abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!mycroftheld maandag 29 februari 2016 @ 21:46:40 #226
128465 Wrapster
pi_160326645
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:44 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Heel veel _O_!

[ afbeelding ]
_O_
heeft FOK verlaten
pi_160326690
quote:
6s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:43 schreef bondage het volgende:

[..]

Jup, is inderdaad erg mooi. Gelukkig weinig lichtvervuiling hier in de uithoeken van Rolde, dit is precies wat ik zie als ik buiten sta O+

En klopt, kreeg last van de klauwen toen ik foto's ging maken ;( Steeds wachten op de camera met een sluitertijd van 15 seconden :+
Zonder die lichtvervuiling zie je idd veel meer. Schitterend om te zien.
  maandag 29 februari 2016 @ 21:48:30 #228
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_160326721
Inclusief gratis vallende ster _O_!

Hmz...
pi_160327055
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:48 schreef Koelkastje het volgende:
Inclusief gratis vallende ster _O_!

[ afbeelding ]
^O^
Ziet er altijd mooi uit, met die lange sluitertijd...apart effect krijg je dan in het donker.
pi_160327477
Harmonie laat het bijna streng vriezen vannacht.

pi_160328173
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:36 schreef aloa het volgende:

[..]

Waarom kijk je daar dan, als het je zo ergert allemaal :D
Heb ik al eens uitgelegd, omdat er ook veel mensen zitten met kennis.

en mn dagelijkse portie zelfkastijding.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 22:30:55 ]
  maandag 29 februari 2016 @ 22:31:26 #232
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_160328198
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Heb ik al eens uitgelegd, omdat er ook veel mensen zitten met kennis.

en mn dagelijkse portie zelfkastijding.
Val ons er dan niet mee lastig :{w!
Hmz...
pi_160328231
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Heb ik al eens uitgelegd, omdat er ook veel mensen zitten met kennis.

en mn dagelijkse portie zelfkastijding.
Meld dat daar dan even... :D
pi_160328407
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:31 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Val ons er dan niet mee lastig :{w!
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:32 schreef aloa het volgende:

[..]

Meld dat daar dan even... :D
Winter-autisten gespot.
pi_160328438
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

[..]

Winter-autisten gespot.
:')
pi_160328461
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

[..]

Winter-autisten gespot.
slechte dag gehad :D
pi_160328498
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:40 schreef aloa het volgende:

[..]

slechte dag gehad :D
Nee helemaal niet, ik zit maar te geinen.. dat weet je hopelijk wel toch :D :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 22:42:14 ]
pi_160328499
Maar het vriest wel in bijna heel het land....brrrr..
pi_160328530
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nee helemaal niet, ik zit maar te geinen.. dat weet je hopelijk wel toch :D :)
Je weet het maar nooit op FOK!
pi_160328832
quote:
2s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:43 schreef aloa het volgende:

[..]

Je weet het maar nooit op FOK!
Moet je eens zeggen op weerwoord dat het warm water gaat regenen als er net sneeuw ligt _O-
🐱
pi_160328937
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:53 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Moet je eens zeggen op weerwoord dat het warm water gaat regenen als er net sneeuw ligt _O-
Ik kom daar nooit. Geen touw aan vast te knopen (vind ik dan :P )
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 februari 2016 @ 23:03:14 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_160329143
Stelletje nepexperts :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 29 februari 2016 @ 23:37:42 #243
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160330224
Lente is begonnen :D _O_

Etmaalgemiddelde februari : 9,4 ten opzichte van 1,2 normaal. Dat het een mooie start van een warm jaar mag zijn :D

Begint ieder geval goed, 12 uur geweest en nog steeds 16 graden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_160332599
Opvallend verschil tussen EC en GFS.





[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2016 04:12:15 ]
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 08:09:24 #245
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_160333947
bijna weer een vorstdag in het hele land.

  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:22:41 #247
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160334665
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:39 schreef aloa het volgende:
bijna weer een vorstdag in het hele land.

[ afbeelding ]
Zo weinig matige vorst deze winter en in maart is het direct raak :D :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:24:19 #248
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160334691
Rare dag. Maximumtemperatuur bereikt om half zes in de ochtend, minimum om 9 uur en nu zit het er weer tussenin :')

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:27:10 #249
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_160334745
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Zo weinig matige vorst deze winter en in maart is het direct raak :D :')
Compensatiemaand als de prognoses kloppen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:28:06 #250
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160334761
B
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:27 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Compensatiemaand als de prognoses kloppen.
Beter laat dan nooit? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')