Ik kocht ooit voor m'n vorige vriendin een armbandje. Niks speciaals.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kocht ooit een egel-knuffel voor m'n vriend op z'n verjaardag en zei erbij "omdat je zo prikkelbaar bent". Dacht dat hij de humor er wel van in zag, maar ik heb dat nog jaren gehoord.
Beschrijf het.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat een keukenmachine? Maar waar denk ik dan aan?
Het lijkt op een koffiezetapparaat met een heel groot kopje eronder.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee man, super handig! Je gooit alles wat door elkaar moet er in en het wordt goed gemengd. Deeg kneden en beslag mengen en dat soort fratsen.
Als ze het nodigt heeft, waarom niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zou serieus met een dergelijk cadeau aan kunnen komen zetten.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kocht ooit voor m'n vorige vriendin een armbandje. Niks speciaals.
Die avond uiteten met haar familie: "Wat heb jij voor goedkoop ding om?!"
Thanks, schoonmoeders.
Pijnlijkquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kocht ooit voor m'n vorige vriendin een armbandje. Niks speciaals.
Die avond uiteten met haar familie: "Wat heb jij voor goedkoop ding om?!"
Thanks, schoonmoeders.
Dat ding van Tchock een mixer. Jij doelt op een ding met messen zodat je kan versnipperen en sauzen kunt maken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat een keukenmachine? Maar waar denk ik dan aan?
Dat dus ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ze het nodigt heeft, waarom niet.
Ik zag het net jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat ding van Tchock een mixer. Jij doelt op een ding met messen zodat je kan versnipperen en sauzen kunt maken.
Ah, ik had gewoon gelijk dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag het net ja![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook echt geen verstand van koken. Dacht dat ik dit nog wist.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ging je relatief kleinere leeftijdsverschil weer
Vroeger heette dat ook gewoon een keukenmachine, maar toen was er geen normale huisvrouw die een mixer met kom van ƒ 500 op het aanrecht had staan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag het net ja![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook echt geen verstand van koken. Dacht dat ik dit nog wist.
Matt Damonquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:08 schreef Kaas- het volgende:
Opeens valt me op dat Marco Rubio als Matt Damon klinkt.
Vroeger, toen vrouwen nog gewoon deegrollers en mattenkloppers hadden, in plaats van pastamolens en stoommachines.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger heette dat ook gewoon een keukenmachine, maar toen was er geen normale huisvrouw die een mixer met kom van ƒ 500 op het aanrecht had staan.
Kaas is lekker jongen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo stel ik me Kaas voor.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |