60+ Kaas.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo stel ik me Kaas voor.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kocht ooit voor m'n vorige vriendin een armbandje. Niks speciaals.
Die avond uiteten met haar familie: "Wat heb jij voor goedkoop ding om?!"
Thanks, schoonmoeders.
Brie is een stuk lastiger, is zo dominant.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Brie is pas lekker.
[ afbeelding ]
Mijn hemel ja. Een van de knapste actrices.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Brie is pas lekker.
[ afbeelding ]
Beter dan Camembert.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Brie is een stuk lastiger, is zo dominant.
Niet meer, ik stond fysiek stil dus ben (heel kortgeleden pas hoor) nu ook maar begonnen met fitness. En ik moet m'n dieet wel echt aanpassen eigenlijk, ik eet godverdomme veel chocoladekoeken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:14 schreef Kowloon het volgende:
Kaas, daalt je vetgehalte nou al een beetje met al dat hardlopen?
Wut? Serieus?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet meer, ik stond fysiek stil dus ben (heel kortgeleden pas hoor) nu ook maar begonnen met fitness. En ik moet m'n dieet wel echt aanpassen eigenlijk, ik eet godverdomme veel chocoladekoeken.
Lekker preppy ook. Das gefällt den Führer.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn hemel ja. Een van de knapste actrices.
Natural beauty.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn hemel ja. Een van de knapste actrices.
Zonde.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet meer, ik stond fysiek stil dus ben (heel kortgeleden pas hoor) nu ook maar begonnen met fitness. En ik moet m'n dieet wel echt aanpassen eigenlijk, ik eet godverdomme veel chocoladekoeken.
Ik ben een beetje in dubio over deze post.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Brie is een stuk lastiger, is zo dominant.
Jouw opvoeding.quote:
Een schimmelkaas dan.quote:
Drink maar eens jus d'orange nadat je een broodje brie hebt gegeten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in dubio over deze post.
Dat eet ik ook allemaal wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zonde.Ei, biefstuk en kip zijn ook lekker.
Oh, ik dacht van niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Immer bedekt onder drieënhalve kilo make-up.
Maar goed, boeiend.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |