Laten we niet te zeer offtopic gaan, maar inderdaad kritisch zijn er zeker, en als het dan te laat is, of zou zijn en die prins op het witte paard komt niet aan, dan denk ik dat ze veel principes laten vallen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:29 schreef matthias24 het volgende:
tja het zou kunnen. maar weetje veel vrouwen zijn wel heel kritich he. vergeet dat niet.
ja maar luister. stel dat hitler wel echt last had van misvormde micro. dat is toch hastike genant en vernederend. niet dat ik medelijden heb met hem ofzo.....maar ik zou me echt kapot schamen dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Laten we niet te zeer offtopic gaan, maar inderdaad kritisch zijn er zeker, en als het dan te laat is, of zou zijn en die prins op het witte paard komt niet aan, dan denk ik dat ze veel principes laten vallen.
Zou je dat echt doen, denk dat je niet beter wist, vergeet niet dat in die tijd men geen gemengde sauna s had of ook maar iets in die aard.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:36 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar luister. stel dat hitler wel echt last had van misvormde micro. dat is toch hastike genant en vernederend. niet dat ik medelijden heb met hem ofzo.....maar ik zou me echt kapot schamen dan.
Hmmm,quote:
nee okee maar hitler hoefde het niet in zijn hoofd te halen om een dame uit te nodigen bij hem thuis. dat zou dan gegaradeerd een blunder zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou je dat echt doen, denk dat je niet beter wist, vergeet niet dat in die tijd men geen gemengde sauna s had of ook maar iets in die aard.
Had deze niet een partner Eva Braun genaamd?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:41 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee okee maar hitler hoefde het niet in zijn hoofd te halen om een dame uit te nodigen bij hem thuis. dat zou dan gegaradeerd een blunder zijn.
Ik heb gewoon 2 ballen hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hmmm,
Grote bek
Xenofoob
Gestoord in omgang met anderen
Micropik
Slechts één bal
Klinkt als een echte frontpage poster
uuuhm ff googelen.........ooh wacht ik zie het al. eva anna paula braun. ja je hebt gelijk. weetje ik heb nu al medelijden met haar eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Had deze niet een partner Eva Braun genaamd?
waarom dat dan, hij had misschien een tong die geen andere heeft of had?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
uuuhm ff googelen.........ooh wacht ik zie het al. eva anna paula braun. ja je hebt gelijk. weetje ik heb nu al medelijden met haar eigenlijk.
ja maar dat bedoel ik niet. hitler lijkt me nogal een agresief type en meschien sloeg hij haar wel. ik bedoel dat zou me echt niks verbazen hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
waarom dat dan, hij had misschien een tong die geen andere heeft of had?
Weet het niet zeker dacht dat ik er zelfs 4 heb?quote:
Maar niet de documenten publiceren. Vakwerk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:20 schreef tong80 het volgende:
dat zij nieuwe medische gegevens hebben ingezien
Welnee, dit loopt al sinds WO2 , keer op keer is er wel weer een historicus die iets komt melden over Hitlers sexuele aanleg, of over z'n ballen, of dat ie een kleine lul had, het is een wederkerend thema. Net als alle schilderijen die er van hem ontdekt zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |