Allemaal zure mannetjes die wat te compenseren hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Al lopen er hier genoeg reincarnaties van Hitler rond.
Goed punt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Allemaal zure mannetjes die wat te compenseren hebben
Voetbal is oorlog.quote:
Die hebben idd altijd wat op die Hitler aan te merken. Laat ze eens naar hun zelf kijken.quote:
Ja, grappig altijd hoe er eens in de zoveel tijd "nieuwe schokkende feiten!!!!111!!1!" over met name de NSDAP-top naar buiten komt, of opeens een nieuwe Joodse ghetto ontdekt wordt ja.quote:
Het is een misselijke lastercampagne van de smerige linkse pers inderdaad!!111!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Ja, grappig altijd hoe er eens in de zoveel tijd "nieuwe schokkende feiten!!!!111!!1!" over met name de NSDAP-top naar buiten komt, of opeens een nieuwe Joodse ghetto ontdekt wordt ja.
Voel je je op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Ja, grappig altijd hoe er eens in de zoveel tijd "nieuwe schokkende feiten!!!!111!!1!" over met name de NSDAP-top naar buiten komt, of opeens een nieuwe Joodse ghetto ontdekt wordt ja.
Ik wel ja, een ongeschreven regel stelt dat een ieder van het mannelijk geslacht die actief is op FOK! in het bezit is van een stormram van minstens 25 cm.quote:
Pikje he.quote:
Slechts 25cm hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:38 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Ik wel ja, een ongeschreven regel stelt dat een ieder van het mannelijk geslacht die actief is op FOK! in het bezit is van een stormram van minstens 25 cm.
Over WOII is veel onzin geschreven die ondanks (latere) tegenbewijzen lang blijft hangen.
Vertel. Of citeer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:24 schreef MrSalazar het volgende:
Eind vorig jaar? Die shit waart al rond sinds de tweede wereldoorlog.
Heb jij weer een nietszeggende overbodige vraag gesteld. Mooi klote hè ?quote:
Nee, ze hebben hem opgegraven. Hij stonk als een bunker.quote:
Ik ken dat verhaal al sinds dat ik een jaar of 12 was, heel lang geleden. Verhaal was dat een geit het eraf had gebeten.quote:
Nu begrijp ik de snor helemaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:25 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik ken dat verhaal al sinds dat ik een jaar of 12 was, heel lang geleden. Verhaal was dat een geit het eraf had gebeten.
Hitler had een micropenis.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:45 schreef Eufonie het volgende:
Vrijwel elke theorie over Hitler, van zijn vermeende seksuele interesses tot Joodse achtergrond is afkomstig uit The Mind of Adolf Hitler (1972) van Walter C. Langer welke in 1943 en begin 1944 een aantal psychoanalyses over hem opstelde voor het Office of Strategic Services. Hoewel sommige voorspellingen, zoals Hitler's zelfmoord klopten waren de meesten gebaseerd op vage roddels of eigen incorrecte interpretaties. Heden ten dage echter sijpelen onderdelen hiervan nog altijd de media in, waardoor dit soort verhalen naar buiten komen. Zie ook Ian Keshew, welke toch wel dé biografie over Hitler geschreven heeft over dit soort tijdens- en naoorlogse propaganda.
Ter illustratie, de tegenhanger van de openinstpost is er ook al;
Historian rejects claim Adolf Hitler had a micropenis
http://www.independent.co(...)openis-a6889256.html
However, in an email interview with The Independent, Ms Craigie urged caution surrounding the reports, saying that any suggestion he had a micro-penis because he potentially suffered from hypospadias was a "leap" and that she had not seen any evidence to suggest anything more than general hypospadias.
En tijdens dit medische onderzoek was die micropenis dus niet opgevallen.quote:Eind vorig jaar verscheen al een ander boek dat claimt dat de führer maar één bal had. Dat zou blijken uit een medisch document uit 1923, toen Hitler de cel inging voor een mislukte putsch in München. Daarin wordt gemeld dat de latere nazi-dictator leed aan 'cryptorchisme aan de rechterzijde' - vaktaal voor een niet-ingedaalde rechter testikel die in het geval van Hitler waarschijnlijk onvolgroeid was.
Nou ja, dat heeft ie dan ook wel waar gemaaktquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:30 schreef dimmak het volgende:
Die had aardig wat te compenseren dus.
Dat kun je wel stellen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou ja, dat heeft ie dan ook wel waar gemaakt
Het is gewoon goed dat media af en toe hun licht nog laten schijnen op een van de grootste massamoordenaars van de moderne tijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Of zou de organisatie te groot zijn geworden, en had hij het overzicht niet meer?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:18 schreef Eiwitshake het volgende:
Altijd weer van die aannames die nergens op zijn gebaseerd.
Mensen proberen altijd een verklaring te zoeken waarom Hitler deed wat hij deed, daarbij laten ze natuurlijk de hele historische context en het vernederende verdrag van Versailles erbuiten.
De gepacificeerde en gefeminiseerde bevolking van nu is gewoon geen keiharde machtspolitiek meer gewend. Alles moet met een aai over de bol gedaan worden. Dat is prima, zo leven we al jaren in voorspoed en vrede.
Hoe je het ook wend of keert was Hitler gewoon een groot staatsman, ja hij heeft gruweldaden op zijn naam staan die ook niet goed zijn te praten, maar hij wordt alleen op basis daarvan herrinerd.
De historische context is weg en de neutraliteit en objectiviteit bij de geschiedenis is totaal verdwenen.
Dat is een van de pijlers waar het Nazi-Regime op was gebouwd, de mensen die direct onder Hitler stonden hadden heel veel individuele vrijheid.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Of zou de organisatie te groot zijn geworden, en had hij het overzicht niet meer?
Klopt, dat is hetgeen onder andere Ian keshew ook opmerkt, namelijk dat de ontmenselijking van Hitler het makkelijker maakt zijn (in)directe daden en uitspraken te begrijpen omdat wij hem als een soort monster zien. Dat betekent ook dat de acceptatie tot ridiculisatie veel groter wordt. Tevens is dergelijke ridiculisatie vaak ook cultureel gebonden; zo was Napoleon klein volgens Britse propaganda omdat lengte toentertijd ook een zekere status had en Hitler heeft een kleine penis. Idem dat critici van Stalin vaak zijn Georgische accent benadrukten of erger maakten om zo zijn niet-Russische status te benadrukken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hitler had een micropenis.
En hij scheen ook maar één bal te hebben en verschrikkelijke winden te laten.
Ik denk dat mensen hem vooral slecht willen afbeelden, al die misdaden van de nazi's, dat kan toch niet gebeurd zijn onder leiding van een enigszins normaal persoon? Nou, dat kan dus wel (hoewel er natuurlijk wel wat mis was in de psyche van Hitler).
Dit ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:47 schreef HPLC het volgende:
En afgewezen op de kunstacademie en een kleine fluit, ik begin hem bijna te begrijpen
Het was ook een monster.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:28 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Klopt, dat is hetgeen onder andere Ian keshew ook opmerkt, namelijk dat de ontmenselijking van Hitler het makkelijker maakt zijn (in)directe daden en uitspraken te begrijpen omdat wij hem als een soort monster zien. Dat betekent ook dat de acceptatie tot ridiculisatie veel groter wordt. Tevens is dergelijke ridiculisatie vaak ook cultureel gebonden; zo was Napoleon klein volgens Britse propaganda omdat lengte toentertijd ook een zekere status had en Hitler heeft een kleine penis. Idem dat critici van Stalin vaak zijn Georgische accent benadrukten of erger maakten om zo zijn niet-Russische status te benadrukken.
Lorre kon niet sjorre ?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:09 schreef john2406 het volgende:
Een foto ervan?
Als het zo eentje was als mijn destijdse collega had, daar kreeg mijn kanarie piet nog een rode kleur van als die zo eentje had.
Hij had idd eerder openheid van zakken moeten geven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik neem dit soort verhalen met een korreltje zout. De man is al meer dan 70 jaar dood en nu komen ineens dit soort verhalen pas naar buiten?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had idd eerder openheid van zakken moeten geven.
Bij minder lengte wordt dat lucifertje dikker dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:27 schreef krokodil76 het volgende:
Gelukkig maakt lengte niet uit, het gaat er om wat hij er mee doet.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:25 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Dat is een van de pijlers waar het Nazi-Regime op was gebouwd, de mensen die direct onder Hitler stonden hadden heel veel individuele vrijheid.
Er zijn inderdaad ook nooit bewijzen gevonden dat Hitler direct een bevel heeft uitgevaardigd voor de holocaust. Historici zeggen hier nooit bewijzen voor gevonden te hebben, vermoed wordt ook dat hij dit niet of maar deels wist.
Putin, Sarkozy, Ard van der Steur, Hans van Baalen, Erdogan ...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:22 schreef Gutmensch het volgende:
Altijd vervelende mannen, die met die kleine piemeltjes.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Al lopen er hier genoeg reincarnaties van Hitler rond.
Ik weet uit betrouwbare bron (een hoer) dat Hans 40 centimeter heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Putin, Sarkozy, Ard van der Steur, Hans van Baalen, Erdogan ...
't Is te hopen voor deze dame van lichte zeden dat Hans dan niet bovenop haar lag.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron (een hoer) dat Hans 40 centimeter heeft.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
't Is te hopen voor deze dame van lichte zeden dat Hans dan niet bovenop haar lag.
Bedankt voor je intellectuele bijdrage!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:31 schreef Ericr het volgende:
[..]Het gaat hier om een flutverhaaltje over de lul van Hitler niet om de geschiedenis nog verder te herschrijven met nog grotere flutverhaaltjes.
Als het waar zou zijn is deze dan niet het bewijs dat men geen grote behoefd te hebben of niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:00 schreef matthias24 het volgende:
zou dit nou echt waar zijn? lijkt me in ieder geval heel genant.
nou stel dat het waar is dan zal dat voor hem ongetwijfeld heel frustrerend zijn geweest. lijkt me ook heel erg genant als je bijv een keer een gezelig onderonsje wilt hebben met een leuke dame ofzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het waar zou zijn is deze dan niet het bewijs dat men geen grote behoefd te hebben of niet?
Denk dat een dame vooral naar de achterzak kijkt, en dan pas naar de rest?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou stel dat het waar is dan zal dat voor hem ongetwijfeld heel frustrerend zijn geweest. lijkt me ook heel erg genant als je bijv een keer een gezelig onderonsje wilt hebben met een leuke dame ofzo.
zou je denken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Denk dat een dame vooral naar de achterzak kijkt, en dan pas naar de rest?
Ja dat denk ik, denk zelfs dat een vrouw kijkt naar potentiële genen, en zit er in die achterzak of hoe je het noemen wilt, niet genoeg denk ik dat ze helemaal nergens anders meer heen kijken?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
zou je denken.ik weet het allemaal niet hoor.
![]()
![]()
Laten we niet te zeer offtopic gaan, maar inderdaad kritisch zijn er zeker, en als het dan te laat is, of zou zijn en die prins op het witte paard komt niet aan, dan denk ik dat ze veel principes laten vallen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:29 schreef matthias24 het volgende:
tja het zou kunnen. maar weetje veel vrouwen zijn wel heel kritich he. vergeet dat niet.
ja maar luister. stel dat hitler wel echt last had van misvormde micro. dat is toch hastike genant en vernederend. niet dat ik medelijden heb met hem ofzo.....maar ik zou me echt kapot schamen dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Laten we niet te zeer offtopic gaan, maar inderdaad kritisch zijn er zeker, en als het dan te laat is, of zou zijn en die prins op het witte paard komt niet aan, dan denk ik dat ze veel principes laten vallen.
Zou je dat echt doen, denk dat je niet beter wist, vergeet niet dat in die tijd men geen gemengde sauna s had of ook maar iets in die aard.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:36 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar luister. stel dat hitler wel echt last had van misvormde micro. dat is toch hastike genant en vernederend. niet dat ik medelijden heb met hem ofzo.....maar ik zou me echt kapot schamen dan.
Hmmm,quote:
nee okee maar hitler hoefde het niet in zijn hoofd te halen om een dame uit te nodigen bij hem thuis. dat zou dan gegaradeerd een blunder zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou je dat echt doen, denk dat je niet beter wist, vergeet niet dat in die tijd men geen gemengde sauna s had of ook maar iets in die aard.
Had deze niet een partner Eva Braun genaamd?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:41 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee okee maar hitler hoefde het niet in zijn hoofd te halen om een dame uit te nodigen bij hem thuis. dat zou dan gegaradeerd een blunder zijn.
Ik heb gewoon 2 ballen hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hmmm,
Grote bek
Xenofoob
Gestoord in omgang met anderen
Micropik
Slechts één bal
Klinkt als een echte frontpage poster
uuuhm ff googelen.........ooh wacht ik zie het al. eva anna paula braun. ja je hebt gelijk. weetje ik heb nu al medelijden met haar eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Had deze niet een partner Eva Braun genaamd?
waarom dat dan, hij had misschien een tong die geen andere heeft of had?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
uuuhm ff googelen.........ooh wacht ik zie het al. eva anna paula braun. ja je hebt gelijk. weetje ik heb nu al medelijden met haar eigenlijk.
ja maar dat bedoel ik niet. hitler lijkt me nogal een agresief type en meschien sloeg hij haar wel. ik bedoel dat zou me echt niks verbazen hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
waarom dat dan, hij had misschien een tong die geen andere heeft of had?
Weet het niet zeker dacht dat ik er zelfs 4 heb?quote:
Maar niet de documenten publiceren. Vakwerk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:20 schreef tong80 het volgende:
dat zij nieuwe medische gegevens hebben ingezien
Welnee, dit loopt al sinds WO2 , keer op keer is er wel weer een historicus die iets komt melden over Hitlers sexuele aanleg, of over z'n ballen, of dat ie een kleine lul had, het is een wederkerend thema. Net als alle schilderijen die er van hem ontdekt zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |