Lijkt wel of die warmte op het eind van de run elke run weer op dezelfde plek staatquote:
Ook het Iberisch Schiereiland vaak weer vrij koud. Opvallend wel.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 29 februari 2016 11:52 schreef Dven het volgende:
Volledig onbewolkt maar toch niet blauw. Hoop stof vanuit de sahara in de lucht. Balen!
Daarentegen waarschijnlijk wel een mooie zonsondergang dan
Vooralsnog met name beperkt tot Zuid-Italie en de Balkanquote:
Voorlopig blijft het te koud....quote:Op maandag 29 februari 2016 10:36 schreef NaturalScience het volgende:
Doe maar snel weg die kou! Tijd voor Lente!
* Koelkastje stapt in autoquote:Op maandag 29 februari 2016 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooralsnog met name beperkt tot Zuid-Italie en de Balkan
[ afbeelding ]
Best ga je naar de noordpool. Daar is het al tijden veel te warm naar normale omstandighedenquote:Op maandag 29 februari 2016 13:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voorlopig blijft het te koud....
Echt typisch dit weer... bijna de hele winter temps structureel te hoog en boven normaal, en zodra de lente aanbreekt duiken de temperaturen structureel naar onder normaalsuper tof
Waarschijnlijk is het daar op een gegeven moment warmer dan hier jaquote:Op maandag 29 februari 2016 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Best ga je naar de noordpool. Daar is het al tijden veel te warm naar normale omstandigheden
Kan me wel herinneren dat zoiets laatst voorgevallen was hier. Hier -18 en op Spitsbergen rond 0quote:Op maandag 29 februari 2016 14:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het daar op een gegeven moment warmer dan hier ja
Maar, vandaag (voorlopig de laatste, dan dan weer wel) een stralend zonnige dag
Waarom kijk je daar dan, als het je zo ergert allemaalquote:Op maandag 29 februari 2016 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Er is weer kans op een prutdekje en mijn god, als vliegen op de stront duiken ze erop op weerwoord
Vanmiddag achter het glas in de auto voelde je de zon goed. Heerlijkoptiefen met de kou nou
Vind ik altijd mooi zo'n sterrenluchtquote:Op maandag 29 februari 2016 21:11 schreef bondage het volgende:
Het is helder, veel sterren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup, is inderdaad erg mooi. Gelukkig weinig lichtvervuiling hier in de uithoeken van Rolde, dit is precies wat ik zie als ik buiten staquote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Vind ik altijd mooi zo'n sterrenlucht![]()
Temperatuur zakt er behoorlijk door...
[ afbeelding ]
Heel veelquote:Op maandag 29 februari 2016 21:11 schreef bondage het volgende:
Het is helder, veel sterren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder die lichtvervuiling zie je idd veel meer. Schitterend om te zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, is inderdaad erg mooi. Gelukkig weinig lichtvervuiling hier in de uithoeken van Rolde, dit is precies wat ik zie als ik buiten sta![]()
En klopt, kreeg last van de klauwen toen ik foto's ging makenSteeds wachten op de camera met een sluitertijd van 15 seconden
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:48 schreef Koelkastje het volgende:
Inclusief gratis vallende ster!
[ afbeelding ]
Heb ik al eens uitgelegd, omdat er ook veel mensen zitten met kennis.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar dan, als het je zo ergert allemaal
Val ons er dan niet mee lastigquote:Op maandag 29 februari 2016 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb ik al eens uitgelegd, omdat er ook veel mensen zitten met kennis.
en mn dagelijkse portie zelfkastijding.
Meld dat daar dan even...quote:Op maandag 29 februari 2016 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb ik al eens uitgelegd, omdat er ook veel mensen zitten met kennis.
en mn dagelijkse portie zelfkastijding.
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:31 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Val ons er dan niet mee lastig!
Winter-autisten gespot.quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Winter-autisten gespot.
slechte dag gehadquote:Op maandag 29 februari 2016 22:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Winter-autisten gespot.
Nee helemaal niet, ik zit maar te geinen.. dat weet je hopelijk wel tochquote:
Je weet het maar nooit op FOK!quote:Op maandag 29 februari 2016 22:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik zit maar te geinen.. dat weet je hopelijk wel toch![]()
Ik kom daar nooit. Geen touw aan vast te knopen (vind ik danquote:Op maandag 29 februari 2016 22:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Moet je eens zeggen op weerwoord dat het warm water gaat regenen als er net sneeuw ligt
Zo weinig matige vorst deze winter en in maart is het direct raakquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:39 schreef aloa het volgende:
bijna weer een vorstdag in het hele land.
[ afbeelding ]
Compensatiemaand als de prognoses kloppen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo weinig matige vorst deze winter en in maart is het direct raak![]()
Beter laat dan nooit?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:27 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Compensatiemaand als de prognoses kloppen.
Lente?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Fijne lente allemaal
Wat een baggerweer... Dit zou de op twee na droogste maand van het jaar moeten worden.
Maart is vaak een nabijter:quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Fijne lente allemaal
Wat een baggerweer... Dit zou de op twee na droogste maand van het jaar moeten worden.
Man ik kan niet wachten om mezelf weer op te vreten dat het elke keer net niet lukt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:44 schreef Dven het volgende:
Het is nu nog blauw hier maar er komt een flinke pit met regen, hagel en onweer deze kant op. Hopen dat het niet net afzwaait !
[ afbeelding ]
Nee hoor, het schild is geactiveerdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Man ik kan niet wachten om mezelf weer op te vreten dat het elke keer net niet lukt.
En hij heeft t al in maart.
Waar woonde je ook alweer arnhomsk?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:52 schreef Dven het volgende:
Echt waar, geen druppel. En 20 kilometer verderop gaat het weer volledig los. Niet te geloven![]()
![]()
![]()
Nouja, in ieder geval de eerste 20 graden van de maand genoteerd. Ook wat waard
Staat in de OPquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waar woonde je ook alweer arnhomsk?
In dat gapende gat daar tussen al die regenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waar woonde je ook alweer arnhomsk?
...quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
...
arnhomsk of bredask, schilden weet je wel
Op het dak van mijn ouderlijk huis zaten letterlijk van die holletjes waar ze dan in gingen zitten. Die waren daar ook voor bedoeld. Werd me verteldquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooie beesten. Paar jaar terug had ik er eentje in huis
Arnhem heeft geen schild.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
...
arnhomsk of bredask, schilden weet je wel
Niet zo uitdrukkelijk als dat van breda, maar het is er zeker.quote:
Op wat voor termijn zie je dat gebeuren dan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:20 schreef dick_laurent het volgende:
Er gloort hoop als ik de voorspellingen zo zie. Niet dat het nou "lente" gaat worden, maar we gaan na komend weekend langzaam weer naar de 10 en misschien wel 10+ graden.
Hey, een kinderhand is snel gevuld
De lange termijn.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Op wat voor termijn zie je dat gebeuren dan?
Veel zilte neerslag in de vorm van tranen worden wel verwacht.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:38 schreef Paul het volgende:
Gaat het veel regenen vanavond als ik in het stadion zit in Utrecht?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel zilte neerslag in de vorm van tranen worden wel verwacht.
Ik zag die windstoten even niet aankomen. Verraderlijke vlagen wel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanmorgen sloeg de hagel zo hard op m'n raam dat het als wekker fungeerde.
Wie weet komt het uit.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De lange termijn.
Zoals ik zei, "er gloort hoop" meer ook niet.
[ afbeelding ]
Er zat een in de hal hier. En dat had mijn kat ook in de gaten...die vleermuis had geen kans tegenover hem. Maar ik heb het beestje kunnen vangen en buiten gezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Op het dak van mijn ouderlijk huis zaten letterlijk van die holletjes waar ze dan in gingen zitten. Die waren daar ook voor bedoeld. Werd me verteld
En terecht, het is lente.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Wie weet komt het uit.
GFS laat iets hogere temperaturen zien vanaf 11 maart.
[ afbeelding ]
's Zomers belanden ze vaak hier in de winkel. Altijd weer een heel gevecht om ze te pakken te krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2016 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Er zat een in de hal hier. En dat had mijn kat ook in de gaten...die vleermuis had geen kans tegenover hem. Maar ik heb het beestje kunnen vangen en buiten gezet.
Bienelientjee zit in jouw toekomstige regenquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Begon blauw, maar er komen nare luchten aan van zee
Nu komt er weer blauwe lucht aan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Bienelientjee zit in jouw toekomstige regen
Bienelientjee is je goed gezind.quote:
Gaat mooie foto's opleverenquote:
Hoe heb je die te pakken gekregen??quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:47 schreef Dven het volgende:
Ah, net bij het opruimen van m'n telefoon foto met vleermuis tegengekomen/offtopic
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |