Ik snap nog steeds niet waarom een nieuw geopend deel van een sticky topic niet automatisch ook sticky komt te staan.quote:
Jij snapt wel meer niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom een nieuw geopend deel van een sticky topic niet automatisch ook sticky komt te staan.
Ik snap trouwens ook niet waarom op de forum-indexpagina wél de namen van de mods staan, maar niet van de Forum Admins.
Omdat niemand dat heeft als redactie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
Ik snap niet dat ik geen kleurtje heb als Redactie/fobomod
Zouden ze allemaal moeten hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat niemand dat heeft als redactie.
Zou eigenlijk wel moeten ja... Ik stel donkergroen voor; dat kleurt mooi bij mijn UI.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten ja... Ik stel donkergroen voor; dat kleurt mooi bij mijn UI.
Nee, want dat heeft geen betekenis op het forum, zal alleen maar verwarring veroorzaken, vind wel dat jullie op de frontpage een kleurtje mogen hebben.quote:
Waarom heeft een ER er dan een? 😏quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want dat heeft geen betekenis op het forum, zal alleen maar verwarring veroorzaken, vind wel dat jullie op de frontpage een kleurtje mogen hebben.
Op de FP springen we er toch wel uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want dat heeft geen betekenis op het forum, zal alleen maar verwarring veroorzaken, vind wel dat jullie op de frontpage een kleurtje mogen hebben.
Ja, maar op het forum is dat niet nodig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op de FP springen we er toch wel uit.
Wil jij mooie roze kleurtjes?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
Geen probleem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil jij mooie roze kleurtjes?
De Forum Admin heeft op de FP ook een kleurtje, terwijl die daar geen betekenis.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt
Klote zeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:23 schreef SuperHartje het volgende:
Ik krijg deze melding als ik wil DM-en.
[..]
Haha, SuperHartje heeft een beperking.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Je mag anders wel een kaartje sturen hoor, hier mijn adres:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je mag anders wel een kaartje sturen hoor, hier mijn adres:
Abbey Ade
3 Olonade Street
Alimoso, Lagos, Nigeria, 23401
Wel een hele week.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha, SuperHartje heeft een beperking.
Niemand eigenlijk.quote:
Je zou het niet meer doen Yoki, als de reclassering hier achter komt ben je weer de lul.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:40 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb gewoon even een DM gestuurd naar SuperHartje.
Ja erg lief wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:40 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb gewoon even een DM gestuurd naar SuperHartje.
Dan is het tijd om daar wat pics van te posten.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:52 schreef SuperHartje het volgende:
Ik heb een hele lieve Turkse vriendin
Ik ben vrijdag toch in de rechtbank, dan pakken ze het maar mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je zou het niet meer doen Yoki, als de reclassering hier achter komt ben je weer de lul.
Adjequote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:42 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hebben ze hier een 'leuke' bijnaam voor jou?
Ze noemen mij ook wel een lekkerding.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:42 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hebben ze hier een 'leuke' bijnaam voor jou?
Waarom ben jij blauw?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan is het tijd om daar wat pics van te posten.
Dan heb je een grote penis.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:45 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Waarom ben jij blauw?
Met nog een paar andere gebruikers?
Ik denk het, jij zegt het.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:45 schreef Fokker89 het volgende:
Dit is trouwens wel weer een erg slechte kloon, maar daar moeten we het maar even mee doen.
Een kloon? Wat?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:45 schreef Fokker89 het volgende:
Dit is trouwens wel weer een erg slechte kloon, maar daar moeten we het maar even mee doen.
Busted.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je niet weet wat het is, waarom denk je dan dat het over jou gaat?
Ik zeg helemaal niet dat het over mij gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je niet weet wat het is, waarom denk je dan dat het over jou gaat?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je een beetje de weg kwijt?
Al mijn hele leven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je een beetje de weg kwijt?
En andere beestjes op de muur...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je ziet blauwe mensen.. zie je ook wormen?
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je ziet blauwe mensen.. zie je ook wormen?
Godver, dan ga ik maar slapen.quote:Deze functie is in onderhoud, later in de nacht is het weer mogelijk te registreren. Onze excuses voor het ongemak.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is altijd 's nachts, heeft me al een hoop bans bespaard denk ik.
Welterusten
In je slipje ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:57 schreef SuperHartje het volgende:
Ik vind het wel leuk hier.
Lekker droog.
okquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:59 schreef YokiKater het volgende:
Ik own altijd dat soort spelletjes... was ook eens vroeger met plaatjes op een ander forum.. kwam iemand met een lepel.. kwam ik met dat kindje uit The Matrix .. "there is no spoon" Owned! Klaar, endgame alles.
Ja, maar Specularium is eenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:04 schreef SuperHartje het volgende:
OOOOoooooooooo!!!
Blauw zijn moderators.
Jij wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:05 schreef SuperHartje het volgende:
Hmmm, ik zie dat jullie een NWSmoderator zoeken.
Maak ik als nieuweling enige kans.......?
Niet alleen dat, alles is te achterhalen, hij kan zelfs je webcam bedienen van je laptop.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:08 schreef SuperHartje het volgende:
Hmm, kan je als moderator ook IP adressen zien?
Jij wel. Gewoon even een sollicitatie sturen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:05 schreef SuperHartje het volgende:
Hmmm, ik zie dat jullie een NWSmoderator zoeken.
Maak ik als nieuweling enige kans.......?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, alles is te achterhalen, hij kan zelfs je webcam bedienen van je laptop.
Nee, als mod niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:08 schreef SuperHartje het volgende:
Hmm, kan je als moderator ook IP adressen zien?
Einde van de weekquote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wel. Gewoon even een sollicitatie sturen.
Is dat een vrouw?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:13 schreef Fokker89 het volgende:
Het is nu wel weer leuk geweest Elfletterig.
Niet echt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Strakke spijkerbroek, beetje olie.. je weet.
Jij ging slapen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Strakke spijkerbroek, beetje olie.. je weet.
Ik heb nog wel wat oxazepam voor je.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, melatonine op.. morgen problems. I can deal with it.
Begin ik niet aan. Helpt ook niet.. dan ga ik rare dingen posten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat oxazepam voor je.
Ah, dus mijn postgedrag is daar aan te wijten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Begin ik niet aan. Helpt ook niet.. dan ga ik rare dingen posten.
Ik heb Matroesjka's heus wel gezien hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet wat leuks voor je. Doen we 50/50
Hoor al wekenlang een tv denk ik. Hele dag door. LTVDK word al gek van mijn geklaagquote:
Woon je in een koop- of huurwoning? Zijn er geen huisregels over geluidsoverlast? Kun je niet bij een VVE of verhuurder aankloppen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Ah de bovenburen komen ook thuis
[ afbeelding ]
Koop.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Woon je in een koop- of huurwoning? Zijn er geen huisregels over geluidsoverlast? Kun je niet bij een VVE of verhuurder aankloppen?
Ik zit zelf in een VVE-bestuur. Ik raad je een andere aanpak aan. Er zijn ongetwijfeld huisregels. Als die inderdaad worden overschreden, neem dan contact op met het VVE-bestuur. Beschrijf je klacht, zeg dat je zelf al onderzoek hebt gedaan, maar dat je niet precies weet waar het geluid vandaan komt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Koop.
De eigenaar van de bovenwoning zit in dezelfde VVE. Hij verhuurt het particulier. Dus bij volgende vergadering ga ik maar vragen of ze wel een ondervloer hebben. Waar de tv vandaan komt denk ik is een andere VVE dus moet dan maar zelf oplossen.
Als het geen koop was had ik er serieus over nagedacht om te verhuizen
Ik ga nu gelukkig weg:pquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit zelf in een VVE-bestuur. Ik raad je een andere aanpak aan. Er zijn ongetwijfeld huisregels. Als die inderdaad worden overschreden, neem dan contact op met het VVE-bestuur. Beschrijf je klacht, zeg dat je zelf al onderzoek hebt gedaan, maar dat je niet precies weet waar het geluid vandaan komt.
Vaak is in een huishoudelijk reglement wel vastgelegd of er een verplichting is om een ondervloer te hebben. De VVE kan natuurlijk ook een berichtje de deur uitdoen naar eigenaren, met gewoon de oproep om rekening te houden met elkaar qua geluidsoverlast.
Verder is de eigenaar verantwoordelijk voor het gedrag van zijn huurder. Als een huurder overlast veroorzaakt, kan de VVE daar de eigenaar op aanspreken of zelfs beboeten. Bij ons in het gebouw was dat laatste vorig jaar helaas een keer nodig.
Tuurlijk. Ik zie je bericht wel verschijnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga nu gelukkig weg:p
Mag ik je straks nog vragen hoe ik het moet aanpakken? Totaal geen ervaring er mee en ga ook liever de confrontatie uit de weg:P
Je moet toch wat hè? Ik doe sinds mijn 18e bijna ononderbroken iets aan vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Elfletterig in VVE bestuur, natuurlijk
Verbaast me niks. Wat heb je nog meer gedaan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet toch wat hè? Ik doe sinds mijn 18e bijna ononderbroken iets aan vrijwilligerswerk.
Ik heb onder meer ook in een muziekcafé gewerkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Verbaast me niks. Wat heb je nog meer gedaan?
Dat zou ik niet accepteren. Je betaalt maandelijks een bijdrage; dan mag je verwachten dat zulke defecten binnen een redelijke termijn worden gerepareerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Van ons VVE bestuur ben ik tot dusver niet zo onder de indruk. Intercom is al 3 maanden kapot en deur naar balkon gaat nauwelijks nog open, hebben we al lang gemeld maar er gebeurt niks.
Waarom?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:32 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft even tegenhouden?
Hoop dat je mij op weg kunt helpen:Pquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet toch wat hè? Ik doe sinds mijn 18e bijna ononderbroken iets aan vrijwilligerswerk.
Wanneer ga jij ons allemaal bij je uitnodigen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop dat je mij op weg kunt helpen:P
ik vermoed dus dat er boven geen isolatievloer onder hun laminaat ligt. Dit denk ik omdat ik de buurvrouw die er voor woonde nooit hoorde, zij had ook nog een 16 jarige zoon in huis en vaak kleine kinderen op bezoek.
Waar ik nu een beetje mee zit is dat de huidige bewoners er al denk ik 3 jaar wonen en ik dus niet eerder bij hun heb geklaagd. Maar ben er nu dus echt klaar mee.
Dus ik moet eerst achterhalen wie in het bestuur zit? Of kan ik ook een brief schrijven naar het bedrijf wat de VVE faciliteert? En dan schrijf ik ze dus een brief dat ik dus denk dat er boven geen ondervloer ligt. Hoe gaat het dan verder?
Om mee te luisteren naar het geluid?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ons allemaal bij je uitnodigen?
Je situatie is me niet helemaal duidelijk. Je had het over twee verschillende VVE's. Zit de persoon die je hierboven beschrijft in dezelfde VVE als jij? Zo ja, dan moet je bij je eigen VVE zijn. Zo niet, dan moet je bij die andere VVE zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop dat je mij op weg kunt helpen:P
ik vermoed dus dat er boven geen isolatievloer onder hun laminaat ligt. Dit denk ik omdat ik de buurvrouw die er voor woonde nooit hoorde, zij had ook nog een 16 jarige zoon in huis en vaak kleine kinderen op bezoek.
Waar ik nu een beetje mee zit is dat de huidige bewoners er al denk ik 3 jaar wonen en ik dus niet eerder bij hun heb geklaagd. Maar ben er nu dus echt klaar mee.
Dus ik moet eerst achterhalen wie in het bestuur zit? Of kan ik ook een brief schrijven naar het bedrijf wat de VVE faciliteert? En dan schrijf ik ze dus een brief dat ik dus denk dat er boven geen ondervloer ligt. Hoe gaat het dan verder?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je situatie is me niet helemaal duidelijk. Je had het over twee verschillende VVE's. Zit de persoon die je hierboven beschrijft in dezelfde VVE als jij? Zo ja, dan moet je bij je eigen VVE zijn. Zo niet, dan moet je bij die andere VVE zijn.
Beide VVE's hebben ongetwijfeld iets van huisregels of een huishoudelijk reglement waar passages over geluidsoverlast en -isolatie in staan. In ons reglement is dat in elk geval wél zo.
Jij hebt ergens last van en je vermoedt dat ontbrekende vloerisolatie de reden is. Je moet die kwestie dus bij de VVE aankaarten. Je moet uiteindelijk iemand van het VVE-bestuur hebben. De VVE-bestuurders zijn primair verantwoordelijk voor het bestuur van de vereniging, niet het bedrijf dat de VVE faciliteert (zoals een verenigingsbeheerder).
Ik zou zeggen: probeer een telefoonnummer of mailadres van een VVE-bestuurslid te bemachtigen (bij voorkeur de voorzitter) en bel of mail die persoon. Leg je situatie uit, leg uit dat je het zat bent. Als het inderdaad zo is dat de bovenburen geen vloerisolatie hebben en als dat inderdaad tegen de regels is, zijn ze verplicht om de situatie aan te pakken.
Ja klopt, de bovenburen zitten in de zelfde VVE. Je raad dus niet aan om zelf met ze te gaan praten?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je situatie is me niet helemaal duidelijk. Je had het over twee verschillende VVE's. Zit de persoon die je hierboven beschrijft in dezelfde VVE als jij? Zo ja, dan moet je bij je eigen VVE zijn. Zo niet, dan moet je bij die andere VVE zijn.
Beide VVE's hebben ongetwijfeld iets van huisregels of een huishoudelijk reglement waar passages over geluidsoverlast en -isolatie in staan. In ons reglement is dat in elk geval wél zo.
Jij hebt ergens last van en je vermoedt dat ontbrekende vloerisolatie de reden is. Je moet die kwestie dus bij de VVE aankaarten. Je moet uiteindelijk iemand van het VVE-bestuur hebben. De VVE-bestuurders zijn primair verantwoordelijk voor het bestuur van de vereniging, niet het bedrijf dat de VVE faciliteert (zoals een verenigingsbeheerder).
Ik zou zeggen: probeer een telefoonnummer of mailadres van een VVE-bestuurslid te bemachtigen (bij voorkeur de voorzitter) en bel of mail die persoon. Leg je situatie uit, leg uit dat je het zat bent. Als het inderdaad zo is dat de bovenburen geen vloerisolatie hebben en als dat inderdaad tegen de regels is, zijn ze verplicht om de situatie aan te pakken.
Je kunt natuurlijk altijd eerst met die mensen zelf praten en je verhaal uitleggen. Gewoon uitleggen dat je last van ze hebt. Vragen of ze wel vloerisolatie hebben. Vragen of ze rekening met je kunnen houden. Als dat niet helpt of als ze zich onwelwillend opstellen, kun je altijd nog naar de VVE stappen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt, de bovenburen zitten in de zelfde VVE. Je raad dus niet aan om zelf met ze te gaan praten?
Ben jij daar nu ook mee gestopt?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
maar we wijzen mensen erop dat ze niet met naaldhakken door hun huis moeten lopen op bepaalde tijdstippen.
Ik doe dat al meer dan 39 jaar niet meer. Strikt genomen heb ik trouwens ook geen onderburen die last van mij kunnen hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij daar nu ook mee gestopt?
Ja ik word ook wakker van ze. Ik vind het alleen erg lastig om ze nu nog aan te spreken terwijl ze al 3 jaar ofzo daar wonen. Heb ik niet goed aangepakt. Denk ze aanspreken is beter. Als ik eerst naar de VVE ga heb ik een beetje het idee dat het nogal achterbaks overkomt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd eerst met die mensen zelf praten en je verhaal uitleggen. Gewoon uitleggen dat je last van ze hebt. Vragen of ze wel vloerisolatie hebben. Vragen of ze rekening met je kunnen houden. Als dat niet helpt of als ze zich onwelwillend opstellen, kun je altijd nog naar de VVE stappen.
Hier in het gebouw mag je strikt genomen niet eens een parketvloer hebben. Veel mensen hebben dat wel; sommigen met vloerisolatie, anderen niet. Wat hier voorkomt, is dat benedenburen wakker worden van een bovenbuurvrouw die op naaldhakken door het huis loopt. Daar ageren we dan tegen. We gaan niet meteen vloerisolatie eisen, maar we wijzen mensen erop dat ze niet met naaldhakken door hun huis moeten lopen op bepaalde tijdstippen.
Ik ben binnen onze VVE niet degene die dit soort zaken oplost / binnenkrijgt. Ik denk dat mensen vaak eerst wel rechtstreeks contact opnemen, maar als dat geen effect heeft komen ze uiteindelijk bij de VVE. Mensen staan natuurlijk in hun recht als ze direct naar de VVE stappen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik word ook wakker van ze. Ik vind het alleen erg lastig om ze nu nog aan te spreken terwijl ze al 3 ofzo daar wonen. Heb ik niet goed aangepakt. Denk ze aanspreken is beter. Als ik eerst naar de VVE ga heb ik een beetje het idee dat het nogal achterbaks overkomt.
Doen mensen dat bij jou, dat ze eerst bij jou komen ipv naar de buren zelf?
Misschien deze keer aanbellen zonder dat je een mes in je handen hebt?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik word ook wakker van ze. Ik vind het alleen erg lastig om ze nu nog aan te spreken terwijl ze al 3 jaar ofzo daar wonen. Heb ik niet goed aangepakt. Denk ze aanspreken is beter. Als ik eerst naar de VVE ga heb ik een beetje het idee dat het nogal achterbaks overkomt.
Doen mensen dat bij jou, dat ze eerst bij jou komen ipv naar de buren zelf?
Ja lijkt mij beter. Zou het andersom ook niet tof vinden als ze het mij niet zouden vragen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben binnen onze VVE niet degene die dit soort zaken oplost / binnenkrijgt. Ik denk dat mensen vaak eerst wel rechtstreeks contact opnemen, maar als dat geen effect heeft komen ze uiteindelijk bij de VVE. Mensen staan natuurlijk in hun recht als ze direct naar de VVE stappen.
Als je naar je bovenburen gaat, kun je natuurlijk aangeven dat je al heel lang last van de situatie hebt en dat je nu toch contact met ze opneemt omdat je er gewoon te veel last van hebt.
Ssst.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien deze keer aanbellen zonder dat je een mes in je handen hebt?
Ja precies. Ik zal er weer eens achteraan gaan. Wij betalen 110 euro per maand nog ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb onder meer ook in een muziekcafé gewerkt.
Wat die VVE betreft: er is weinig betrokkenheid, dus als je behoort tot de minderheid die op vergaderingen verschijnt, dan gaan ze je al gauw aankijken voor een bestuursfunctie. We doen het goed en we zijn kerngezond. We hebben de maandelijkse bijdrage al een paar jaar op rij niet hoeven te verhogen.
[..]
Dat zou ik niet accepteren. Je betaalt maandelijks een bijdrage; dan mag je verwachten dat zulke defecten binnen een redelijke termijn worden gerepareerd.
Heb je zelf je PC onder handen genomenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Nadat ik mijn pc heb schoon gemaakt is die nog geen enkele keer uitgevallen
Nee, dat is normaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij wordt max 76 graden. Is dat nog te warm?
Welk spelletje?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb een nieuw spelletje maar hij werkt nietCrasht telkens.
Misschien is mijn PC ook wel te warm.
Las speeltjequote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb een nieuw spelletje maar hij werkt nietCrasht telkens.
Misschien is mijn PC ook wel te warm.
Zegt mij niks.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Firewatch, schijnt wel een leuk verhaal te zijn.
http://www.firewatchgame.com/quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zegt mij niks.
ik wacht op die nieuwe Planet Coaster
Ja, klopt. Heb jij een xbox dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ziet er wel vet uit. Zie dat die alleen voor ps 4 is... ? En pc natuurlijk.
Nee playstation 3.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Heb jij een xbox dan?
Nou, het werkt dus niet hequote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee playstation 3.
Werkt het een beetje chill op de pc met een keybord?
Heb je hem gekocht?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, het werkt dus niet he.
Maar die paar seconde dat hij het soms wel doet wil dat prima.
Jammer dat die niet voor de ps 3 is. Denk dat ik dit ook wel leuk vind.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik koop het pas als ik weet dat het werkt.
Mijn PC is ook niet de nieuwste meer.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Als ik ooit geluidsoverlast krijg van buren dan vermoord ik ze gewoon. De Rijtende Rechter noemen ze me dan haha.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:54 schreef Specularium het volgende:
Ik wil weer een keer Ace Combat spelen.
Wat vind je van de Singel?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heb ik een koutje gevat.
Ben je buiten geweest dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:30 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heb ik een koutje gevat.
De Eigen Rechter.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Als ik ooit geluidsoverlast krijg van buren dan vermoord ik ze gewoon. De Rijtende Rechter noemen ze me dan haha.
En niet eens gesprongen.quote:
Ja. En die opvolger van hem was vanavond op tv.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wist jij dat Meester Visser naar SBS is?
Nee, ik dacht dat Meester Visser overleden was.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. En die opvolger van hem was vanavond op tv.
Wist jij dat Meester Visser komende zaterdag in Verborgen Verleden zit?
Wist jij dat Dominique van der Heyde (NOS Politiek) een volle nicht is van Beau van Erven Dorens?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat Meester Visser overleden was.
Nee, Beau is wel een harde baas.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wist jij dat Dominique van der Heyde (NOS Politiek) een volle nicht is van Beau van Erven Dorens?
De Reidende Rechter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
De Reidende Rechter.Dat je nu zelfs al een Joling bij je eigen grappen gebruikt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag trouwens nog een Joling (en Gordon) gebruikt in een topic over Hitler:
NWS / Hitler had misvormde micropenis.....
Ik denk omdat ze niet met ons geassocieerd willen worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Specularium het volgende:
Waarom doet iedereen hier net alsof ze er niet zijn?
Ik ben er weer.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Specularium het volgende:
Waarom doet iedereen hier net alsof ze er niet zijn?
Dat doen we hier maar zelden.quote:
Timmmmm ken ik niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doen we hier maar zelden.
Gezelligheid tref je hier alleen aan als de stand van de maan precies goed is, als de nieuwe cd van Ariana Grande net uit is, als timmmmm niet ongesteld is, als Yoki geen kater heeft en als Harry net tien matige users heeft geband.
Hallo Elfletterig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Timmmmm ken ik niet.
Harry en Yoki wel. Die waren wel gezellig hoor...
En er werd gisteravond nog beweerd dat iemand een kloon zou zijn van jou.
Volgens mij bedoelden ze mij...
Ik begreep er helemaal niets meer van.
Ik heb zoveel kloons dat ze inmiddels bijna een eigen leven leiden. Maar ik heb ze nog wel zodanig op een rijtje dat ik niet met mijn eigen kloons in gesprek ga.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Timmmmm ken ik niet.
Harry en Yoki wel. Die waren wel gezellig hoor...
En er werd gisteravond nog beweerd dat iemand een kloon zou zijn van jou.
Volgens mij bedoelden ze mij...
Ik begreep er helemaal niets meer van.
Leugenaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
Maar ik heb ze nog wel zodanig op een rijtje dat ik niet met mijn eigen kloons in gesprek ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof je meteen!quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zoveel kloons dat ze inmiddels bijna een eigen leven leiden. Maar ik heb ze nog wel zodanig op een rijtje dat ik niet met mijn eigen kloons in gesprek ga.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:04 schreef Specularium het volgende:
Beterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A child is born with no state of mind.
Dit boeit helemaal niemand joh, Henk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn opgekalefaterde UI?
Kloon van Elfletterig?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn opgekalefaterde UI?
oud:quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit boeit helemaal niemand joh, Henk.
Bedankt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:09 schreef SuperHartje het volgende:
Aparte naam wel, Elfletterig.
In positieve zin dan.
Mijn naam is veel aparter.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:09 schreef SuperHartje het volgende:
Aparte naam wel, Elfletterig.
In positieve zin dan.
Hihi, ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:16 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Mijn naam is veel aparter.
Maar je wederhelft blijft wel?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:23 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Ik moet weer gaan. Ik heb effectief bijna iedereen weggejaagd.
Hallo. Wat leuk dat je uitgerekend NWS-SC uitzoekt om bijna anderhalf jaar na je registratie op FOK! je eerste post in te maken.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hallo. Wat leuk dat je uitgerekend NWS-SC uitzoekt om bijna anderhalf jaar na je registratie op FOK! je eerste post in te maken.
Vanwaar je plotselinge enthousiasme voor deze user die net z'n eerste post heeft gemaakt? Is dat je welkomstcomité-rol als FA of zo?quote:
Kinda.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:32 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jij bent ook nieuw.
Van een minuut geleden.
Ja leuk ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg zomaar het gevoel dat pavlo is geboren in 1989.
Heel raar. Ik krijg dat ineens door. Zomaar.
Als je het over mij hebt, Specularium moet dit kunnen ontkrachten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg zomaar het gevoel dat pavlo is geboren in 1989.
Heel raar. Ik krijg dat ineens door. Zomaar.
Harry kan nu kloonscans doen. Geen enkel leuk kloontje blijft nu nog geheim.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt, Specularium moet dit kunnen ontkrachten.
Kan me niet voorstellen dat jij LEUKE kloons hebt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry kan nu kloonscans doen. Geen enkel leuk kloontje blijft nu nog geheim.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry kan nu kloonscans doen. Geen enkel leuk kloontje blijft nu nog geheim.
Toch is het zo. Echt waar. Eigenlijk is er maar eentje echt leuk, maar die is dan ook echt leuk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij LEUKE kloons hebt.
Nou, ik lach me nu al dood.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch is het zo. Echt waar. Eigenlijk is er maar eentje echt leuk, maar die is dan ook echt leuk.
Kloonscan gaat niet op basis van e-mailadressen. Dat gaat op basis van gebruikte IP's.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]![]()
Kan hij zien dat ik echt geen kloon ben hoor.
In mijn emailadres zit gewoon mijn echte achternaam.
Niet alleen op IP's hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kloonscan gaat niet op basis van e-mailadressen. Dat gaat op basis van gebruikte IP's.
Zo kreeg ik ooit het verwijt dat Boldface een huisgenoot van mij is.
Dan zoekt hij op mijn IP-adres.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kloonscan gaat niet op basis van e-mailadressen. Dat gaat op basis van gebruikte IP's.
Zo kreeg ik ooit het verwijt dat Boldface een huisgenoot van mij is.
Inspector Harry.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:57 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dan zoekt hij op mijn IP-adres.
Ook goed.
Heyyyy nog een vrouw, zoals Harry al zei.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:05 schreef moemoe het volgende:
Het heeft vrij lang geduurd voordat mensen ervan overtuigd waren dat ik geen kloon ben.
Ik zeg gewoon helemaal niks.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:04 schreef SuperHartje het volgende:
En wanneer gaat hij officieel bevestigen dat ik geen kloon ben?
Ben ik ook weer van dat gezeik af.
Stuur hem een hete DM. Daar is hij gevoelig voor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:04 schreef SuperHartje het volgende:
En wanneer gaat hij officieel bevestigen dat ik geen kloon ben?
Ben ik ook weer van dat gezeik af.
Dat is onmogelijk, er is maar 1 moemoe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:05 schreef moemoe het volgende:
Het heeft vrij lang geduurd voordat mensen ervan overtuigd waren dat ik geen kloon ben.
Kan nog niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stuur hem een hete DM. Daar is hij gevoelig voor.
Ik ben strikt genomen wel een kloon. Dat heb ik nog nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:05 schreef moemoe het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heyyyy nog een vrouw, zoals Harry al zei.
Kan niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stuur hem een hete DM. Daar is hij gevoelig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |