Zonder die lichtvervuiling zie je idd veel meer. Schitterend om te zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, is inderdaad erg mooi. Gelukkig weinig lichtvervuiling hier in de uithoeken van Rolde, dit is precies wat ik zie als ik buiten sta![]()
En klopt, kreeg last van de klauwen toen ik foto's ging makenSteeds wachten op de camera met een sluitertijd van 15 seconden
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:48 schreef Koelkastje het volgende:
Inclusief gratis vallende ster!
[ afbeelding ]
Heb ik al eens uitgelegd, omdat er ook veel mensen zitten met kennis.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar dan, als het je zo ergert allemaal
Val ons er dan niet mee lastigquote:Op maandag 29 februari 2016 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb ik al eens uitgelegd, omdat er ook veel mensen zitten met kennis.
en mn dagelijkse portie zelfkastijding.
Meld dat daar dan even...quote:Op maandag 29 februari 2016 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb ik al eens uitgelegd, omdat er ook veel mensen zitten met kennis.
en mn dagelijkse portie zelfkastijding.
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:31 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Val ons er dan niet mee lastig!
Winter-autisten gespot.quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Winter-autisten gespot.
slechte dag gehadquote:Op maandag 29 februari 2016 22:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Winter-autisten gespot.
Nee helemaal niet, ik zit maar te geinen.. dat weet je hopelijk wel tochquote:
Je weet het maar nooit op FOK!quote:Op maandag 29 februari 2016 22:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik zit maar te geinen.. dat weet je hopelijk wel toch![]()
Ik kom daar nooit. Geen touw aan vast te knopen (vind ik danquote:Op maandag 29 februari 2016 22:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Moet je eens zeggen op weerwoord dat het warm water gaat regenen als er net sneeuw ligt
Zo weinig matige vorst deze winter en in maart is het direct raakquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:39 schreef aloa het volgende:
bijna weer een vorstdag in het hele land.
[ afbeelding ]
Compensatiemaand als de prognoses kloppen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo weinig matige vorst deze winter en in maart is het direct raak![]()
Beter laat dan nooit?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:27 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Compensatiemaand als de prognoses kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |