De Forum Admin heeft op de FP ook een kleurtje, terwijl die daar geen betekenis.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want dat heeft geen betekenis op het forum, zal alleen maar verwarring veroorzaken, vind wel dat jullie op de frontpage een kleurtje mogen hebben.
quote:Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt
Klote zeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:23 schreef SuperHartje het volgende:
Ik krijg deze melding als ik wil DM-en.
[..]
Haha, SuperHartje heeft een beperking.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Je mag anders wel een kaartje sturen hoor, hier mijn adres:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je mag anders wel een kaartje sturen hoor, hier mijn adres:
Abbey Ade
3 Olonade Street
Alimoso, Lagos, Nigeria, 23401
Wel een hele week.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha, SuperHartje heeft een beperking.
Niemand eigenlijk.quote:
Je zou het niet meer doen Yoki, als de reclassering hier achter komt ben je weer de lul.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:40 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb gewoon even een DM gestuurd naar SuperHartje.
Ja erg lief wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:40 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb gewoon even een DM gestuurd naar SuperHartje.
Dan is het tijd om daar wat pics van te posten.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:52 schreef SuperHartje het volgende:
Ik heb een hele lieve Turkse vriendin
Ik ben vrijdag toch in de rechtbank, dan pakken ze het maar mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je zou het niet meer doen Yoki, als de reclassering hier achter komt ben je weer de lul.
Adjequote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:42 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hebben ze hier een 'leuke' bijnaam voor jou?
Ze noemen mij ook wel een lekkerding.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:42 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hebben ze hier een 'leuke' bijnaam voor jou?
Waarom ben jij blauw?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan is het tijd om daar wat pics van te posten.
Dan heb je een grote penis.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:45 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Waarom ben jij blauw?
Met nog een paar andere gebruikers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |