Dat is - gelukkig maar - altijd nog aan regels verbonden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet kunnen bouwen op je eigen grond is ook erg asociaal
Vast al de 4de take.quote:
Het gevaar bestaat ook nog dat er aan het eind van de uitzending een bijpassende Fokke & Sukke te zien isquote:
Die is naar SBS, je leeft onder een steen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:40 schreef Specularium het volgende:
Waar is Meester Visser eigenlijk?
Toch geen gezondheidsdingetjes?
Je loopt achter man. Die zit tegenwoordig bij SBS6. Dat komt binnenkort.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:40 schreef Specularium het volgende:
Ook opa zijn schuld.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:40 schreef Karina het volgende:
Wat lelijk dat dak, je ziet alle naden.
SBS6quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:40 schreef Specularium het volgende:
Die is naar SBS6.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:40 schreef Specularium het volgende:
Op dat gebied wel ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die is naar SBS, je leeft onder een steen?
Naar SBS6quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:40 schreef Specularium het volgende:
Nee, daar zorgt Rob Geus wel voorquote:Toch geen gezondheidsdingetjes?
maar de boel is toch 88 cm op de grond van een anderquote:
wat doe jij hierquote:
ja maar dat jonge menneke is echt ook een kwalquote:
tv kijkenquote:
Waarom niet? Zolang je een vergunning van de gemeente hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:41 schreef Karina het volgende:
Als je een kavel koopt en daar een huis op bouwt, maak je een tekening neem ik aan. mag je dat dan uberhaupt later nog uitbouwen?
ga eens gamenquote:
Binnen de regels wel. Anders vergunning.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:41 schreef Karina het volgende:
Als je een kavel koopt en daar een huis op bouwt, maak je een tekening neem ik aan. mag je dat dan uberhaupt later nog uitbouwen?
Die rimpels kunnen best door voor draadjes op de wang.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:41 schreef -0- het volgende:
Die oude vrouw deed me net ineens hieraan denken. (Vooral de voortanden)
[ afbeelding ]
Weet ik veel johquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Waarom niet? Zolang je een vergunning van de gemeente hebt.
rijdende rechter: de gamequote:
dan heb je in amsterdam toch best een probleemquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:43 schreef tralalala het volgende:
Je mag niet bij de buren in de tuin kunnen kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |