Lafheid zit tegenwoordig in de genen. Je zou maar eens iemand beledigen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:00 schreef Disana het volgende:
Dat is inderdaad raar voor een moderne stad als Nijmegen. En het waren ook maar 5 doeken.
Ik vind het jammer. Niets mis met een mooi naakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lafheid zit tegenwoordig in de genen. Je zou maar eens iemand beledigen.
Het is inderdaad absurd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:28 schreef Revolution-NL het volgende:
Heel goed! Wat is toch heerlijk om weer terug te gaan naar de middeleeuwen
Het blijft ironisch dat de progressieve linkse gutmenschen deze trip naar de middeleeuwen faciliteert en zelfs in een stroomversnelling brengt.
De rechts conservatieven trappen op de rem om deze trend te remmen.
Hilarisch
Vooruitgang muss sein!!!1111quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:28 schreef Revolution-NL het volgende:
Het blijft ironisch dat de progressieve linkse gutmenschen deze trip naar de middeleeuwen faciliteert en zelfs in een stroomversnelling brengt.
Hilarisch
Ja, want die zijn doorgaans altijd te vinden op kunstexposities.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zijn het weer onze "cultuurverrijkers" en "kansenparels" ?
Alle oud griekse beelden ook maar aankleden en niet te vergeten vele meesterwerken met vrouwelijk naakt moeten we dan ook voorzien van zwarte balken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:00 schreef Heilwasser het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens. Alles moet maar kunnen tegenwoordig.
Er zullen wel moslims komen op die bijeenkomst en een geitenwollensok zal wel besloten hebben dat het aanstootgevend kan zijn voor hen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zijn het weer onze "cultuurverrijkers" en "kansenparels" ?
Links laat deze kansenparels binnen inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:28 schreef Revolution-NL het volgende:
Hilarisch
"Roeptoeters".quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zijn hier geen Nederlandse woorden voor?
Dat denk ik ook. Onze christenen zouden nooit klagen over dit soort dingen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Er zullen wel moslims komen op die bijeenkomst en een geitenwollensok zal wel besloten hebben dat het aanstootgevend kan zijn voor hen.
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Onze christenen zouden nooit klagen over dit soort dingen.
Dan ken jij de zwarte kousen gristenen nog niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Onze christenen zouden nooit klagen over dit soort dingen.
De feministen zien straks al hun verworven heden onder druk komen te staan door het primitieve volk wat ze met open armen ontvangen hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Links laat deze kansenparels binnen inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |