Lafheid zit tegenwoordig in de genen. Je zou maar eens iemand beledigen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:00 schreef Disana het volgende:
Dat is inderdaad raar voor een moderne stad als Nijmegen. En het waren ook maar 5 doeken.
Ik vind het jammer. Niets mis met een mooi naakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lafheid zit tegenwoordig in de genen. Je zou maar eens iemand beledigen.
Het is inderdaad absurd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:28 schreef Revolution-NL het volgende:
Heel goed! Wat is toch heerlijk om weer terug te gaan naar de middeleeuwen
Het blijft ironisch dat de progressieve linkse gutmenschen deze trip naar de middeleeuwen faciliteert en zelfs in een stroomversnelling brengt.
De rechts conservatieven trappen op de rem om deze trend te remmen.
Hilarisch
Vooruitgang muss sein!!!1111quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:28 schreef Revolution-NL het volgende:
Het blijft ironisch dat de progressieve linkse gutmenschen deze trip naar de middeleeuwen faciliteert en zelfs in een stroomversnelling brengt.
Hilarisch
Ja, want die zijn doorgaans altijd te vinden op kunstexposities.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zijn het weer onze "cultuurverrijkers" en "kansenparels" ?
Alle oud griekse beelden ook maar aankleden en niet te vergeten vele meesterwerken met vrouwelijk naakt moeten we dan ook voorzien van zwarte balken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:00 schreef Heilwasser het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens. Alles moet maar kunnen tegenwoordig.
Er zullen wel moslims komen op die bijeenkomst en een geitenwollensok zal wel besloten hebben dat het aanstootgevend kan zijn voor hen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zijn het weer onze "cultuurverrijkers" en "kansenparels" ?
Links laat deze kansenparels binnen inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:28 schreef Revolution-NL het volgende:
Hilarisch
"Roeptoeters".quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zijn hier geen Nederlandse woorden voor?
Dat denk ik ook. Onze christenen zouden nooit klagen over dit soort dingen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Er zullen wel moslims komen op die bijeenkomst en een geitenwollensok zal wel besloten hebben dat het aanstootgevend kan zijn voor hen.
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Onze christenen zouden nooit klagen over dit soort dingen.
Dan ken jij de zwarte kousen gristenen nog niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De feministen zien straks al hun verworven heden onder druk komen te staan door het primitieve volk wat ze met open armen ontvangen hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Links laat deze kansenparels binnen inderdaad.
Idd toen de VPRO naakt uitzond in 1967 vond de boerenpartij het eigenlijk ook niet goed, maar heeft men besloten dat het wel mocht maar dan wel pas na de fabeltjeskrant om de jonge kijkers te beschermen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
OK nu is het wel genoeg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De feministen zien straks al hun verworven heden onder druk komen te staan door het primitieve volk wat ze met open armen ontvangen hebben
Ze zijn verblind door hun idealisme en naïviteit.
[ afbeelding ]
Ik maakte een grapje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan ken jij de zwarte kousen gristenen nog niet.
Vijf van de dertig, mensen waar hebben we het over dan kijk je toch lekker de andere kant op en je hoeft niet naar de tentoonstelling dat beslis je zelf dus al je dan beslist dat je gaat kijken ga dan niet lopen zeiken over een beetje bloot.quote:Van de ongeveer 30 werken waren er maar 5 modelschilderijen met blote borsten of billen.
Konden ze die buurbewoners niet in de ruimte achterin stoppen.quote:Omdat buurtbewoners een bijeenkomst hebben, wilden medewerkers dat het naakte werk verplaatst zou worden van de entree naar een ruimte achterin
Dat is inderdaad NIET raar voor een moderne multiculturele stad als Nijmegenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:00 schreef Disana het volgende:
Dat is inderdaad raar voor een moderne stad als Nijmegen.
Noquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zijn hier geen Nederlandse woorden voor?
Nee ik geloof dat men (christenen) al sinds de middeleeuwen bekend is met geschilderd naakt.quote:
Die allochtonen zijn niet echt het probleem hier. Het zijn al die zielige groenlinksers die dit soort problemen maken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:03 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Dat is inderdaad NIET raar voor een moderne multiculturele stad als Nijmegen
En de christenfundamentalist kan er nog steeds niet tegen, zie de SGP.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:12 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee ik geloof dat men (christenen) al sinds de middeleeuwen bekend is met geschilderd naakt.
Daar is een topique voor:quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:52 schreef MrSalazar het volgende:
Lekker posts deleten.Goed voor de discussie ja.
Kunst is subjectiefquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:18 schreef Peachbird het volgende:
Mensen moeten eerst maar eens kunde aanleren vooraleer ze zichzelf 'kunstenares' gaan noemen.
Dat schilderij ziet eruit alsof het door een aap is geschilderd die net een tribaal gevecht heeft overleefd en daar nog duizelig van was oid.
Daarnaast moeten "religieuzen" optieven met hun haat naar alles dat natuurlijk is.
Genoeg sociale woningbouw hier hoor. Genoeg buitenlanders ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:51 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... Nijmegen-Oost, waar een jaren 30 tussenwoning al boven de 3 ton kan zitten, en een appartementje van 80m³ meer dan 2 ton doet....
Kunst is kunde is niet subjectief.quote:
Nou poeh, laten we dit ook maar uit het Louvre halen...quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Prima besluit. Zoiets hoort niet in een buurtcentrum. Als je naar onreine plaatjes wil kijken doe je dat maar thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |