quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Je zuipt gewoon teveel bier, Kaashommol.
quote:
Jij dacht dat ze zo ter wereld was gekomen?quote:
En hij is een brugpieper?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
Kijken jullie Brugklas? Ik vind Mats echt een mooie jongen.
Gewoon serieus best wel een geile slet zeg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze zo ter wereld was gekomen?
[ afbeelding ]
(dit is eigenlijk gewoon een slecht excuus om nog een foto te posten)
Kringverjaardagquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu kan het feest echt beginnen.
Kijk dit eens:quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon serieus best wel een geile slet zeg.
Hoe doe je plaatjes zo naast elkaar in je post?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Is dit hem?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou in de serie wel maar hij is 17
Dat heet een haakje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:20 schreef Kaas- het volgende:
KUT net te laat
Ik draaide enkel het driehoekje om in de TT
Pics. En hij is niet echt 12 hopelijk?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
Kijken jullie Brugklas? Ik vind Mats echt een mooie jongen.
Daarom nog, zeiksnol.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:21 schreef Kaas- het volgende:
En deze TT is kut, nu is het 24 februari man.
+1 voor de moeitequote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
Pedohomoalarm.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou in de serie wel maar hij is 17
Ja, maar hier staat hij wel erg slecht opquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dit hem?
[ [url=http://assets.www.zapp.nl/portal/conten(...)uwtje.png]afbeelding[/url] ]
Vind het nu helemaal niks, maar zie wel dat 'ie normaal gesproken binnen tien jaar heel nice gaat zijn.
Bek dicht, dikzak. Met zo'n omvang verdien je het niet eens om gefeliciteerd te worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
+1 voor de moeite
-1 voor beledigende TT's op m'n verjaardag en dan nu een beetje mosterd na de maaltijd
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe doe je plaatjes zo naast elkaar in je post?
1 | [img=x,y]www.plaatje.com/plaatje.jpg[/img] |
Oh, meh.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dit hem?
[ [url=http://assets.www.zapp.nl/portal/conten(...)uwtje.png]afbeelding[/url] ]
Vind het nu helemaal niks, maar zie wel dat 'ie normaal gesproken binnen tien jaar heel nice gaat zijn.
Hier heeft ze een irritante stem.quote:
Hihi, mosterd en kaas.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
+1 voor de moeite
-1 voor beledigende TT's op m'n verjaardag en dan nu een beetje mosterd na de maaltijd
Ja, dat weet ik, maar dan komen ze meestal alsnog onder elkaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
x is breedte in pixels, y is hoogte in pixels.
Als je na dit filmpje haar nog steeds kan doen: Hetero.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bek dicht, dikzak. Met zo'n omvang verdien je het niet eens om gefeliciteerd te worden.
Je kan toch gewoon met enters klooien? Op dezelfde regel plaatsen en als het kan qua pixels komen ze naast mekaar te staan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar dan komen ze meestal alsnog onder elkaar.
De kans is inmiddels trouwens redelijk groot dat ik beide avonden op het Bierfestival Groningen ben.quote:
Ik val nu af.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je na dit filmpje haar nog steeds kan doen: Hetero.
De test die ik altijd uitvoer bij vrienden om zeker te weten dat ze normaal zijn.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:27 schreef Paxcon het volgende:
Kaas ik had je vanochtend gefeliciteerd in abo sc maar weet niet of je het gezien en ik wil niet dat je denkt dat ik je niet wilde feliciteren
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De kans is inmiddels trouwens redelijk groot dat ik beide avonden op het Bierfestival Groningen ben.
Slijmbal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:27 schreef Paxcon het volgende:
Kaas ik had je vanochtend gefeliciteerd in abo sc maar weet niet of je het gezien en ik wil niet dat je denkt dat ik je niet wilde feliciteren
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Brie is pas lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, kan je sommige partijen ook wel opdoeken.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt op basis van one issue prima tegen het hele verdrag zijn, er zijn zelfs mensen die vanwege one issue op een partij stemmen die verder hun belangen helemaal niet behartigt.
Als je geneukt wil worden moet je het gewoon zeggen hè.quote:
Zo simpel denken.quote:
Nou ja, laten we het ook niet beter maken dan dat het is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer maar omgedoopt naar Alison Brie. Om de veranderingen in de wereld weer toepasselijk te kunnen bezingen.
Oh, dat is wel jammer. Ik ben nu op diverse bierfestivals geweest en vind die van Groningen wel echt de mooiste. Locatie, sfeertje, aanbod, fantastisch. Ennnnnn: die gehaktbal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]nice
Ik/wij zijn van plan vrijdag te gaan. Eigenlijk moeten we even kaarten kopen.
Vorige keer wilden we na vrijdag ook nog de zaterdag gaan maar toen was het helaas uitverkocht.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je geneukt wil worden moet je het gewoon zeggen hè.
Alison Brie bestond nog nie..quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, laten we het ook niet beter maken dan dat het is.
Er waren ook broodjes beenham vorig jaarquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer. Ik ben nu op diverse bierfestivals geweest en vind die van Groningen wel echt de mooiste. Locatie, sfeertje, aanbod, fantastisch. Ennnnnn: die gehaktbal.Is ook direct het enige eten dat er verkocht wordt haha.
Ik ben opgegroeid met dat nummer van Herman ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zowel die tante als het nummertje van Herman.
Waarom zeik je dan zo als ik het doe?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Kaas- het volgende:
Doe eens aardig tegen Paxcon, hij feliciteerd me gewoon. Goede zaak bovendien dat mensen dat doen.
Nee dan nodigen we je nog een keer uit in Nijmegen, klootzak.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer. Ik ben nu op diverse bierfestivals geweest en vind die van Groningen wel echt de mooiste. Locatie, sfeertje, aanbod, fantastisch. Ennnnnn: die gehaktbal.Is ook direct het enige eten dat er verkocht wordt haha.
feliciteertquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Kaas- het volgende:
Doe eens aardig tegen Paxcon, hij feliciteerd me gewoon. Goede zaak bovendien dat mensen dat doen.
Ja klopt trouwens. Stond recht naast elkaar daar. En als derde optie had je ook nog bij een bierbrouwer ergens zelfgemaakte kaasblokjes. Maar dat kostte wel heel veel munten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er waren ook broodjes beenham vorig jaar
Huh, zie ik nou een D in mijn post?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom zeik je dan zo als ik het doe?
Emma Stone en ik gaan trouwen godver. Respect ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:32 schreef GSbrder het volgende:
Wie trouwens een enorm vervelend hoofd heeft: Emma Stone.
Toch de Drew Barrymore van onze generatie.
Ja, 2 woorden 9 letters, Kaas faalt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh, zie ik nou een D in mijn post?![]()
Ik niet. Alleen met "Kronenburg Park".quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met dat nummer van Herman ja.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:32 schreef GSbrder het volgende:
Wie trouwens een enorm vervelend hoofd heeft: Emma Stone.
Toch de Drew Barrymore van onze generatie.
Bier halen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, 2 woorden 9 letters, Kaas faalt.
Het leven kan zo simpel zijn als je niet nadenkt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof die tegenstemmers dat wel doen over het hele verdrag...
Nou inderdaad. Jammer dat mensen mijn goede intenties zo in twijfel worden getrokken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Kaas- het volgende:
Whehehe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee dan nodigen we je nog een keer uit in Nijmegen, klootzak.
Ik wil wel wat anders tre...quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Jammer dat mensen mijn goede intenties zo in twijfel worden getrokken.
Inderdaad jammer... Denk ik?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat mensen mijn goede intenties zo in twijfel worden getrokken.
Dan is het ook wel makkelijk gewoon wat roeptoeters te volgen.... die vertellen je wel aan wie je op dat moment weer een hekel moet hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het leven kan zo simpel zijn als je niet nadenkt.
Hé, da's die chick van GoT.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn betere. Die Natalie Dormer is er ook zo een waar ik weinig mee heb.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |