Meeste aanvullende verzekeringen geven maximaal 9 behandelingen. Sommige meer of minder, maar in de basis verzekering zit geen fysiotherapie. Behalve bij chronische aandoeningen wordt dus boven de 20 behandelingen vergoed zoals Henkie al aangaf.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet. Heb al jaren aanvullend en daar zit het wel bij in (10 behandelingen, was voorheen 16 ofzo).
Wel klote dan, dacht altijd dat het gewoon onderdeel van het basispakket was.
Filemon met gyno en acnequote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:27 schreef yozd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)tm_campaign=whatsapp (Filemon aan de anabolen)
Zal niet gebeuren. Hij gaat maar een maand doen. Als ze er iets meer over ingelezen waren zouden ze weten dat Test bv pas na een week of 3 - 4 aan begint te slaan. En zo de meeste middelen. Hij zou minstens 8 weken moeten doen om effect te hebben.quote:
Zal wel Test-p met een oral zijn of zelfs alleen maar orals zoals winstrol en dianabol.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren. Hij gaat maar een maand doen. Als ze er iets meer over ingelezen waren zouden ze weten dat Test bv pas na een week of 3 - 4 aan begint te slaan. En zo de meeste middelen. Hij zou minstens 8 weken moeten doen om effect te hebben.
Het is vrij waarschijnlijk dat hij dat niet trekt en doordraait.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:58 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Zal wel Test-p met een oral zijn of zelfs alleen maar orals zoals winstrol en dianabol.
Zou pas echt interessant worden als hij gewoon ff een gram test en tren ingooide met wat hgh,insuline en halotestin/oxy erbij. Dan heb je pas een leuke documentaire waar je in een maand wel wat kan zien
Waarom zou je heel de dag in bed gaan liggen als je grieperig bent? Gewoon eten en trainen. Wel wat lichter trainen. Juist dat niks doen maakt je ziek.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:57 schreef Agentperry het volgende:
Ben nu al een paar dagen grieperig, wat is dan handig om te doen wat betreft voeding? Minder eten omdat je alleen maar in bed ligt de hele dag? Of juist meer omdat je lichaam toch 'vecht' tegen de ziekte?
Ik heb echt geen idee, probeer iig zoveel mogelijk vitamine en vezels binnen te krijgen.
Weinig aan toe te voegen. Al is de hoek ook niet ideaal om te beoordelen. Voor het hoofd gewoon de ogen focussen op de vloer/punt een paar meter voor je.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:07 schreef 33 het volgende:
Ik zou inderdaad proberen je hoofd meer neutraal te houden. Oefen dit gewoon eerst met een lichter gewicht en denk eraan je nek in 1 lijn te houden met je (als het goed is) rechte rug.
Verder lijk je soms iets sneller met je rug te trekken i.p.v. benen. Omdat je je rug redelijk recht houdt en dat gewicht niet erg zwaar is, heb je daar weinig last van. Maar als je zwaarder gaat trainen, zal je zien dat je dan in de problemen komt en je rug erg snel bol zal gaan staan. Probeer iets meer door je knieën te zakken en de lift te beginnen met je benen, al is het maar een fractie eerder. Zo blijft je bovenlichaam langer gespannen en dus ook recht. Oefen er maar mee!
edit: tip om daar mee te oefenen is om te denken dat je de grond zo hard mogelijk naar beneden duwt met je benen en om uiteindelijk je glutes te gebruiken om jezelf in neutrale positie te krijgen.
Ik ga niet met koorts, hoofdpijn en overal spierpijn trainen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zou je heel de dag in bed gaan liggen als je grieperig bent? Gewoon eten en trainen. Wel wat lichter trainen. Juist dat niks doen maakt je ziek.
Gewoon hetzelfde eten als op trainingsdagen qua eiwitten. iig zorgen dat je wat fruit naar binnen krijgt. En op dagen dat ik ziek ben eet ik meestal wat meer waar ik zin in heb ( niet tot het extreme toe), want je zit al 'niet echt lekker' in je vel. Thee (quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:57 schreef Agentperry het volgende:
Ben nu al een paar dagen grieperig, wat is dan handig om te doen wat betreft voeding? Minder eten omdat je alleen maar in bed ligt de hele dag? Of juist meer omdat je lichaam toch 'vecht' tegen de ziekte?
Ik heb echt geen idee, probeer iig zoveel mogelijk vitamine en vezels binnen te krijgen.
Ik probeer altijd op dagen dat ik ziek ben/kapot ga van de griep 1000kcal meer te eten dan normaal, hoe moeilijk dat ook is. Megaveel water erbij en ik ben echt nooit meer dan 2-3 dagen ziek. Maar goed, dat is dus persoonlijk, maar je zou het kunnen proberenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik ga niet met koorts, hoofdpijn en overal spierpijn trainen.
Dit ja, mensen onderschatten slaap. Was vroeger ook veel vaker ziek maar de laatste keer dat ik echt griep had is wel 2 jaar geleden, slaap en voeding, belangrijkste wat er isquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:34 schreef Kuiver het volgende:
Ben eigenlijk nooit meer ziek sinds ik fanatiek train en op mijn voeding let, heb wel af en toe symptomen maar die zijn zo weer weg. Vooral goed slapen is belangrijk
op hoeveel zit je nu?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:31 schreef stinkie het volgende:
Goals voor dit jaar: vp terug naar ~12
Qua gewichten vooral zorgen dat alle botten en gewrichten blijven zitten waar ze thuishoren. Vorig jaar ondanks alles wel wat doelen weten te halen, maar de prijs was wel wat hoog.
Juist meer eten toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:57 schreef Agentperry het volgende:
als ik naar de spiegel kijk, 20+ denk ik. 22/23 vrees ik.quote:
Damn, ff flink diep cutten danquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
als ik naar de spiegel kijk, 20+ denk ik. 22/23 vrees ik.
Ja ben nu in afgelopen 3 weken al twee keer ziek geweest, denk niet genoeg tijd gegeven om te herstellen of iets dergelijks. Laatste keer daarvoor was 5 jaar terug.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit ja, mensen onderschatten slaap. Was vroeger ook veel vaker ziek maar de laatste keer dat ik echt griep had is wel 2 jaar geleden, slaap en voeding, belangrijkste wat er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |