Leugenaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
Maar ik heb ze nog wel zodanig op een rijtje dat ik niet met mijn eigen kloons in gesprek ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof je meteen!quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zoveel kloons dat ze inmiddels bijna een eigen leven leiden. Maar ik heb ze nog wel zodanig op een rijtje dat ik niet met mijn eigen kloons in gesprek ga.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:04 schreef Specularium het volgende:
Beterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A child is born with no state of mind.
Dit boeit helemaal niemand joh, Henk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn opgekalefaterde UI?
Kloon van Elfletterig?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn opgekalefaterde UI?
oud:quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit boeit helemaal niemand joh, Henk.
Bedankt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:09 schreef SuperHartje het volgende:
Aparte naam wel, Elfletterig.
In positieve zin dan.
Mijn naam is veel aparter.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:09 schreef SuperHartje het volgende:
Aparte naam wel, Elfletterig.
In positieve zin dan.
Hihi, ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:16 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Mijn naam is veel aparter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |