gebruik om meisjes pre-nataal te aborteren, maar Mo heeft dat verboden als het goed is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wil het natuurlijke selectie noemen, maar Guido heeft vast een andere mening.
Ahja, toch de arbeidsimmigratie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:05 schreef Heilwasser het volgende:
Quora heeft het antwoord: https://www.quora.com/Why(...)n-Qatar-the-Emirates
Arme immigranten zitten daar lekker opgesloten tussen andere migranten, arbeidend voor wat grijpstuivers in de droge hitte. Dan liever een AZC in Schubbekutteveen.quote:
Zijn mannen in jurken niet meer uw tak van sport?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie bestemming voor Kaas-: vol met mannen die jurken dragen.
Bek houden, Karel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn mannen in jurken niet meer uw tak van sport?
Vol met mannen is al genoeg reden. Jurken maakt het niet per se beter.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie bestemming voor Kaas-: vol met mannen die jurken dragen.
Speelt dit specimen ook in van die typische films met een voorspelbaar 'verhaal'?quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Dat terwijl ze in het Oostblok toch ook esthetisch bekeken prima vrouwen hebben.
[ afbeelding ]
Niet mogen haten op Jemen omdat er ooit beschaving was is wel een beetje als Duitsland niet tof mogen vinden omdat er ooit nazi's waren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Pre-islam hadden die gekke Arabieren op dat schiereiland het gebruik om meisjes pre-nataal te aborteren, maar Mo heeft dat verboden als het goed is.
Trouwens ik zal niet haten op heel het schiereiland, Jemen had toen al een beschaving.
Noord-Afrika was al helemaal baas.
Duitsland is best tof.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet mogen haten op Jemen omdat er ooit beschaving was is wel een beetje als Duitsland niet tof mogen vinden omdat er ooit nazi's waren.
Nee, er is geen homohuwelijk en dan kan een land niet tof zijn. Bealve China natuurlijk. En behalve Italië. Hihi.quote:
Daar hecht ik weinig waarde aan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, er is geen homohuwelijk en dan kan een land niet tof zijn. Bealve China natuurlijk. En behalve Italië. Hihi.
Tinder*quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:19 schreef Friek_ het volgende:
Een vriend vertelde gister het verhaal dat hij een nieuw meisje had opgedoken op Tindr. Dochter van een soort oliebaron waar ze geld van kreeg, maar werkte ook als stewardess op Schiphol. Daar had hij een date mee.
Voor die date had hij afgesproken in een hip Amsterdams tentje. Daar kwamen ook de eigenaar en eigenaresse van twee kroegen en drie coffeeshops op bezoek, waarmee samen met haar in gesprek verzeild raakte. Fles vodka plots op tafel en zuipen maar.
Op het einde van de avond (zo rond 23.30u) waren hij en z'n date kneiterbezopen. Op een of andere manier is zij doodleuk nog in de auto gestapt en zijn toen naar haar thuis gereden (!). Daar stelde zij plots voor om lekker aan de ghb te gaan, wat hij ook wel een prima plan leek. Vervolgens neukte hij haar helemaal plat tot zeven uur 's ochtends.
Goed, nu voel ik me een behoorlijk brave burger.
Ja ja. Leuke avond gehad dus?quote:
Hehe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja ja. Leuke avond gehad dus?
Klopt. Maar 'oliebaron' is wat vaag. Is het een Arabische of Russische snol?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Echt zo'n verhaaltje dat indruk maakt op mannen trouwens.
Gegarandeerd de heel de vriendengroep jaloers als je met zoiets komt.
Voor mij draait de Duitse keuken vooral om overal Duits bier bij drinken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Duitsers en Saudis hebben een vergelijkbare keuken.
Gewoon alleen vlees en zout.
Dat helpt wel inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor mij draait de Duitse keuken vooral om overal Duits bier bij drinken.
Voor homo's is dit gewoon de dagelijk praktijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt. Maar 'oliebaron' is wat vaag. Is het een Arabische of Russische snol?
Beide prima natuurlijk.
Neuken op ghb? Ik dacht dat je daarop enkel verkracht kon worden, maar ik heb verder ook geen verstand van die drug.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:19 schreef Friek_ het volgende:
Een vriend vertelde gister het verhaal dat hij een nieuw meisje had opgedoken op Tindr. Dochter van een soort oliebaron waar ze geld van kreeg, maar werkte ook als stewardess op Schiphol. Daar had hij een date mee.
Voor die date had hij afgesproken in een hip Amsterdams tentje. Daar kwamen ook de eigenaar en eigenaresse van twee kroegen en drie coffeeshops op bezoek, waarmee samen met haar in gesprek verzeild raakte. Fles vodka plots op tafel en zuipen maar.
Op het einde van de avond (zo rond 23.30u) waren hij en z'n date kneiterbezopen. Op een of andere manier is zij doodleuk nog in de auto gestapt en ze zijn toen naar haar thuis gereden (!). Daar stelde zij plots voor om lekker aan de ghb te gaan, wat hem ook wel een prima plan leek. Vervolgens neukte hij haar helemaal plat tot zeven uur 's ochtends.
Goed, nu voel ik me een behoorlijk brave burger.
Nice.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ons even lekker stereotyperen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Voor homo's is dit gewoon de dagelijk praktijk.
Nee je schijnt er ook erg opgewonden van te worden in lagere doses.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuken op ghb? Ik dacht dat je daarop enkel verkracht kon worden, maar ik heb verder ook geen verstand van die drug.
Ik niet echt, moet ik toegeven. Maar het is natuurlijk wel een aardig verhaal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Echt zo'n verhaaltje dat indruk maakt op mannen trouwens.
Gegarandeerd de heel de vriendengroep jaloers als je met zoiets komt.
Zonder bier is het maar moeilijk weg te krijgen idd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Even doen alsof ik alcohol helemaal geweldig vind om geaccepteerd te worden in deze cultuur.
Bas van der Vlies geniet mijn eeuwige respect want hij maakte soms leuke grapjes.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:25 schreef Heilwasser het volgende:
Jullie doen alsof jullie van die Gordon-achtige relnichten zijn, maar stiekem zijn jullie zo netjes als Van der Staaij.
Meer dan je normaal maximaal opgewonden kan raken?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee je schijnt er ook erg opgewonden van te worden in lagere doses.
GHB is wel de meest saaie druks die ik ooit op heb eigenlijk. Het enige wat ik wilde was slapen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuken op ghb? Ik dacht dat je daarop enkel verkracht kon worden, maar ik heb verder ook geen verstand van die drug.
Hehe, die zure bek is nu al episch.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Even doen alsof ik alcohol helemaal geweldig vind om geaccepteerd te worden in deze cultuur.
Doe ik ook. Voor de rest boeit het me niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Bratwurst, schnitzels, sauerkraut en bier, wat wil je nou nog meer man?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zonder bier is het maar moeilijk weg te krijgen idd.
Ah, jij bent er dus mee verkracht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
GHB is wel de meest saaie druks die ik ooit op heb eigenlijk. Het enige wat ik wilde was slapen.
Hey Sunny.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |